onderhoudsafspraak uitstekend uitgevoerd

Overleg voorafgaand aan het periodiek onderhoud. Afgesproken dat mijn auto bij ons thuis (Den Helder) ditmaal zou worden gehaald en gebracht, waardoor geen leenauto nodig: daaraan ditmaal geen behoefte. Gebeld voor het vervangen van een onderdeel. Van binnen keurig schoongemaakt.

Bedankt meneer Wouters en uiteraard weer graag gedaan!

prima service

goed gedaan ga zo door!

Hartelijk dank, doen we zeker!

Einde garantie check

Er werd mij een einde garantie check aangeboden. Ondanks dat ik geen klachten had, behalve een gedefinieerd gekraak dat zo af en toe te horen was. Mijn auto werd binnen de garantie termijn onderzocht en kreeg hem dezelfde dag nog terug. Het gekraak is sindsdien niet meer terug gekomen. In de zelfde tijd werd een zomercheck uitgevoerd. Ondanks dat ik mijn Kadjar een jaar geleden als jong occasion kocht werd ik wederom behandeld alsof ik een nieuwe had aangeschaft. De service was wederom top.

Wat een mooie review, worden wij ook weer blij van! Bedankt en tot de wintercheck.

Prima als altijd!

Bedankt! Mooie score op de zondag 😃

Uitstekend.

Altijd vriendelijk en mee denkend!

En dat doen we graag, fijn dat u toch altijd uit Zandvoort naar ons toekomt, bedankt weer!

Hoe ik mijn auto bij Autozenter gekocht heb, geeft mij een goed gevoel.

Na me goed georiënteerd te hebben, besloot ik dat mijn volgende auto een tweedehands Renault Grand Scénic zou moeten worden. Kopen bij een merkdealer had mijn voorkeur. Ik woon in Haarlem en de dealers bij mij in de buurt hadden óf geen aanbod óf hadden geen interesse om mij een auto te verkopen. En toen bezocht ik de site van Autozenter, waar mijn vader in het verleden diverse auto's had gekocht en ikzelf ook één (in 2002). Autozenter had twee Scénics die ik interessant vond. Fijn om te kunnen vergelijken! Afspraak gemaakt, proefritjes gemaakt, goed inruilvoorstel gekregen, beetje onderhandeld en de deal gesloten. Ik ben blij met mijn nieuwe auto. Fijn en goed contact gehad met Eric Zentveldt, die tijdens alle fasen van het koopproces prettig en toegankelijk was en ruim de tijd nam om mijn zoon van 8 en mij wegwijs te maken in onze nieuwe auto. Gezien de afstand weet ik nog niet of ik de auto na het verstrijken van de garantietermijn in onderhoud houd bij Autozenter, maar (t.z.t.) voor een volgende auto zal ik zeker kijken welk aanbod Autozenter heeft.

Wat een mooie en uitgebreide beoordeling Kasper! Bedankt en nogmaals vele fijne kilometers gewenst, gaat zeker lukken met zo'n mooie auto ;-)

Klantvriendelijk geholpen

Goede uitleg van de auto. Met als klap op de vuurpijl een heerlijke taart toen we de auto kwamen ophalen

Bedankt voor de mooie beoordeling, geniet ervan en nogmaals veel plezier met de nieuwe auto!

betrouwbare garage,

in goed overleg een beurt en uitstekende service,

Hartelijk dank voor de 10, we blijven ons best doen die altijd te halen!

Plezierige sfeer en meedenken met de klant

Actieve klantgerichte attitude. Goeie advisering!

Wat een mooie beoordeling, superbedankt!

Direct geholpen

Bedankt voor de mooie score, we blijven altijd ons best doen om die te behouden!

Vriendelijk geholpen goede service.

Goede en vriendelijke service kon er deze keer gewoon op wachten.

Bedankt voor weer een mooie 9!

Al 30 jaar tevreden klant.

Al meer dan 30 jaar ben ik klant bij Autozenter Schagen. Altijd een goed advies, altijd meedenken, altijd perfect onderhoud. Wat zou een mens nog meer willen! In een woord een topgarage!

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling, hier blijven we blij van worden en hier doen we het voor!

Goede en snelle service

Altijd goede en snelle service

Bedankt voor deze mooie score!

Zoeken naar "nieuwe" auto duurde even,maar het resultaat mag er zijn.Financiele afhandeling en daadwerkelijke levering waren prima.Met andere woorden:uitstekende service!!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, we hebben het graag gedaan, geniet van de prachtige auto!

Geweldig geholpen

Alle tijd werd er voor ons uitgetrokken. De ervaring was zo goed dat we nu ook in onderhoud gaan bij Renault schagen

Dit is wel een hele mooie score met mooie woorden Barry, je blijft natuurlijk van harte welkom!

Super!

Keurig op de hoogte gehouden van wijzigingen in de afspraak en goed, eerlijk advies.

Wat een mooie score en bedankt weer voor de komst uit Enkhuizen! Graag tot de volgende keer :-)

UItstekend

Zoals altijd, vriendelijk en compleet, met lenen van el. fiets

Bedankt weer voor deze mooie beoordeling, bijzonder dat u altijd de moeite neemt bij ons te blijven voor het onderhoud en de volgende keer gaan we voor de maximale score ;-)!

Vakwerk en buitengewoon vriendelijk personeel

Zeer vakkundig personeel. Duidelijke uitleg wat er aan de auto moet gebeuren. Telefonisch op de hoogte gesteld van de werkzaamheden, en duidelijk doorgegeven welke kosten in rekening zullen worden gebracht.

Bedankt Marcel voor deze mooie score!

Overzichtelijke showroom, duidelijke korte doch zakelijke begeleiding

Ik wilde 2 type auto’s onderzoeken, de Twingo en Zoë, beiden elektrisch vanwege de alsmaar stijgende benzineprijzen. Mijn keuze is op de Zoë gevallen, Nets iets meer auto. Kon snel een proefrit maken en kreeg korte uitleg van noodzakelijkheden om te rijden. De koop was snel gesloten, kreeg een redelijke inruilwaarde voor mijn oranje Captur terug, waar ik ook met plezier in heb gereden. Hoe de vele toeters en bellen (alles zit er geloof ik op, behalve de stoelverwarming) werken ben ik later achter gekomen. Bij vragen rij ik even langs, woon gelukkig in de buurt.

Wat een mooie en uitgebreide beoordeling, bedankt!

Vakkundig geholpen

Goede uitleg van de werkzaamheden en kosten.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Helemaal goed met goede service

Goede fijne communicatie met leuke mensen in het bedrijf. Auto is geweldig heel blij mee. Zeker een aanrader :-)

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ben, vooral dat van die leuke mensen ;-))! We blijven ons best doen.

Ontzorgt

Bespreken eventuele klachten Bespreken welke servicebeurt Sleutels afgeven Vervangend vervoer Bespreken gedane werkzaamheden Bespreken eventueel te verwachten reparatie(s) Betalen Wegrijden

Mooie score! Bedankt weer :-)

Hele fijne service

Zeer prettig geholpen door de baliemedewerker

We zijn zelf ook blij met de collega's :-) Bedankt voor deze mooie score!

Altijd goed

Altijd netjes, vriendelijk, duidelijk, meedenkend.

Bedankt weer voor deze mooie beoordeling, we blijven ons best doen!

Rijd prima zeer tevreden.

Rijd prima zijn zeer tevreden.

Hartelijk dank voor de mooie score en blijf genieten van jullie mooie auto!