Wij zijn in onze nopjes.

Duurzame jongens, bedankt jullie hebben echt hard gewerkt. Het waren maar een paar paneeltjes;) ( 30st) dit binnen een dag. Alles word goed geregeld van begin tot het einde, de jongens zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Werken netjes ruimen tussendoor en erna op. Ze zijn zeer vakkundig. Wij zijn blij hoe alles verlopen is en raden de duurzame jongens ten zeerste aan.

Komen afspraken goed na en leveren wat is afgesproken

Zonnepanelen en elektrische aansluitingen in goed overleg keurig geïnstalleerd en eindresultaat mag er zijn.

Super!!!!!!

Voordat de ploeg komt belt er een op we stappen nu in de auto. Zijn er zo. Was erg prettig. Dan bij aankomst stelt iedereen zich netjes voor. En lopen we een rondje door de woning waar wat moet komen. Werken goed door. Zeer vriendelijk personeel wat ook nog tijd neemt als er in middag de kinderen weer thuis komen en vragen hebben. Deze mensen werken heel erg schoon. Stofzuiger overal erbij. Kan deze firma heel erg aanbevelen. Aan einde dag hebben ze ook nog even wat slechte stukken dakbedekking gerepareerd. Kreeg ook nog adviezen voor het dak van de garage en daarna uitleg over de airco en de zonnepanelen die ze hadden geïnstalleerd. Super. Mogen nog eens terugkomen om dan de dakbedekking te doen op de garage.

Wij zijn zeer tevreden over de correcte plaatsing van de zonnepanelen enz. door dit bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over het plaatsen van de zonnepanelen , de airco ( die ook kan verwarmen )en de nieuwe meterkast door de monteurs van duurzame jongens . Enkele weken geleden vroegen we aan de vriendelijke dames van die receptie of we wat meer informatie konden krijgen. Ondanks dat Wilco het druk had , nam hij toch royaal de tijd om ons in een begrijpelijke taal het een en ander uit te leggen. Dat gaf ons een vertrouwd gevoel, temeer omdat hij duidelijk en vrijblijvend advies gaf. Voor de plaatsingsdatum kregen we regelmatig bericht van de administratie ,betreffende de garantie, de aanmelding bij het garantiefonds enz. 10 januari werden de werkzaamheden in een dag gerealiseerd door een 7 man sterke monteursploeg. Dat de monteurs hun vak verstaan en op elkaar ingespeeld zijn bleek wel die dag . Ook de nazorg zoals het aanmelden, om de btw terug te ontvangen en de aanmelding bij de energieleverancier werd helemaal door de administratie verzorgd. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden . wij zijn zeer tevreden. Dank aan iedereen van de Duurzame Jongens

super service

Zeer duidelijke uitleg. Wij hebben gefinancierd via overheid. Invulling liep moeilijk voor overheidslening, maar je kunt hun altijd bellen. Jongens die alles kwamen installeren, waren vriendelijk. Legde alles goed uit. Werkte netjes en lieten alles schoon achter.

Beste Nicole, Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over De Duurzame Jongens. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met uw zonnepanelen. Op naar een zonnige toekomst! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

toppie

14 Januari j.l zonnepanelen geplaatst heel vriendelijk en aardig personeel,werken accuraat,ruimen netjes op. Ben 100 % tevreden,zal dan ook mijn ervaringen elders kenbaar maken. Bedankt mensen

Beste Klaas, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

geweldig

de werknemers van De Duurzame Jongens hebben bij ons geweldig werk afgeleverd ondanks dat ze onverwachte problemen op het dak tegenkwamen hebben ze die ook direkt prachtig mee opgelost. Goed advies vooraf en wat ze bespreken daar houden ze zich ook aan. Toppie ga zo door.

Goedemiddag Wilma, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn om terug te lezen dat u zo tevreden bent over De Duurzame Jongens! Veel plezier met uw zonnepanelen! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Ga vooral zo door.

Complimenten voor de wijze waarop de offerte gepresenteerd werd, idem voor alle collega‘s die bij de uitvoering betrokken zijn geweest en eveneens complimenten voor de dames van de administratieve ondersteuning voor hun inzet. Graag meer duidelijkheid ( handleiding! ) over de mogelijkheden die Goodwe de gebruiker kan bieden. We zullen jullie met plezier aanbevelen bij geïnteresseerden. Vriendelijke groet, Con en Wilma Bozon en een pootje van ons Apollo.

Beste Bozon, Wilma, Dank voor uw mooie review! Nu nog hopen op vele mooie dagen zodat u optimaal kunt genieten van uw zonnepanelen. Wat betreft het monitoringsportal; bedankt voor de tip, dit nemen wij mee voor in de toekomst! Mocht u hier nog vragen over hebben, mag u ons altijd bellen. Heel veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Ik ben zeer tevreden over de gemaakte afspraken, de service en de vakkundige installatie.

Na het tafelgesprek met Wayne had ik al een goed gevoel waar het bedrijf voor staat. Kwaliteit en service leveren voor een concurrerende prijs. Na akkoord gaan met de offerte, zonnepanelen en een nieuwe meterkast, werd me door Wilco telefonisch meegedeeld dat de betreffende panelen niet voor handen waren. Geen probleem. Hij kwam met een mooi nieuw voorstel wat ik zeer op prijs stelde. Na de planning voor installatie van de zonnepanelen en meterkast had ik ook interesse in een airco. Wederom schoof Wayne aan tafel aan. Ook de airco werd bij De Duurzame Jongens besteld, maar ik wilde de installatie van zonnepanelen, meterkast en airco wel op één dag geplaats hebben. Romy heeft alles in het werk gesteld om dit op korte termijn te regelen. Chapeau! Met 5 man sterk kwamen de installateurs, Lars, Rick, Tim, Dave en Chester, om de klus te klaren. Ondanks het slechte weer, koud en nat, hadden ze allen een goed humeur, wat ook weer goed is voor de werksfeer. Van 8.00 uur tot 18.00 uur hebben ze doorgewerkt om alles af te krijgen. En het resultaat is perfect. Het minste wat ik zelf kon doen was koffie met vlaai. De slogan "Zonnepanelen met een glimlach" maken jullie allemaal volledig waar. Ga zo door. Mvg. Jack en Carin.

Beste Jack, Carin, Bedankt voor uw positieve reactie en aanbeveling, hier gaan wij echt van stralen! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen - installatie en heel wat zonnige uurtjes toe. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Alles vanaf de offerte tot en met de plaatsing is naar volle tevredenheid verlopen. Als ik de Duurzame Jongens nog voor een andere klus nodig heb, kom ik zeker bij jullie terug.

Beste Raymond, Hartelijk dank voor uw positieve review! Hier worden wij blij van en doet ons team goed. Heel veel plezier met uw zonnepanelen installatie! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Goed werk geleverd echte vakmannen

Netjes gewerkt en zeer klant vriendelijk

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

De Duurzame Jongens weten wat ze doen !

Onze ervaring met de Duurzame Jongens is Uitstekend. Ze communiceren goed,met ons als klant. En als ze eenmaal de istallatie komen aanbrengen dan werken ze als een geoliede machine. Ze werken netjes en snel, en alles is tot de puntjes afgewerkt. En als ze weer weg zijn, zie je geen sporen meer van ze,alleen op je slimme meter,ze ruimen alles netjes op en geven je duidelijke uitleg over de insallatie, voor vragen kan je altijd bij ze terecht. Dus wij bevelen de Duurzame Jongens aan.

Beste Jenny, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Heel fijn om terug te lezen dat u zo tevreden bent over De Duurzame Jongens. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Kon beter

De montage is goed verlopen, mss hier en daar een beetje chaotisch. Wat ik niet fijn vind was de troep in huis. De vloer en houten trap helemaal inderdaad de modder, dat heeft aardig wat tijd gekost om die weer schoon te krijgen. Door het zware schooisel van de heren is de trap hier en daar beschadigd. Door de voortuin loop je niet! Ook niet als het de kortste weg is Prijstechnisch zijn jullie goed, de service was ook prima, alleen de ravage als jullie vertrokken zijn is een afknapper

Beste Renate, Bedankt voor uw review en feedback. Natuurlijk vinden we het erg jammer om te horen, dat u niet tevreden bent met de manier waarop onze monteurs de locatie hebben achtergelaten na afronding van de installatie. Dit is niet de manier waarop wij gebruikelijk werken en betreuren dit dan ook ten zeerst! Ik begreep dat u hierover reeds eerder contact met ons heeft gehad, fijn dat we dit gezamenlijk hebben kunnen oplossen en dat de montage succesvol is afgerond. Wij hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende monteurs, zodat zij hier de volgende keer beter op letten, nogmaals onze excuses voor het ongemak! Heel veel plezier met uw zonnepanelen installatie! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Service van A tot Z

Top prijs kwaliteit.. Zeer correcte en bekwaamheid van alle medewerkers..backoffice.. Chapeau De duurzame jongens

Beste Sandy, Rick, Heel erg bedankt voor de positieve reactie! Dit geeft ons team weer nieuwe energie. Heel veel plezier met jullie zonnepanelen. De monitoring zullen wij z.s.m. in orde maken. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

In één woord KLASSE!

Na een vakkundig en vooral eerlijk advies, hebben wij bij De Duurzame jongens gekocht. Vandaag is alles naar volledige tevredenheid opgeleverd, klasse!

Zeer mooi en goed gewerkt zal jullie zeker aanbevelen

Kom zelf uit de installatie branche. Vond dat de mannen goed veilig en net werken. Een pluim hiervoor.

Beste Ton, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over ons. Veel plezier met uw zonnepanelen! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Vriendelijk-vakkundig

De mannen waren vriendelijk , werkte netjes , en zijn allen vakkundig.

Beste, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

goed werk geleverd

mooi op tijd begonnen , goed werk geleverd erg tevreden over de installatie de afwerking en de uitleg

Beste Anita, Hartelijk dank voor uw reactie en aanbeveling! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over ons. Op naar een zonnige toekomst! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

hier valt niets op aan te merken

Van offerte tot oplevering enkel lof over de wijze waarop de zaken aangepakt worden. Medewerkers erg vriendelijk en vakbekwaam.

Beste heer van Wersch, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over De Duurzame Jongens! Laat nu de zon maar schijnen! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Super geregeld door alle harde werkers

Zeer positief

Prima montage en vriendelijke medewerkers

Verkoop, backoffice en montage waren allemaal prima. Jong bedrijf dat goed aan de weg timmert. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw reactie en aanbeveling! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over ons. Veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Straight to the point, meteen actie, snel klaar.

De monteurs van "de Duurzame Jongens" kwamen mooi op tijd en gingen meteen aan de slag. Geen nodeloos gepraat vooraf maar meteen de ladder en hoogwerker netjes en veilig geplaatst. Twee man gingen meteen op het dak aan de slag, de andere twee gingen meteen de elektriciteitskabel plaatsen vanuit de kruipruimte naar het dak. Alles was eerder geplaatst dan dat we verwacht hadden. Vervolgens werd nog opgeruimd. We zijn zeer tevreden. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag hebben: op het dak lag veel mos dat in de zolen van de werkschoenen bleef zitten. Helaas werd dit mos mee naar binnen genomen en bleef daar in de gang en op de trap liggen en soms vastgelopen in het tapijt. Volgende keer beter voeten vegen als jullie naar binnen lopen ;-).

Super! "Zonnepanelen met een glimlach" maken ze méér dan waar!!!

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van onze installatie helemaal top! Stuk voor stuk fijne kerels en altijd goed geluimd. Goed advies, denken écht goed mee om alles zo netjes mogelijk te installeren. En als er dan gedurende de uitvoering iets op een betere manier mogelijk is dan wordt dit vanzelfsprekend op die manier gemaakt. Ook al kost dit meer tijd dan begroot... "beter nu meteen goed om op lange termijn een eventueel probleem te voorkomen" Uiteraard ga je ervan uit dat alles goed geregeld wordt, maar als je zó tevreden terug kunt kijken naar de dag van de daadwerkelijke uitvoering dan is dat minstens zo belangrijk! Bedankt toppers!

Deze jongens zijn super

Ze doen wat ze beloven gewoon goed

Beste Martin, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Heel veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Snel,professioneel,correct,

Reeds aanbevolen bij mijn collega. Zeer nette prijs met een goede sevice. Vakbekwame en snel monteurs.

Beste Stephan, Heel erg bedankt voor uw positieve reactie en aanbeveling. Hier zijn wij erg blij mee. Op naar een zonnige toekomst! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens