bedrogen, gelogen, bedrogen

Ik heb een Mercedes gekocht bij dit bedrijf, denkend dat het een serieus bedrijf is, maar helaas hebben ze de auto verkocht met een DEFECTE MOTOR EN EEN VERSNELLINGSBAK, ik hoop dat ze het probleem zo snel mogelijk oplossen, als ze dit niet doen zal ik dat doen oproep aan de bevoegde autoriteiten en het Hof, misbruik van vertrouwen, leugens, bedrog!

Top bedrijf

Fijne garage Hier staat de klant op 1 en waar je geen nummertje bent Dick en Hans kennen veel klanten al jaren. Koffie staat altijd klaar inmiddels de 5e auto vandaag opgehaald bij Jansen en nog altijd dik tevreden. Is er wat mis ze komen altijd met een goede oplossing Dick en Hans en het hele Jansen team bedankt voor de altijd goede service

goed maar verkoper moet niet op vakantie zijn

Afleveren van een nw auto ging niet zoals de eerste keer omdat de verkoper op vakantie was en de broer het moest overnemen..... deze man heeft waarschijnlijk andere kwaliteiten maar zeker niet die van communiceren

Prima service en de koffie staat altijd klaar.

Ik ben hier al 30 jaar klant en door de jaren heen al tijd prima geholpen en dat zegt al genoeg over het auto bedrijf Jansen.

Gewoon goed

Het moet gewoon goed zijn

Redelijk

Bij aankoop auto prima geholpen en wat afgesproken was wordt gedaan. Dit zijn zeker 5 sterren waard. Maar na 2 weken een garantie klus wordt ik als klant niet serieus genomen en wordt de multiriem maar vervangen omdat “ik” dat zou willen. Een dag later jankt de riem nog meer als voorheen en moet ik weer een afspraak maken. Ik hoop dat dit 9 januari wel opgelost wordt.

Betrouwbaar

Wij zijn netjes en vriendelijk geholpen door Dhr Jansen. Moesten achteraf nog een aantal dingen gebeuren maar alles is in goed vertrouwen geregeld. Een aanrader

garage bedrijf met veel service en klantvriendelijkheid!

We zijn er al jaren klant en zeer tevreden. Een fijn en betrouwbaar adres voor alle Mercedes liefhebbers

Kennis en kunde gebundeld vergezeld met een heerlijke dosis klantvriendelijkheid!

Prima begeleid naar de keuze van een fantastische mercedes gla 200. Hans, bedankt voor alles!

Een goede auto gekocht met prima afspraken. Lekkere koffie.

Enorme fijn bedrijf, denken goed mee. Goede service. Ook onze zoekopdracht heeft Autobedrijf Jansen naar volle tevredenheid voor ons uitgevoerd. Complimenten.

Goede service en goede klantvriendelijkheid

Altijd vriendelijk

Goed geholpen, het is daar heel gemoedelijk. Personeel is ook heel vriendelijk..

Flexibel en behulpzaam

Flexibel en behulpzaam, prima service.

vooral met onderhoud veel amateuristisch regelwerk, werk an sich is redelijk

auto's voor onderhoud; * leenauto staat geregeld niet gereed en verkeerd formaat, maar wordt altijd wel ad hoc opgelost * leenauto tank; bijna altijd bijna leeg * geregeld auto niet volgens afspraak gereed en daarbij niet met berijder afgebeld/op de hoogte gehouden

Zeer gastvrij

Zijn super vriendelijke mensen Goede service Staan altijd voor je klaar onder een genot van een bakkie koffie

prima en kundig bedrijf

waar men de klant persoonlijk kent en een uitstekende service.

altijd goed behandeld.

Mijn ervaring met autobedrijf Jansen is goed. ik heb de laatste jaren er al meerdere keren een Mercedes gekocht.

Keurig en netjes geholpen!

Uitstekend geholpen. Vriendelijk,goede service.

Super bedrijf

HSD Ecoscreen BV heeft een hele goed ervaring met Autobedrijf Jansen. We voelen ons hier alsof je bij familie op bezoek komt. Er is tijd voor een praatje met een bakje koffie . Zowel de verkoop als de service en onderhoud afdelingen zijn zeer goed bereikbaar. Ieder persoon op zijn werkplek is zeer kundig. (Weten waar ze over praten) zijn er specifieke vragen dan worden deze altijd beantwoord. Wij zullen dan ook iedereen het Autobedrijf Jansen aanbevelen. Zeer betrouwbaar en meedenkend, Een gezond familiebedrijf. (no nonsens) mentaliteit.

Goed en betrouwbaar bedrijf!!

Men neemt de tijd voor zijn klanten. Pluspunt is zeker het persoonlijke contact. Klant is nog echt koning en geen nummertje zoals bij de officiële Mercedes dealers. Service is ook zeer goed te noemen. We zijn vol vertrouwen en rijden met een zeer goed gevoel de showroom uit in onze gebruikte Mercedes-Benz.

Top !

Update op navigatie geplaatst snel en goed ! Bedankt Hans !

Goed bedrijf waar men met je meedenkt en ook niet moeilijk doet als er iets gerepareerd moet worden een geweldig goede service, wij voelen ons er vertrouwd

Prettig contact

Met Hans altijd fijn contact. Denkt mee in het vinden van een goede mobiliteitsoplossing.

Klant is koning

Bij binnenkomst gelijk een vriendelijk woord, niet gelijk aangevallen worden maar je tijd even kunnen nemen alvorens er eeen medewerker komt. Vriendelijk, open en het gevoel hebben dat het mensen zijn die luisteren naar jou wensen.