Ik ben goed geholpen.

Probleem vlug gemaakt.

Snel, prettig en zeer correct

Probleem met mijn helm direct opgelost! Top Want ik wil niet werken zonder mijn helm Veel dank

Goede begeleiding

Mijn hobby te danken Arbin Safety

Zonder de Kite kon ik stoppen met de duivensport. Ben blij en super tevreden over de Kite houd het fijne duiven stof goed tegen met een P3 filter. Echt aan te raden voor ook duiven liefhebbers met postduiven longen. De kite is niet zwaar op het hoofd en geef veel lucht dus niet benauwd . De accu gaat uren lang mee en geen gedoe met kabels of losse accu.

vlotte levering van de bestelde artikelen

goede communicatie wanner dit nodig is

Voor de duivensport een geweldig masker.

Waren vriendelijk een goede uitleg voor het gebruik.

goed produkt

heel goed produkt voor de duivensport zodat je geen stof meer kan in ademen . wekt goed slaat niet aan makelijk adem halen zonder moeite zegt mijn vader van 84 heel tevreden . wel even wennen met een kap op je hoofd ,maar je hebt dan ook alle vrijheid ,geen riemen ,geen slangen op je rug

Top masker

Prettig om mee te werken

Correcte aflevering

Het bestelde product is snel en correct afgeleverd

Goed gevoel aan overgehouden

Goede ervaring aan telefonisch contact overgehouden. Vriendelijk, kennis van zaken, service gericht.

niet lang moeten wachten.

Is een goeie masker om te gebruiken, beetje veel geld. Maar de gezondheid gaat voor.

Snelle levering van een mooi product!!

Over Arbin Safety

Arbin Safety Products specialiseert zich in adembescherming via volgelaatsmaskers. Ons product, de KITE, is toepasbaar voor verschillende branches en toepassingen.