Een magisch afscheid van mijn vrouw

Greetje heeft het afscheid van mijn vrouw verzorgd. Wij hebben vooraf alle wensen met Greetje besproken. Voor mijn vrouw was het hierdoor mogelijk zelf de regie in handen te hebben. Greetje was ons aanbevolen door iemand die we hebben leren kennen tijdens de ziekte van mijn vrouw. Wij zijn ontzettend dankbaar dat Greetje de uitvaart van mijn vrouw heeft verzorgd. Greetje is een inlevende, warme en empathische vrouw. Ze voelt goed aan wat de behoeften zijn en leeft zich in. Mede door de rust die ze uitstraalt hadden wij als directe naasten geen zorgen over het afscheid van mijn vrouw. Het afscheid was magisch. Ik denk dat mijn vrouw echt heel tevreden is over hoe het gegaan is.

Grandioos

De ervaring die ik met Greetje Brontsema had bij het begeleiden van de uitvaart van mijn lieve vrouw Anna, was zo hartverwarmend dat ik daar heel veel steun aan heb gehad. Greetje nogmaals bedankt. Hoogachtend Jolke Riemsma.

Perfect geregeld

Greetje heeft alles perfect geregeld van A tot Z.

Integer, betrouwbaar en empatisch

Greetje Brontsema voelt uitstekend aan waar de aandacht naar uit moet gaan, geeft goede adviezen en ontzorgt volledig. Zo iemand heb je nodig op het moment dat de emotie de overhand heeft.

• Respect voor uw wensen

meer dan geweldig, meedenkend, meelevend

Greetje is een hele fijne vrouw. Heel goed in haar beroep. Heel erg meedenkend, meevoelend, meelevend. Ik heb heel erg veel steun aan haar gehad.

Meevoelend

Eind maart overleed onze moeder. Via via hoorden wij over Greetje en hebben contact met haar opgenomen. Ze heeft ons op een hele fijne manier bijgestaan en ons geholpen een prachtig afscheid voor onze moeder te verzorgen. Een afscheid waar mijn zus en ik met een heel goed gevoel op terug kijken. Greetje heeft heel goed aangevoeld en gezien wat bij ons en onze moeder paste. Dat maakte dat een hele verdrietige dag, ook een hele mooie dag werd. Sara & Tamar Kooke

• Respect voor uw wensen

super fijne begeleiding in zo'n moeilijke periode

Greetje is super betrokken en luistert goed wat onze wensen waren en ook heeft ze dan nog goede tips wat je in zo'n periode goed kunt gebruiken. Ook tijdens de uitvaart kregen we heel veel complimenten over haar en hoe ze het verhaal over onze overleden vader vertelde en bracht. Greetje is zeker een hele fijne uitvaartbegeleidster.

Hartverwarmend en vertrouwd.

Wij kenden Greetje al van de uitvaart van een goeie vriendin van ons, enkele jaren geleden. Nu mijn vader kwam te overlijden, wisten wij direct dat Greetje de meest geschikte kon zijn om de uitvaart te verzorgen. En dat bleek ook helemaal (weer). Vertrouwd, hartverwarmend, betrokken, zorgzaam en bescheiden daar waar het paste. Wij zijn bijzonder tevreden en zelfs gelukkig met jouw bijdrage, Greetje. Alle dank gaat naar jou uit. Mede namens de hele familie.

• Respect voor uw wensen

Aanbevelenswaard, zo goed en liefdevol

Greetje Brontsema van Memorables heeft de uitvaart van mijn moeder fantastisch goed begeleid en georganiseerd, met nét een paar dingetjes extra. Heel fijn en liefdevol.

• Respect voor uw wensen

Een zeer warm en uitstekend verzorgd afscheid

Wij hebben met de zeer goede, warme en vakkundige begeleiding van Greetje op een hele respectvolle en waardige manier afscheid kunnen nemen van mijn man. Haar geweldige, rustige en betrokken manier van een afscheid verzorgen heeft diepe indruk op ons gemaakt. We hebben ervaren dat dit ons enorm heeft geholpen om het verdriet te verzachten en het een plaatsje te geven. We zijn Greetje daarvoor heel erg dankbaar!

• Respect voor uw wensen

Zorgvuldig, persoonlijk, in elk detail

Greetje is een ervaren uitvaartbegeleider, maar elke uitvaart is er eentje die de aandacht en zorg krijgt alsof het de eerste keer is. Met creatieve persoonlijke invullingen van begin tot eind. Ze neemt je alles uit handen áls je dat wilt. Maar er is ook alle ruimte als je daar andere ideeën over hebt. Het begrip 'dag en nacht voor iemand klaar staan' krijgt een letterlijke betekenis.

• Respect voor uw wensen

Greetje heeft er een heel mooi en bijzonder afscheid van gemaakt.

Greetje heeft voor onze pake een heel bijzonder en mooi afscheid weggezet op de eigen boerderij. Vanaf het eerste moment was Greetje heel betrokken om alles tot in de puntjes en naar ieders wens perfect te organiseren. Het was een afscheid om nooit te vergeten. Hartelijk dank Greetje.

Zeer professionele uitvaartverzorging.

Zowel de uitvaart van mijn vader als mijn moeder heeft Greetje Brontsema verzorgd. Zij is heel betrokken en werkt integer en professioneel. Ze neemt veel werk uit handen in de periode dat je het als familie zo moeilijk hebt. Greetje is meedenkend, heeft goede ideeën. Alles wordt gecheckt en beschreven. Niets wordt aan het toeval overgelaten. Complimenten! De uitvaartverzorging is bij Memorables in goede handen!

• Respect voor uw wensen

Wam, persoonlijk, betrokken, goede ideeën, veel ruimte voor eigen inbreng

Wij waarderen het heel erg dat je aan het afscheid van onze moeder een heel bijzondere invulling hebt gegeven, daardoor was het zeker geen “13-in-een dozijn-afscheid” maar de mooiste afscheidsplechtigheid die we tot dusver hebben meegemaakt! We hadden bij het afscheid van onze vader in 2018 al gemerkt dat je bij de verzorging van een uitvaart een warme toewijding meebrengt en ons als nabestaanden op een hele plezierige manier de zorgen uit handen neemt. Vandaar de vanzelfsprekende keuze voor jou bij de uitvaartverzorging van onze moeder in september 2021. Het lint waarin iedereen bloemen kon steken (de omarming) is een geweldige vinding van jou, de bloemenzee maakte de uitvaart veel lichter. Je merkte ook aan de kleine kleinkinderen dat een overledene daardoor veel minder ver van hen af staat en zelfs meer een onderdeel van het leven wordt. De kist wordt zelfs feestelijker door de vele bloemen. En dan de harten, de kleinkinderen hebben er wat moois van gemaakt en mochten het ingekleurde hart in- of op de kist leggen, weer een activiteit om het afscheid van een dierbare wat gemakkelijker en toegankelijker te maken. Kortom, je hebt op een hele goede manier duidelijk gemaakt dat leven en dood met elkaar verbonden zijn en dat het geen intriest gebeuren hoeft te zijn I. Dat vinden wij de enorme meerwaarde van de door jou georganiseerde uitvaartplechtigheden, ruimte voor verdriet maar ook een heel belangrijke lichtheid. Dit hebben wij op deze manier nog niet eerder meegemaakt. En natuurlijk ook grote waardering voor de andere invulling door jou van de uitvaart, voor het samenvatten van de persoonlijke verhalen, ga maar door, dank, dank, dank! Ieda en Anton Folkeringa

• Respect voor uw wensen

Hartverwarmend en een tot in de puntjes verzorgd afscheid.

Greetje heeft zowel het afscheid van onze vader in 2018 als van onze moeder in 2021 uitstekend geregeld. Ze denkt mee tot in de kleinste details. Ons afscheid paste precies bij onze ouders, waardoor het afscheid bij ons als nabestaanden een waardevolle herinnering blijft. Een afscheid kan maar één keer goed, en dat weet Greetje heel goed te verzorgen. Greetje heeft passende tips, bijvoorbeeld de omhelzing (zie afbeelding) wat de rouwkist verbloemt en het verdriet verzacht. Hartelijk dank Greetje

• Respect voor uw wensen

Zeer betrokken en warme persoonlijkheid.

Wij zijn bijzonder tevreden over de begeleiding die we hebben mogen ontvangen van Greetje. Moeder was erg gesteld op Greetje, dit ook naar aanleiding van de aanpak destijds bij het overlijden van mijn vader. Uit de bijdrage na de dienst bleek ook de betrokkenheid van Greetje naar de familie toe, deze was erg warm. Mijn nicht heeft de dienst gedaan, samen met Greetje was dit een uitstekende keuze met een prima samenwerking.

Perfect.

De uitvaart van onze moeder/oma is volledig volgens onze wensen uitgevoerd. De betrokkenheid en ideeën van Greetje hebben daar enorm toe bijgedragen. Alles tot in de perfectie geregeld tot in de kleinste details. Bedankt Greetje dat je ons hebt willen begeleiden. Luuk en Marjan Dekens

• Respect voor uw wensen

Ik vond de benadering empathisch , zorgvuldig en stijlvol

• Respect voor uw wensen

warme persoonlijke begeleiding tijdens een unieke ervaring

Altijd bereikbaar, beschikbaar, voorkomend, persoonlijk, de goede adviezen binnen het respect van ruimte voor de eigen keuzes, professioneel. Voortdurend het gevoel geven dat je er bent voor om lastige situaties te kunnen dragen en verder te komen.

Een waardevol afscheid !

Fijn dat je er was om ons te begeleiden in de voorbereidingen voor de uitvaart van onze (schoon)vader en opa . Jij wist precies hoe alles geregeld kon worden in de Corona tijd . Met de goede adviezen heb je de uitvaart vakkundig maar ook heel liefdevol begeleid , zodat wij er nu met een goed gevoel op terug kunnen kijken ! Ook jouw nazorg naar ons als familie heeft ons heel goed gedaan ! Bedankt Greetje ! Familie Meijer

• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Super fijn!

Wat is Greetje een super fijne vrouw die ons bij het afscheid van mijn man, onze vader en opa heel heeft bijgestaan. De ideeën die ze aandroeg waren zo fijn en paste achteraf zo goed bij ons gevoel. Hierdoor hebben we als we achterom kijken zo'n goed gevoel over het afscheid we zouden het niet anders hebben gewild. Ook naderhand blijf je super attent even een belletje en een bezoekje aan onze moeder met de juiste bloemen. Greetje nogmaals onze hartelijke dank voor jou aanwezigheid en hulp. Groetjes Gerda

• Respect voor uw wensen

In vertrouwen uit handen kunnen geven

Greetje heeft op een heel betrokken zorgvuldige en professionele wijze de uitvaart van onze vader verzorgd. Ondanks de Coronabeperkingen hebben wij het contact met haar als warm en dichtbij ervaren. Wij vinden haar een kei in het aanvoelen van mensen en hun wensen, ze heeft heel fijn met ons meegedacht. Ze is steeds goed bereikbaar geweest. Ze is snel en helder in haar communicatie. Ze kan ze goed schakelen in verschillende situaties maar wist ook wanneer rust geven nodig was. Door haar ervarenheid is de uitvaart heel mooi en fijn verlopen. Ze was onze steun en toeverlaat in een verdrietige periode. Ze had ons volle vertrouwen, wij hadden ons geen betere uitvaartbegeleider kunnen wensen. Nogmaals heel veel dank Greetje!

Vol vertrouwen

Greetje heeft de uitvaart van onze ouders op een voortreffelijke en prettige manier verzorgd. De samenwerking verliep erg plezierig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Greetje voelde ons perfect aan en gaf ons waardevolle tips. Haar inzet en bereidwilligheid was enorm en ze dacht aan ieder klein detail. Ons werd op deze manier veel uit handen genomen. Een uitvaartleidster attent, liefdevol, empathisch; eigenschappen die je moet hebben voor dit werk. Dankzij Greetje was de uitvaart van onze ouders erg dierbaar en waardevol. Dankjewel Greetje! Familie Panman, Veendam

• Respect voor uw wensen

Mooi afscheid van een grote zus

We willen je erg bedanken voor je onvermoeibare inzet om het afscheid van onze zus zo goed en waardig te laten verlopen. We waren heel dankbaar dat we de gehele organisatie met een gerust hart aan jou konden overlaten en we hebben je warme belangstelling en medeleven zeer gewaardeerd. Mede namens mijn broer en schoonzus, hartelijk dank en vriendelijke groeten, Els

• Respect voor uw wensen

Greetje ondersteunt en denkt mee

Greetje is een empathische dame die voor je klaar staat, mee denkt en eenieder in zijn/haar waarde laat.

Over Uitvaartscore.nl