Lekker No Nonsens bedrijf

Mooie auto gekocht bij dit bedrijf, alles volgens afspraak geleverd en de tijd genomen voor uitleg. Heb een goed gevoel bij dit bedrijf.

Vriendelijke snelle service

Goed en behulpzaam geholpen door Len, kwamen eigenlijk voor een paarse Qashqai, toen de kleur mij toch niet goed beviel zijn we samen met Len een rondje gelopen. Waarbij we uiteindelijk bij een zwarte Qashqai uitkwamen. Dit was wel een automaat en dit vond mijn wederhelft wat spannend. Len gaf aan dat ze het gewoon even moest proberen, zoveel verkeer was er daar in de buurt toch niet. Gelukkig heeft hij haar kunnen overtuigen en hebben we nu een topauto!

Geen gladde praatjes, maar realistisch en vertrouwenwekkend!!

Wij zijn erg tevreden over hoe onze aankoop van de Lynk&Co is gegaan. Len is vriendelijk, realistisch en denkt mee. Al onze vragen op eerlijke en vakkundige wijze beantwoord waardoor wij het vertrouwen hebben dat we een goede degelijke auto hebben gekocht! Daarnaast had de aangeschafte auto wat lakschade. In plaats van eroverheen te praten, werd het probleem netjes opgepakt en verholpen bij de spuiter. Kortom: Top ervaring

Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Mooie wagen gekocht bij Salland, zeer goed geholpen door Len, eerlijkheid, realistische (inruil) prijzen en goede service was wat ons het meeste aansprak. Goed bedrijf met net dat beetje extra!

Fijne garage zou er zo weer een auto kopen super service

Perfect geregeld allemaal kleine schade werd meteen opgelost zonder probleem super garage

Geweldig autobedrijf, super service!

Online op zoek gegaan naar een grotere gezinsauto. Op die manier bij de toen nog voor mij onbekende garage gekomen. Na de nodige reviews te lezen op deze site over de garage werd mijn vertrouwen gewekt, en was de afspraak snel gemaakt. Bij de garage aangekomen kennis gemaakt met de verkoper Len. We gaven aan dat we interesse hadden in twee grote gezinsauto’s maar nog twijfelden. We hebben in beide auto’s een proefrit kunnen maken. Len was uiterst behulpzaam met alle informatie voorzien en parkeerde de auto’s naast elkaar zodat we nog beter vergelijking konden maken. We kregen een goede inruilwaarde voor onze oude auto en hebben de keuze toen gemaakt tussen de twee nieuwe auto’s. Len ging nog even de auto gereed maken waarna we hem na een week konden ophalen. Len gaf aan dat als er iets met de auto zijn zijn we garantie hadden om dit te repareren. Vervolgens kregen wij het 06 nummer van Len en hebben we ons na een maandje gemeld met een paar kleine dingetjes die verholpen moesten worden. Was allemaal geen enkel probleem en werd vervangen onder de garantie. Nu nog steeds erg tevreden over hoe alles verlopen is! Kortom: betrouwbare en goede garage, die woord houdt en eerlijk is. Ik heb sinds ons bezoek de garage al meerdere keren aanbevolen aan kennisen. Mochten we ooit eens toe zijn aan een andere auto, ga ik zeker tussen het aanbod van deze garage kijken. Super!

Uitstekende service!!

Vorige week maandag gebeld voor een auto bij Autohuis Salland. Met Len een afspraak voor dinsdagochtend gemaakt en de keus was gelijk gemaakt. Reële prijs/inruil gekregen en zaterdag de auto opgehaald. Uitstekende voorwaarden en service, no nonsense en eerlijkheid vielen ons daarbij op, de auto werd keurig afgeleverd. Aanrader!!

Top ervaring!

Heb nog nooit eerder zo prettig een auto aangeschaft. We zijn zeer tevreden hoe het hele traject is verlopen. Teun heeft echt zijn best voor ons gedaan om alles voor de kerst gereed te hebben. Zou hier zo weer de volgende auto kopen! Mooie auto voor een goede prijs, duidelijke afspraken en goede inruil. Aanrader dus.

Erg fijn bedrijf

Zeer fijn bedrijf en erg goed geholpen door de verkoper Teun. Zeker het aanraden waard!

Betrouwbare, rustige verkoper die luistert naar de klant

Vandaag heb ik onze auto opgehaald die er top bij stond. Een plaatje. Dank voor de fijne manier van zaken doen en voor de geweldige service Teun!

Prettig

Fijn en vriendelijk geholpen en een fijne auto gekocht

Wat een fijn bedrijf!

Len heeft ons perfect geholpen en ook via de app was het snel en makkelijk communiceren. Geen verkooppraatjes, maar gewoon helder en duidelijk. We zijn heel blij met onze hybride auto! Nogmaals bedankt, Len en Teun.

Komen afspraak volledig na.

Auto netjes afgekeurd.

Uitstekende service van een top team

Goede en professionele service van een top team. Zeker een aanrader!

Eerlijk, duidelijk, transparant en vriendelijk.

Een mooi en eerlijk bedrijf

Netjes behandeld geen poespas Neemt de tijd voor jou Zeker een aanrader

Goede ervaring bij aankoop gebruikte auto. Vanwege leeftijd auto (10 jaar) was nieuwe distributieriem nodig. Zonder probleem vervangen. Na levering en een paar dagen gebruik bleek accu niet goed op te laden. Zonder probleem kon vanwege bovaggarantie een nieuwe accu worden besteld.

Ben super geholpen bij autohuis salland

Vriendelijke verkoper heeft ons geholpen . Mooie auto gekocht en een goeie prijs terug gekregen voor onze auto .

Prima service vlotte verkoop

Erg vlotte lui , ik ben super tevreden over auto Salland

Snelle service

Aankoop van een tweede hands (nagenoeg nieuwe) auto. Snel en goed geholpen. Punctuele afhandeling.

Fijne service

Wij kwamen voor een andere auto, maar die viel niet helemaal in onze smaak. Uiteindelijk met een hele fijne mooie auto de deur uitgegaan. Vriendelijke verkoper, persoonlijk en vooral zichzelf (niet opscheppen). Goed gegevoel hier aan overgehouden en zeker een aanrader voor andere mensen.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de auto van Autohuis Salland

De Golf Sportsvan is in uitstekende staat aan mijn geleverd. Ik ben blij met de aanschaf van deze auto met hogere instap. De heer Van der Wal heeft op mij een betrouwbare indruk gemaakt. De aflevering was zeer correct !

Zeer tevreden!

Naar volledige tevredenheid een auto gekocht. Mooi aanbod, vriendelijke verkoper. Auto werd keurig netjes afgeleverd.

Prettig contact, komen afspraken na.

Mitsubishi Space Star gekocht. Heel goed en vriendelijk geholpen door Len. Auto met leuke attentie naar volle tevredenheid afgeleverd.

heel goed

netjes geholpen en vriendelijk .

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.