vooral met onderhoud veel amateuristisch regelwerk, werk an sich is redelijk

auto's voor onderhoud; * leenauto staat geregeld niet gereed en verkeerd formaat, maar wordt altijd wel ad hoc opgelost * leenauto tank; bijna altijd bijna leeg * geregeld auto niet volgens afspraak gereed en daarbij niet met berijder afgebeld/op de hoogte gehouden

Zeer gastvrij

Zijn super vriendelijke mensen Goede service Staan altijd voor je klaar onder een genot van een bakkie koffie

prima en kundig bedrijf

waar men de klant persoonlijk kent en een uitstekende service.

altijd goed behandeld.

Mijn ervaring met autobedrijf Jansen is goed. ik heb de laatste jaren er al meerdere keren een Mercedes gekocht.

Keurig en netjes geholpen!

Uitstekend geholpen. Vriendelijk,goede service.

Super bedrijf

HSD Ecoscreen BV heeft een hele goed ervaring met Autobedrijf Jansen. We voelen ons hier alsof je bij familie op bezoek komt. Er is tijd voor een praatje met een bakje koffie . Zowel de verkoop als de service en onderhoud afdelingen zijn zeer goed bereikbaar. Ieder persoon op zijn werkplek is zeer kundig. (Weten waar ze over praten) zijn er specifieke vragen dan worden deze altijd beantwoord. Wij zullen dan ook iedereen het Autobedrijf Jansen aanbevelen. Zeer betrouwbaar en meedenkend, Een gezond familiebedrijf. (no nonsens) mentaliteit.

Goed en betrouwbaar bedrijf!!

Men neemt de tijd voor zijn klanten. Pluspunt is zeker het persoonlijke contact. Klant is nog echt koning en geen nummertje zoals bij de officiële Mercedes dealers. Service is ook zeer goed te noemen. We zijn vol vertrouwen en rijden met een zeer goed gevoel de showroom uit in onze gebruikte Mercedes-Benz.

Top !

Update op navigatie geplaatst snel en goed ! Bedankt Hans !

Goed bedrijf waar men met je meedenkt en ook niet moeilijk doet als er iets gerepareerd moet worden een geweldig goede service, wij voelen ons er vertrouwd

Prettig contact

Met Hans altijd fijn contact. Denkt mee in het vinden van een goede mobiliteitsoplossing.

Klant is koning

Bij binnenkomst gelijk een vriendelijk woord, niet gelijk aangevallen worden maar je tijd even kunnen nemen alvorens er eeen medewerker komt. Vriendelijk, open en het gevoel hebben dat het mensen zijn die luisteren naar jou wensen.

Leuk bedrijf en goede service

Mijn prachtige Mercedes E klasse hier gekocht. Hartelijk ontvangen in een fraaie showroom. Na een proefrit waren we er snel uit: deze wordt het. Een week later de auto opgehaald. Alles van tevoren prima geregeld. Wat een mooi familiebedrijf bedrijf waar nog echt een ziel in zit.

zeer goed

altijd hulpzaam, goede service

Ik kom hier graag!

Geen bla bla, rechtuit rechtaan, geweldig!

Goede afhandelingen

Perfecte service

Voor de derde keer een Mercedes gekocht bij Jansen. Goede service en komen afspraken na. Dan kom je terug, vertrouwt en kwaliteit. Personeel zeer kundig en vriendelijk.

Een zeer betrouwbaar bedrijf.

Autobedrijf Jansen had een Iveco bus in de verkoop, waarin wij geïnteresseerd waren. Via de telefoon een beschrijving van de status van de bus gekregen. Ook telefonisch de inruilwaarde van de eigen bus bepaald, waarna we besloten om naar Balkbrug te gaan. Bus voldeed volledig aan de beschrijving, waarna besloten werd tot aankoop over te gaan. Er van uit gaande dat er meteen afgerekend zou moeten worden, waren we zeer verbaasd te horen dat we de bus mee konden nemen en maar via de bank moesten betalen. Een bedrijf wat nog vertrouwen in klanten heeft. Zeer zeker een aanrader!

lekker makkelijk

goede service

Vertrouwendgevoel

Zeer goed geholpen,, in mijn hele carrière Kwa auto's kopen bij bedrijven is dit zeker een aanrader bij mij staat deze garage van Janssen op nummer 1 voor mij

slecht zeer slecht

veel beloftes,maar werkzaamheden,reparatie`s worden zeer slecht uitgevoerd. prijzen zijn achteraf altijd hoger dan vooraf besproken.

Een eerste ervaring door de aankoop van een auto (MB). Vandaar niet gelijk de volle 5 sterren.

Prima ervaring. Wellicht met een enigszins informeel karakter ten opzichte van een merkdealer, maar uiteindelijk natuurlijk wel zakelijk afgerond. No nonsens, gewoon eerlijke verkoop. Ben blij met de auto en heb vertrouwen in de gegeven garantie. De auto voet dan ook stabiel aan. Vertrouwd gevoel! Vriendelijke groet, Arie Schipper

Goed bedrijf met vriendelijke mensen

Een pluim voor dit bedrijf met vriendelijke mensen, komen afspraken na en fijne service en helemaal tevreden.

Heb alleen maar positieve ervaringen

Vriendelijk, behulpzaam, staan altijd voor je klaar. Niks anders dan lof!

Je wordt altijd vlot geholpen

Auto gekocht

Ik heb bij de heren Mercedes Glc gekocht alles liep echt soepel en heel netjes. Afspraken werden nagekomen alles werd geregeld en kon binnen enkele dagen mijn auto ophalen. Goed bezig Heren!!!!

Zwolseweg 197

7707AG Balkbrug