Filters

10

Snel, netjes en super vriendelijk

Prettig contact en goede communicatie. Daarbij snel en punctueel.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Erg goed

Kundige en vriendelijk behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
8

Er is mij altijd goede tandzorg verleend.

Met vertrouwen in deskundigheid stap ik al jaren de mooie en gezellige praktijk binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Al jaren tot tevredenheid patiënt

Helaas, laatste behandeling was garantie voor een pas enkele dagen ervoor aangebrachte vulling die los gekomen was

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Super!

Wat een fijn team! Ik kom altijd bij Marloes voor controle en zij biedt mij altijd de rust als ik in de stoel zit. Geeft altijd aan wat ze gaat doen en daarnaast is ze ook geïnteresseerd in jou als persoon! Daarnaast heeft Rosa mijn tanden een prachtig composiet laagje gegeven waardoor ze weer sterk zijn! Al zingend stelt ze je gerust in de stoel en maakt er een prachtig plaatje van in je mond! Elvera doet altijd de nazorg bij mij. Altijd een grote glimlach en altijd even gezellig! Dankjulliewel! TOP TEAM! Tot de volgende keer. Groetjes Ilona

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? N.v.t.
9

fijne praktijk

Fijne praktijk, vriendelijk en duidelijk, lopen redelijk op schema

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Erg goede en fijne praktijk.

Werd erg goed geholpen door Elvera, fijne mondhygieniste en werkt keurig. Daarna door Roza controle gehad, ook een leuke vrouw die graag zingt tijdens haar werk. Leuke praktijk. En wordt erg goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? N.v.t.
10

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk Kind gericht Hygiënisch Bij de tijd qua mail enz

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Top

Zeer professioneel!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Respect vol en vriendelijke betrokkenheid ervaren

Nemen de tijd, duidelijk over de behandeling. Eigen regie bij de cliënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Altijd correcte behandeling, vooral door Esmeralda, (mondhygiëniste).

Goede uitleg en advies. Stopt als het nodig is. Geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
6

Netjes geholpen

Netjes geholpen en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Deskundige tandartsen en mondhygiënischt

Ik ben sinds kort bij deze tandartspraktijk, maar vind de tandartsen en mondhygiënischte zeer professioneel er is een goede sfeer tijdens de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Zie onderstaande alinia

Ondanks m'n gezondheid en ziekte Doet m'n tandarts meneer Milan de ruiter uiterst z'n best om mij op m'n gemak te stellen ben dat waardeer ik enorm

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? N.v.t.
10

vlug een afspraak omdat er een stuk vulling af was gebroken en goed geholpen

fijn en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Prima geholpen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? (paro)preventieassistente
10

fijn dat het personeel tijd voor je neemt

Zeer fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Prima tandartspraktijk

Tevreden en met vertrouwen. Soms gehaast

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Vriendelijk en professionele tandartsenpraktijk

Ik ben al enkele jaren bij deze tandartsenpraktijk onder behandeling bij de mondhygiënist en tandarts. Altijd professioneel, vriendelijk en vlotte behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
8

Prima service, behandeling en deskundigheid

-

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? N.v.t.
7

Goed

Zoals het hoort, goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Fijn en uitstekend was de behandeld

Het is rustig en ontspannen om door deze mondhygiëniste te worden geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
9

Goed en secuur

Vooraf een goed uitleg gehad over de behandeling plus wat het ging kosten . Tijdens de behandeling werd er steeds verteld wat ze ging doen .

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Luistert naar patienten.

Bespreekt uitvoerig wat de mogelijkheden van een behandeling zijn en stuurt keurig een offerte voor de besproken behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
6

Personeel goed stagiair matig

De behandeling van de mondhygiënisten en de tandarts zelf was fijn. Alleen erg jammer dat bij het foto maken van de tanden een stagiair kreeg en, ze elke keer dat ding goed moest doen in mijn mond. Tip: oefen eerst met stagiairs tot dat ze het echt kunnen ipv op de patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts

Bedrijfsgegevens

Kanaalweg 14

3901 ET Veenendaal

0318 514 648

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.