Super snelle Service

Vanmorgen om 0815 uur een lekke band.. Snel naar Maarens gereden en binnen 5 minuten een super snelle reparatie en binnen 10 minuten weer de weg op... Erg blij dat de twee heren meteen konden helpen. Top Service

TOPSERVICE

Bij elke keer die ik ben geweest, word ik uitstekend geholpen! Ze zijn erg duidelijk en in mijn geval altijd heel snel!

Zeer goede service

Duidelijke afspraken snel geholpen met mijn dodge ram

Keurig bedrijf.

Auto gebracht voor groot onderhoud, prima bedrijf. Eerlijk,vriendelijk en betaalbaar.

Toppertjes.!!!

Goede service Netjes overleg Nooit geen verrassingen achteraf

• Bereikbaarheid

Goed geholpen, betrouwbare garage en erg klantvriendelijk

Goede ervaringen met garage Maarens. Snel geholpen en ze bellen altijd even om te overleggen voor er extra kosten gemaakt moeten worden. Verder denken ze ook met je mee.

• Bereikbaarheid

Afgelopen vrijdag is mijn auto voor onderhoud naar autobedrijf Maarens geweest. Warm ontvangst, vriendelijk te woord gestaan. Echt aanrader!

Banden laten vervangen

Mijn banden bij maarens laten vervangen. Echt een aanrader ze leggen alles netjes uit en de sfeer is alsof je ze al tien jaar kent. Echt top

• Bereikbaarheid

Eerlijk en oprecht bedrijf!

Ben al een aantal keer bij maarens geweest en de jongens zijn vakkundig en eerlijk, bellen altijd op om te overleggen over eventuele reparaties en de kosten die er aan hangen.

Vriendelijk en zeer kundig

Ik werd snel en kundig geholpen. Ze zijn erg vriendelijk en eerlijk in het contact. Ik raad Autobedrijf Maarens aan iedereen aan!

• Bereikbaarheid

Fijne mannen, met uitstekende service

Gebruik gemaakt van de haal en brengservice van Autobedrijf Maarens. Super gelopen allemaal en de auto rijd weer fantastisch!

• Bereikbaarheid

Kwaliteit voor een goede prijs

Onlangs heeft autobedrijf Maarens mijn auto APK gekeurd. De auto is helemaal netjes opgeleverd. Ik ben erg te spreken over de service, de klantvriendelijkheid en het meedenken over de reparatieopties. Ik raad Autobedrijf Maarens daarom zeker aan!

• Bereikbaarheid

Snel, scherp geprijsd en betrouwbaar.

Banden en remmen vervangen van mijn auto. Geholpen door 2 enthousiaste jonge kerels. Die komen er wel M.v.g. Floris

Snel en deskundige hulp

Goede, deskundige en vriendelijke hulp. Auto was weer snel op weg geholpen

• Bereikbaarheid

Goede snelle en betrouwbare service!

Meerdere problemen, groot en klein , zijn gemaakt bij deze garage. Vriendelijk personeel. Ook fijne prijzen.

• Bereikbaarheid

Snel en vriendelijk geholpen.

Ze stonden meteen klaar en ik ben geholpen zonder extra kosten.

• Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk en vakbekwaam

Je wordt er keurig en vriendelijk te woord gestaan, en je merkt dat ze verstand van zaken hebben. Nette zaak. Zeker een bedrijf om naar toe te gaan, wanneer je autoproblemen hebt

• Bereikbaarheid

Mooi bedrijf met vakkundig personeel

Afgelopen week voor het eerst bij Autobedrijf Maarens geweest na aanraden uit mijn directe kring. Frisse nette zaak met zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Rekenen nog normale prijzen en geven reëel advies. Ik kom weer terug mannen!

• Bereikbaarheid

Vakmanschap voor een betaalbare prijs

Ik heb mijn Audi A3 Sportback laten repareren door dit bedrijf. Ik moest de massavliegwiel laten vervangen en daarbij de koppelingset. Bij de Audi vakgarage zou ik het dubbele kwijt zijn, ben toch verder gaan kijken en terecht gekomen bij deze mannen. Vakkundig advies en eerlijke prijs voor deze reparatie, ben erg tevreden!

• Bereikbaarheid

Twee mannen met kennis van zaken, kom hier zeker terug!

Vanaf heden mijn auto bij Maarens in onderhoud.

Top bedrijf. Aanrader!!

Een goed en net bedrijf. Met 2 vakbekwame mannen die me netjes te woord stonden Me auto was netjes gerepareerd en reed weer als nieuw toen ik er weg ging

• Bereikbaarheid

Goede en snelle service top!

super service

Bij deze garage krijg je een uitstekende service! De eigenaren hebben echt passie voor hun zaak en dat merk je. Ze zijn betrouwbaar, klantvriendelijk en deskundig en hanteren schappelijke prijzen. Echt een enorme aanrader! M. van Opstal

• Bereikbaarheid

Top service tegen een zeer scherpe prijs!

Afgelopen week voor onderhoud aan mijn Volkswagen GTE bij autobedrijf Maarens langs geweest na een tip van een vriend van mij. Het eerste contact verliep soepel en de heren konden snel tijd voor mij maken en mijn onderhoudsbeurt inplannen. Communicatie over de kosten was duidelijk en ik ben dan ook niet voor verassingen komen te staan. Dit heb ik bij de dealer weleens anders meegemaakt! Daarbij ook nog een stuk scherper geprijsd dan andere autobedrijven bij mij uit de omgeving. Tijdens de onderhoudsbeurt hebben ze ook een storing weten op te sporen en deze ook direct weer verholpen. Alles bij elkaar een zeer goede eerste ervaring. Mij gaan jullie absoluut terugzien.

• Bereikbaarheid

Echt een super goede service

Ik heb me auto daarheen gebracht. Ging er eigenlijk van uit dat die afgeschreven was maar ze hebben hem perfect gemaakt. Me auto rijd weer perfect. En wat heel belangrijk is ze vragen er geen jackpot voor ik zal me auto de volgende keer zeker weer brengen

Over Autoservice Totaal