fijn bedrijf

we werden goed geholpen, aardige eigenaar. bij het rijden naar huis hoorde ik wel n bijgeluid in uitlaat en de volgende dag bemerkte ik n scheurtje in de bestuurderstoel bekleding, op n naadje . vriendelijke groet Piet

Afspraak is afspraak

Audi ging naar garage voor grote beurt. Enkele zaken aangegeven. Voor aanvang beurt/reparatie een telefoontje. Hierin gemeld de aangegeven zaken.(zijn dus goed opgenomen). Ook werd een gespecificeerde prijs gegeven. Deze kwam volledig overeen met telefonisch contact. Ook de aangegeven zaken zijn prima verholpen. Dit vind ik kwaliteit.

Transparant over het onderhoud en de prijs!

Net autobedrijf met goede service. Ook bij pech kan er makkelijk informatie ingewonnen worden. klantvriendelijk en betrouwbaar.

Van Brenk zijn aardig en klantvriendelijk. Geven hun mening en wat goed is voor de auto. Zeker aan te bevelen!

Beste garage ooit

Gast vryheid en staan altijd klaar voor om te helpen. Echt tevreden met het garage en personeel

Een op en top garage !

Goede service,vriendelijk personeel, staan altijd klaar voor je !

Vakkundige en betrouwbare garage

Al jaren naar volle tevredenheid klant bij Autobedrijf Van Brenk. Hebben uitstekende kennis van de meeste automerken en geven deskundig advies. Geven vooraf een kostencalculatie bij een servicebeurt, zodat je goed weet waar je aan toe bent. Kortom: vakmanschap voor een realistische prijs!

Snelle en goede service

Je wordt hier altijd snel en goed geholpen.

Hij neemt de tijd voor en zoekt ook oplossingen als je met de auto wat hebt probeer je gelijk dat te verhelpen ook zonder afspraak

Top autobedrijf

Ik kom er al een aantal jaar voor onderhoud, en heb er ook een auto gekocht. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Goed autobedrijf met duidelijke en heldere afspraken

ongeveer een maand geleden een opel mokka gekocht en opel astra ingeruild. alles duidelijk en netjes afgeleverd met een nieuwe trekhaak ipv een ingebouwde fietsendrager. Evert Jan nam alle tijd om alles te bespreken. Vriendelijk en behulpzaam bedrijf met goede afspraken .

Fijne en goede service

Betrouwbaar, accuraat en vooral ook klantvriendelijk, zo kan het ook!

Voor ons een onbekend bedrijf, maar vanaf moment één een goed gevoel bij deze transactie, nam de tijd, was gastvrij, kwam afspraken na en leverde een fraai product af. Zo kan het dus ook!

Keurig netjes afgeleverd

Bij autobedrijf van Brenk een Renault Captur gekocht, deze is netjes afgeleverd ontvangt dat de eigenaar op vakantie was. Volgens afspraak stond de auto klaar op de afgesproken datum. Ook werd er gevraagd of ik nog uitleg nodig had. Eigenlijk heb ik maar één opmerking en dat is controleer de optie even vooraf want deze klopten niet helemaal.

ik heb voor drieweken terug een nissanqashqai gekocht bij jullie naar volle tevredenheid.

Niet voor verrassingen komen te staan.

Ik heb super goede ervaringen, altijd worden de kosten door gebeld, en bij goedkeuring van mij dan gaan ze aan het werk,En bij spontane storingen dan rij ik even langs en dan doen ze er alles aan om het op te lossen,ook als de auto daar moet blijven dan hebben ze altijd weer een tijdelijke auto voor je.

Volledig, transparant en vriendelijk

Ik ben erg goed en volledig geholpen bij Van Brenk. Ze gaven mij heldere informatie en hierdoor werd de aankoop van mijn eerste auto een prettige ervaring! Bedankt voor de service!

Goede en vriendelijke service

Fijne auto, rijdt en zit geweldig en klantvriendelijkheid van het bedrijf is top!

Vriendelijke service

We zijn goed geholpen voor onze apk, er waren een paar puntjes dier naar tevredenheid zijn oogelost

Professioneel voor een leuke prijs

Vriendelijk personeel, duidelijk verstand van zaken. En goede service en onderhoud hoeft niet duur te zijn, dat blijkt weer.

Vakmannen

Deze vakmannen staan altijd voor je klaar als er wat is. Superservice. Tijdens de reparatie word je gebeld om beslissingen te nemen en de kosten krijg je dan al te horen dus je heb geen onverwachte hoge rekeningen.

Prettige behandeling

altijd goede ontvangst en voel je snel echt thuis.

De afspraken worden goed ingevuld en reparaties zijn in overleg steeds in orde. Als er vragen zijn voor een antwoord is lang wachten niet nodig. Wat moet er nog meer gezegd worden? Het is overbodig.....maar er blijft over....zegt het voort.....een/die ander mag het ook weten.

Behulpzaam en vakkundig

Er fijn en klantvriendelijk geholpen

Klant vriendelijk en snelle oplossingen als er zich iets voordoet.

Over Autobedrijf van Brenk

Autobedrijf van Brenk heeft u veel te bieden. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK keuringen, accessoire installatie, airco service en occasions. Wij beschikken over een moderne werkplaats, uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto optimaal te verzorgen. Persoonlijke service, korte lijnen en heldere communicatie vinden wij belangrijk. Hierdoor weet u als klant precies wat u kunt verwachten. Deze werkwijze wordt door onze klanten ervaren als een prettige samenwerking tussen klant en garage. Graag nodigen wij u uit om onze service eens te komen ervaren. U bent van harte welkom op Spoorstraat 59 in Kesteren.