Vakkundig, betrouwbaar en vriendelijke mensen

Kok Hoveniers heeft ons geholpen met een complete tuinrenovatie. In het offertetraject heeft Hans ons met veel geduld geholpen om te komen tot een duidelijk plan en een goed gespecificeerde offerte. De uitvoering verliep prettig. Zijn ploeg begon op de afgesproken datum en gaande het project was er veelvuldig overleg over uitvoeringskeuzes. Iedere dag werd de boel zo schoon mogelijk achtergelaten en ze overlegden zelfs met de buren om ze zo min mogelijk tot last te zijn. Het project is opgeleverd binnen de afgesproken tijd en onvoorziene complicaties zijn in goed overleg bevredigend opgelost. Kortom, wij zijn blij met onze nieuwe tuin en kunnen Hans Kok en zijn ploeg alleen maar aanbevelen.

Super blij met onze nieuwe tuin

Een goed plan n.a.v. onze wensen. Snel beschikbaar, beleefde hard werkende mannen! Elke dag netjes opgeruimd. Heel blij met het resultaat.

Deskundige en nette werkers

Deskundig advies, betrouwbaar personeel en netjes werkende hoveniers. Ik heb weer een prachtige tuin terug gekregen!

Wij hebben onze droomtuin dankzij Kok hoveniers!!

Geweldig! Wij zijn echt heel erg tevreden over het gehele proces en het resultaat. Vriendelijke, proffesionele jongens die goed communiceren en goed mooi werk leveren. Gaan netjes te werk en kunnen snel schakelen. Er wordt heel goed geluisterd naar de behoefte van de klant door Hans Kok.

Top club!

De mannen van Kok zijn een paar weken in onze tuin bezig geweest. Professioneel, allround, communicatief sterk en netjes. Onze verwachtingen zijn overtroffen en het eindresultaat zijn we heel blij mee.

Creatief en deskundig

Aanleg van de tuin werd door enthousiaste en gezellige mensen aangelegd.

Creativiteit en vakmanschap in 1

Kok hoveniers heeft het terras van ons appartement ingericht. Vanwege de omvang en vorm was dit een uitdaging. Uiteindelijk zijn onze wensen in een uitstekend plan uitgewerkt en dito uitgevoerd. We genieten er iedere dag van.

Prima werk geleverd en contact verliep fijn.

Fijn contact vooraf en alles is gedaan naar wens.

Experts in het vak en klantvriendelijk

Een tuin laten aanleggen door Kok Hoveniers voor mijn nieuwbouwhuis. Zij hebben vanaf het begin, in het ontwerpfase, tot de uiteindelijke oplevering uitstekend geholpen. De tuin is perfect aangelegd en niets was hen te veel. Zeker een aanrader!

Boven verwachting mooi resultaat!

Hans heeft goed geluisterd naar onze wensen, een mooi plan gemaakt en samen met zijn team een prachtig resultaat geleverd! Professioneel, duidelijke communicatie, mooie materialen en snelle service. We genieten enorm van onze tuin!

Eindresultaat beter dan verwacht

Wij zijn heel blij met onze vernieuwde achtertuin en vinden het eindresultaat beter dan verwacht. We hadden zelf een idee, maar door de adviezen van Hans hebben we nu een mooie achtertuin die helemaal naar onze zin is. De hoveniers hebben hard gewerkt en alles werd iedere dag netjes opgeruimd.

Hele klantvriendelijke, snelle dienstverlening en echte vakmannen met passie voor hun werk

Super goed geholpen, top prijs-kwaliteit en erg blij met onze tuin!

Mooie tuin

Mooi ontwerp, Wordt goed geluisterd en advies gegeven. Uitvoering ook prima, er wordt overlegd en afgestemd waar nodig. Prettige communicatie.

Geweldige vaklui

Zijn heel erg goed in het vertalen van je wensen naar een prachtig tuinontwerp en uiteindelijk in de praktijk een nog mooiere tuin. Denken heel erg mee, geven goede adviezen over de mogelijkheden maar ook de onmogelijkheden van je wensen, werken zorgvuldig en netjes, en zijn erg vriendelijk en netjes in de omgang. Wij raden kok hoveniers zeker aan.

Prachtig plan, geweldige samenwerking en fantastische uitvoering!

Zowel onze voor-, zij- en achtertuin laten doen door Kok Hoveniers. Een behoorlijk project. Er werd in de planfase goed met ons meegedacht en snel gereageerd op onze ideeën en suggesties. Gelukkig kon de uitvoering ook vrij snel starten. De ‘mannen van de uitvoering’ werkten hard, nauwkeurig en met oog voor detail. Leuk om te merken dat ze er ze er zelf ook veel plezier aan beleefden om er een mooie tuin van te maken. En ook hoe flexibel ze omgingen met extra wensen van ons. Het hele project duurde 4 weken maar nu hebben wij ook iets om erg trots op te zijn! Wat een prachtige tuin is het geworden!

Boven verwachting!

Vanaf de eerste minuut een goed gevoel bij kok hoveniers. En de verwachting van onze droomtuin is meer dan waargemaakt! Super tevreden. Goed advies gehad en eindresultaat is zo mooi!!

Zeer tevreden!!

Wij zijn ontzettend blij met de prachtige tuin geleverd door Kok Hoveniers. Van het eerste contact tot het eindresultaat is alles heel goed verlopen. Het ontwerp was mooi en de uitvoering boven verwachting. Alles stipt op tijd en keurig netjes. Hele aardige hoveniers; wij kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Mooie nieuwe tuin.

Wij zijn heel tevreden met het werk dat Kok Hoveniers heeft geleverd. De mannen zijn keiharde en beleefde werkers. Ze denken met je mee en geven aanvullende tips die we gelijk hebben opgevolgd. We hebben echt niets op te merken en zijn nu aan het genieten☀️☀️

Verrassend mooi resultaat

Erg tevreden met het resultaat, Jeroen heeft de tijd genomen om met ons de tuin te ontwerpen en de juiste materialen te kiezen. Verder fijn contact, vriendelijk en altijd meedenkend.

Helemaal prima.

Van ons 5 sterrren en superblij met ons nieuwe dakterras! Vier dagen is er op 35 meter hoogte hard gewerkt door prettige en vakkundige hoveniers, prachtige plantenbakken, mooie verlichting, hardhouten vlonders en wandafwerking, helemaal top!!

Betrouwbare en professionele partij

Goede communicatie en professioneel team heeft daktuin aangelegd. Mooi resultaat en een prettige samenwerking.

Zeer tevreden over de aanpak en afhandeling van de tuinrenovatie. Reageert snel op vragen en werkt oplossingsgericht. Personeel vriendelijk en beleefd.

Prima organisatie met keurig en vakbekwaam personeel

De mannen van Kok hebben onze tuin keurig opgeknapt met daarin een nieuwe blokhut met overkapping . Vakbekwame en keurige, maar ook erg aardige, mannen. Zij werken precies en netjes. Er was ook regelmatig overleg tijdens het project. Wij zijn dan ook meer dan tevreden en blij met dit mooie resultaat