Service gericht, prima omgangsvormen.

Wat wij heel prettig vonden was de persoonlijke benadering. Vanaf de adviseur die aan huis kwam, de prettige telefonische contacten tot aan de installateurs en elektricien. Ze verdienen allemaal een pluim voor hun inzet en vriendelijke manier van informeren en overleggen. Dit gold voor alle medewerkers. Ook daags na de installatie moest er nog wat gereset worden en ook dat werd professioneel opgelost. Absolute aanrader wat ons betreft.

Snel, en deskundig personeel

Op al mn vragen duidelijk antwoord, ook op kantoor en van de electricien

Heel profesioneel en behulpzaam

Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Snel en profesioneel. Zou het iedereen aanbevelen.

alles top geregeld.

Goede communicatie. Alles top geregeld en netjes gemaakt volgens afspraak

Laat de zon maar schijnen........

Na eerst mezelf goed in de materie verdiept te hebben en enkele offertes te hebben opgevraagd uiteindelijk toch bij Sunleaves de bestelling geplaatst. Het advies van Sunleaves paste bij mijn ideeën m.b.t. plaats van de panelen, de verdeling van de panelen op voor- en achterzijde van de woning, micro omvormers, kabel tracé en vervanging van de verouderde meterkast. Als dan de prijs ook past en Sunleaves heeft een vestiging in onze woonplaats dan is de keus snel gemaakt. Uitvoering door vriendelijk en deskundig personeel. Laat de zon maar schijnen……

Prima en flexibele houding ondanks alle tegenslagen.

Ondanks de harde wind en meerdere pogingen is het hier prima geïnstalleerd met grote dank aan Quinten van Sunleaves die door zijn doorzettingsvermogen en flexibele houding het hier prima geregeld heeft. Mvg Fam vd Oetelaar

Van de offerte tot en met de uitvoering in een woord perfect

Bedrijf doet wat het belooft. Personeel is vriendelijk en werkt netjes. Ik ben tevreden en zou het iedereen die zonnepanelen wil aanraden.

professioneel en betrouwbaar

De communicatie verliep heel soepel. Van offerte tot plaatsing en afwikkeling. Duidelijke instructie mbt gebruik van de installatie. Vakkundig geplaatste installatie.

Goed werk geleverd

Her plaatsen van de zonnepanelen en het installeren van de nieuwe meterkast is zeer goed verlopen. Wij zijn tevreden met het resultaat.

Prima offerte traject en zeer snelle vakkundige levering

Na het raadplegen van diverse leveranciers uiteindelijk bij Sunleaves (Spijkenisse) terecht gekomen. De directe benadering aan thuis, de verstrekte info en de juiste afstemming op de gewenste uitvoering, gaf de doorslag om het traject met Sunleaves verder in te gaan. De open communicatie met Kenneth Verweij is als erg constructief en vakkundig ervaren. Na afstemming was de zeer snelle levering met 1 week opmerkelijk. Mede door de voorbereiding verliep de installatie vlot en vakkundig. Alle lof voor de 3 monteurs voor de soepele gang van zaken en goede uitleg. Inmiddels draait het systeem met 12 panelen naar volle tevredenheid. Vanuit deze ervaring kan ik Sunleaves van harte aanbevelen! 31 december 2023 Bert, Spijkenisse

GEWELDIG!

In Juli afspraak met medewerker Boris. Hij kwam keurig op tijd. Hij gaf op professionele wijze advies, liep door het hele huis en gaf opties waar de omvormer geplaatst kon worden. Waar andere leveranciers binnen 15 min-30 minuten weg waren is Boris 1 uur hier geweest. Dat gaf al veel vertrouwen. Na overleg zijn de panelen 13 dec geplaatst en een nieuwe 3 fase meter. We werden telefonisch op de hoogte gehouden over wanneer ze zouden komen en dat de monteurs er iets later zouden zijn. 3 fijne installatiemonteurs hebben de klus geklaard. Beleefd, professioneel en onderling een goede samenwerking. In overleg met ons werd besloten hoe de kabel naar de meterkast het beste gelegd kon worden. Hoe het er voor de klant het mooiste zou zijn. Alles daarna keurig opgeruimd. TOPPERS!

geweldig

adeqaat,correct en gezellig.

Een laagdrempelige en snelle communicatie, kundige monteurs en mooi werk geleverd!

Zeer tevreden over Sunleaves! Hele snelle en duidelijke communicatie met het bedrijf. De installateurs (zowel op het dak als de elektricien) waren super aardig en beleefd. De mannen op het dak waren maar met z’n tweeën ipv drieën, maar hebben zo hard gewerkt (14 panelen!) zodat de klus nog voor 17:00u klaar was. Ze hebben dus hard gewerkt en geen tijd gehad/genomen op de koffie en thee die ik ze gebracht had op te drinken.Ze hebben alles netjes gemonteerd en ook alles netjes opgeruimd. Ben heel er heel blij, was al bijna 2 jaar aan het twijfelen over zonnepanelen. Dankbaar voor de vertegenwoordiger die een tijd geleden aan de deur kwam. Het was een prettig gesprek met goede uitleg. Ook met achteraf vragen en aanpassingen werd heel snel en kundig mee omgegaan. Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen! Groet, Daisy Cornelissen

Zeer goede ervaring met Sunleaves uit Spijkenisse.

Vanaf het eerste contact met Sunleaves uit Spijkenisse ben ik zeer positief over dit bedrijf. Maakt niet uit hoeveel vragen je hebt, je krijgt altijd vriendelijk antwoord. Op de dag van plaatsen stond er erg veel wind. De monteurs hebben ondanks de harde wind, regen en hagel alle panelen geplaatst. Helaas was er 1 omvormer defect maar die wordt binnenkort vervangen. De zonnepanelen en de elektrische aansluitingen zijn keurig geïnstalleerd. Alles is geleverd en geplaatst zoals afgesproken was. Niets anders dan lof voor dit bedrijf en zijn vriendelijke monteurs.

Sunleaves, prima werk afgeleverd!

Vanaf het allereerste contact tot en met het moment dat de monteurs bij ons weggingen en de app geïnstalleerd was, zijn alle afspraken nagekomen en de werkzaamheden tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Wij zouden Sunleaves aan eenieder, die de aanschaf van zonpanelen overweegt, zeer zeker aanbevelen.

Snel en netjes!!

Goede planning, offerte was duidelijk en de uitvoering snel en netjes. Alles werd opgeruimd en afval meegenomen

Je wordt ontzorgt van A tot Z als je zonnepanelen wilt

Je krijgt een deskundig advies en dit wordt ook waargemaakt bij de plaatsing

Sunleaves zorgt altijd voor oplossing

We zijn heel tevreden over sunleaves, houden zich aan de afspraken, correcte montage zonnepanelen. Bij vragen of informatie snel antwoord! Kortom Sunleaves een échte aanrader

Alle afspraken nagekomen. Altijd bereikbaar en kundige installateur

Van de meterkast tot de installatie. Ik ben zeer tevreden over Sunleaves.

Professioneel en kwaliteit staan voorop!

Prima service van opname tot inbedrijfsstelling. Wij hebben 15 panelen laten aanleggen door sunleaves. Vriendelijk uitvoerend personeel welke alles netjes aanpakken en opruimen. De sales manager welke aan huis kwam denkt mee en in passende oplossingen "Niek Hendriks". Zo is de aftercare ook belangrijk en hierin heeft Niek ons niet teleurgesteld! Toppers, laat de zon maar flink schijnen zodat we de investering snel eruit hebben. Een absolute aanrader!

De beste keus !!!!

Wij zijn lang aan het dubben geweest over de aanschaf van zonnepanelen. Via een websitebezoek hebben we informatie gezocht en dat hebben we geweten. Er springen dan diverse cowboys “telefonisch”op je af met de meest uiteenlopende voorstellen. De firma Sunleaves bood aan om persoonlijk aan huis te komen adviseren. We hebben een eerlijke uitleg gehad wat we het beste konden doen met een zeer schappelijke prijsopgaaf erbij voor de kwaliteit die ze ons boden. Na ons akkoord lagen de panelen met de daarbijbehorende installatie met 3 weken op het dak. Keurige jongens die in oplossingen denken en doen. Het is ons prima bevallen en kan iedereen deze firma aanraden.

Vanaf informatie gesprek tot instalatie met een persoonlijke benadering behandeld. De monteurs waren vriendelijk en meedenkend en werkten netjes en precies. Alles netjes opgeruimd en achtergelaten. Ook uitleg was gewoon goed geregeld Wij bedanken jullie dan ook voor jullie goede service en zorgen. Too ga zo door.

Sunleaves is een kundig bedrijf.

Sunleaves Zonnepanelen heeft geheel volgens afspraak correct mijn zonnepanelen geïnstalleerd. Alles netjes afgewerkt. Zeker aan te bevelen goede deskundige uitleg een aanbevelingen inzake het aantal te installeren panelen.

Zeer slecht. Advies kies voor een ander bedrijf

Vanaf begin van installatie slechte ervaring. Ze hebben een fout gemaakt bij de installatie van de zonnepanelen waardoor de omvormer brand heeft gepakt en beschadigt is. We zijn nu bijna een jaar aan het proberen dat ze dit herstellen. Ze zijn niet bereikbaar, bellen niet terug. Doen loze beloftes. Dus nooit met dit bedrijf in zee gaan.

Uitstekende info en vakmanschap met laagste prijsgarantie

In korte tijd zowel 8 panelen bij mijn dochter als 8 panelen bij mijzelf laten plaatsen door Sunleaves Zuid-Holland (locatie Spijkenisse). De intake is in beide gevallen verzorgd door Kenneth Verweij. Hij verstrekte hierbij uitstekende info, met een zeer scherpe offerte (prijs-kwaliteit) met een laagste prijsgarantie. De beide teams die de zonnepanelen plaatsten waren zeer vriendelijk, meedenkend en kundig. Het valt mij op dat de wat mindere beoordelingen van Sunleaves met name vanuit de regio Limburg en Noord-Brabant komen. Sunleaves Zuid-Holland raad ik in ieder geval iedereen aan!!

Over Sunleaves Zonnepanelen

Met de zon als bron, helpt Sunleaves je om energie op te wekken en slim te gebruiken. Met uitgebreide elektrotechnische kennis op het gebied van zonnepanelen, batterijopslag, laadpalen en airconditioning helpen we jouw volledig zelfvoorzienend te zijn. Sunleaves is op dit gebied een innovatieve leverancier en installateur van energie-opwekkers én slimme gebruikers voor de particuliere en zakelijke markt. Het breed gecertificeerde team van experts adviseert en begeleidt bij elke stap van het proces van veilige elektrotechnische installaties, hoogwaardige producten, persoonlijk advies, support en garantie. Het persoonlijke en laagdrempelige klantcontact is ons kenmerk, een klanttevreden van 5 sterren is het doel.