Goede service en vriendelijkheid personeel

Ik ben al jaren klant bij Autobedrijf van Brenk en ben erg tevreden met de dienstverlening. Er wordt goed meegedacht met vragen die ik heb en ik kan er met verschillende merken autos terecht. De Peugeot die ik voor onderhoud bracht rijdt (weer) als een zonnetje.

Betrouwbaar en eerlijk

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen!

Top garage

Ze zijn netjes. Fijn met het advies over de auto. Bellen op wat het kost ook belangrijk. Alles gebeurt in overleg. Eigenlijk zo als het hoort je weet waar je mee af bent. Groetjes bary berendse

Mijn ervaring is goed

Terugkomend op mijn vorige Review. De opmerking mijnerzijds over de prijs had ik verkeerd beoordeeld. Alles is in goede orde en in goede harmonie opgelost. Compliment voor Autobedrijf van Brenk!

Uitstekende service bij aankoop auto.

Wij hebben hier onze auto gekocht. Deze werd perfect afgeleverd. Zelfs een deukje dat over de kop was gezien, werd nog uitgedeukt. Ook kregen we nog een leuke attentie van Evert-Jan. Gewoon een goed bedrijf!

Helemaal goed!

Peugeot 2008 gekocht en service helemaal goed!

Pretige ervaring en correct

Vriendelijke en goede service

De garage neemt uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Verder een, mijn inziens, redelijke prijs betaald voor het vervangen van mijn distributieriem.

Uitmuntend

Zeer vriendelijk... eerlijk... verstand van zaken en zeer klantvriendelijk.... Met andere woorden een topbedrijf met goed opgeleid personeel

Goed geholpen , fijne mensen.

Goed!!!

Goed!!!

Attent, vriendelijk en deskundig

Altijd bereid om een probleem.op te lossen en denken met je mee.

Super service.

Super service,ze staan direct voor je klaar,en er is altijd een oplossing,Echt een betrouwbaar bedrijf, met hardwerkende mensen,waar ze nog de tijd voor je nemen over hoe en wat er mogelijk is,Ga zo door zou ik zeggen .

Huiverig, maar toch een zeer goede ervaring.

Altijd lastig, net verhuisd en helaas is je 'vertrouwde garage' niet meer binnen bereik. Dus toen een garage dichtbij huis gezocht en hier terecht gekomen. APK laten doen en een inspectie voor een grote beurt. APK was geregeld, voor de beurt en de distributieriem een aparte afspraak gemaakt. Duidelijke prijsopgave gehad van de te verwachten kosten. Was even slikken, maar dat ligt niet aan de garage, onderhoud en onderdelen zijn nou eenmaal duur tegenwoordig. Ben tevreden en hoewel je soms van die verhalen hoort van garages, is het altijd weer even spannend om bij een ander aan te kloppen. Maar dit adres voelt vertrouwd, ga zo door!

uitstekend geholpen.

Goede service en kundig personeel!

Super netjes geholpen

Eerste indruk was gelijk goed. Betrouwbaar en alsof je elkaar al jaren kent. Ik zou dit bedrijf iedereen aanbevelen. Top

Met een woord, GOED

Fijn garagebedrijf met vakkundige mensen

snelle en goede service

snel en vakkundig geholpen. probleem direct opgelost

Prima bedrijf, uitstekende service en vriendelijk personeel.

Prima bedrijf, snelle en uitstekende service en vriendelijk personeel.

Leuk autobedrijf met bekwame em vriendelijke medewerkers

Afspraken goed inplannen en nakomen

Fantastisch!

Jong en dynamisch team met kennis van zaken. Denken graag met je mee voor reparatie van een oudere auto en is ook een fijne plek voor onderhoud en koop van nieuwe(re) voertuigen. Erg blij met de service en kwaliteit van het geleverde werk!

Onze ervaring is heel goed.

Betrouwbaar…vriendelijk..en je wordt fijn geholpen.

zeer betrouwbaar en goede service

Nemen alle tijd voor je bij de aankoop van een auto en een heldere communicatie. We zijn erg tevreden met auto die we hebben aangeschaft Dit Autobedrijf een aanrader

Goede afspraken

Werd netjes naar huis gebracht,op de hoogte gehouden van de reparaties die nodig waren.Top, Fijn personeel.

Over Autobedrijf van Brenk

Autobedrijf van Brenk heeft u veel te bieden. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK keuringen, accessoire installatie, airco service en occasions. Wij beschikken over een moderne werkplaats, uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto optimaal te verzorgen. Persoonlijke service, korte lijnen en heldere communicatie vinden wij belangrijk. Hierdoor weet u als klant precies wat u kunt verwachten. Deze werkwijze wordt door onze klanten ervaren als een prettige samenwerking tussen klant en garage. Graag nodigen wij u uit om onze service eens te komen ervaren. U bent van harte welkom op Spoorstraat 59 in Kesteren.