We zijn heel erg blij met het eindresultaat

Zeer professioneel hoveniersbedrijf die ik iedereen kan aanbevelen! Vooraf een duidelijke offerte en uitleg over de werkzaamheden. De hoveniers zijn vakbekwaam en hebben liefde voor het vak. Ook erg prettig dat alles binnen de afgesproken tijd is gerealiseerd en dat de afspraken netjes worden nagekomen.

Een hovenier in hart en nieren !!

Een prettige manier van samenwerken. Als iets niet gaat dan wordt het duidelijk gemaakt en oplossingen aangeboden. Een nette manier van werken. Een hovenier die zijn sporen nalaat in de vorm van een mooie tuin.

Goede service en prijs, zeer tevreden met onze nieuwe achtertuin!

Op aanraden van verschillende familieleden, heb ik Kok Hoveniers uitgenodigd voor het ontwerpen van onze achtertuin. Vanaf minuut 1 werd er goed meegedacht en begon Hans met het schetsen van een tekening/plattegrond. De tuin is schitterend geworden! Daarnaast zijn de jongens die in de tuin werken vriendelijk, werken hard, en zijn heeel nauwkeurig. Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat!

Oplevering volledig volgens afspraak door een goed team

Zeer tevreden met het eindresultaat van de tuin en een goed en gedreven team die zeer netjes werken

Topmensen maken een Toptuin

Via vrienden zijn wij gewezen op Kok Hoveniers. Snel hebben wij een gesprek gepland met Hans Kok. In dat eerste gesprek waar wij onze wensen aangaven kwam hij al snel tot een mooie tekening. De tekening is inmiddels 1 op 1 omgezet in een schitterende tuin. Waar we de komende jaren heerlijk van kunnen genieten.

Tuin netjes aangelegd door prettige tuiniers

Geen klachten

Doen wat ze beloven!

Van begin tot eind zijn wij perfect geholpen. Werken heel erg netjes. Geven regelmatig een update met de status en overleggen even met je indien nodig. Kok Hoveniers stijgt hoog boven onze verwachtingen uit terwijl de lat al erg hoog lag. Toppers!!!

Topkwaliteit!

In korte tijd een prachtige voortuin gelegd door 2 hoveniers, op basis van een getekend ontwerp. De communicatie verliep soepel en we zijn goed geholpen en geadviseerd. We kijken tevreden terug op het verlopen proces en zijn bovenal erg blij met onze nieuwe voortuin!

Ontwerp en uitvoering boven verwachting!

Bij onze zoektocht naar een geschikte hovenier voor de aanleg van onze voor- en achtertuin zijn we als eerste met Jeroen in contact gekomen en was voor ons wellicht de keuze al gemaakt. Na een bezoek op de werkplaats waren we overtuigd. Helaas bleken onze stenen een week voor plaatsing niet leverbaar. Dat was goed balen, maar samen met Jeroen hebben we naar een oplossing gezocht. En het resultaat mag er zijn. Zeker door de beide hoveniers. Rustige jongens, netjes en zeer prettig in de omgang. Natuurlijk gaat het om de uitvoering en die was top! Kok Hoveniers dank voor de prachtig opgeleverde tuin. De voortuin is een echte eye catcher.

Wij gingen voor een 10 en wij kregen een 10 !!

Wij hebben onze voortuin laten renoveren. We gingen voor iets wat je niet in elke voortuin ziet en Kok dacht hier prima in mee. De datum konden we op korte termijn inschieten en zijn werknemers waren zeer vriendelijk. Nadat de tuin was gelegd zagen we nog wat kleine puntjes die in dezelfde week al werden verholpen. Want Hans zei: jullie wilden een 10 en dan krijg je een 10! Super goede service, zeer vriendelijke personeel en er wordt goed meegedacht met de klant. Wij zijn super blij met onze tuin!

Enorm blij met onze tuin en de service

Na het maken van een mooi tuinontwerp werd onze tuin in November aangelegd. Alles was tot in de puntjes geregeld en overal was aan gedacht. We zijn enorm Blij en tevreden met het eindresultaat!

Vooral pluspunten

Kok hoveniers blonk voor ons vanaf het begin al uit in het tuinontwerp dat ze voor ons maakten. En het resultaat mag er zeker zijn! We zijn echt tevreden met onze nieuwe tuin! Ondanks dat geven we geen 5 sterren, want in de communicatie, voorbereidingen en afronding zijn wat steken laten vallen.

Ze werken onwijs netjes, overleggen iedere dag even met je en hebben er voor gezorgd dat de tuin precies is zoals wij voor ogen hadden.

Aardig, hard werkende mensen met ervaring die een prachtige tuin hebben gerealiseerd

Prachtig ontwerp gemaakt waar onze wensen in terug te vinden zijn. Goede werkmensen die weten wat ze doen maar toch kunnen inspelen op kleine wijzigingen. Er is een prachtige voortuin en achtertuin gerealiseerd waar we de komende jaren plezier van gaan hebben. We zijn heel tevreden

Top Service

Kok Hoveniers heeft een kleine 2 weken geleden bij ons de tuin volledig opgeknapt. Er werd van begin tot eind meegedacht, ook toen het initiële plan niet door kon gaan, is er goed met onze wensen rekening gehouden.

Kok Hoveniers denkt met je mee

Een goed doordacht tuinontwerp werd nauwgezet uitgewerkt.Tijdens de renovatie van onze tuin hebben bestaande struiken 'gelogeerd' op hun eigen terrein en werden er weer als laatste teruggeplaatst, gesnoeid en wel. We hadden eerst veel steentjes erin en nu weer een mooie groene tuin incl. gazon, houtpaadje en mediterraans sfeertje o.a. door het waterloopje met rivierkeien. Alle lof voor de vriendelijke hoveniers!