Vriendelijkheid en efficiëntie

Ik heb een vertaalproject voor WeKnowPeople mogen doen en ik was gelijk zeer enthousiast over hun manier van communiceren, zeer attent en vriendelijk. Alles is zeer duidelijk, met korte lijnen. Ideaal! Het project sluit ook nog perfect aan bij mijn wensen, met een fantastisch werkgever. WeKnowPeople : merci beaucoup !

Persoonlijk & snel

Snel en persoonlijk te woord gestaan. Door het enthousiasme vanuit We Know People, werd ik zelf ook heel enthousiast.

Onwijs tevreden

Ik ben erg tevreden over hoe het volledige traject is verlopen. Van de bandering via LinkedIn tot aan de plaatsing en ondersteuning bij het tekenen van het contract heb ik de hulp en begeleiding als erg prettig ervaren. Het contact met de recruiter was fijn en snel.

• Ik ben Sollicitant

Het contact verliep heel soepel en naar goede tevredenheid

We zijn zeer goed geholpen door We Know People. Het fijne vond ik de korte lijntjes en de directe communicatie waardoor we snel konden schakelen.

• Ik ben Opdrachtgever

Duidelijke communicatie, heldere afspraken en snelheid van handelen.

Vanaf het eerste contactmoment tot en met de plaatsing ging alles zeer soepel. De prettige en open communicatie + persoonlijke interesse vond ik hierbij zeer prettig,

• Ik ben Sollicitant

gaan uit vanuit jouw kracht

goede persoonlijke benadering en gaan uit van jouw krachten op zoek naar goede match die zowel past vanuit de werkgever als de werknemer.

• Ik ben Sollicitant

Ze schakelen supersnel! Binnen een maand een nieuwe job.

Een paar dagen na mijn eerste kennismaking met de recruiter kon ik al op gesprek bij een bedrijf. De week daarop volgde al een tweede gesprek en 1,5 week later ontving ik een voorstel. Ook de volledige afhandeling is helemaal goed gegaan. WeKnowPeople is erg betrokken en ik kreeg op mijn eerste werkdag een heerlijke taart om mijn nieuwe baan te vieren.

• Ik ben Sollicitant

Zij zoeken echt naar een match

Ze kijken echt hoe kandidaat en organisatie bij elkaar passen, en kijken verder als alleen een cv

• Ik ben Sollicitant

Persoonlijk contact en duidelijke communicatie

Het kennismakinggesprek was erg prettig en er werd uitgebreid de tijd genomen om te zien wat ik wilde en waar mijn kansen liggen. Jasper heeft mij daarna uitstekend geholpen met het vinden van een nieuwe baan. Dit heeft hij gedaan met duidelijke en vlotte communicatie. Hierdoor was het vinden van een nieuwe baan zo geregeld!

• Ik ben Sollicitant

Prettig, professioneel en persoonlijk contact!

Ik heb contact gehad met Jasper tijdens het proces. Het was een heel prettige manier van communicatie over en weer. Inhoudelijke kennis en professionaliteit worden op een fijne manier gecommuniceerd. Tijdens het proces was hij altijd bereikbaar en behulpzaam. Al met al heel positief ervaren dus een echte aanrader!

Erg goede ervaring met WeKnowPeople

De samenwerking met WeKnowPeople ervaar ik als erg prettig en professioneel. Een partij die net als ons gaat voor een goede candidate experience. Ze denken goed mee tijdens het hele selectieproces en halen alles uit de kast om de juiste match te vinden. Ook als de vacature invulling even op zich laat wachten. Kortom een erg goede samenwerkingspartner voor onze vacatures. Een aanrader!

Bedankt Jasper

Dankzij Jasper van WeKnowPeople heb ik een superleuke nieuwe baan. Ik was niet écht op zoek naar iets nieuws, maar zat ook niet helemaal op mijn plek bij mijn oude baan. Toen Jasper mij een berichtje stuurde over een vacature die ik écht moest lezen, sloeg hij de spijker op zijn kop. Wat Jasper mij voorlegde, was precies wat ik zocht in een baan. Toeval of bovennatuurlijke mensenkennis? Ik weet het niet... maar dankzij de bemiddeling, tips en bemoedigende woorden van Jasper zit ik helemaal op mijn plek.

Prettige en snelle samenwerking

- Esmee kan snel inschatten waar je naar op zoek bent - Komt met goede profielen, die goed aansluiten - Komt afspraken na

Betrouwbaar en deskundig

Deskundig advies en hele fijne gesprekspartners Snel handelen. Goede analyse van kandidaten

Goede ervaring met Jasper

Jasper heeft uitgebreid de tijd genomen om mij als kandidaat te leren kennen en goed te kunnen omschrijven bij de klant. De omschrijving was heel uitgebreid en klopte helemaal! Hij is altijd bereikbaar en reageert snel. Niks is hem teveel en hij is daarnaast ook geïnteresseerd in jou als persoon.

Met kennis en bevlogenheid

WKP heeft mij in de afgelopen jaren geholpen met het invullen van meerdere vacatures. In all gevallen doen ze dat met energie en met kennis: WKP verdiept zich in het bedrijf, de hiring manager en de functie. En daarmee lukt het ze verrassend vaak om sterke kandidaten te leveren!

Fijne samenwerking

Goede samenwerking.

Uitstekende match!

De contactpersoon vanuit WeKnowPeople was erg behulpzaam en vakkundig in haar werk. Hield goed contact zowel met mij als het bedrijf en zorgde voor ondersteuning waar nodig bij het sollicitatieproces. Nu in deze tijden met COVID-19 is het allemaal anders, maar het verliep hartstikke soepel en snel allemaal. Hierdoor ben ik nu werkzaam bij een van mijn leukste werkgevers in de afgelopen jaren! Echt een uitstekende match blijkt het te zijn!

• Ondersteuning bij het sollicitatieproces
  • Kennis van de markt N.v.t.
  • Match gemaakt op inhoud én cultuur N.v.t.

Professioneel, persoonlijk en concreet

Ik ken WeKnowPeople inmiddels een aantal jaar en ben inmiddels twee keer via hen aan de slag. De eerste keer in een opdracht in hele andere sector dan mijn ervaring ervoor, wat mede kwam door de scherpe vragen die mijn Recruitment Consultant stelde. Daarna zijn we altijd in contact gebleven en afgelopen jaar ben ik wederom via hen aan de slag gegaan in een nieuwe sector, in een functie die goed bij me past. Mijn ervaring is positief, mede door hun persoonlijke en professionele benadering.

• Ik ben Sollicitant

Prettig contact en goede service!

Ik was erg tevreden of de dienst die WeKnowPeople mij heeft geleverd. Ze hebben in mijn geval een goede inschatting gemaakt over de wensen die ik zelf had en de mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Daardoor was er sprake van een prima 'match'!

• Ik ben Sollicitant

Uitstekend contact, research is nog een verbeterpunt

Ik ervaar het contact met WeKnowPeople als erg goed. Fijne mensen met kennis van zaken die goed zijn in de communicatie en snel werken. Een minpunt is dat een van de kandidaten al ver was met een andere opdrachtgever, zonder dat dit bekend was bij ons of het recruitment agency. Dit is wellicht te voorkomen door wat gerichte checks. Al met al een positieve ervaring.

• Ik ben Opdrachtgever

Wederom snel de juiste kandidaat weten te vinden die perfect past binnen het team

WeKnowPeople weet precies wat ik zoek qua profiel voor mij team en weet deze ook nog eens in record time te vinden. Hierdoor wordt werving een goed, leuk en effectief proces. Ze schakelen snel en passen zich aan in de behoefte die ik heb. Zeer prettige samenwerking en beveel ze zeker aan!

Betrokken

Ik vond het heel fijn om Laura te kunnen overleggen over mijn sollicitatieprocedure. Ze was heel vriendelijk, betrokken en bereikbaar.

Prima contact en behulpzaamheid

Tevreden over het bureau. Minpunt is de veelvuldige wisseling van contactpersoon.

• Ik ben Opdrachtgever

Uitstekend geholpen aan een uitdagende nieuwe baan

Ondanks dat ik niet nadrukkelijk op zoek was naar een nieuwe baan werd ik toch getriggerd door de aangeboden vacature op LinkedIn. Nadat ik een reactie had gestuurd werd er snel contact opgenomen voor een eerste toelichting en om een verdiepend gesprek in te plannen. Daardoor kreeg ik zelf ook een beter beeld bij de functie en werd ik nog enthousiaster. Het vervolgtraject verliep vlot en ik werd snel gekoppeld aan mijn huidige werkgever. Het verhaal van WeKnowPeople sloot goed aan op wat zij zelf vertelden. En zo had ik met 1,5-2 weken een nieuwe uitdagende baan, waar ik inmiddels een paar maanden met veel plezier aan de slag ben.

• Kennis van de markt
  • Match gemaakt op inhoud én cultuur N.v.t.