We worden hier met onze beide auto's altijd zeer goed geholpen!

We komen helemaal vanuit Zeist om onze auto's hier te laten onderhouden. We komen hier inmiddels al jaren en bevalt ons zeer goed. Ze hebben hier nog echt verstand van Land Rovers!

Goede service.

Klant vriendelijk en betrouwbaar.

Reparatie zeer snel uitgevoerd

Zonder afspraak garage Dreven bezocht voor defect aan handgreep linker voorportier. Werd direct gekeken en kreeg een leenauto. Dezelfde dag nog gebeld over uitleg en kosten. Volgende ochtend weer gebeld door Dreven dat de auto klaar stond. Zo wil je het toch als klant!

Correct, goed en prettig!

Tijdens de eerste kennismaking mocht ik het genoegen hebben om de zeer sympatejke heer Jan van Dreven en diens aardige medewerkers, Wilco en zijn collega's, te ontmoeten. Ook met de hond en de kat heb ik kennis gemaakt.

Prima ervaringen

Ik ben tevreden over de hulp en zorg die ik bij deze garage krijg. Altijd het gevoel dat ze je kennen, tijd voor een bakkie ,vervangende auto. Altijd van te voren tel contact over de uit te voeren reparatie +plus kostenplaatje. Een auto kost nou eenmaal geld en hier heb ik het gevoel dat ik krijg waar ik voor betaal.

Top bedrijf

Prima professional service zoals altijd. Dank mannen.

perfect, vakkundig, meteen geholpen!!

Zie hierboven

APK Keuring. Eerst gebeld wat als extra erbij kwam ivm de kosten.

Super.

Goede service en eerlijk advies

Goede service en goed en vriendelijk personeel

Goede ervaring

Vriendelijke sfeer en vakmanschap

Gewoon GOED!!

Vriendelijk, correct en ter zake kundig!!

Vriendelijk en kundig

Klantvriendelijk

Eerlijk en net bedrijf.

Goed geholpen en geen verrassingen achteraf, wordt netjes eerst op de hoogte gebracht van eventuele onvoorziene mankementen.

Snel en deskundig geholpen.

Onverwacht startproblemen met de auto en in korte tijd deskundig geholpen.

Gewoon top !!!

Ales zoals ik gewend ben van jullie .

Lekke band met mijn Honda Civic. Binnen de kortste keren gerepareerd. :-)

Fijn en eerlijk zaken doen!

Prettig en goed contact met Johan. Heb een prachtige Discovery 3 gekocht. Alle afspraken worden goed nagekomen. Kortom, een aanrader!

Al 52 jaar klant dat zeg genoeg

Wij zijn nu bij de derde generatie en is altijd plezierig .

Goede, snelle service, goede prijs / Kwaliteit verhouding

Ook na werktijd vanuit het buitenland advies gekregen. Nogmaals dank! Verder snelle service, 2 dagen gratis leenauto. Voor mijn Jaguar ideale garage!

Ik kom binnenkort even langs

Er zijn momenten dat hij nog iets inhoud

Uitstekend geholpen!

Auto gebracht voor onderhoud en nieuwe APK. Uitstekend geholpen en vooraf geïnformeerd over de kosten! Prima!

Open, transparant en persoonlijk

Een open en transparante communicatie over de auto en een realistisch inruil bod. Maakt realistische afspraken en komt deze na. Hopelijk hebben we veel plezier van onze gekochte auto.

Fantastisch bedrijf!

Mijn ervaring is, dat er over van alles valt te overleggen, men denkt mee, in de beste oplossing, dan is erg prettig. Daarnaast uitstekende service en vakmanschap, een fijne garage!