Keurig bedrijf

Service is goed geregeld persoonlijk of via telefoon. Uitleg werkzaamheden aan de auto, niet alleen factuur geven maar ook laten zien wat er gedaan is.

Tevredenstellend

Door mijn eigen dealer werd ik er op geattendeerd dat Millbrook niks anders was dan een Dusa. Snelle verkoop, b keuze product en geen mogelijkheid om problemen met het voertuig op te lossen. Maar Millbrook kon leveren volgens afspraak. Ook de eerste beurt kon snel ingepland worden. Prijs voor beurt is overigens wel wat duurder dat bij mijn vorige dealer. Dus tot op heden ben ik tevreden met de keuze om met Millbrook in zee te gaan, en ik heb niet het gevoel dat dat anders zou kunnen worden.

Vriendelijke.

Als je wat vraagt pakken ze het netjes op.

Keurige service

Ik heb de auto juist vanwege de nette en goede service gekocht bij Millbrooks terwijl er een dealer vlak bij mij om de hoek zit. Is wel een dik uur rijden als er wat is maar dat is geen straf in een RAM.:) Gewoon normale nette mensen geen patser gedrag.

Gewoon een fijne zaak

Een aantal maanden geleden mijn eerste Dodge Ram hier gekocht. Fantastische auto waar ik nog steeds met veel plezier in rijd. Helaas aan het begin wat problemen met de auto gehad. Maar dit is keurig opgelost ook zelfs nadat mijn garantie al verlopen was, nog steeds uitstekend geholpen. Zou iedereen deze garage aanbevelen

vriendelijk en je word goed en snel geholpen

vriendelijke mensen en je word goed en snel geholpen.

Snel en goed geholpen

Bel op of Millbrooks binnenkort nog een gaatje heeft voor een kleine beurt. “Ja hoor, kom volgende week maar” Vriendelijk en goed. Eigenlijk het allerbelangrijkste!

geweldig

Alles echt top

Geweldige zaak

Nieuwe Dodge gekocht 2 jaar geleden en altijd correct en goed geholpen door super vriendelijke crew

Top bedrijf

We gaan door tot dat alles goed is Word volledig waargemaakt top service Gewoon een top bedrijf

snel en correct

fijn telefonisch contact, snelle levering

Ik ben hier geweest voor onderhoud aan onze RAM. Ontvangen met een lekker bakje koffie en na een uurtje wachten kon ik weer richting huis.

Goede service en ruime keuze

Millbrooks zijn eerlijke vakmensen en weten waar ze het over hebben. Heb je een probleem, dan hebben ze het zo opgelost. Zeer service gericht.

Top service, snelle communicatie!

Op naar de volgende bestellingen.

gewoon goed

afspraak is afspraak en altijd vriendelijk

Super blij met de wagen

Heb er ff op moeten wachten maar dat was het zeker waard

Erg open en duidelijk super

Goede dag Zoals aan gegeven zeer zeer prettig

Top bedrijf

Goeie service ! Geweldige auto’s

Als volgens afspraak top

Als volgens afspraak top

Top service vriendelijke personeel Bedankt

Niks meer aan doen klant is koning

grote onderhoudsbeurt en keuring

Fijn en duidelijk contact omtrent datum inplannen om onze RAM te brengen. Door Millbrook's werd er gelukkig aangegeven dat de keuring over 2,5 maand was zodat ik zelf nu kon beslissen om dit tegelijk te laten doen nu. Leenauto stond klaar en werd meteen gebeld toen onze auto weer klaar stond. Top!

Snel