Fijne zaak, goed geholpen !

Goede en nette service. vriendelijk en behulpzame mensen.

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Nemen uitgebreid de tijd, bieden net dat extra stukje service waardoor je letterlijk alles uit handen kan geven. Zeer zeker een aanrader!

Had een onderdeel nodig voor mijn dodge ram 1500. Ik had gebeld en ze hadden het op voorraad, ik kon het direct komen ophalen. super

super

zeer deskundig personeel

professioneel

Gewoon goed en duidelijk geholpen . Net werk afgeleverd.

In 1 woord perfect

Goede service en uitleg voor het aanschaffen van mijn voertuig vorig jaar. Nu een jaar later nog steeds perfecte after-sales service!

Altijd snel en eerlijk

Ze zijn altijd snel in oplossingen, vriendelijk en bespreken meerkosten altijd voorafgaand aan de reparatie.

Bedrijf met passie voor Dodge Ram

Grote keuze aan Dodge RAM’s, Keurige advies gekregen over het voertuig.

goede services

Even bellen krijg je Margo aan de lijn . J word door haar zeer goed geholpen top.

Topzaak

Mensen weten waar ze over praten en komen afspraken na

Komen afspraken na

Goede verkoop en meedenkend. Klein minpuntje: Rekeningen niet per factuur maar gelijk contant of per pin betalen.

Was goed zoals altijd.

Prima geholpen.

Prima communicatie en afspraken nagekomen

Prima communicatie en afspraken nagekomen

Eerlijke en vakbekwame mensen.

Van af het eerste contact voelde het goed. Ik ben iemand die op gevoel zaken doet. Alles klopt wat we bespraken.... Hopelijk voor lang een verlengstuk voor ons bedrijf.

Rustige niet opdringerige Verkoper Paul

Goede eenvoudige uitleg, uitstekend aanbod en vooral eerlijk!

Super tevreden

Goed geholpen bij aankoop , en het later oplossen van wat kleine puntjes , echt een super bedrijf zeer persoonlijk nog allemaal

Gewoon een goed en gezellig bedrijf!

Een fijn bedrijf is het je word netjes geholpen. En Brabantse gezelligheid

Zeer goede ervaring

Ik ben tevreden met service ik zou zo ook niet weten wat er verbeterd zou moeten worden

Fijne zaak

Prachtig bedrijf en uitstekende service!

Mooie zaak met ruime keuze aan auto's. Service en klantvriendelijkheid zijn top, bedankt!

Top Service!

Zoals gewoonlijk uitstekend geholpen door de mensen van Millbrooks! Verstand van zaken en overleggen over evt problemen en kosten.

goeie ervaring

eerlijk, open en transparante service. goeie mensen.

Uitstekend bedrijf

Mooie RAM gekocht hier.

Goed bedrijf en komt al zijn afspraken na

Ze verkopen mooie auto's als er iets achteraf niet goed is wordt het netjes geregeld. Zo'n eerlijk bedrijf zie je zelden

vriendelijk goede service top auto

auto gekocht zeer goede service en vriendelijke mensen koffie staat klaar bij binnenkomst