Al jaren onze top Mercedes garage

De fam.Jansen staan je bij raad en daad voor je klaar,altijd alles in overleg, en een echt top team en vaklui in de garage.

Goede geregeld

De tweede bus er gekocht en ben er zeer content mee hoe het ging kwa prijs en aflevering van bij de bussen

Uitstekende service!

Je wordt goed geholpen door vriendelijk personeel, eventuele problemen worden goed opgelost. Uitstekende service!

Aandacht en goede prijzen

Voor een nieuwe auto hebben we een zoekopdracht gegeven en binnen een paar dagen een perfect resultaat. Goede inruil voor de bestaande auto en ook bij onderhoud of reparaties is men zeer attent en meedenkend.

Uitstekende service

De auto is afgeleverd in Vlaardingen, zodat wij niet naar Zwolle hoefde te rijden en de auto zag eruit zoals afgesproken. Netjes

goed bevallen auto netjes afgeleverd

ze komen afspraken na en hebben vertrouwen in de klant.

Zeer positief

Inmiddels heb ik achtereenvolgens 4 auto’s gekocht. In de toekomst overweeg ik weer mijn auto bij Jansen in te ruilen.. Ik ben erg tevreden over de communicatie en oplossen van problemen. Het is een professioneel bedrijf met oog voor de klant.

volkomen voldaan aan de verwachtingen.

Gastvrije ontvangst, waarna prettig gesprek, resulterend in de aankoop van een Mercedes C 180.

Goede ontvangst en een goede uitleg van de auto.

Wisten snel wat de klant wilde Onderhandeling over de auto in een prettige sfeer.

absoluut een aanrader!

uitstekende service, nette prijzen en er staat altijd wel een auto naar ieders smaak

Topbedrijf

Hier nu onze 2de auto gekocht en het bevalt super. Ze komen hun afspraken na en de auto werd super netjes afgeleverd. Bij Jansen is het nog zoals het hoort, geen gezeur en afspraak is afspraak.

Oplichter laailichter

Maakt niet waar wat die belooft Houd je aan lijntje Belt nooit terug Moest achter me eigen geld aan die ik had aanbetaald Heeft me aan lijntje gehouden en niet geleverd wat ze belooft hadden Mag echt blij zijn dat zo ver weg is anders had ik echt die grijns van de eigenaar van ze gezicht geslagen voel me echt genaaid door zijn beloftes die die niet nakwam geen eerlijke man

Prima vlot en vertrouwd zaken doen

Mercedes gezien op internet waarop kijkafspraak en vlot gekocht met prima inruilvoorstel en Bovag garantie 6 maand. Goede koffie en duidelijke presentatie waarin vertrouwen.

Kundige mensen, zijn goed geholpen.

Fijn autobedrijf!

Mooi en net bedrijf met vriendelijke mensen. hele goede service. Ook hebben ze hele mooie auto’s staan. Men neemt alle tijd voor klanten en de koffie is heerlijk!

Aangenaam zaken doen

Prettig en rustig zaken gedaan,alle tijd genomen, goede uitleg,geen druk of haast, goede afwikkeling.

Ondanks kleine vergissing met het inruilvoorstel van mijn auto erg prettige ervaring met dit bedrijf. Nette zaak, aardige medewerkers. Achteraf goed opgelost dus tevreden.

Geweldig, klantgericht autobedrijf!

Altijd behulpzaam, regelen alles voor je, prima garage, nieuwe auto prima afgeleverd.

Een bedrijf waar je terugkomt.

Vriendelijke ontvangst en aandacht voor jouw keuze. Een fatsoenlijk aanbod voor inruil. De auto wordt zoals afgesproken netjes afgeleverd; alleen met een praktisch lege tank, onmiddellijk tanken in Nieuw-Leusen. klein foutje.

Top service

Fijne garage Hier staat de klant op 1 en niet zo als andere garages waar je een nummertje bent Koffie staat altijd klaar en een gezellig gesprek is gratis ;) inmiddels 6 auto's verder en nog altijd dik tevreden Is er wat mis ze komen altijd met een goede oplossing Hans en Dick en het hele Jansen team bedankt voor de altijd goede service

Straalt vertrouwen uit!

Geloofwaardig, correct, netjes behandeld! Geeft meteen een goed gevoel als je daar binnenstapt

Prima voor elkaar

Goed geholpen , prima voor elkaar een goed autobedrijf .

kort en duidelijk zaken doen

prima service

Heel goed, vriendelijke mensen garantie wordt goed, nageleefd.

zeer tevreden

alleen een minpuntje omdat ik voor een nl instructieboekje heb moeten betalen. Ik had zelf wel aangegeven dat als ik moest betalen dat geen probleem was.maar dat hoort toch normaal bij de auto te zitten. jammer maar geen probleem. ondanks alles toch ZEER tevreden met alles. een echte aanrader.