Uitstekend geholpen door Davy.

Mijn verhoging aan de voorkant van de Ram voldeed niet aan mijn wensen, wat ik overigens zelf wilde bij de aankoop. De auto was aan de voorkant mega stug. Davy heeft het (na 5000km) er weer vanaf gehaald, nu veert de auto weer prima en rijd de Ram weer comfortabel.

Vlotte afhandeling van apk en onderhoud

Vriendelijk,,snel en vlgs afspraak

zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Na telefonisch afspraak was de apk en kleine beurt in een keer afgewerkt.

Top service en advies

Prettig, nemen de tijd Goede/betrouwbare auto’s

Fijne en hartelijke service!

Met open armen ontvangen worden en gezelligheid, maar vooral ook kennis en kunde. Fijn contact. Hele gave show room! Na een onderhoudsbeurt en wat noodzakelijk onderhoud rijdt de auto veel fijner dan ervoor. Waar een andere garage in weken tijd niet uit kwam, is hier in no-time doorzien en gefixt. Ik kom hier graag terug! Verbeterpuntje: nog net iets beter (meer tijdig) informeren en afgesproken items meenemen in de uit te voeren werkzaamheden.

Super vriendelijk

Heb nu sinds 2 maanden een dodge ram gekocht en ben zeer tevreden. Goed geholpen met de uitleg van de auto, is m'n eerste dodge namelijk. Uitstraling van het bedrijf is ook gaaf.

Liefde en passie voor USA Cars

Staan altijd voor je klaar! .met een woord mensen die hun passie liefdevol waar maken.dit bedrijf is aanbevelen een tevreden klant!

perfect geregeld

Heb er afgelopen zaterdag mijn nieuwe RAM opgehaald en moet zeggen, alles perfect geregeld

Superbedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijne zaak, goed geholpen !

Goede en nette service. vriendelijk en behulpzame mensen.

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Nemen uitgebreid de tijd, bieden net dat extra stukje service waardoor je letterlijk alles uit handen kan geven. Zeer zeker een aanrader!

Had een onderdeel nodig voor mijn dodge ram 1500. Ik had gebeld en ze hadden het op voorraad, ik kon het direct komen ophalen. super

super

zeer deskundig personeel

professioneel

Gewoon goed en duidelijk geholpen . Net werk afgeleverd.

In 1 woord perfect

Goede service en uitleg voor het aanschaffen van mijn voertuig vorig jaar. Nu een jaar later nog steeds perfecte after-sales service!

Altijd snel en eerlijk

Ze zijn altijd snel in oplossingen, vriendelijk en bespreken meerkosten altijd voorafgaand aan de reparatie.

Bedrijf met passie voor Dodge Ram

Grote keuze aan Dodge RAM’s, Keurige advies gekregen over het voertuig.

goede services

Even bellen krijg je Margo aan de lijn . J word door haar zeer goed geholpen top.

Topzaak

Mensen weten waar ze over praten en komen afspraken na

Komen afspraken na

Goede verkoop en meedenkend. Klein minpuntje: Rekeningen niet per factuur maar gelijk contant of per pin betalen.

Was goed zoals altijd.

Prima geholpen.

Prima communicatie en afspraken nagekomen

Prima communicatie en afspraken nagekomen

Eerlijke en vakbekwame mensen.

Van af het eerste contact voelde het goed. Ik ben iemand die op gevoel zaken doet. Alles klopt wat we bespraken.... Hopelijk voor lang een verlengstuk voor ons bedrijf.

Rustige niet opdringerige Verkoper Paul

Goede eenvoudige uitleg, uitstekend aanbod en vooral eerlijk!

Super tevreden

Goed geholpen bij aankoop , en het later oplossen van wat kleine puntjes , echt een super bedrijf zeer persoonlijk nog allemaal