Eerlijk en betrouwbaar bedrijf!!!

Plan gemaakt om mijn jaguar uit 2013 te voorzien van een nieuwe turbo en vervangen van distributie riemen, en keurig eerlijk aangegeven dat turbo nog niet aan vervanging toe was. Egr koeler/klep bleek de boosdoener te zijn wat uiteindelijk in de kosten scheelde. Zeer eerlijk gehandeld en keurig achteraf uitgelegd! Zal hier in de toekomst zeker met vertrouwen terug komen

Uitstekende dienstverlening

Zeer vakbekwaam en goede service

Vakkundig

Duidelijke communicatie en goede service

Prima garage

ik ga het iedereen aanbevelen

Goede Communicatie en werd netjes gebeld toen mijn auto weer klaar was. Dank je wel

Goede en snelle service (Jaguar)

Sinds vijf jaar wonen wij in Lunteren. Tot onze verassing was hier een geautoriseerd Jaguar servicebedrijf. Incidenteel vervangen van enkele onderdelen en jaarlijks onderhoud en apk. Wij hoeven niet meer naar Het Gooi voor onze auto.

Eindelijk een goede en fijne garage voor onze nieuwe Range Rover!

Wat is het toch fijn om een goede garage te hebben! Na diversen andere garages waar we niet te echt tevreden over waren, Is J. van Dreven een echte aanrader!!

Supper goed

Goede afspraak ,goed aan gehouden !! En geweldig meegedacht.

Door accuraat optreden van sr. en jr. van Dreven in enkele uren weer mobiel!

Door het feit dat ik problemen had met mijn Jaguar XF hebben de heren van Dreven senior en junior ervoor gezorgd dat ik in zeer korte tijd weer mobiel ben!

uitstekende service

Al 50 jaar klant dus dat zegt genoeg

prima service

op tijd attenderen dat er wat aan de auto gedaan moet worden zodat verdere slijtage of vervanging van onderdelen wordt voorkomen.

Aandacht voor je auto.

Ben hier voor een grote beurt en een paar reparaties geweest, dan merk je dat hun specialisme in Land Rover het verschil maakt. Ze weten precies wat de specifieke punten zijn voor mijn Velar waar je naar moet kijken.

Klant vriendelijk

Goeie service Werd ook telefonisch op de hoogte gehouden

Goed en behulpzaam

wordt altijd netjes en goed geholpen

Zeer goede ervaring

Gewoon weer TOP !!!!!

Vriendelijk geholpen

Ik was met mijn gezin wezen kijken naar een Opel insignia. Wij zijn vriendelijk in ontvangst gekomen. Van Johan mochten we gelijk een testrit doen. De benodigde informatie over het voertuig werd gelijk voor mij uitgeprint. Een fijne en betrouwbare adres!

Zoals altijd uitstekende service en de koffie staat klaar! Al bijna 30 jaar klant!

Snel, deskundig en professioneel!

Volgens afspraak is mijn auto deskundig gekeurd. Afspraak en afhandeling verliep uiterst prettig. Ik heb veel waardering voor het werk van Autobedrijf J. van Dreven.

Top bedrijf

Uitstekende service.

Ben weer goed geholpen.

Staan altijd klaar als er een probleem met de auto is.

Staan altijd klaar als er een probleem met de auto is. Ook een leen auto beschikbaar tijdens de reparatie.

toppie

zie boven

betrouwbaar en snel

super goed en snel gewerkt, betrouwbaar bedrijf

Persoonlijke aanpak

Eerlijke en snelle beoordeling van mijn auto en goede service

Eerlijk advies en top service

Fantastische service, kennis van Jaguar en Land River en eerlijk advies

Wormshoefweg 25