Staan altijd klaar als er een probleem met de auto is.

Staan altijd klaar als er een probleem met de auto is. Ook een leen auto beschikbaar tijdens de reparatie.

toppie

zie boven

betrouwbaar en snel

super goed en snel gewerkt, betrouwbaar bedrijf

Persoonlijke aanpak

Eerlijke en snelle beoordeling van mijn auto en goede service

Eerlijk advies en top service

Fantastische service, kennis van Jaguar en Land River en eerlijk advies

Goed en persoonlijk

Mooi klein bedrijf met persoonlijk contact. Nuchter geholpen en deskundig advies gekregen.

geweldige en snelle service

Altijd krijg je een snelle reactie. Je wordt vakkundig geholpen en zij zijn erg flexibel. Kortom een top bedrijf die wij iedereen kunnen aanbevelen!

***

Het ene verhaal vertellen en uiteindelijk heel iets anders herstellen. Het probleem die wij hebben aangegeven is niet opgelost, ze wilden een extra slaatje slaan uit onze opdracht. Heel erg jammer.....

uitstekende service

Motor storing goed en snel opgelost

in eerste instantie prima

parkeersensoren doen het niet zoals beloofd, centrale portiervergendeling doet het ook niet.

duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen

duidelijke afspraken gemaakt en keurig geholpen

al jaren ervaar ik ze als zeer prettig en professioneel. Komt afspraken na

Dit autobedrijf komt zijn afspraken na en overlegd vooraf wat er mankeert en wat de kosten ongeveer zullen zijn. Na opdracht gaan ze aan de slag en doen ze wat ze gezegd hebben. Erg prettig. Ook de flexibiliteit in het plannen van een afspraak.

Prijs/ kwaliteit in verhouding

Goede service , alles bespreekbaar,

Goede communicatie

Goede communicatie heen en weer en indicatie vooraf wat het ongeveer gaat kosten.. Keurig garagebedrijf

Een aanrader

Eerlijk Vriendelijk Behulpzaam Goed bedrijf

goed bedrijf die zijn afspraken na komt!

Top bedrijf!

goede communicatie en klantvriendelijk

RR gekocht bij een particulier met een mankement. Hier moest snel een diagnose van worden gesteld. Dit was allemaal in zeer korte tijd in te plannen. Daarna ook duidelijk uitleg wat er allemaal loos was en snel offerte gekregen en uiteindelijk ook laten repareren. hij rijdt weer als een zonnetje. Bedankt voor de snelle service.

Net garagebedrijf!

Grote beurt uit laten voeren bij mijn bmw e87. Netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen en kosten! Alles netjes uitgevoerd, goede service en een net bedrijf!

Staan altijd voor je klaar als er een probleem is.

Staan altijd (snel) voor je klaar als er een probleem is. Krijg de eerste twee 2 dagen gratis een leenauto. Uitstekende service.

Super goede service en betrouwbaar op hun woord

Afgelopen april mijn auto daar gekocht. Er was toen een klein probleempje met water in de achterklep, maar op het moment van ophalen leek het opgelost. 7 maanden na aankoop begon het probleem zich weer voor te doen. Hij heeft hier 2 maal naar gekeken en de oplossing gevonden. Nu nergens last van. Deze mannen hebben dit allemaal als service opgelost!

Prima garage personeel.

Auto daar gekocht, altijd prima contact,tijd voor koffie en een praatje. Altijd een vervangende auto indien nodig. Kortom heel tevreden.

gewoon goed

mijn ervaring is gewoon goed Een klein minpuntje is het opnemen van de telefoon, wat nog wel eens lang kan duren. Verder prima

Top bedrijf

Zijn zeer deskundig en houden contact over de auto en eventuele kosten.

Leuke luitjes

Technisch en organisatorisch weer goed geregeld allemaal, wij blijven voorlopig komen

Een goede garage.

Je wordt er prima geholpen.