betrokken, persoonlijk, perfect

Robert Witlox van Zielhuis Uitvaart heeft het afscheid van mijn man begeleid vanaf voorgesprek, via opbaring thuis, tot en met de dag van de uitvaart. De hele familie- en vriendenkring was onder de indruk van zijn begeleiding. Robert Witlox weet alles duidelijk te structureren; hij is een heel prettige persoon om mee te overleggen; hij heeft een persoonlijke stijl die hij perfect weet af te stemmen op de familie die hij voor zich heeft. In ons geval, een mix van verdriet en humor, angst voor het gemis, en alles mooi willen regelen. Ook alle aanvullende informatie van Zielhuis over zaken die je moet gaan regelen was heel welkom. Al met al een enorme steun in een loodzware week. Alleen maar complimenten voor deze uitvaartbegeleiding! Van harte aanbevolen.

Een heel mooi afscheid

Wij hebben nu voor de tweede keer binnen onze familie een uitvaart laten verzorgen door: Zielhuis Uitvaart. Warm, betrokken, duidelijk, ondersteunend en oprecht. Wilma en Robert verzorgen de uitvaart tot in de puntjes waarbij de wensen van de nabestaanden voorop staan, ontzorgd in de mate waarin je dat wenst en de regie waar je die zelf wil hebben. Persoonlijk en kwaliteit zijn de kernwoorden om deze kleinschalige uitvaartonderneming te typeren. Wilma en Robert weten op een zeer professionele wijze een prachtige persoonlijke uitvaart neer te zetten. Zij hebben veel ervaring en een breed netwerk waardoor er veel mogelijk is. Alle ondersteunende partijen die zij inschakelen zijn zorgvuldig geselecteerd en leveren alleen hoge kwaliteit. Van Catering (Absolutely delicious) en bloemen tot en met drukwerk: alles tot in de puntjes verzorgd. Wederom veel dank Wilma en Robert!

• Respect voor uw wensen

Onder de indruk vaan de professionaliteit.

Aanpak, voorbereidende gesprekken, vriendelijkheid, begeleiding van de uitvaart, hebben bij ons een grote indruk achtergelaten. Het heeft zeker geholpen bij het verwerken van het verlies. Dank hiervoor.

Warm, betrokken, ondersteunend, professioneel

Wilma en Robert, wat hebben jullie ons fantastisch geholpen om een perfect afscheid te organiseren. Zo een afscheid helpt heel erg bij het verwerken van het gemis en gun je iedereen. Wat jammer dat jullie alleen in Amsterdam omgeving werken.

• Respect voor uw wensen

Wat een warme en fijne begeleiding.

Wij, als familie, hebben de begeleiding van Robert als zeer prettig en warm ervaren. Hij heeft ons elke stap van het proces begeleid en geholpen. De begeleiding voelde oprecht en persoonlijk, dit maakte het voor ons makkelijker om deze moeilijke periode door te komen. We mochten elk moment bellen en mailen en kregen ook zeer snel een reactie terug. Geen vraag was te veel of gek. Dit heeft er voor gezorgd dat wij op een mooie en liefdevolle manier afscheid hebben kunnen nemen van onze dierbare.

Prettige en persoonlijke samenwerking met Wilma van Zielhuis Uitvaart

Inmiddels al 2 keer Wilma van dichtbij meegemaakt in de organisatie van het overlijden van dierbaren. Ze is duidelijk, niks is te gek en komt met goede voorstellen als je het even niet weet. Het is prettig samenwerken in informele setting en ze voelt feilloos aan wat er nodig is. Hartelijk dank!

• Respect voor uw wensen

Een afscheid om te koesteren

Ik kan niet anders zeggen dan dat de uitvaart zo'n ontzettend groot cadeau was en nog steeds is tussen al het verdriet door. Wat een rijkdom is het om afscheid te nemen op de manier die helemaal goed voelt, om een afscheid te hebben om voor altijd te koesteren. Het is de afsluiting van iemands leven - in dit geval mijn partner - en ik had gehoopt dat het een viering zou worden van haar volledige leven en dat wás het gewoon. Uitzonderlijker vind ik het dat het voor iedereen een heel mooi afscheid is geweest van diens eigen persoonlijke band met de overledene. Echt knap. Zeer Waardevol. Zielhuis Uitvaart wil ik echt even mijn best voor doen in deze review: - zeer ervaren en professioneel - hebben aan één woord genoeg - denken mee - communicatie is top - ook after care contact met het sturen van bijv. beeldmateriaal gewoon de dag erna al. - voelen in kwetsbare periode even als onderdeel van die kleine vertrouwende cirkel van de overleden. Als familie. - op ieder moment bereikbaar en betrokken in ons geval was Wilma zelfs het weekend van overlijden op vakantie, maar dat kon ze prima combineren. Waarvoor nogmaals dank, Wilma. - nemen zorg écht uit handen óók tijdens de uitvaart, rijtje stoelen erbij, herschikking, nog even handjes schudden met gasten, parkeerbeleid auto's, fietsstoet door Amsterdamse binnenstad regelen, gelijke aankomst begraafplaats, niemand vergeten op de wc? Nog even foto'ś maken.. een arm om je schouder, in de gaten houden wat ieders wensen zijn en op de dag zelf ook nog proberen die in ere te houden én ruimte te maken voor de verschillen onderling. Ieder neemt namelijk op diens eigen manier afscheid. En die manieren verschillen. - denken mee - communicatie is top - ook after care contact met het sturen van bijv. beeldmateriaal gewoon de dag erna - voelen in kwetsbare periode even als onderdeel van die kleine vertrouwende cirkel van de overleden - op ieder moment bereikbaar en betrokken. Wilma, ontzettend bedankt <3.

Betrokken en liefdevol.

Bij Zielhuis is er een hele fijne communicatie. De kleine details waar je even geen ruimte hebt word aan gedacht. Om het afscheid van je dierbare waardiger te maken.

Gewoonweg UITSTEKEND!

Vanaf het begin tot en met het eind en zelf daarna was uitstekend geregeld. Tot op de puntjes. Als het zover is dat ik aan de beurt ben, dan graag door deze organisatie in orde maken.

• Respect voor uw wensen

Wij willen u bedanken voor de mooie en serene uitvaart plechtigheid van mijn echtgenoot en onze vader. Door onze tekst en papa zijn lievelingsmuziek werd dit heel persoonlijk en mooi. Met uw hulp en begeleiding hebben we op een waardige manier afscheid kunnen nemen van onze vader. Hartelijk dank aan Wilma den Uijl van Zielhuis Uitvaart.

Heel professioneel en meelevend

Een waardige afscheid hebben wij onze vader kunnen geven, door de professionele begeleiding van de uitvaartondernemer. De vele gesprekken die gevoerd werden om het hele proces (vanaf voor het overlijden tot en met de crematie) een goed verloop te laten hebben, zijn als prettig en warm ervaren. De betrokkenheid, het luisteren naar de wensen en de uitvoering, hebben ertoe bijgedragen, dat de uitvaart volgens onze cultuur plaats heeft kunnen vinden. Wij zijn Zielhuis Uitvaart zeer erkentelijk.

Gewoon top.

Alles was fantastisch geregeld en wel vanaf het begin tot het eind. Ik kan het eigenlijk niet omschrijven. Zo goed was het. Een soort van Cum laude

Mensgericht maatwerk

Robert Witlox, van Zielhuis Uitvaart, heeft ons in januari 2024 begeleid. Robert heb ik leren kennen als een fijn mens. Hij bouwt aan een persoonlijke band en zorgt ervoor dat onze wensen, prioriteiten en mogelijke hindernissen voor hem helder zijn. En vervolgens werkte hij rustig en met warmte om de dagen zo te laten lopen als we zelf graag wilden. Zo regelde hij bijvoorbeeld extra tijd om de aula intiemer in te richten. Hij was er ruim op tijd om de leiding te pakken en om zelf mee te helpen. Verder heeft hij verschillende kleine en grote tips en suggesties gegeven. Waaronder bijvoorbeeld een fotografe die op een prettige manier erg mooie herinneringen voor ons vastgelegde. Ook erg prettig is dat hij alle dagen goed bereikbaar was, regelmatig thuis langskwam en uitgebreid de tijd nam. Verder hebben we hebben alleen met Robert contact gehad. Dat vond ik ook prettig. Daardoor was er geen overdracht en bleef de communicatie helder. Robert zorgt ervoor dat hij zoveel mogelijk op de achtergrond blijft. Als dat nodig is, dan pakt hij met zachte hand de regie en vraagt bijvoorbeeld de aandacht om genodigden in te lichten. Ik hoop dit nooit meer mee te maken. Maar als het gebeurt, dan vraag ik Robert.

• Respect voor uw wensen

Informeel, vertrouwd, erg prettige samenwerking met Robert, stond open voor alternatieve ideeën, dacht echt mee met alles, was goed en vaak te bereiken..Ook fijn was het eerste kennismakingsgesprek.., zodat er al een aantal zaken geregeld konden worden…

Aanrader!

Klinkt gek om een uitvaartonderneming aan te raden - want dat hoop je niet al te vaak te hoeven doen - maar Zielhuis is echt top. Robert is oprecht, altijd bereikbaar en bijzonder empathisch: hij voelt precies aan wat je nodig hebt en wat bij je past. Dankzij zijn rust en goede ideeën is de uitvaart van mijn moeder naast verdrietig prachtig geworden. Hij wist op exact de juiste momenten lucht en medeleven te brengen. En dat middenin november na weken stromende regen de zon scheen, kon hij niet regelen, maar maakte onze mooie ervaring wel compleet. Dank!

• Respect voor uw wensen

Veel steun en warme begeleiding in een van de moeilijkste periode in ons leven.

Wilma en haar medewerkers hebben ons heel goed begeleidt in een van de moeilijkste periodes in ons leven. We kunnen ze van harte aanbevelen.

• Respect voor uw wensen

Perfecte begeleiding met oog voor details

Wij hebben nu tweemaal een uitvaart laten begeleiden door Zielhuis, en kunnen de onderneming van harte aanbevelen. We hebben samen de dienst vormgegeven, waarbij alle aandacht was voor onze wensen. Robert heeft veel creatieve aanpassingen voorgesteld, die de uitvaart een heel origineel en gedenkenswaardig karakter hebben gegeven. Ook bij het vormgeven van de rouwkaart kregen we veel creatieve ondersteuning, en was er aandacht voor detail in de tekst en lay-out. De communicatie was prima; de besprekingen waren constructief, maar tevens met veel aandacht en betrokkenheid. Op telefonische of digitale vragen (SMS/Mail/WhatsApp) werd prompt gereageerd, hetgeen ons rust gaf in de hele planning. Prettig was ook de duidelijke begroting, en de heldere communicatie in de aanpassingen die we in de loop van de week kregen. Dankzij de perfecte voorbereiding waren we compleet gerustgesteld op de dag van de uitvaart, en hebben we ons volledig kunnen richten op de dienst en de genodigden. Dankzij de goede zorgen van Zielhuis is het een bijzonder mooie uitvaart geworden.

• Respect voor uw wensen

Meer dan geweldig, hartverwarmend en zo persoonlijk!

Lieve Wilma, heel erg bedankt voor de prachtige uitvaart die je voor mijn oom hebt verzorgd! Wat bijzonder dat er zoveel ruimte is voor familie om mee te mogen helpen en mee te denken. Jij houdt de regie, maar wel op de achtergrond zodat er voor een ieder invulling mogelijk is. Je straalt rust uit en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en houdt ook aandacht voor de achterblijvende partner. Het meedenken, organiseren is tot in de puntjes verzorgd. Een speciale uitvaartkist was gewenst en ondanks dat deze niet op voorraad was, zorgde je ervoor dat deze er 's middags al was, al moest je er kilometers voor om. Ook het uit handen nemen van het drukwerk van kaart en het liturgieboekje was helemaal top. Een groot woord van dank voor je tomeloze inzet en alles straalt liefde uit!

Tactvol en bijzonder prettig

De begeleiding door Zielhuis ging op een zeer efficiente maar vooral zeer warme manier. Mede dankzij Zielhuis kijken we terug op een hele verdrietige maar ook hele mooi week waarin we samen toewerkten naar een afscheid dat helemaal bij mijn moeder past en op die manier het afscheid veel dragelijker maak. Ik ben Zielhuis hier bijzonder dankbaar voor en ik kan ze iedereen van harte aanbevelen.

• Respect voor uw wensen

Goeie begeleiding en zeer betrokken

Robert heeft ons van begin tot eind begeleid. Het was heel fijn om met hem samen te werken. Hij legde mijn zussen en ik alles tot aan ieder detail heel goed uit. Hij was altijd bereikbaar. Wij voelde ons gehoord. Hij dacht ook met ons mee en gaf waardevol tips en advies. Hij is een sympathieke man met een warme uitstraling, net als onze vader. Vanaf dag één was er een klik. Kortom, een aanrader! Wij zijn Zielhuis Uitvaart ontzettend dankbaar. Robert zal voor altijd een plek in ons hart hebben.

• Respect voor uw wensen

Prachtige uitvaart, goed georganiseerd en met respect begeleid.

Samen met een aantal vriendinnen hebben we het afscheid en de uitvaart van onze gezamenlijke vriendin voorbereid. Wilma, de uitvaartbegeleider heeft ons geholpen dit samen te doen, in de geest van onze vriendin. Tegelijk heeft ze de organisatie van de uitvaart perfect geregeld en ons geholpen met het nemen van beslissingen op de aangewezen momenten. Alles bij elkaar een aantal hectische dagen waar Wilma rust bracht en sturing gaf. De uitvaart zelf was een mooie ceremonie; persoonlijk, warm en betrokken, waar Wilma leiding aan gaf, zonder tijdsdruk toch binnen de tijd gebleven.

• Respect voor uw wensen

Uitvaartbegeleiding die deskundig en warm, informeel en accuraat is. Allemaal zo nodig!

Hele fijne begeleiding gehad bij de uitvaart van onze vriendin. Zielhuis (Wilma) heeft de benodigde deskundigheid in huis, en is daarnaast een betrokken en warm persoon.

• Respect voor uw wensen

Zielhuis ontlast in moeilijke tijden.

In iets meer dan een jaar voor de tweede keer een uitvaart moeten regelen. Geen seconde getwijfeld en meteen Zielhuis gebeld. Zij regelen en ontlasten op een warme, fijne, en professionele manier. Dank jullie wel.

Prima!

Vanwege de goede ervaring (2021) vroegen we Zielhuis weer nu onze moeder is overleden. Jullie (Wilma dit keer) begeleiding was prima. Ook heel prettig was het dat het hele team uit vrouwen bestond; de begeleiding van Zielhuis, de laatste verzorging en ook de chauffeur van de rouwauto. Overzicht en afrekening van de kosten waren ook snel en duidelijk. En ik vind het knap hoe jullie je betrokkenheid laat merken, niet te veel en niet te weinig, professioneel.

• Respect voor uw wensen

Wilma doet haar uiterste best om sturing te geven in een chaotiche periode

Door soms streng te zijn komt men wel tot een productieve oplossing.. is heel goed bereikbaar en benaderbaar. (En dat zeker nodig wanneer het gezin/nabestaande ui 4 personen bestaat). Wilma nogmaals bedankt voor je goede zorgen... Groet Tanja

Utrechtsedwarsstraat 85 C

1017 WD Amsterdam