Top service!

Snelle afhandeling voor een goede prijs.

Klantvriendelijk

Neemt tijd voor je om alles goed uit te leggen ten aanzien van de Auto die we hebben gekocht goeie service en de afhandeling verliep heel soepel ..

Goede service tegen een goede prijs

Leuke auto garage altijd goed geholpen. En een kundige monteur

Solide Service en scherpe en eerlijke prijzen

Recentelijk mijn APK laten doen en noodzakelijke reparaties uitgevoerd. Snelle service en scherp geprijst

Ik heb vaak tweedehands auto’s gekocht maar dit adres staat zeker bovenaan wat betreft betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.

Ik heb een auto bij van der vaart gekocht. Tot zover rijd ie prachtig. Kreeg het gevoel dat ik niet met een handelaar te maken had.

Nam rustig de tijd en zette dat stapje extra!

Prima adres voor aankoop van een auto. Neemt rustig de tijd en komt vertrouwd over.

Vriendelijk en snel

Er moest een spoed reparatie gedaan worden en dat heeft van der Vaart garage goed opgepakt. Vriendelijke mensen en ze denken mee!

Goede service en geen opgeblazen verhalen om auto te verkopen.

Gewoon goed

Prima gedaan.

Top garage

Perfecte service

Correct!

Snelle en correcte service. Goede communicatie.

Top service.

2 maanden geleden mijn Volvo v40 gekocht via Van der Vaart en ik ben super dankbaar dit hier hebben te gedaan. Na de aankoop bleek dat de stoelverwarming defect was, nadat dit aangegeven is heeft Van der Vaart dit netjes opgelost en heb ik gebruik mogen maken van de leenauto. Super vriendelijk, snel, eerlijk en de klant staat centraal op alle momenten. Top plek en ik zou andere hier zeker naar toe sturen.

Goede service.

De verkoop is vlot afgehandeld. Nog 3 maand garantie op de Renault. De auto schoon van binnen en van buiten keurig afgeleverd.

De auto gebracht voor een Apk, het was niet nodig maar een haal en breng werd geboden.

Onze bus was stuk en gebruiken we voor ons bedrijf ! Van der Vaart auto zorgde direct voor de reparatie en een vervangende auto. Zodat de mannen weer naar het werk toe konden .

Goeie service

Alles gaat in goed overleg. En je word goed op de hoogte gehouden.

prettige ervaring

soepel en gemoedelijk contact

Geen opdringerige verkoop, fijn zaken doen.

Ondanks dat het om een relatief oude en eenvoudige auto ging, heeft van der Vaart auto's er volgens mij alles aan gedaan om een technische goede auto af te leveren. De tijd zal het leren uiteraard! Tot dusver zal ik dit bedrijf zeker aanraden voor een goede betrouwbare occasion. Gr Marco

Moest veranderen van garage ivm stoppen van eigen garage

Kwam bij van der Vaart Auto en het volede meteen vertrouwd. 2 auto’s voor apk en keurig op de hoogte gehouden als er iets was. Leenauto keurig voor mij een aanrader!

Top service!

Helaas ging 4 maanden na aankoop van onze Volkswagen Up! de koppeling kapot. Auto werd dezelfde dag nog opgehaald door Wiebe en een leenauto werd thuis afgeleverd. De koppeling is volledig vervangen onder garantie. Wij hebben geen moment zonder vervoer gezeten! Bedankt Wiebe!

Prettige ervaring

Prettig contact. Snelle en goede service.

Service is goed

Eerlijke prijzen

Afhandeling is naar volle tevredenheid afgehandeld

Kon snel bij van der Vaart terecht voor reparatie openen voorraam bestuurderskant. TOP.