Topservice vanaf het eerste contact

Vanaf het eerste telefonisch contact tot de afronding van de plaatsing van de zonnepanelen, hebben De Duurzame Jongens laten zien wat service en kwaliteit betekenen. De verschillende opties werden uitvoerig besproken om tot een offerte te komen. Voor de technische schouw werd de tijd genomen om de ideale plaatsing te kunnen uitvoeren (een perfecte afwerking van de kabels!). Zowel tijdens het plaatsen van de airco als de zonnepanelen, werden we continue op de hoogte gehouden van wat er ging gebeuren en werd er netjes opgeruimd. De mannen hebben zelfs de tuinpoort tussendoor gemaakt, toen ze zagen dat deze loshing. Wat een verademing dat er gelukkig bedrijven als De Duurzame Jongens zijn die service en kwaliteit hoog in het vaandel hebben. Zeker een aanrader voor iedereen die zonnepanelen en/of een airco wil plaatsen!

Gewoon top !

Het begint met een goed advies gesprek met aansluitend een nette offerte. Planning die volgt is duidelijk en de afspraken worden nagekomen. Installatie team is vakkundig, op tijd, vriendelijk, duidelijk, snel en laten alles netjes achter. Ook na de installatie is er een goede opvolging. Alles zeer professioneel. Dit is goed zaken doen, een absolute aanrader.

Goede plaatsing en extra hulp

De offerte was snel en netjes gemaakt. Met alle informatie die nodig is om een goede afweging te maken. De schouw was ook heel netjes verlopen en is in goed overleg gegaan. De installatie van de panelen en de aanpassingen in de meterkast zijn snel en vakkundig gedaan. En zelf een kapotte panlat werd vervangen zonder enige moeite. Hele aardige monteurs die je ook graag te woord staan bij vragen. Al met al hele prettige ervaring en kan ze zeker aanraden

Zorgeloos

Na een prettige intake, waarbij bleek dat De Duurzame Jongens zeer ervaren waren en mee kunnen denken met wat de kant wil, zijn wij vol vertrouwen met elkaar in zee gegaan. Op de afgesproken dag waren De Duurzame Jongens keurig op tijd en hebben zij de installatie van de zonnepanelen en de nieuwe meterkast snel maar zorgvuldig afgerond. De enige aanmerking die wij hebben is dat de communicatie tussen front- en backoffice ook hier beter kan. Een aantal duidelijk bij de 'schouw' gemaakte afspraken waren kennelijk niet doorgekomen bij de installateurs. Gelukkig kon dat allemaal nog worden aangepast en naar onze wensen worden uitgevoerd.

Beste Charles, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen dit belangrijke feedback punt over de communicatie hier op kantoor bespreken, bedankt hiervoor! Fijn om te horen dat voor de rest alles naar uw wensen is uitgevoerd. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Eind goed, al goed

Na een persoonlijk bezoek in november de opdracht voor 5 airco's goedgekeurd. Hier verliep de communicatie met verkoop (Stan) prima. Helaas moest ik tot na de feestdagen wachten op installatie. Er werden 3 dagen ingepland voor alle werkzaamheden. Twee monteurs (waarvan 1 stagiair) verschenen de eerste dag. Na de derde dag waren pas 3 airco's aangesloten maar nog niet gevuld. Toegegeven, de weerscondities waren niet heel gunstig met 20cm sneeuwval. Hierna moest ik zelf meerdere malen contact opnemen met planning omdat ze niet zelf reageerde. Na 2 weken kwamen twee andere monteurs de laatste 2 airco's aansluiten. Deze hebben keihard gewerkt om in 1 dag alles werkend te krijgen. Dit was net niet gelukt omdat ze 1 airco niet vacuum kregen. Wederom na meerdere telefoontjes met receptie/planning, kon ie anderhalve week later de installatie eindelijk geheel operationeel maken. Alles werkt nu naar behoren. Wel heb ik zelf alles moeten inregelen met afstandbedieningen en wifi/app, maar voor mij als techneut geen probleem. Al bij al ben ik wel tevreden met de duurzame jongens maar communicatie (mn vanuit planning) is te verbeteren; bij voorkeur telefonisch. Hoewel ik prima met de monteurs kon overleggen hoe en waar kokers kwamen zou afwerking nog ietsje beter kunnen. Er werd zeer zuinig met materiaal omgegaan waardoor stukken koker bijeen gebruikt werden, of werd er gespaard op manchetten en isolatiemateraal. Je moest hier wel zelf goed op letten, maar uiteindelijk is alles netjes geplaatst; ook 2 werkschakelaars voor de buitenunits zijn desgevraagd geplaatst. Verder hebben ze netjes gewerkt. Ik kan de duurzame jongens al bij al wel aanraden omdat prijs/prestatie best in orde waren; maar je moet als klant dus wel alert blijven. Ik geef een cijfer 7; een goed cijfer en realistischer dan een 9,4 kiyoh.

Beste Frank, Bedankt voor uw uitgebreide reactie. Graag bieden we onze excuses aan dat de communicatie zo stroef is verlopen. Dit is uiteraard niet ons streven. Zeker een belangrijk feedback punt die wij gaan meenemen in ons bedrijf. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Prima bedrijf

Communicatie vanaf offerte tot aan plaatsing zeer duidelijk en correct. Voldeden aan onze vraag. Uitvoering netjes en snel gedaan door een team dat goed op elkaar ingespeeld was.

Beste Leo, Bedankt voor uw lovende review! We zijn blij om te lezen dat u van offerte tot aan de plaatsing alles duidelijk en correct was. De ervaring die u heeft gehad is de ervaring waar we bij elke klant naar streven. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

impressive

My important issues are TRUST and PROFESSION. I have appreciated these principles with De Duurzame Jongens for several years. I also applaud the friendliness of the personnel.

Dear Melanie, Thank you very much for the positive response! We always strive to provide good, friendly communication, professionalism and quality. Therefore we are pleased to read that you enjoyed our services and wat of working. We wish you many years of enjoyment with your solar panel installation and hope that you will realize many savings in the future. With sunny regards, Team De Duurzame Jongens.

Vakkundig

Ik kan me aansluiten bij vorige reviews! Rico vertelde uitgebreid over alle mogelijkheden, ook voor binnen: warmtepanelen of airco. Ook info over het Warmtefonds wat mij veel geld scheelde bij de installatie, daar was ik zelf niet opgekomen. Kortom uitstekende partij om mee in zee te gaan

Beste Elly, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en lovende reactie! Wij streven er altijd naar om goede, vriendelijke communicatie, vakkundigheid en kwaliteit te bieden. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Precies als beloofd

De Duurzame Jongens kwamen op een sneeuwachtige dag op het afgesproken tijdstip voor de installatie van 15 panelen en het vervangen van de stoppenkast voor een automaten kast. 5 uur later werdt alles zonder problemen opgeleverd, en na een duidelijke uitleg waren ze weer weg. Alles was schoon, hoefde zelf niks meer te doen, en alles werkt na volle tevredenheid. Laat de zon maar schijnen.

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw positieve en lovende review! We zijn blij om terug te mogen lezen dat onze diensten en manier van werken u zo goed bevallen zijn. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Perfect service. Highly recommend!

Prefect service from the first meeting until finishing the installation.

Dear Melanie, Thank you very much for the positive response! We wish you many years of enjoyment with your solar panel installation and hope that you will realize many savings in the future. With sunny regards, Team De Duurzame Jongens.

Top met super service

Het intake gesprek verliep soepel, en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Er werd goed uitgelegd hoe het één en ander in zijn werk ging als ik met de offerte akkoord ging. De schouw en het installeren van de panelen en een nieuwe meterkast verliepen ook soepel. De medewerkers waren netjes op tijd, vriendelijk en legde uit wat ze gingen doen. Nadat alles was geïnstalleerd, werd alles netjes opgeruimd door 2 medewerkers en de andere legde uit hoe het systeem werkte. Na het activeren van het systeem, kon ik ook de app gebruiken. Wat me opviel was dat ik een onderdeel in mijn app miste, die vrienden/ kennissen van me wel hadden. Het ging om 2 CT spoelen, die door de fabrikant erbij worden geleverd voor een 1 fase systeem. Dit gemaild naar de duurzame jongens, Bart belde de volgende dag terug dat dit niet bij de standaard installatie zat. Maar er na nader onderzoek er gratis 2 op stuurde. Dit is dan ook het enigste waar het een heel klein beetje fout ging, maar wat dus prima en snel werd opgelost. (wat ze misschien zelfs niet eens hadden hoeven te doen.) Omdat het niet in de standaard installatie zit. Al met al is het dus uitsteken verlopen, van gesprek tot service nadien.

Beste Remco, Bedankt voor deze lovende review! We zijn blij om terug te lezen dat alles soepel verliep! Fijn om te horen dat onze collega dit zo snel voor u opgepakt en opgelost heeft. Dit is de service waar wij naar streven. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Tevreden

De plaatsing van de zonnepanelen op ons garagedak is volgens afspraak verlopen. Vanaf info gesprek, offerte, correcte afspraak, alles netjes geïnstalleerd en alles correct achtergelaten. Alles werkt. Alleen hebben de Jongens vergeten de zon op te draaien, het weer was zo slecht dat de panelen tot dit moment weinig hebben opgeleverd.

Beste Leo, Bedankt voor deze lovende review! We zijn blij om terug te lezen dat uw ervaringen vanaf het adviesgesprek tot aan de installatie zo goed bevallen zijn. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Uitstekend! complete installatie

Afgelopen maand hebben De Duurzame Jongens de thuisbatterij bij mij geplaatst. Na de prettige ervaringen van het installeren van de zonnepanelen en mijn airco's, had ik een offerte opgevraagd voor een thuisbatterij. Van het advies door de adviseur tot de installatie en nazorg ben ik zeer tevreden! Door het goede advies heb ik besloten om over te stappen naar een thuisbatterij. Ondanks het salderen is de thuisbatterij nu al rendabel! Mede door het slim ontladen en opladen wordt mijn thuisbatterij een verdienmodel! De installatie verliep zeer soepel; de montage was binnen 4u voldaan en het systeem werkte meteen! Ook de nazorg en het installeren van de applicatie heb ik écht als super ervaren. Ik zou nu al aan iedereen een thuisbatterij aanraden! Ongeveer 65% van mijn zelf opgewekte stroom wordt meteen gebruikt en ik verdien er ook nog aan. Ga zo door dames en heren!

Beste Mylene, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en lovende reactie! Wij streven er altijd naar om goede, vriendelijke communicatie, vakkundigheid en kwaliteit te bieden. De complimenten zijn goed ontvangen door het hele team! De ervaring die u heeft gehad is de ervaring waar we bij elke klant naar streven. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw thuisbatterij en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens.

Vriendelijke medewerkers

Goede informatieverstrekking. We zijn tevreden met het resultaat.

Beste Lerau Jans, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij zijn blij dat u tevreden bent. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Ik ben een tevreden klant

correct gewerkt, afspraken keurig ( op tijd ) nagekomen, snelle levering en het systeem werkt ( tot nu toe ) prima.

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw positieve review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze werkwijze! We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens.

Tevreden

Alles volgens afspraak gedaan. Installatie en werking direct na tevredenheid.

Beste Raymond, Hartelijk dank voor uw positieve reactie, fijn om terug te lezen! We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens.

heel prettige samenwerking

het contact en de samenwerking met De-Duurzame-Jongens wat heel prettig. afspraken werden perfect nagekomen , de installatie verliep prima zonder moeite , ook in de kou. Alles is keurig afgewerkt en uitgelegd door de Heren. nogmaals bedankt voor de prettige samenwerking.

Beste Lambert, Bedankt voor deze lovende review! We zijn blij om terug te lezen dat uw ervaringen vanaf het adviesgesprek tot aan de installatie zo goed bevallen zijn. Dit is precies de ervaring waar wij naar streven bij elk van onze klanten. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Zeer professioneel en betrouwbaar!

Een drietal bedrijven benaderd voor een vrijblijvend gesprek en offerte voor zonnepanelen. Vanaf het eerste moment een goede indruk van de Duurzame Jongens. Doorslag gaf de prijs en het garantiefonds. Legplan is nog iets aangepast na de eerste offerte en de installatie is vlekkeloos en netjes verlopen. Nu nog een beetje meer zon!

Best Haiko, Bedankt voor uw positieve reactie! Heel fijn om te lezen dat u vanaf het eerste moment een positieve indruk van ons hebt gekregen en dat alles netjes en vlekkeloos verlopen is. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren!. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens.

Alles prima verlopen.

Ik ben blij dat ik voor de duurzame jongens heb gekozen. Alles ging volgens afspraak. Ik heb ondanks het zeer regenachtig weer de eerste centen al terug verdiend.

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Heel fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en zeker niet onbelangrijk; u al wat heeft terug verdiend! We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens.

Een bedrijf dat loopt als perfect geoliede machine

Afgeopen maanden 14 zonnepanelen en daikin airco laten instaleren: technische perfectie ten top. Duidelijke, snelle en correcte communicatie en terugkoppeling bij vragen. Afspraak is afspraak staat hoog in het vaandel. Wellicht niet de allergoedkoopste, maar je krijg kwaliteit en waarborg (stichtng garantie fonds zonne energie) voor je geld. Bespreking installatie, technische schouw, uitvoering en oplevering, afspraken voor onderhoud: zo goed als vlekkeloos. Compliment aan alle werknemers bij de duurzame jongens (en meisjes!). Theo Versteegen, Swalmen

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw positieve en lovende review! Wij streven er altijd naar om goede, vriendelijke communicatie, vakkundigheid en kwaliteit te bieden. We zijn daarom blij om terug te mogen lezen dat onze diensten en manier van werken u zo goed bevallen zijn. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens.

Super tevreden van A tot Z

Vanaf eerste moment een goed gevoel erbij gehad. Vriendelijke vertegenwoordiger waarbij alles netjes werd uitgelegd. Duidelijke offerte welke nadien eenvoudig werd aangepast omwille van onze keuze voor een afwijkende omvormer anders dan hun assortiment. De dag van installatie netjes op tijd, zelfs iets te vroeg, waarbij 3 zeer vriendelijke en kundige monteurs de installatie hebben verzorgt. Veilig en netjes gewerkt, leidingwerk strak gemonteerd en alle rommel netjes opgeruimd. Ze spraken engels en een beetje nederlands maar absoluut geen enkele belemmering in de communicatie teneinde een goed resultaat neer te zetten. Duurzame Jongens bedankt !

Beste Alessandro, Bedankt voor uw lovende review! We zijn blij om te lezen dat u op ons kon vertrouwen en dat alles van A tot Z zo goed bevallen is. De ervaring die u heeft gehad is de ervaring waar we bij elke klant naar streven. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Goed en degelijk werk. Vriendelijke montageploeg

Goede uitleg van de verkoper. Aanpassen van de leveringsvoorwaarden was geen probleem. Wijzigen van het leg plan ging snel en eenvoudig. Panelen en kabel keurig gemonteerd. Vriendelijke installateurs, ze stonden er op zelf de rommel op te ruimen. De meterkast zeer kundig en voor een goede prijs vernieuwd en uitgebreid. Een minpuntje: de standaard brieven van de backoffice komen niet overeen met wat afgesproken is. Onnodige mails en telefoon. Al met al een duidelijk aanrader voor zonnepanelen.

Beste J.P.S, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te lezen dat onze werkwijze u goed is bevallen. Graag bieden we onze excuses aan voor de onnodige telefoontjes en e-mail. hier zullen wij in het vervolg rekening mee houden. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

perfecte ploeg instalateurs en mooi werk afgeleverd.

Onlangs de zonnepanelen in twee fases laten plaatsen. Eerste fase was het aanleggen van de benodigde stroomvoorziening in de grond en kruipruimte tot in de meterkast. Dit team heeft mooi werk afgeleverd hetgeen een winst was bij het plaatsen van de panelen op een later tijdstip. Ook het advies om via het Warmtefonds de installatie te laten financieren was een uitkomst en verliep probleemloos. Geen spijt dat wij, ondanks het op termijn laten vervallen van de salderings-vergoedingen, de mogelijkheid hadden om panelen te plaatsen. Chapeau voor dit bedrijf en zijn team.

Beste Jos, Ontzettend bedankt voor deze lovende review! We zijn blij om te lezen dat onze werkwijze u van begin tot eind goed is bevallen. De complimenten zijn goed ontvangen door het hele team! We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Proffesionals!

Van het informatiegesprek tot de daadwerkelijke installatie heb ik De Duurzame Jongens als proffesioneel ervaren. De communicatie was top bij iedere stap in het proces. De installatieploeg leverde uitstekend werk, vlot, deskundig, netjes, opgeruimd en klantvriendelijk. Meer dan zeer tevreden over de Duurzame Jongens tot nu toe.

Beste John, Hartelijk dank voor deze lovende review! Wij streven er altijd naar om goede, vriendelijke communicatie en vakkundigheid te bieden. We zijn daarom blij om terug te mogen lezen dat onze diensten en manier van werken u zo goed bevallen zijn. Ontzettend bedankt voor het vertrouwen! We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Denken echt met je mee en leveren netjes werk

Goede prijs/kwaliteit. Als voorbereiding wordt de situatie goed in kaart gebracht en is er met ons mee gedacht hoe de zonnepanelen en bijbehorende kabels en apparatuur zo netjes en onopvallend mogelijk kunnen plaatsen. Uitvoering ging vlot, met duidelijk communicatie en in huis werd netjes gewerkt.=

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zijn blij om terug te mogen lezen dat u zo tevreden bent met de diensten die we geleverd hebben. We wensen u nog vele jaren plezier toe met uw zonnepanelen-installatie en hopen dat u in de toekomst nog veel besparingen zult realiseren! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens