Ze komen hun beloften volledig na en je wordt prettig geholpen

Ik heb in Maart '24 een auto gekocht bij Auto Westerveld en ben zeer prettig geholpen. Geen opdringerige verkopers, wel volledige openheid over de auto. Gewoon zoals het altijd zou moeten. Alle besproken punten van de auto waten keurig aangepakt of opgelost en bij aflevering stond de auto er keurig bij. Vriendelijke mensen, zeer goede service en afspraken nakomen. Zeer aan te bevelen!

Persoonlijk

In twee maanden tijd een autootje gekocht voor de dochter, en de eigen Crossland in geruild voor een een jongere versie. Bij beide auto’s goed geholpen, eerlijk advies en fijne uitleg op onze vragen. Al jaren klant en de auto er in onderhoud, ook hier goede service, uitleg en meedenkend in probleem oplossing. De slogan “Gewoon persoonlijk “ volstaat geheel!

Rustig en prettig om zaken mee te doen

Een fijn autobedrijf ,kan ik iedereen aanraden Goed geholpen en zij nemen rustig de tijd om je vragen te beantwoorden Om zo een mooie keuze te kunnen maken

Goed geholpen, zeer klantvriendelijk!

Goed geholpen, erg klantvriendelijk en positieve 1e indruk, waardoor mooie auto gekocht bij Harmen.

Aankoop auto

Bij de aankoop van mijn auto vriendelijke en service gerichte benadering. Klantvriendelijk

Beste G, Hartelijke dank voor het plaatsen van een review! Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Auto Westerveld

Uitstekende service en aandacht voor de klant.

Door de jaren heen nu de 3e auto gekocht en hij rijdt super. Goeie begeleiding tijdens koopproces.

Supergemoedelijk en eerlijk!

Via aanbeveling van vrienden in de Achterhoek terecht gekomen. Gemoedelijke sfeer in de showroom, waar je eerst gewoon even rustig zelf mag kijken zonder opdringerige verkopers. Daarna te woord gestaan door de jonge eigenaar zelf. Met goed en eerlijk advies een fijne auto voor ons gezin gekocht die nog steeds erg goed bevalt. Een echte aanbeveling! Kleinigheidje in de aflevering werd direct en heel goed opgelost.

Eerlijk en transparant

Voor een week terug bij dit bedrijf een auto gekocht en gisteren afgeleverd gekregen. Ik ben keurig geholpen door verkoper Harmen en gisteren door Han. Ze gaven mij een prettig advies, op een rustige manier zowel bij verkoop als bij aflevering van de auto werd er tijd voor mij genomen. Dit gaf mij veel vertrouwen dat ik hier de juiste auto heb gekocht.

zeer veel service

Wij zijn met 2 auto’s al 14 jaar klant van deze garage: altijd vriendelijk, altijd snel, nooit is iets te veel. Zeer service gericht. Echt top!

eerlijk en prettig

Enige weken de gewenste Renault Grand Scenic uitvoering bij Auto Westerveld gevonden en aangekocht. Bijzonder prettige manier van zakendoen waarbij je duidelijk merkt dat klantbelang bovenaan staat bij zowel vader als zoon. Keurige showroom en werkplaats, prettige mensen welke hun vak verstaan. Vorige week de auto i.v.m. een aantal kleine zaken ter reparatie teruggebracht en ook dit is heel fijn opgelost. Het was vanuit Brabant een stukje rijden om de gewenste auto te kunnen aanschaffen maar gezien de fijne manier van zaken doen is dit een goede keuze gebleken!

Beste Wim, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat uw ervaring met ons bedrijf zo goed is bevallen. We wensen u veel rijplezier met uw Renault Scenic. Met vriendelijke groet, Team Auto Westerveld

Klantvriendelijk

Bij verkoper Harmen een auto gekocht. Het was een prettig en niet opdringerig gesprek. Men komt de afspraken keurig na. Wij zijn erg tevreden.

uitstekend

Eind augustus mijn nieuwe auto gekocht, in Sinderen een polo. Harmen heeft ons uitstekend geholpen en behandeld, en alles netjes uitgelegd. Ben zeer tevreden over het bedrijf, ben nog een keer terug geweest voor de navigatie update. Vakkundig kan niets anders zeggen..

Onze ervaring met name met Harmen, Prima, gemoedelijk, vriendelijk. Gesprekken zijn helder en prima verlopen geeft vertrouwen. We zijn ervan overtuigd dat we een goede keus hebben gemaakt. Mensen staan voor de klant, geldt voor alle vestigingen!! Ga zo door!! Groeten Peter Radstake Doetinchem

Rustig en vertrouwelijk

Heb gehandeld met Han een rustige serieuze man die je niets opdringt en alles netjes afhandelt . Hier kan je gerust een auto kopen .

Plezierig

Voor een jaar terug heb ik bij dit bedrijf een auto kocht. De verkoop van de auto ging plezierig. De verkoper had alle tijd voor mij en ik kon met verschillende auto's rijden. Zodat ik zelf de juiste auto kon kiezen wat het beste bij mij pasten! Ook toen ik de auto een tijdje had, en ik een gek geluidje hoorde werd dit voor garantie vlot opgelost! Nu iets meer dan een jaar verder, heb ik mijn auto voor onderhoud gebracht. Ik werd wederom vriendelijk ontvangen, en netjes op de hoogte gehouden over de bijkomende kosten van het onderhoud. Kortom een plezierig bedrijf die ik iedereen aanraad!

Beste Hans, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Team Auto Westerveld

Gemoedelijk alsof je met familie bent en erg klant vriendelijk niks te gek of ze zoeken naar een geschikte oplossing echt super

Beste Matthew, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je het zo ervaart, het is wederzijds! Team Auto Westerveld

Profecionele vakmensen door wie je serieus genomen word.

Bij Auto Westerveld word er naar me geluisterd en ik word series genomen. Alles word heel professioneel maar ook persoonlijk uitgelegd, er word de tijd voor me genomen. Ik heb zelf geen verstand van auto's dus de keuze om de juiste auto te kopen destijds was lastig... Ik ben volledig uitgegaan van de kundigheid van Auto Westerveld. En dat bevalt me tot op de dag van vandaag zeer goed. Bij een reparatie werd er ook een goede terug koppeling gegeven van wat ze precies hadden uitgevoerd en welke kosten ze daardoor gemaakt hadden. Voor mij is dit erg prettig en ik voel me daardoor betrokken. Vooral de eerlijkheid en persoonlijkheid maakt dat jullie 5 sterren verdienen.

Beste Tamara, Bedankt voor je review. We hebben destijds graag jou het juiste advies gegeven voor een auto die perfect bij je past! Fijn om te lezen dat je ons als eerlijk en persoonlijk ervaart, daar doen we ons best voor! Team Auto Westerveld

Over Auto Westerveld

Auto Westerveld: 3 gewoon persoonlijke autobedrijven in de achterhoek! Zoekt u een betrouwbare gebruikte of nieuwe auto? Wilt u uw auto laten onderhouden of repareren bij een Autobedrijf in de Achterhoek? Met drie autobedrijven in de regio zijn wij altijd snel en gemakkelijk bereikbaar. Wij leren u graag kennen, zodat wij op de hoogte zijn van uw mobiliteitsbehoefte. Een tevreden klant is nu eenmaal ons hoogste doel. Wij geloven dat wij dit bereiken door onszelf te zijn en u te bedienen zoals wij zelf bediend zouden willen worden. Gewoon persoonlijk.