Ik ben blij met jullie ! Een luisterend oor. Kortom toppie ga zo door Succes !! Vriendelijke groet.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden én de 10! Wij zijn ook al jaren blij met u!

zo als altijd zeer tevreden

goede communicatie en service zoals ik al jaren gewend ben

We doen het ook al jaren heel graag voor u, bedankt voor de prachtige 10!

fijne ervaring!

ik heb de aankoop van mijn Renault heel positief ervaren! Vriendelijk personeel en een goede service! Ik zou hier zeker nog eens een auto kopen.

Wat een mooie woorden Tessa, bedankt, nogmaals veel plezier met de prachtige auto en tot de volgende!

Heerlijke auto om me te rijden

Mooie stille auto, Hybride werkt feilloos, verbruik met de vorige auto is gehalveerd. Kortom, ik zit met een glimlach in de auto.

Top Frank, zei het al hè! Fijn dat hij zo goed bevalt, bedankt voor de review en we hebben er nog meer, mocht je iemand weten 😉

Snel en vakkundig geholpen volgens afspraak

Bedankt voor de mooie 10!

TOP

Zoals altijd wordt ik prima geholpen en geadviseerd. Prima garage!

Super bedankt voor de mooie 10, zo tevreden na al die jaren worden wij ook nog steeds erg blij van!

Alles keurig netjes geregeld in de beloofde tijdspanne

Goed geregeld

Fijn dat u onze dienstverlening zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor, bedankt voor de mooie score!

Tevreden

Goede Klantenservice en mooie Showroom !

Bedankt voor deze beoordeling en de volgende keer horen we graag hoe we hier een 9 of zelfs een 10 van kunnen maken!

ik word altijd keurig en vriendelijk geholpen

Bedankt voor de beoordeling en de mooie 10!

Top service en klantbenadering

Zoals altijd ben ik weer snel, zorgvuldig en zeer vriendelijk geholpen door het hele team van Renault in Schagen.

Fijn dat u het weer zo goed heeft ervaren en bedankt voor deze mooie 10!

Eerlijk, duidelijk en erg attent

We moesten er een stukje voor rijden, maar ontzetten blij met onze aankoop. We zijn goed geholpen, geinformeerd en van begin tot eind zeer attente details. Eric zorgt voor een warme afsluiting door het 'thuis' adres in de navigatie al op ons adres ingesteld te hebben én een lekkere taart mee te geven!

Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hebben het graag gedaan en wensen jullie nog veel plezier met de prachtige auto!

Relaxed prettig

Bij aankomst 21 maart 2024, voor bezichtigingen konden we ongestoord de aanwezige auto's bezichtigen. Er werd door Eric wel aangegeven dat, indien er vragen zijn, schroom vooral niet. Na diverse autobedrijven te hebben bezocht gingen we voor de 2e bezichtiging en werd al snel door ons de knoop doorgehakt. Na nog het 1 en ander op papier te hebben gezet, onder het genot van n bakkie koffie, hebben we de papieren ondertekend en was het geregeld, gewoon lekker relaxed, zoal ik al mijn ervaring verwoorde. De 27e maart konden we de auto ophalen en n taart met de foto van de auto erop. Het toeval is dat ik jarig ben de 27e, dus dat kwam zeer lekker uit.

Wat een mooie uitgebreide beoordeling en wat fijn dat u alles heeft ervaren zoals wij het graag doen en terugzien, bedankt en nogmaals veel fijne kilometers gewenst!

Top garage

Uitstekende service.

Blij dat u nog steeds zo tevreden bent na al die jaren (33?) en bedankt voor de mooie 10!

Prima zaak

Werd goed geholpen,en nam alle tijd daarvoor Ben er erg blij mee

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij hebben het graag gedaan, nog vele fijne kilometers gewenst.

Keurig de bandenwissel geregeld. Laat de zomer maar komen!

Graag gedaan en bedankt voor de mooie 10 Dianne!

Zoals altijd goed

Goede communicatie en dat is een van de sterke punten van deze Renault Autozenter.

Hartelijk dank voor de mooie 10, we doen ons best en zijn blij dat u dat al zolang ervaart :-)

Prima uitleg over reparatie en goede service

Mark is een topper.

Bedankt voor de mooie 10 en ook wij zijn heel blij met Mark!

Gewoon goed!

Auto voor een servicebeurt, goed overleg en er wordt serieus naar eventuele opmerkingen geluisterd.

Bedankt voor de mooie 10 Frank en tot snel ;-)

Goed advies, duidelijk en direct!

Wij beschouwen het advies welke wij hebben mogen ontvangen van Eric als zeer prettig. Direct en geen flauwekul. Niet opdringerig. Alles volgens afspraak en een verassing toen we de auto kwamen ophalen, heel attent. Alles top, absoluut een aanrader

Wat een mooie beoordeling en score, heel erg bedankt hiervoor en fijn dat het aankoop traject naar wens is verlopen. Nogmaals veel plezier met de prachtige auto en tot de gratis zomer/wintercheck!

Ik had goede service en nagekomen

Bedankt Harry! De volgende keer gaan we er een 9 van proberen te maken :-)

Altijd betrokken, verstand van zaken, vriendelijk.

Staan altijd voor je klaar. Klant gerichte begeleiding en service verlening. Goede koffie. En niet te vegeten prima technisch team en monteurs.

Mooi te lezen dat alles weer naar volle tevredenheid is verlopen hartelijk dank voor de mooie 10!

Prima service en vakkundig.

APK met vervanging lampjes, verder alles in orde. Auto opgehaald en weer teruggebracht. Nieuwe telefoon aangesloten op autosysteem. Medewerkers staan altijd voor mij klaar.

We hebben het weer graag gedaan hoor, bedankt voor de mooie beoordeling!

Top garage!

Altijd meedenkend, vriendelijk en flexibel!

Zo zien we het graag, tevreden klanten en de maximale score 😀, bedankt!

Volledige aandacht voor je/het probleem.

Gedegen uitleg van wat wel en niet mogelijk is/was aangaande het oplossen van enkele constateerde punten. Begripvol en vriendelijk personeel met gedegen kennis van zaken.

Fijn dat u onze dienstverlening zo prettig heeft ervaren, bedankt voor de mooie beoordeling!

Garage waar je niet gauw voor verassingen kom te staan. Bij reparaties altijd volledig op de hoogte gehouden van de te verwachte kosten.

Top service voor al onze top klanten! Bedankt voor de mooie 10!