Uitstekende garage !

Ik kom al jaren bij deze garage,altijd een geweldige ontvangst. Monteurs zijn allemáál even vriendelijk,wordt ALTIJD goed geholpen. Deze garage is een échte aanrader !!!

Vooralsnog is de ervaring goed

Super service!

Super service!

Helemaal top!

Goede service bij adhoc hulpvraag

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Goed een snelle service. Tijd voor een gezellig praatje. Je hoeft maar te bellen en ze komen eraan.

Helemaal TOP!

super voor elkaar!

Duidelijk, vriendelijk, alle tijd voor je nemen en goede voorlichting.

Na het bekijken bellen ze altijd om reparaties en kosten door te geven. Geven hier duidelijk uitleg over. Achteraf valt het altijd mee. En niet of weinig storing aan de auto tot de auto jaar later weer gekeurd moet. Ga zo door mannen of eigenlijk moet ik zeggen autodokters. Dik maar dan ook dik tevreden klant.

Super service, en volgens afspraak.

Super geholpen binnen een snelle reactietijd. Eerlijke prijs en vriendelijke benadering. Zeker het aanraden waard.

Wordt netjes en klantvriendelijk geholpen

Fijne en vertrouwde garage.

Vertrouwd!

Eerlijk advies

Gewoon goed.

Goed overleg. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Vriendelijk. Behulpzaam. Goed contact. Altijd bellen voor dat er een reparatie gedaan wordt ( prijs doorgeven) En afspraak nakomen. Bij meevallers wordt arbeids uren in mindering gebracht. Top autobedrijf.

Goed advies

Helemaal perfect

Heb via de telefoon onderdelen besteld, binnen 1uur was alles geregeld dat ik de onderdelen bij ons in de buurt kon ophalen. Alles perfect geregeld

in één keer alles goed

Deze keer ook weer zoals wij gewend zijn van autobedrijf van Brenk, één keer de auto brengen en alles is top gemaakt!

zeer goed.

Zijn beleefd, goed advies, komen afspraken na. Wat moet ik er nog meer van zeggen?

Vakkundige en vriendelijke bediening

Goede service, echt prima. Ik heb nog weleens wat vragen over hoe sommige dingen dan werken, hierbij nemen ze alle tijd

Snelle afwerking, goede kontakten!

Bij vragen krijg je direkt actie/reactie. De kontakten gaan makkelijk en fijn. Goede service!

Goede communicatie, goed geholpen.

Goede communicatie, goed en snel geholpen.

Top garage gedaan aan de auto wat moest gebeuren

Alles weer netjes geregeld apk onderhouds beurtje en nog wat kleine dingen leen auto gehad Het was allemaal weer netjes voor elkaar bedankt heren

Goede ervaring.

Een echte aanrader.

Hele goede en fijne service

Je wordt altijd netjes geholpen met vragen en wat het kost. Tussendoor wordt je op de hoogte gehouden van eventueel ander dingen met je auto. Kortom een heel goed en netjes bedrijf.

Hulpvaardig..open en eerlijk

Ze zijn eerlijk.... geven goede service.. nemen tijd voor je...en je bent een klant met een naam... ben echt een zeer tevreden klant en kom graag vanuit almere naar ze toe.. Hier werken monteurs die hun vak verstaan....

vooraf afspraken gemaakt,en dat maken ze waar.

Goed en snel geholpen

Vrienden.lijke monteur en vakbekwaam

Over Autobedrijf van Brenk

Autobedrijf van Brenk heeft u veel te bieden. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK keuringen, accessoire installatie, airco service en occasions. Wij beschikken over een moderne werkplaats, uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto optimaal te verzorgen. Persoonlijke service, korte lijnen en heldere communicatie vinden wij belangrijk. Hierdoor weet u als klant precies wat u kunt verwachten. Deze werkwijze wordt door onze klanten ervaren als een prettige samenwerking tussen klant en garage. Graag nodigen wij u uit om onze service eens te komen ervaren. U bent van harte welkom op Spoorstraat 59 in Kesteren.