Snel en goed geholpen

Bel op of Millbrooks binnenkort nog een gaatje heeft voor een kleine beurt. “Ja hoor, kom volgende week maar” Vriendelijk en goed. Eigenlijk het allerbelangrijkste!

Goed geholpen

geweldig

Alles echt top

Geweldige zaak

Nieuwe Dodge gekocht 2 jaar geleden en altijd correct en goed geholpen door super vriendelijke crew

Top bedrijf

We gaan door tot dat alles goed is Word volledig waargemaakt top service Gewoon een top bedrijf

snel en correct

fijn telefonisch contact, snelle levering

Ik ben hier geweest voor onderhoud aan onze RAM. Ontvangen met een lekker bakje koffie en na een uurtje wachten kon ik weer richting huis.

Goede service en ruime keuze

Millbrooks zijn eerlijke vakmensen en weten waar ze het over hebben. Heb je een probleem, dan hebben ze het zo opgelost. Zeer service gericht.

Top service, snelle communicatie!

Op naar de volgende bestellingen.

gewoon goed

afspraak is afspraak en altijd vriendelijk

Super blij met de wagen

Heb er ff op moeten wachten maar dat was het zeker waard

Erg open en duidelijk super

Goede dag Zoals aan gegeven zeer zeer prettig

Top bedrijf

Goeie service ! Geweldige auto’s

Als volgens afspraak top

Als volgens afspraak top

Top service vriendelijke personeel Bedankt

Niks meer aan doen klant is koning

grote onderhoudsbeurt en keuring

Fijn en duidelijk contact omtrent datum inplannen om onze RAM te brengen. Door Millbrook's werd er gelukkig aangegeven dat de keuring over 2,5 maand was zodat ik zelf nu kon beslissen om dit tegelijk te laten doen nu. Leenauto stond klaar en werd meteen gebeld toen onze auto weer klaar stond. Top!

Snel

Zeer goed!

Huiselijke sfeer, je voelt je welkom. Personeel is erg vriendelijk en neemt de tijd voor je. Service is ook heel erg goed. Zou mijn volgende RAM hier ook kopen. Maar eerst deze oprijden en nog even sparen!

Gezellig, klantvriendelijk, perfecte service

Vriendelijk ontvangst met een bakje koffie n de prachtige showroom, perfecte service en klant gericht, laagdrempelig en voor iedereen toegankelijk !! Zeer tevreden!! Een dikke 10

Prettige sfeer en service

Staan direct klaar! Top bedrijf!!!

Toppers!

Altijd vriendelijk, snel en zorgzaam geholpen.

Fijne omgang en zeer klantvriendelijk

Veel RAM modellen op voorraad in vele kleuren en uitvoeringen! En afgelopen week weer geweest voor een kleine (3e beurt) en weer voor gaas gegaan! Nu wachten op de 2500 PowerWagon!!!!

Gewoon top super service

Vriendelijke eerlijke mensen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.