Van A tot Z alles goed geregeld.

Adviesgesprek al binnen een paar dagen na contact op genomen te hebben bij De duurzame jongens. Offerte binnen enkele uren al binnen. Super Schouw en installatiedatum inplannen verliep vloeiend. De schouwer deed zijn werk zeer goed. En daarna nog maar een paar weken wachten op de montagedag. Nadat de panelen zeer professioneel zijn gemonteerd en alles zeer duidelijk is uitgelegd genieten wij van onze zonenergie. Een paar dagen na de installatie werkte helaas 1 paneel niet meer. Contact opgenomen met de firma en deze kwamen dezelfde dag nog voor herstel. Super echt een bedrijf waar je op kunt vertrouwen. Mega aanrader dit bedrijf.. Top Heren en Dames van dit bedrijf

Beste Joost, Bedankt voor uw lovende en uitgebreide review en de mooie aanbeveling! We zijn blij om te lezen dat u op ons kon vertrouwen en dat alles van het begin tot het eind zo goed bevallen is. De ervaring die u heeft gehad is de ervaring waar we bij elke klant naar streven. We wensen u nog vele jaren plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Teleurstellende service-ervaring na einde dienstverband zoon

Nadat mijn zoon afscheid heeft genomen als medewerker van De Duurzame Jongens is de service ver onder de maat gebleken. Wat is er aan de hand? Tijdens zijn dienstverband is al mede gedeeld dat er door de installateur door het incorrect aansluiten van de bekabeling, een kabel is doorgebrand waardoor we de groep niet kunnen gebruiken. Gelukkig is het geen kookplaat, maar toch. Dit euvel is sinds 2 maanden bekend bij de Duurzame Jongens. Er zou een service ingepland worden, maar omdat mijn zoon nu 4 weken uit dienst is getreden, kunnen we de service op onze buik schrijven. Zo blijkt uit ons laatste telefoongesprek met de Duurzame Jongens. Wij als ouders dachten dat we te maken hadden met een respectabel bedrijf, maar dit blijkt helaas niet zo te zijn.

Great communication, great delivery.

From the first meeting up until the installation day, everything super clear. Easy communication and helpful people.

• Would you recommend us? Yes

Dear Radek, Thank you for this lovely review! We are very pleased to hear that everything went great from the first meeting until the intallation day. This is the experience we want every customer to have. We hope you will enjoy your solar panels for many years to come. Sunny regards, Team De Duurzame Jongens

Vriendelijke en vakkundige monteurs

Duidelijke communicatie. Komen afspraken na. Montage ging netjes en snel. Alles netjes achter gelaten. Een aanrader!

Beste Mark, Bedankt voor deze lovende review en de aanbeveling! Het is fijn om terug te lezen dat onze aanpak goed bevallen is en alles netjes is afgerond. Dit is de ervaring waar we bij elke klant naar streven. We wensen u nog vele jaren plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Top kwaliteit in alle opzichten!

Elk detail van de installatie van de zonnepanelen werd vooraf met de voorman besproken en om mijn akkoord gevraagd. De werkzaamheden werden daarna tot volle tevredenheid nauwkeurig uitgevoerd.

Beste Jos, Bedankt voor deze positieve review en de aanbeveling! Heel erg fijn dat de werkzaamheden tot uw tevredenheid zijn uitgevoerd. Goede communicatie en nauwkeurigheid staan bij ons hoog in het vaandel, we zijn daarom erg blij om te lezen dat alles zo goed is bevallen voor u. We wensen u nog vele jaren plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Top geregeld, fijn personeel, professionele montage

Van begin tot eind een top ervaring met de Duurzame Jongens. Wij werden goed geholpen door de adviseur Wilco. Ook de oplevering is goed verlopen en erg professioneel. De dames op kantoor zijn ook erg behulpzaam en vriendelijk. De oplevering werd netjes gedaan. Ze denken goed met je mee zodat er zo min mogelijk kabels te zien zijn. Wij zijn zeer tevreden met de service en installatie! Zeer zekere aanrader! :)

Beste Sanja, Hartelijk dank voor de lovende review en de aanbeveling! We zijn blij om te horen dat we u van het begin tot het eind een goede ervaring hebben gegeven. Goede service, communicatie en nauwkeurigheid staan hoog bij ons in het vaandel, het is daarom erg fijn om dit terug te mogen lezen. We wensen jullie nog vele jaren plezier met jullie zonnepanelen! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Goede communicatie én alles conform afspraak.

Prettige en directe communicatie. Snel antwoord op vragen. Plaatsen van de panelen, verliep mooi conform de gemaakte afspraken. Kundige installateurs, die netjes werken.

Goede service van de duurzame jongens, ben tot nu toe erg tevreden!

Vanaf de eerste afspraak vond ik dat ze professioneel overkwamen en zeer kundig. Hebben goed geadviseerd en uiteindelijk alle afspraken netjes nagekomen. Ik ben erg tevreden over de hele gang van zaken en zou ze ook zeer aanbevelen aan nieuwe klanten.

Beste Tally, Bedankt voor deze lovende review en de mooie aanbeveling! We zijn blij om terug te lezen dat uw ervaringen vanaf het adviesgesprek tot aan de installatie zo goed bevallen zijn. Dit is precies de ervaring waar wij naar streven bij elk van onze klanten. We wensen u nog vele jaren plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Top jongens!

Wat een top bedrijf! Alle afspraken werden stipt op tijd uitgevoerd. De jongens die de zonnepanelen geïnstalleerd hebben, werkten snel en waren heel sociaal. De offerte was helder. Achteraf bleek dat ze toch geen lift nodig zouden hebben, dit werd direct aangepast in de offerte zodat dit niet in rekening gebracht zou worden. Vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Een van de weinige bedrijven waar je niet in een wachtrij komt te staan als je even iemand persoonlijk wilt spreken, toppers!

Beste K., Hartelijk dank voor deze lovende review en de aanbeveling! Heel erg fijn om terug te lezen dat onze snelle, heldere en vriendelijke service u zo goed bevallen is! Dit is de ervaring waar we naar streven bij al onze klanten. We wensen u nog vele jaren plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Goede kwaliteit materiaal, prima gelegd, aardige jongens

Duurzame jongens zijn niet de goedkoopste maar leveren wel kwaliteit en doen de installatie uiterst zorgvuldig. Ben heel tevreden met hoe het gelopen is.

De voorbereiding verliepgoed, maar de plaatsing verliep niet prettig

Zoaanloop ,de kennismaking, de schouwen de administratieve afhandeling verliep keurig. De plaatsing en en afsluiting leverde veel irritaties. Bij de plaatsing wer dit mn veroorzaakt doordat er op geen enkele maniet gecommuniceerd kon worden met de Poolse werkers

heel fijne medewerkers/monteurs:vader met 2 zonen.Prima.

vlotte,kundige werkers met oog voor detail.

Beste Idy, Hartelijk dank voor uw positieve reactie, fijn om terug te lezen! Veel zonnige uren gewenst. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Vriendelijke medewerkers goed werk geleeverd

goede vak mensen en goede info. Ben zeer tevreden over het geleverde werk. Is een aanrader

Beste familie Cabbolet, Hartelijk dank voor uw reactie en aanbeveling! Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Vriendelijk en volledig

Duidelijke offerte. De installatie wordt correct gedaan door vriendelijke en rustige monteurs. Na montage lopen ze alles met je na en geven nog de nodige uitleg. Nemen de tijd om vragen te beantwoorden.

Top service!

Erg tevreden over de communicatie rondom en plaatsing van onze zonnepanelen. De Duurzame Jongens zijn zeker een aanrader wanneer u op zoek bent naar een zonnepanelen-specialist.

Grote klasse!

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar personeel. Prima uitleg vooraf, tijdens en na installatie. Deze jongens weten waar zij over praten en werken.

Heel tevreden

Goede / fijne uitleg van te voren . Duidelijk en behulpzaam met vragen tussendoor. De uitvoering op de dag zelf ook echt heel goed, netjes en snel ! Vriendelijke mensen. Echt een aanrader !

Kundige en snelle plaatsing van panelen, goede uitleg.

monteurs waren mooi op tijd, ondanks het slechte weer toch doorgewerkt. goede uitleg over de installatie, ook alles netjes opgeruimd.

Beste Sharon, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over de werkzaamheden. Wij wensen u veel plezier toe met uw zonnepanelen installatie! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Prima werk geleverd en ook de mensen op kantoor.

Een prima ervaring. Duidelijke thuisgesprekken met een fijn persoon. Goede en eerlijke schouw. Sowieso werden afspraken correct nageleefd. En problematieken die naderhand nog opdoken, werden direct in samenspraak aangepakt. Gekeken, naar wat mogelijk anders kon. De dag van installatie goed georganiseerd met genoeg man, een goed team dat adequaat en netjes overkwamen en werkte. Afronding van traject werd ook samen doorlopen. Ook een plus naar kantoor. In alle belletjes werden we goed te woord gestaan. Heel fijn! Een goede ervaring. Op naar een volgende samenwerking. Fam. REINARTZ

Deskundige en vriendelijke monteurs.

Prima werk afgeleverd waarbij ze niet bang zijn om een stap extra te zetten. Ook heel prettig communiceren. Flinke klus met zonnepanelen en airco, die heel netjes is afgehandeld zelfs met alle uitdagingen die ze tegenkwamen.

supper werk geleverd!

zeker aan tebevelen voor nieuwe klanten

Beste familie Campo, Hartelijk dank voor uw positieve reactie en aanbeveling! Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Vlotte, prettige manier van communicatie en snelle installatie.

Vanaf het eerste contact snelle en prettig communicatie. Afspraken worden snel gemaakt en nagekomen. Duidelijke uitleg en advies, waarna alles goed strak verloopt. Offerte overzichtelijk en fijn dat men van tevoren nog een technische schouw doet om te checken of ook alles op installatie dag zal verlopen zoals verwacht. Installatie dag netjes en vlot verlopen. De communicatie springt er echt uit, gewoon heel goed!

Ik ben super tevreden

Alles super

Beste Eugen, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Op naar een zonnige toekomst! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

alle afspraken nagekomen , vakkundig , vriendelijke monteurs

snelle vakkundige, vriendelijke montage

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Veel zonnige uurtjes toegewenst! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Harde werkers door weer en wind

Ondanks het slechte weer waarin ze moesten werken, bleven de monteurs vrolijk hun werkzaamheden voortzetten. Zeer tevreden over het eind resultaat Chapeau!!!