Meer dan goed!

De Kite pro vision is een perfect product omdat, hij is makkelijk in gebruik, flexibel in gebruik (geen motor op de rug) licht, gemak in onderhoud.

Snelle levering, het gebruikt van de Kite Pro bevalt me heel goed, geen hoofdpijn meer na langdurige schuur werkzaamheden.

Bestelling geplaatst en een dag later geleverd

Veilig werken met ARBIN Safety

Bestellingen zeer snel geleverd

er komt werkelijk niets van fijn stof door en dit op het duivenhok

er komt werkelijk geen fijn stof door en dit op het duivenhok , geweldig .

Ook deze keer was de levering snel en zag het er goed uit.

De levering van het bestelde was snel en de artikelen zagen er prima uit. Alleen was het afleveradres niet zoals aangegeven.

Vlot contact, vlot geleverd, goede service en prima producten! Wij zijn er erg blij mee!

Mijn ervaring met Arbin Safety is zeer positief , flexibel en goede info.

Ik heb heel vaak gemaild en om info gevraagd , en steeds kreeg ik netjes antwoord. Kortom klant is daar zeker koning , en dan heb ik niets teveel gezegd. Ton.Bosua

Prima geregeld

Dit was mijn eerste bestelling en dag ging goed

Altijd zeer snelle levering

Kom ik er niet uit met het bestellen kan ik altijd chatten of telefoneren.

Prima!

Goed tot zeer goed

super.

Klantvriendelijk ,

Zeer snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering 5 dagen eerder gekomen dan dat ie zou komen daar was ik erg blij mee.

Een uitstekende oplossing

Na een aantal jaren een mondkapje heb gebruikt maar toch nog stof in mijn longen kreeg en toch nog veel hoest en benauwd was de oplossing om met de duivensport te stoppen. Maar door dat ik een nieuwe stofkap KITE standaard heb gekocht is er heel veel verbetering vanwege mijn longen Ik heb nu de nieuwe stofkap vier dagen .

Topservice

Kwaliteit en vlot

Mijn enige minpunt is dat er staat dat het met post nl wordt verstuurd en uiteindelijk krijg je het met GLS. Maakt niet veel uit maar wel als je het ergens anders laat afleveren.

Mijn ervaring is prima met de mensen van Arbin Safety

Heel goed,prachtig

Een verademing voor een duivenmelker met longproblemen!

Na een diagnose van duivenmelkerslong zou er een einde komen aan mijn passie. In mijn zoektocht naar een oplossing (want dokters konden niet helpen) kwam ik bij Arbin terecht. Het is een aanrader voor elke duivenliefhebber. Want het stof is een stille killer. Ook voor wie nog geen problemen heeft. Ben een ander mens na een week gebruik van het masker. Geen nachtelijke hoestbuien meer en de kortademigheid is veel beter geworden. Ik overweeg trouwens om ook voor mijn vrouw een masker aan te schaffen. (is er korting bij aankoop van een tweede masker?)

Super aardig geholpen, snelle antwoorden per mail.

Had snel een volgelaatmasker nodig op accu, per mail super snelle antwoorden, komen afspraken na en ze hebben een geweldig product geleverd.

Ik ben goed geholpen.

Probleem vlug gemaakt.

Snel, prettig en zeer correct

Probleem met mijn helm direct opgelost! Top Want ik wil niet werken zonder mijn helm Veel dank

Goede begeleiding

Mijn hobby te danken Arbin Safety

Zonder de Kite kon ik stoppen met de duivensport. Ben blij en super tevreden over de Kite houd het fijne duiven stof goed tegen met een P3 filter. Echt aan te raden voor ook duiven liefhebbers met postduiven longen. De kite is niet zwaar op het hoofd en geef veel lucht dus niet benauwd . De accu gaat uren lang mee en geen gedoe met kabels of losse accu.

vlotte levering van de bestelde artikelen

goede communicatie wanner dit nodig is

Over Arbin Safety

Arbin Safety Products is een bedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling en fabricage van adembeschermingsmiddelen. Ademhalingsbescherming is cruciaal om in gezonde omstandigheden verschillende werkzaamheden te kunnen uitvoeren. Onze alles-in-één oplossingen garanderen de hoogste bescherming tegen een ongeëvenaard draagcomfort en gebruiksgemak.