Prima service door de mannen.

Prima, zo geregeld.

Prima voor elkaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Top service, vriendelijk en flexibel

Vriendelijk personeel en perfecte wachtkamer zodat ik nog even kon werken tijdens het wachten.

geweldig

goede service. dinsdag gebeld, kon vrijdag al terecht. 10.30 gebracht ruit vervangen kon hem 12.00 al weer ophalen. top geregeld

Helemaal super!

We konden de volgende dag al terecht om onze voorruit te laten vervangen. Snelle service en vriendelijke medewerkers. Perfect!

Vriendelijke en goede service

Prettige benadering, snelle en goede service.

Snel en correct

Met een uurtje was alles geregeld! Vriendelijke ontvangst en werd in de Mooie wachtruimte met tijdschriften en Wifi Koffie aangeboden!

• Kwaliteit ruitherstel

Een vriendelijke en gastvrije ontvangst Lekkere koffie! Duidelijke uitleg en advies.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Uitstekend geweest

Professionele service, met gezelligheid, vriendelijk en uitstekende koffie!

Zeer goede service!

Gewoon in anderhalf uur de ruit compleet en zeer netjes vervangen! Handtekening is voldoende, afhandeling met de verzekering wordt netjes afgehandeld door 123Ruit.nl.

Fantastische service!

Snel geholpen, door professionele mensen. Vakkundig mijn raam vervangen, met uitleg over wat er gedaan is.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk en vakmensen die mijn ruit hebben vervangen en duidelijke uitleg

• Kwaliteit ruitherstel

Word heel vriendelijk geholpen, nette wachtruimte met verschillende soorten koffie

Snel en goed geholpen

Afspraak kon snel worden gemaakt.

Super klantvriendelijk

Deze heren hebben mijn raam binnen twee dagen besteld kon meteen heen en ze waren ook nog eens super zuinig met de lak van mijn auto ik ben super tevreden over deze heren en raad graag iedereen aan om hier je raam te laten repareren

Goed snelle service

Vriendelijke personeel Heeft er verstand van Snel geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service en vriendelijk personeel

Top service!

Vriendelijk personeel snelle service!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Zeer snel en vakkundig geholpen.

Op zondag kreeg ik een steentje op mijn voorruit. Maandag met Interpolis gebeld en werd doorverbinden naar 123.ruit.nl. Ik kon woensdag terecht en binnen drie kwartier zat de nieuwe voorruit erin. Kortom, snelle en uitstekende service. En de koffie smaakte goed.

• Kwaliteit ruitherstel

Vervangend vervoer was wat lastig en toen kwam een collega mijn auto thuis ophalen, Wat een service! Mijn achteruit was niet leverbaar maar toen gezocht en gevonden bij een con-collega. Echt super!

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Goede service en vriendelijk personeel

Echt aan te bevelen. Mijn inziens vakkundig Ik ben goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

prima geholpen, goede voorlichting, vakmanschap.

Gezellige medewerkers

Goed verzorgde zaak en lekkere koffie. Fijne medewerkers

Over 123RUIT.nl