al jaren een goede relatie

Goed geadviseerd,Fijne afhandeling

Goed betrouwbaar bedrijf

Auto super afgeleverd

Helemaal Top

we zijn ontzettend blj met de fijne wagen die u ons geleverd heeft.

Goeie uitleg bij de auto!!

Toppie

Fijne mensen, goede afhandeling, super service

Top bedrijf!

Autobedrijf Jansen is een zeer vriendelijk en betrouwbaar bedrijf. Overstap van de Mercedes dealer naar Jansen gemaakt aangezien ze ook gespecialiseerd zijn in Mercedes en het het zeker niet onder doen in verhouding met de dealer. Inmiddels 4x een auto bij hen gekocht, dat zegt al genoeg! De service is top en goede communicatie. In tegendeel met de Mercedes dealer wordt je bij Jansen behandeld als een persoon en niet als een nummertje. Gewoon perfect!

Gooi services

Mijn ervaring met Autobedrijf Jansen tot nu toe ben ik zeer me tevreden.

Mooie auto, goed afgeleverd

Prima auto vooralsnog. Erg complete GLC versie. Nu 2 weken in bezit. Late aflevering door vertraging kentekenverstrekking. Verder goed afgehandeld en mooie taart als compensatie voor eachten. Afspraken over wijze aflevering goed nagekomen.

klantvriendelijk

prettig bedrijf, waar men de tijd neemt om de klant te helpen. niet opdringerig , denkt mee en geeft extra nuttige tips bij de aankoop. goede service, ook na de aankoop!

We worden altijd leuk geholpen, als er een probleem is, lossen we deze op

We worden altijd leuk geholpen, soms moet je een beetje geduld hebben.

zeer slechte communicatie met de heer Dik Jansen

Heb daar meerdere malen een auto gekocht en over de auto's heb ik geen klachten maar wel over de respectloze manier hoe Dik Jansen zijn klanten waar bij geld aan moet verdienen behandeld. ik heb nu meerdere malen via de whatsapp een vraag gesteld maar meneer Dik geeft de mensen niet eens fatsoenlijk antwoord hij kan beter een voorbeeld aan zijn vader en broer Hans nemen.

Zeer goede service

Wij zijn heel goed geholpen met de reparatie van onze auto, erg vriendelijke mensen de service was uitermate goed!

Na de grote beurt weer onderweg met een schone auto

Het is juist vandaag wel heel erg leuk dat de auto niet alleen het onderhoud krijgt maar ook de wasbeurt die het Saharazand wegspoelt. Die extra service maakt het verschil.

Goed geholpen!

Klantgrricht

Je telt mee als volwaardig autopersoon. De telefoon wordt zeer snel opgenomen en acties worden naar behoren uitgevoerd

Goed betrouwbaar auto bedrijf

Wederom weer correkt en netjes behandel En een zeer goede service

Prettig

Prettig

Fantastisch geholpen!

Op maandag met partner naar Balkburg gereden voor een BMW X2. Op het eerste gezicht viel de auto een beetje tegen. Redelijk van sporen van steenslag zowel op motorkap als vooruit. Na het onderhandelen met Hans zijn wij er prima uitkomen. De auto is inderdaad in nieuwstaat opgeleverd. Echt fantastisch. Ieder woord nagekomen.

Top autobedrijf

vriendelijke mensen, zeer vakkundig

goede service

wordt altijd geholpen

Duidelijke communicatie, afspraken nagekomen en nette aflevering van een mooie auto. Bedankt!

Alles altijd helemaal perfect!

Alles altijd prima geregeld !

Proffecioneel

Het aller eerste contact was goed. Het vervolg erg goed. Klantvriendelijk, goede atmosfeer, vakmansen en service gevoelig. Echt een dikke 9+

Heel goed

Na 42 jaar ver weg geweest te zijn ,weer een auto gekocht bij Jansen het eerste contact was meteen weer goed en vertrouwd prima service zonder verkopers praatjes

Goed met kanttekeningen

Auto netjes afgeleverd. Maar ik kwam erachter dat er nog een terugroepactie op zat, dit inmiddels zelf geregeld. Hadden jullie wel ff kunnen aangeven. Gekocht met nieuwe apk, niet gebeurd blijkt nu. Kom ik later nog op terug, slordig....