Helemaal zoals onze moeder was

We hebben de begeleiding van Peter en Marieke als erg fijn ervaren. Ze waren erg bij ons betrokken en er was veel ruimte voor onze eigen wensen en ideeën. We hebben hierdoor echt een uitvaart kunnen neerzetten die 100% bij onze moeder paste. Daarnaast droegen zij ook ideeën aan die in lijn lagen en die de uitvaart nog beter hebben gemaakt. Ook waren zij scherp op leveranciers (om de kwaliteit te waarborgen die zij zelf nastreven). Dit gaf voor ons een erg fijn gevoel. Ook kwamen alle regeldingen 'gedoseerd' op ons af in die week, dit was erg prettig. Ik zou Karakteruitvaart zeker weten een volgende keer nogmaals inschakelen en ik kan ze van harte aanbevelen.

• Respect voor uw wensen

Uitvaartondernemer met een fijne persoonlijkheid, meedenkend en respectvol

Voor de 2e keer heeft Peter een uitvaart voor ons geregeld, dit keer van mijn moeder en ook nu weer is dit in volle tevredenheid gebeurd. In de gesprekken die we gehad hebben straalt hij rust uit, en wordt er meegedacht om de uitvaart vorm te geven. Ook voelde we de interesse in mijn moeder, zodat hij ook een goed beeld had van haar leven en haar wensen na haar overlijden. Afspraken verliepen op een fijne en vlotte manier. Nazorg gesprek inmiddels ook gehad en er wordt alle tijd genomen om onze ervaringen te delen en die waren alleen maar positief Nogmaals bedankt Peter en Marieke voor de fijne begeleiding

• Respect voor uw wensen

Zeer professionele en persoonlijke dienstverlening

Dankbaar zijn wij voor de professionele en empathische manier waarop Karakter Uitvaart onze familie begeleid na het overlijden van onze vader. Zorgvuldig, met oog voor detail en met veel respect en gevoel voor de nabestaanden heeft Karakter Uitvaart ons bijgestaan en kijken wij tevreden terug op een waardig afscheid. Wij zijn dankbaar voor de ondersteuning en toewijding van Jacqueline Anderson en haar collega's.

• Respect voor uw wensen

Samen met Peter en zijn mensen hebben we Dirk een mooie uitvaart kunnen geven.

Karakteruitvaart, Wij hebben ervaren dat Peter en zijn mensen, mooi aanvoelen wat ze wel, maar ook, ...wat ze niet moesten doen tijdens de verzorging en uitvaart van onze neef Dirk. Samenwerken, .... snelheid als het nodig was en kon. Rust en de tijd nemen, ruimte geven als het nodig was en kon. Respectvol aanwezig, Vakkundig en geruisloos. Afspraken worden nagekomen. Dank je wel Peter, we hebben ons gezien gevoeld. Vriendelijke groet, Riekie en Jaap van Zoest

• Respect voor uw wensen

Peter Bos heeft professioneel, emphatisch en oplossinggericht onze wensen vervult.

Peter Bos kent geen problemen; hij denkt in oplossingen. Hij is emphatisch, symphatiek en terughoudend in zijn presentatie. Onvoorziene gebeurtenissen lost hij snel en onopvallend op. Ik ben zeer tevreden en kan Peter heel graag aanbevelen.

Zeer prettig

Vanaf het 1e gesprek een goed gevoel!

• Respect voor uw wensen

Een uitvaart met karakter.

Jacqueline Anderson heeft ons zeer goed begeleid. Haar rustige en warme benadering hebben we zeer gewaardeerd. Ze heeft goed meegedacht in onze wensen en deze kunnen realiseren. We kunnen terug kijken op een zeer mooi afscheid van onze vader.

Oprechte persoonlijke begeleiding

Onlangs zijn wij als gezin begeleid door Carin. Wij hebben dit proces als heel persoonlijk, warm en oprecht ervaren. Er was een mooie balans tussen de praktische zaken en persoonlijke inbreng en wensen. Wij kijken vredig terug op deze tijd. Dikke tien voor Carin!

• Respect voor uw wensen

Een zeer prettige en goede uitvaartondernemer

Wij hadden Jacqueline Anderson als uitvaartbegeleider en hebben haar als zeer prettig en profesioneel ervaren.

• Respect voor uw wensen

Zeer positief, professioneel en kundig

Jacqueline Anderson heeft ons bijgestaan voor het afscheid van onze moeder/schoonmoeder. Zij heeft dit zeer goed gedaan. Professioneel, kundig, respectvol en empathisch. Zij liet ons in al onze wensen vrij en dacht mee waar het nodig was. Zij heeft heel goed geluisterd naar wat wij wilde en wist iedereen daarbij te betrekken. Ook tijdens de crematie hield zij alles nauwlettend, op de achtergrond, in de gaten en haar eigen woordje deed zij rustig, respectvol en heel duidelijk. Wij hebben ondanks dat wij afscheid moesten van onze moeder/schoonmoeder een warm gevoel overgehouden aan het hele gebeuren. Daar heeft Jacqueline zeker toe bijgedragen. Jacqueline, bedankt voor je positieve en kundige inzet! Ingrid Verhoef

Fantastische begeleiding

Joke Eek heeft ons geweldig begeleid in het hele proces. Stap voor stap werden alle zaken op het juiste moment doorgenomen zodat niet alles ineen kwam. Perfecte organisatie en heldere communicatie. Hele fijne samenwerking.

Respectvol, intiem, sfeervolle locatie

Door de naam ‘karakteruitvaart’ hebben we deze goede keuze gemaakt. Carin was voor ons het ondersteunende rustpunt, wij zijn samen met haar tot een zeer memorabele uitvaart gekomen bij crematorium ‘t lief. Nooit gedacht dat een uitvaart zo sfeervol, intiem, informeel maar toch zo respectvol kan zijn op een prachtige locatie. Carin wist onze wensen goed samen te brengen en heeft op de achtergrond alles tot in de puntjes georganiseerd. Waarvoor dank Carin!

• Respect voor uw wensen

Respectvol en een mooi uniek afscheid.

Onze wensen, onze ideeën, met zorg werden we ondersteund en begeleid, en waar nodig nog even aangevuld. We kijken terug op een warm en persoonlijk afscheid waar de uitspraak " making a memory" ten volle is bewaarheid. Niet alleen voor ons , maar ook voor alle aanwezigen hebben we een hele mooie herinnering aan onze moeder. Peter en Jacqueline hartelijk dank.

Hele prettige ervaring!

Het was een hele prettige ervaring om begeleid te worden door Jacqueline bij de uitvaart van mijn moeder. Jacqueline stelde zich erg betrokken op. Gaf uitleg wat de mogelijkheden waren, maar benadrukte heel goed dat alles kon, en dat je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt. Laagdrempelig contact. En ook zeker de makkelijke samenwerking met Vervoersbedrijf Kool, die een mooie rouwbus terbeschikking had was erg prettig.

Prima geregelde uitvaart

Dankzij de professionele en persoonlijke begeleiding van Karakter Uitvaart hebben we mijn man en onze vader een mooie en intieme uitvaart kunnen geven. Geheel naar zijn en onze wensen. Er werden mogelijkheden aangereikt waar wij zelf niet aan dachten.

Heel fijn en persoonlijk

Het was fijn om begeleid te worden door Peter en samen tot een 'warm' afscheid te komen. Zeer betrokken en vriendelijk. Dankjewel....

• Respect voor uw wensen

Zeer persoonlijk, professioneel en heel betrokken in alle aspecten

Ik dank Peter voor zijn persoonlijke, betrokken, creatieve en professionele uitvaartbegeleiding en beveel hem iedereen aan.

• Respect voor uw wensen

Peter heeft ons goed geholpen om een mooie uitvaart te organiseren. Zijn steun, rust en behulpzaamheid waren erg fijn.

• Respect voor uw wensen

Peter heeft ons geholpen een goede en passende uitvaart te organiseren. De rust, betrokkenheid, zijn advies en begeleiding op de dag zelf waren een fijne steun.

• Respect voor uw wensen

Warme, respectvolle en uitstekende begeleiding van de uitvaart

Wij hadden een zeer positieve ervaring. Uitstekende opvang, begeleiding en uitvoering van de wensen bij de uitvaart.

persoonlijk en zorgvuldig

Het was fijn dat alle mogelijkheden doorgenomen werden en dat er goed werd geluisterd.

• Respect voor uw wensen

De wensen van ons als familie werden van begin tot einde gerespecteerd en gevolgd.

Onze eigen ideeën werden omgezet in concrete mogelijkheden. Daarnaast kregen we goede aanvullende suggesties aangedragen. Van begin tot het einde is er regelmatig contact geweest waardoor we stap voor stap door dit proces werden geleid.

• Respect voor uw wensen

Zeer betrokken, luisterend oor en neemt alle tijd.

Na het overlijden van mijn vader heeft Joke Eek voor ons het afscheid begeleid. Zij heeft het meer dan goed gedaan. Alles (organisatie) in etappes. Zij had aandacht voor iedereen, of het nu voor mijn moeder, was of bijvoorbeeld voor de kleinkinderen, iedereen voelde zicht gehoord en gesteund. Verder was voor Joke niets te veel. Zij kwam met goed ideeën waardoor de afscheidsceremonie voor ons nog meer waarde kreeg en eervoller werd. Duidelijke afspraken, hierdoor liep de organisatie perfect. Kortom wij kunnen niet anders concluderen dan dat Joke het voortreffelijk heeft gedaan.

• Respect voor uw wensen

alle tijd en ruimte wordt genomen om tot een eervol afscheid te komen

AAnmoedigend en geduldig, met zorg en goede inleving wordt geholpen om in korte tijd beslissingen te kunnen nemen. Samen bouwend in proces om een geheel zo rond te krijgen dat eenieder een prachtig eigen afscheid kan ervaren. Dankbaar dat het als in zo een verdrietige tijd zo mag gaan dat alle eigen inbreng een mooi plekje krijgt. Ook de aanmoediging zelf de kansen te nemen handelingen en acties vooral in eigen handen te nemen is zeer prettig .. De aankledinG, de verzorging, de keuzes alles voelde als warme rugdekking en coaching.....nogmaals hartelijke danK voor de zeer fijne ontmoetingeN

Over Uitvaartscore.nl