Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Prettige verkoper, gekochte auto werd in keurige staat geleverd.

Al jaren klant en altijd prima geholpen

Goede service, vriendelijk personeel Ben uiterst tevredenn

Zeer goed geholpen.

We mochten direct een proefrit maken in de auto die ons aanstond. We kregen duidelijke uitleg, er werd tijd voor ons genomen en het aankopen van de auto verliep soepel. Bij het halen van de auto was dit hetzelfde, kortom een prima garage om een auto aan te schaffen.

Enorm tevreden over Autobedrijf Jansen

Mijn ervaring is dat zowel de verkoopafdeling als de service en onderhoudstak van het bedrijf zeer goed aanvoelen met wie ze te maken hebben. Het is een bedrijf voor jong en oud. De ervaring is al meer dan 30 jaar dat ik bij Autobedrijf Jansen auto's koop en onderhoud laat uitvoeren. We voelen ons één met het autobedrijf. Er is tijd voor het zakelijk ondernemen, maar ook, wat ik zeer fijn vind, er wordt ook over het privé leven gepraat indien je daar over begint. Bij aankomst staat van 's morgen vroeg tot laat in de middag de koffie klaar en is er altijd tijd voor een praatje. Wij bevelen dan ook iedereen aan om eens een kijkje te nemen bij Autobedrijf Jansen.

Goede service. Vriendelijk.

Goede service. Vriendelijk. Mooie auto

Goed geholpen

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over het contact en onze aankoop

Degelijk en betrouwbaar adres met lange geschiedenis

Wat een heerlijke Mercedes voor een goede prijs

Klantvriendelijk bedrijf en oplossingsgericht

Dit autobedrijf is in staat om hun klanten persoonlijke aandacht te geven. Garantie is heel goed, zonder gezeur wordt het opgelost. Zijn erg oplossingsgericht en weten veel van het merk Mercedes. Al een tijdje vaste klant en ze hebben me nog nooit teleurgesteld.

Goed bedrijf!

goede service, komen afspraken na en makkelijk in omgang. Lekker praktisch en geen gedwongen verkoop.

Mercedes

Dit is de beste garage waar je en auto kunt kopen, ik ben uitstekend geholpen.

altijd goed geholpen.

altijd goede sevice en hulp.

Goede service en klant vriendelijk

Goede service en klant vriendelijk

Klasse bedrijf met fijne mensen!

Bij Jansen een Mercedes C200 diesel W205 gekocht met 70000 km. Wat een fantastisch rijdende auto! Goede service, meedenken met de klant en oplossingsgericht werken! Bedankt familiebedrijf Jansen voor deze fijne manier van werken!

prettigge garage

prima vakwerk

correcte afwerking

Garage Jansen Top bedrijf

Bij kopen van n auto komt een factor geluk bij kijken . Bij storing en/of reparatie wordt ik goed geholpen. Maar reparatie's blijft mensenwerk . Mijn ervaring met garage Jansen dat welk probleem er ook is , heel goed wordt opgelost. Kom er al denk ik 25 jaar , het blijft mijn garage .

Vertrouwd gevoel

Auto tip top afgeleverd, goede service, en een goed gevoel er aan overgehouden

goed geregeld

ga plezier daar naar toe ze doen normaal als je binnen komt . en altijn de koffie klaar

Prettige ervaring, nette deal, fijne auto.

Wanneer je weinig op hebt met autoverkopers in keurige kostuums en met gelikte verhalen enz., dan zal Autobedrijf Jansen je bevallen. Plezierig informeel, doe maar gewoon, vertrouwen krijgen en vertrouwen hebben, no nonsens, ruime keus. En als je dan - zoals ik - een diesel van 16 jaar oud en met 230.000km’s hebt in te ruilen, dan ga je niet heel hard onderhandelen om de hoofdprijs te krijgen. De auto van mijn keus stond bovendien voor een keurige prijs; wel vooraf een “vergelijkend warenonderzoek” gedaan op bijv. Marktplaats en Gaspedaal. Bij de aflevering was het nodige onderhoud gedaan; daarvoor is vertrouwen zo belangrijk. Al met al geen spijt van deze aankoop en ik raad Autobedrijf Jansen dan ook zeker aan.

Klantvriendelijk

Erg klantvriendijk en als er wat is achteraf word netjes opgelost

goed en vlot

goed en vlot bedrijf

Bedrijfsgegevens

Zwolseweg 197

7707AG Balkbrug

0523-656620

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.