Zeer tevreden.

Mooi op tijd volgens afspraak. Heel vriendelijk en kennis van zaken. Heel netjes gewerkt. Goede uitleg.

Alles prima gegaan

Ze belden voordat ze kwamen. Alle 3 zeer vriendelijk. Niks was hun teveel. Legden alles goed uit. Kortom goede service en werkten goed door. Nu de zon nog.

Alles Top geregeld van voor tot achter!!

Alles was netjes afgehandeld zoals vantevoren ook afgesproken. Installatie verliep vlot en vakkundig en op tijd.Werkplaats ook netjes achtergelaten en mooi opgeruimd. Alleen weet ik niet (omdat we het daar ook niet over gehad hebben), hoe ik subsidie hierover moet aanvragen. Deze jongens zijn wél zeer zeker aan te bevelen!!

Een goede keuze voor plaatsing van uw zonnepanelen

Op 25 januari 2023 zijn onze zonnepanelen geplaatst. Van offerte tot en met plaatsing is een prettige ervaring geweest. Professionaliteit en correcte afhandeling waren duidelijk merkbaar in het gehele traject. Niets dan lof over de duurzame jongens, over de gehele afhandeling en keurige plaatsing door Richard en zijn team.

Enthousiast en professioneel topteam!

Kundige, nette en vrolijke kerels die weten wat ze doen en dit ook op een begrijpelijke manier voor een leek uit kunnen leggen. Zeker een aanrader voor iedereen die gebruik wil maken van jullie diensten.

Vriendelijke en duidelijke benadering van de monteur(s)

Nette, correcte service. Aardige monteurs, toen het iets langer ging duren kwamen er direct nog 2 monteurs helpen, zodat het werk netjes afgeleverd werd.

Prima contact en nazorg

Vanaf begin contact tot plaatsen panelen en de bijbehorende nazorg is in een woord fantastisch gegaan.

Mijn ervaring over de Duurzame Jongens was uitstekend!

Ik ben heel erg tevreden over het hele proces van het aanschaffen van de zonnepanelen samen met de Duurzame Jongens. Professioneel, kundig en eerlijk. Dank jullie wel !!!

Beste Karin, Bedankt voor uw positieve reactie, hele mooie woorden! Wij zijn hier erg blij mee. Op naar een zonnige toekomst! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Mooi en netjes gewerkt verstand van zaken vriendelijk Goed gevoel erbij

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Snelle service met vakwerk

De Duurzame Jongens hebben zonnepanelen op ons dak geïnstalleerd. Bij de eerste inspectie of alles mogelijk was werd gezien dat er in de meterkast ook iets aangepast moest worden. Dit is meegenomen in de offerte, waardoor wij van tevoren wisten waar we aan toe zouden zijn. Ook is met het plaatsen alles doorgenomen en alles netjes opgeleverd. Fijne medewerkers en een snelle service. Vanaf het moment van tekenen offerte en plaatsen van de panelen is alles heel snel gegaan. Bedankt voor de goede service.

uitstekend !

informatieve website duidelijke en transparante offerte informatieve schouw prettig contact met kantoor plaatsen panelen probleemloos financiële afhandeling zoals het hoort

Geheel volgens verwachting, TOP

Blij dat ik voor de Duurzame Jongens gekozen heb. Het gehele traject duidelijk en luisteren goed naar onze wensen en voeren die ook uit Communicatie voortreffelijk Afspraken nakomen voortreffelijk Op 1 dag zonnepanelen geplaatst en 2 airco's Zeer correcte monteurs, werken veilig en heel schoon en lieten alles prima opgeruimd achter, echt een compliment waardig. Wat een vriendelijk personeel. Hebben werkelijk op niets iets aan te merken.

Goed werk geleverd

!

All-in-one

Erg te vrede over het verloop van de gedane zaken. Zowel de meterkast, het kabeltraject en de installatie zier er uit om door een ringetje te halen.

Een aanrader ... vanaf de aanvraag tot en met de montage ... professionals!!

Zie hierboven ...

Vriendelijke mensen welke goed werk hebben geleverd

Duidelijke uitleg over hoe ze het werk gaan uitvoeren. Er wordt veilig en nauwkeurig gewerkt. Voordat ze weg gingen hebben ze alles keurig opgeruimd.

Goede vakbekwame werk mensen

Van af het eerste bezoek hadden wij een goed gevoel. Zo doende hebben wij al 3 klanten doorgestuurd, en zijn de werken doorgegaan ook!!! Vriendelijke Groeten Jack en Jose Heubel

Chaotisch, maar de panelen liggen gelukkig

Met dichtgeknepen billen ben ik blij dat ons geld (50% vooraf à 40.000 euri) niet verloren is gegaan. Ik heb zelf diverse bedrijven mogen leiden en bezitten, en nog steeds: dus het is wel van heel vroeger herkenbaar voor me. Het is toch wel een chaotische jonge honden show, een jonge club mensen, die het best goed bedoelt maar dat niet tot uiting laat komen in de bedrijfsvoering, planning en montage. Hier is nog heel veel te verbeteren. De panelen liggen gelukkig (al dan niet compleet werkend) op het dak, maar daar zag het eerst jammer genoeg niet naar uit. De manager(in) op kantoor zou ik, als het mijn zaak was, met spoed wegsturen. Haar aansturing van personeel, klantbenadering en afhandeling zijn beneden pijl en kost het bedrijf meer dan dat het het bedrijf oplevert. Ik wens De Duurzame Jongens alle goed toe en hopelijk is het een goed leermoment/leercasus bij ons geweest.

Accuraat en klantvriendelijk

De collega's hebben zorgvuldig gewerkt. Daar waar nodig werd er overlegd met ons en werden we goed geadviseerd. Er is veel tijd geïnvesteerd in controle van de beginsituatie teneinde goed maatwerk te kunnen leveren.

De jongens hebben prima werk geleverd

Ze waren mooi op tijd en hebben goed door gewerkt. Wilden na afloop zelfs nog stofzuigen

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om terug te lezen dat u De Duurzame Jongens als prettig heeft ervaren. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Goed en snel werk erg briendelijk

Beste Hub, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Zeer vakkundige harde werkers

De jongens werkte veilig, netjes, overlegde daar waar nodig en er werd ook met de klant mee gedacht om leidingen/kabels netjes weg te werken. Het gevoel van ontzorgen wordt dan ook zeker waar gemaakt!!

Beste Tom, Bedankt voor uw positieve review, heel fijn om terug te lezen! Heel veel zonnige jaren gewenst. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk

Vanaf kennismaking, offerte fase, schouw tot plaatsing zeer professioneel, vriendelijk en hulpvaardig. Zeer tevreden over de service en alles dat men uit handen neemt. Werken secuur en netjes en komen afspraken na,

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw review en aanbeveling! Dat maakt ons hele team super enthousiast. Wij wensen u veel zonnige jaren toe. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Van de eerste kennismaking tot en met de nazorg zijn de onderlinge contacten uitstekend verlopen. Waarvoor dank.

Beste Rinus, Bedankt voor uw positieve reactie en uiteraard heel graag gedaan! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over De Duurzame Jongens. Veel plezier gewenst met uw zonnepanelen installatie! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Fijne ervaring met deze partij.

Gekozen voor duurzame jongens vanwege de persoonlijke benadering en het eerlijke advies. Randy, Dailey & een engels sprekende kerel (naam vergeten srry!!) over de vloer gehad, super fijne kerels die je meenemen in het proces. Binnen 6 uur lagen 14 panelen op het dak en was de meterkast in orde gebracht. De afwerking is ook echt superieur. De registratie bij zowel belastingdienst als energie teruglevering werd vervolgens ook allemaal netjes in orde gemaakt door de duurzame dames! Ik wacht enkel nog op de serienummers van de verdelers om in te voeren in mijn domotica. Ik zou iedereen deze partij aanbevelen.