Zeer klantvriendelijk en zorgvuldig geïnstalleerd

Fijne jongens waar je op kan vertrouwen. De installatie is zorgvuldig en netjes afgewerkt. Zelfs een paar dakpannen die ik niet meer had hebben ze elders gekocht en vervangen. Top!! Zeer tevreden klant.

Persoonlijke aandacht; prima prijzen; goed materiaal

Bedrijf denkt vanaf het begin mee. Kijkt welke situatie het beste is en kiest niet meteen voor de duurste oplossing (en later ook niet). Keurig team jonge mensen werkt bij het leggen als een geoliede machine en kijkt naar de beste uitvoering die ter plekke iets anders uitpakte dan eerst voorzien, maar zonder problemen werd uitgevoerd. Ook het niet-technische deel van het project was in zeer goede handen.

Uitstekende service!

Het verwijderen van vogelnesten onder de panelen, hetgeen betekende dat alle panelen van het dak moesten. Vogelkering is aangebracht en de schoongemaakte panelen zijn herplaatst. Dit alles tegen een redelijke prijs. Niet veel bedrijven willen dit soort onderhoud plegen.

Netjes en vakkundig !

Vooral de monteur die de installatie afgeregeld heeft is goed op de hoogte

Kwaliteit staat voorop en zeer klantgericht!

Groot compliment, ik ben zeer tevreden over het hele traject. Goed en persoonlijk advies, echt met mij meegedacht ook toen mijn dak later klaar was dan verwacht en de installatie moest opschuiven. Een hele duidelijke offerte. De installatie keurig uitgevoerd en alles netjes afgewerkt. Alle afspraken zijn nagekomen. Kortom ik beveel ze van harte aan!

Goede voorlichting en doen wat ze zeggen

Van te voren goede voorlichting gehad over de mogelijkheden m.b.t. zonnepanelen. Samen overeengekomen wat voor onze situatie de beste optie is en dit vervolgens door Bert en zijn team perfect uitgevoerd.

Vriendelijke mensen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Opeens staan er twee bussen voor de deur en vier vrolijke mannen die in een dag 31 panelen op het dak installeren. De eerste indruk van betrouwbaarheid en vriendelijkheid die ik had gekregen tijdens de offerte-gesprekken met de mevrouw aan de telefoon en de man die kwam kijken, werd bevestigd. Niets dan lof.

Zeer klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

In korte tijd geplaats en prachtig afgewerkt. Een aanrader.

Top werk geleverd

Vakkundig vlot en goed werk geleverd

verloop van offerte tot uitvoering bijzonder prettig verlopen

De wijze van communiceren was uiterst prettig en attent. Goed meegedacht over de meest efficiente plaatsing van de panelen op het platte dak. De installatie van de panelen liep uitstekend. Alles is netje en correct opgeleverd. Zeer tevreden.

Dit bedrijf maakt zijn beloften waar!

Betrouwbaarheid, enthousiasme, zorgvuldigheid en oplossingsgerichtheid. Klopt helemaal. Zeer vakkundige mensen, meedenkend, servicegericht en snelle reactie op vragen. Ook een aanpassing achteraf werd prima, snel en kosteloos geregeld. Zo'n kwaliteit is schaars. 100% aanbevolen!!

Hierbij even een compliment voor de werkzaamheden die de monteurs bij ons hebben verricht. Jullie hebben goed meegedacht en alles top gecommuniceerd. En alles is netjes afgewerkt!

Keurig en perfect geholpen van informatie tot installatie!

Keurig en perfect geholpen van informatie tot installatie! Erg vriendelijk en kundig personeel!

zeer goed!

Goede service, snelle reacties op vragen. Zeer netjes afgeleverd. zelfs nog kosteloos terug geweest omdat de verzekering een andere ondergrond als eis stelde. Meedenkend met de klant. Kortom goede service, contact en vriendelijkheid!

Vriendelijk personeel en perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Super vriendelijke medewerkers, een bedrijf die weet wat de klant wil. Harde werkers en niks is te veel.. Wat ze beloven komen ze ook na!