Goede uitleg, alles tip top voor elkaar en nog een lekkere taart toe!

We hebben het weer graag gedaan, bedankt voor de mooie score en veel plezier met de gave blauwe!

Zeer goed geholpen met de mededeling, denk er maar fijn het weekend over na.

Vriendelijk geholpen en vervolgens twee proefritten gedaan. Van de verkoper mochten we zeker 20 min tot een half uur weg blijven dan had hij de tijd om mijn oude auto op internet te zetten en waarschijnlijk hadden we dan in de tussentijd al een bod. Super leuk dat ik een taart met foto van mijn te gekke nieuwe auto kreeg. Ben heel blij met mijn leuke gele bijzondere auto.

Wat een mooie en uitgebreide review. Bedankt hiervoor en nogmaals veel plezier met de meer dan bijzondere gele auto met het speciale kenteken! Wij hebben het graag gedaan, beiden. Geniet ervan en graag tot de gratis zomercheck!

Alles volgens afspraak geregeld.

Een sombere maandagmorgen beginnen met een 10, daar worden we weer vrolijk van! Bedankt en graag tot de volgende keer :-)

Prima geholpen

Prettige ontvangst, alles goed geregeld

Bedankt voor de mooie 8, we gaan proberen daar een 9 van te maken bij de gratis zomercheck!

Prettig en betrouwbaar

Wij hebben nu tweemaal een auto gekocht bij Autozenter en zullen dit ook blijven doen. Ook het onderhoud wordt naar tevredenheid uitgevoerd. Een heel fijn bedrijf waar de tijd voor je wordt genomen en je goed wordt geïnformeerd.

Als wij ons best maar blijven doen. Nou, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken :-) Bedankt voor de mooie review en nogmaals veel plezier met de prachtige aanschaf!

heel goed

ok

Wat een mooie beoordeling om de dag te beginnen, bedankt en nogmaals heel veel plezier met jullie mooie auto!

Is goed.

Andere auto gekocht en is keurig afgelevert.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Nogmaals veel plezier met de nieuwe auto.

uitstekend

service optimaal prima prijs/kwaliteitverhouding klantvriendelijkheid is top

Ruim 1.5 uur rijden naar Schagen elke keer voor de beurt, bandenwissel enz. dat verdient pas een 10! Bedankt weer voor deze mooie beoordeling en graag tot de volgende keer :-)!

Eerlijk en vakkundig

We kregen een eerlijk verhaal bij de keuze en alle tijd voor een uitleg van de auto. Bij het ophalen was er een leuke verrassing.

Zo lezen we ze graag! We doen ons best en daar krijgen we waardering voor. Hartelijk dank en nogmaals veel plezier met de nieuwe auto.

Prima garage

Klantvriendelijk, behulpzaam en zeer betrouwbaar.

Dankjewel Anneke, wat een mooie review, worden we blij van op de zonnige zaterdagmorgen :-)

Vakkundig en vlot

Apk keuring was snel en keurig gedaan.

Tevreden klanten, daar doen we alles voor, bedankt!

Uitstekende service

Alles naar wens uitgevoerd.

Hoe bijzonder als een klant al zo'n ontzettend lange tijd, dat moet al meer dan 30 jaar zijn, elke keer de moeite doet om uit Beverwijk te komen en ons ook altijd de maximale score geeft. We waarderen het enorm, bedankt weer en tot de volgende keer, we kijken er nu alweer naar uit!

Familie gevoel.

Al jaren en met meerdere auto’s word ik ontzettend goed geholpen.

Korte lijnen, trouwe medewerkers in een compact, lokaal bedrijf, met excellente service alsof iedereen familie is, dat willen we graag zijn, bedankt voor de mooie beoordeling!

Uitstekend!

APK-keuring netjes volgens afspraak verlopen.

Koud weer maar hier krijgen we het lekker warm van! Bedankt voor het invullen Boyd

Beloven altijd wat ze doen

Iedere keer word je op correcte wijze geholpen.

Bedankt voor de mooie woorden, we blijven ons best doen!

vertrouwd, goede service.

Altijd betrokken en adviserend.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, volgende keer gaan we voor de 9 of 10!

Hele goede service

We werden heel goed ontvangen. Hele goede uitleg met betrekking tot de garantie en hele goede service. Bij het ophalen van de auto werden we aangenaam verrast met een taart. TOP BEDRIJF!

Droog weer, zonnetje schijnt en dan zo'n beoordeling zien, daar worden we vrolijk van! Heel erg bedankt en nogmaals veel plezier met uw prachtige auto!

Top Garage.!!

Mijn ervaring met de garage is zeer goed. De benadering zowel als leiding en personeel is TOP . De groep Renault Schagen is zeer behulpzaam in al zijn facetten. Problemen worden direct eerlijk en goed opgelost. Dit is de reden dat ik het een TOP garage benoem. Ik ben al minstens 30 jaar klant.

Wat een mooie beoordeling, om stil van te worden! Super bedankt en ook wij zijn blij dat u al zo ontzettend lang klant bij ons bent. Nogmaals veel plezier met de nieuwe auto!

Gewoon doen wat nodig is en niet meer dan dat. Zeer vertrouwd!

Alle extrahandelingen buiten de gewone opdracht worden zorgvuldig overlegd.

Wat een mooie woorden, dank daarvoor! Voor ons wederom een goede motivatie om vooral zo door te gaan.

goede betrouwbare auto

Rijdt fantastisch, krachtige en stille motor, zuinig, is comfortabel, met alle gemakken van een moderne auto en de media navigatie is erg goed, erg goede radio en telefoon.

Om stil van te worden! Bedankt voor de mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met de mooie auto!

Prima.

Ten aanzien alles van de auto echt dikke prima! De meegegeven E-bike is voor grote afstanden niet meer geschikt, de ondersteuning viel constant uit en dit is bij het terugbrengen gemeld.

Bedankt voor de mooie score! De fiets is in reparatie hoor, nog bedankt voor t melden.

goed geholpen

Ze luisteren naar je als je wat hebt met de auto.

Bedankt voor de review en de ruime voldoende! Waar we vroeger blozend blij van een 7 werden zien we tegenwoordig graag een 9 of een 10. Mocht u tips of aanbevelingen hebben om de volgende keer hoger te scoren horen we dat graag, wij zullen er alles aan doen om al onze klanten altijd maximaal tevreden te houden!

uitstekend

goede service, snelle vriendelijke bediening, ook als je voor iets kleins komt!

Hartelijk dank voor de mooie score, we doen ook de kleine dingen graag!

Zeer prettig contact en deskundig geholpen.

Bedankt voor de mooie beoordeling, we hebben het graag gedaan! Als u voor ons nog verdere suggesties heeft om de volgende keer voor een 9 of 10 te gaan horen we dat graag!

geweldige service en vakmanschap

problemen met starten, is keurig opgelost en kreeg prima uitleg wat er aan de hand was. naar alle tevredenheid opgelost.

Wat een mooie feedback, worden we blij van :-) bedankt!