Leuk bedrijf en goede service

Mijn prachtige Mercedes E klasse hier gekocht. Hartelijk ontvangen in een fraaie showroom. Na een proefrit waren we er snel uit: deze wordt het. Een week later de auto opgehaald. Alles van tevoren prima geregeld. Wat een mooi familiebedrijf bedrijf waar nog echt een ziel in zit.

zeer goed

altijd hulpzaam, goede service

Ik kom hier graag!

Geen bla bla, rechtuit rechtaan, geweldig!

Goede afhandelingen

Perfecte service

Voor de derde keer een Mercedes gekocht bij Jansen. Goede service en komen afspraken na. Dan kom je terug, vertrouwt en kwaliteit. Personeel zeer kundig en vriendelijk.

Een zeer betrouwbaar bedrijf.

Autobedrijf Jansen had een Iveco bus in de verkoop, waarin wij geïnteresseerd waren. Via de telefoon een beschrijving van de status van de bus gekregen. Ook telefonisch de inruilwaarde van de eigen bus bepaald, waarna we besloten om naar Balkbrug te gaan. Bus voldeed volledig aan de beschrijving, waarna besloten werd tot aankoop over te gaan. Er van uit gaande dat er meteen afgerekend zou moeten worden, waren we zeer verbaasd te horen dat we de bus mee konden nemen en maar via de bank moesten betalen. Een bedrijf wat nog vertrouwen in klanten heeft. Zeer zeker een aanrader!

lekker makkelijk

goede service

Vertrouwendgevoel

Zeer goed geholpen,, in mijn hele carrière Kwa auto's kopen bij bedrijven is dit zeker een aanrader bij mij staat deze garage van Janssen op nummer 1 voor mij

slecht zeer slecht

veel beloftes,maar werkzaamheden,reparatie`s worden zeer slecht uitgevoerd. prijzen zijn achteraf altijd hoger dan vooraf besproken.

Een eerste ervaring door de aankoop van een auto (MB). Vandaar niet gelijk de volle 5 sterren.

Prima ervaring. Wellicht met een enigszins informeel karakter ten opzichte van een merkdealer, maar uiteindelijk natuurlijk wel zakelijk afgerond. No nonsens, gewoon eerlijke verkoop. Ben blij met de auto en heb vertrouwen in de gegeven garantie. De auto voet dan ook stabiel aan. Vertrouwd gevoel! Vriendelijke groet, Arie Schipper

Goed bedrijf met vriendelijke mensen

Een pluim voor dit bedrijf met vriendelijke mensen, komen afspraken na en fijne service en helemaal tevreden.

Heb alleen maar positieve ervaringen

Vriendelijk, behulpzaam, staan altijd voor je klaar. Niks anders dan lof!

Je wordt altijd vlot geholpen

Auto gekocht

Ik heb bij de heren Mercedes Glc gekocht alles liep echt soepel en heel netjes. Afspraken werden nagekomen alles werd geregeld en kon binnen enkele dagen mijn auto ophalen. Goed bezig Heren!!!!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Prettige verkoper, gekochte auto werd in keurige staat geleverd.

Al jaren klant en altijd prima geholpen

Goede service, vriendelijk personeel Ben uiterst tevredenn

Zeer goed geholpen.

We mochten direct een proefrit maken in de auto die ons aanstond. We kregen duidelijke uitleg, er werd tijd voor ons genomen en het aankopen van de auto verliep soepel. Bij het halen van de auto was dit hetzelfde, kortom een prima garage om een auto aan te schaffen.

Enorm tevreden over Autobedrijf Jansen

Mijn ervaring is dat zowel de verkoopafdeling als de service en onderhoudstak van het bedrijf zeer goed aanvoelen met wie ze te maken hebben. Het is een bedrijf voor jong en oud. De ervaring is al meer dan 30 jaar dat ik bij Autobedrijf Jansen auto's koop en onderhoud laat uitvoeren. We voelen ons één met het autobedrijf. Er is tijd voor het zakelijk ondernemen, maar ook, wat ik zeer fijn vind, er wordt ook over het privé leven gepraat indien je daar over begint. Bij aankomst staat van 's morgen vroeg tot laat in de middag de koffie klaar en is er altijd tijd voor een praatje. Wij bevelen dan ook iedereen aan om eens een kijkje te nemen bij Autobedrijf Jansen.

Goede service. Vriendelijk.

Goede service. Vriendelijk. Mooie auto

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over het contact en onze aankoop

Degelijk en betrouwbaar adres met lange geschiedenis

Wat een heerlijke Mercedes voor een goede prijs

Klantvriendelijk bedrijf en oplossingsgericht

Dit autobedrijf is in staat om hun klanten persoonlijke aandacht te geven. Garantie is heel goed, zonder gezeur wordt het opgelost. Zijn erg oplossingsgericht en weten veel van het merk Mercedes. Al een tijdje vaste klant en ze hebben me nog nooit teleurgesteld.

Goed bedrijf!

goede service, komen afspraken na en makkelijk in omgang. Lekker praktisch en geen gedwongen verkoop.

Mercedes

Dit is de beste garage waar je en auto kunt kopen, ik ben uitstekend geholpen.