vriendelijke en perfecte service

deskundig advies, prima afhandeling. persoonlijke benadering

Hartelijk dank voor de mooie score en we hebben het weer graag voor u gedaan!

Apk en onderhoud naar volle tevredenheid!

Alles conform de afspraken uitgevoerd. Extra's eerst gecommuniceerd en na goedkeuring vakkundig uitgevoerd.

Fijn dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor de mooie beoordeling!

Vakkundig en professioneel

Zeer goed en perfect schade hersteld aan mijn auto

Vervelend dat het gebeurt is, fijn dat we het goed hebben hersteld, bedankt voor de mooie 10!

weer geweldig

Zoals altijd, vriendelijk, adequaat en snel

Top, fijn dat alles weer is ervaren zoals u en wij dat altijd willen!

altijd prima service voor een eerlijke prijs

strakke planning, komt afspraken altijd na. Komen ze in de werkplaats iets tegen dan wordt er eerst overlegd. Een kundig team

Bedankt Robert, we doen het voor alle auto's en alle mensen graag voor jullie!

fijne ons kent ons garage

Zowel met verkoop als receptie en werkplaats zijn goede afspraken te maken wat betreft prijs en planning. En bovenal worden de reparaties ook zeer goed uitgevoerd. Dus kortom een TOP bederijf.

Volledig tevreden! Dat lezen we graag, bedankt voor al die jaren trouwe klandizie en de beoordeling!

Eerlijk advies, snelle servive

Altijd een eerlijk advies en snelle service. Fijne persoonlijke benadering.

We doen het graag en met veel plezier, bedankt voor de mooie 9!

zoals gewoonlijk weer prima

zie boven

En als altijd zijn wij ook weer blij met de mooie score, bedankt!

Lekkage probleem (hopelijk ) opgelost

Als de achterklep van de auto open ging, kwam er links een hele guts water uit. Er bleek dus water in de achterklep te blijven staan. De werkplaats chef zei dat er altijd wel wat water door de klep kwam , maar dat dit toch wel erg veel was. Met de reparatie is alles gedroogd en werd er een kitlaag vernieuwd. Ik hoop dat het probleem nu opgelost is. Na de laatste regenbuien blijft het er nu droog en komt er geen water meer uit.

Fijn te horen, bedankt voor de mooie beoordeling en gezien de hoeveelheid regenwater van de laatste dagen kunnen we er wel vanuit gaan dat het nu goed is!

Uitstekende service en net dat beetje extra aandacht voor de mens.

Zoals altijd ben ik weer zeer goed geholpen. Er wordt proactief meegedacht in het belang van de klant. Dat gaat dus wel iets verder dan alleen het verhelpen van een storing of een onderhoudsbeurt. Goede communicatie en (duurzame) tips voor de bestuurder/eigenaar.

Wat een mooie woorden weer, om stil maar ook blij van te worden want daar doen we het allemaal voor, bedankt!

Prima.

Tijd voor uitleg, uitstekend.

Hartelijk dank voor deze beoordeling, volgende keer zullen we nog beter ons best doen om de 9 of zelfs de 10 te kunnen halen!

Recent Apk en onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Hierbij prima geholpen door Marc met duidelijke uitleg over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd en in de toekomst nog moeten gebeuren om de auto in goede staat te houden. Bedankt!

Bedankt voor de mooie woorden en bijbehorende score, wij hebben het graag gedaan!

Goed geholpen

Wij zijn al jaren klant bij van zentveld met onze bus, en zo doende hebben wij mijn boodschappen auto hier aangeschaft, goede service en vriendelijk personeel en de extra’s bij de aankoop wordt zeker gewaardeerd.

Mooi dat alles naar wens is gegaan, bedankt voor de mooie score en nogmaals veel fijne kilometers gewenst!

Wij van MEI A.G.F schagen zijn super blij met onze nieuwe aanwinst.

Een heerlijke nieuwe bus met super handige tools. Wat ons bedrijf MEI A.G.F weer veel veilige kilometers ver zal brengen. Super service van Autozenter met vakkundig personeel Die aan ons verwachting voldoet.

Bedankt John, voor deze mooie beoordeling, de aankoop en elke week dat lekkere fruit van MEI A.G.F. waar we de hele week van genieten. Dat je maar vele fijne kilometers met de prachtige nieuwe bus mag maken om al dat lekkers weer te bezorgen!

Bedankt en een fijn verblijf weer in de Noordkop!

Weer een zeer goede service gehad.

Altijd een goed gevoel, mede door de goede voorlichting van de receptionist Mark.

Ruim 20 jaar zijn ook wij heel blij met Marc, bedankt voor de mooie score!

Geen klachten prima service

Bedankt!

Zeer goede garage,die afspraken altijd nakomen.

Auto in perfecte staat,na nawinterbeurt. Echt helemaal top.

Een glimmende auto compleet gereinigd weer in perfecte staat met de eigenaar meegeven en dan zo'n mooie 10 krijgen, daar doen we het voor! Bedankt, voor de beoordeling maar ook elke keer voor de komst vanuit Lelystad naar Schagen.

snel en vakkundig

Prettig contact en winter/zomer bandenwissel snel voor elkaar.

En dat prettige ervaren wij ook zo! Bedankt voor de mooie 10

Zoals altijd weer prima service.

Vriendelijke ontvangst door Ron Zentveldt. Hij legt uit wat er gaat gebeuren en hoe lang het ongeveer gaat duren. Verder kijkt hij de dingen na die wij aan hem doorgeven. Alles verliep weer op rolletjes.

Mooi woorden weer, bedankt en wij waarderen dit maar ook dat u toch al jarenlang elke keer uit Purmerend naar Schagen komt!

Altijd goed

Goede communicatie en volgens afspraak

We blijven ons best doen hoor, bedankt!

Alles prima en een 10, bedankt!

Service en klantvriendelijkheid TOP

Inmiddels rij ik al weer een paar maanden in een 16e door mij aangeschafte Renault welke allemaal geleverd zijn door Autozenter. Onze beide auto's hebben weer een winter controle, schoonmaak en een poetsbeurt gehad en de uitvoering was weer super. Erik en je medewerkers ga zo door, jullie zijn TOP

Om stil van te worden, voor deze klanten met deze mooie woorden doen we het allemaal! Bedankt voor de 10 en graag tot de volgende keer.

Als nieuw

Twee weken geleden een Arkana uit 2022 met 17300km opgehaald. Auto rijdt als een zonnetje en voelt aan als nieuw. Dat dit mijn 4e Renault op rij, die van Autozenter afkomstig is, zegt wel genoeg. En de 4e taart smaakte ook weer.

Mooie woorden en de maximale score, daar gaan we voor: tevreden klanten die we prachtige auto’s leveren. Bedankt en blijf genieten van de prachtige Arkana!

Goed en vriendelijk geholpen

Tevreden met mijn aankoop en de geboden service

Hartelijk dank voor de mooie 9, fijn dat u onze dienstverlening zo waardeert. We hebben het graag gedaan en wensen nu nog vele fijne kilometers!

Bedrijfsgegevens

De Fok 8

1742PD Schagen

0224 - 21 64 64

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.