Top service

Begin dit jaar een airco geplaatst op onze slaapkamer. Naderhand waren we echter niet tevreden over de plaats waar deze gemonteerd was. Zonder discussie is de airco een paar meter verplaatst. Klasse!!

technisch probleem zeer kundig en vlotopgelost

Heel goed contact met bedrijf na storing. Zeer kundige monteur die direct het probleem herkende en week later zeer kundig door dezelfde monteur opgelost. Goede communicatie via receptie met bedrijf.

het is een top bedrijf

het werkt super goed het is binnen in het bedrijf nog top op geruimt

Zeer tevreden.

Diverse ervaringen. Dakleer vervangen. Airco geïnstalleerd. Alles tot volle tevredenheid.

Sympathiek contact leidde via professionele actie tot perfecte oplossing!

Ons ventilatiesysteem maakte ontzettend veel herrie. De monteur kwam op het afgesproken moment, zag en hoorde direct wat er aan de hand was en zorgde voor een prima oplossing, waardoor het systeem nu nagenoeg geluidloos werkt.

Volhoudend om problemen goed op te lossen

De enkele keer dat ik hun nodig had kreeg ik snel de benodigde hulp om het issue te verhelpen. Hun kundigheid bij meerdere medewerkers met warmtepompen is een verademing voor een gebruiker. De installatie destijds gedaan door een bedrijf die maar 1 medewerker had die daarvoor echt was opgeleid wat tot de nodige discussies leidde bij de vraagstukken om de installatie optimaal te laten functioneren. Door de kundigheid bij de Bonth verdeeld over meerdere kundige medewerkers weet je dat je als klant het optimale voor je geld krijgt. Jammer dat is destijds bij de bouw van huis geen invloed had om de keuze van de installateur. Kortom super!!!