Goed geholpen en zeer vriendelijk

L Wachters was de toegewezen advocaat van mijn zoon (16) die heeft ze goed bij gestaan en advies gegeven. Mijn man werd wel vervolg (onterecht) en nam mijn man haar als advocaat en ze heeft ervoor gezorgd dat de zaak geseponeerd werd dus super goed werk geleverd.

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Op alle aspecten top van communicatie tot informatie verstrekken.

Een zeer aangename ervaring gehad met dhr. Frijns. Een luisterend oor en ook weet die waar hij over praat als het om de inhoud van de zaak gaat.

TOP!!

Gedegen, scherp, snel en een goede communicatie. Mr. mevrouw Maaike Burgers maakt de termen op de website van Spark meer als waar: Daadkrachtig, vasthoudend en betrokken!

David kristić

professional approach, willing to solve problems at any time. I can certainly recommend it, even on an international scale. Thank you for your cooperation.

Toppers

Gewoon de beste verdediging

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Zeer tevreden over mij ervaring

Ik omschrijf mijn ervaring goed er werd duidelijk met mij gecommuniceerd ook werden al mijn vragen top beantwoord

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Grote klasse, snel, zeer professioneel en betrokken!

Mijn advocaat van dit kantoor was Maaike Burgers. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat er zo snel en professioneel werd gehandeld met een uitstekend resultaat.. kortom echt een aanrader voor diegene die op strafrechtelijk gebied een advocaat nodig heeft! Mijn dank is groot!

Prettig en zeer vakkundig

Verfrissend en goed

• Geholpen door: Mr. Maaike Burgers

I could not have been helped better

I was in a very bad situation had mental problems and a lot of anxiety. But everything got back in right shape because of your work. I’m infinite grateful for everything the communication was always perfect and I felt a lot understood. Thank you for everything!

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Zeer goede ervaring

Ik ben bijgestaan door mr. Lidewij Wachters in een zaak die onderdeel is van een groter geheel en emotioneel een flinke impact maakt(e) op het privéleven van mijzelf en directe naasten. Na zo’n 2,5 jaar is juridisch het gewenste resultaat behaald. Was dit resultaat niet behaald dan had ik niet minder positief gestaan tegenover de juridische ondersteuning die mij verleend is gezien de complexiteit van de zaak. Mijn ervaring is dat ik met oprechte betrokkenheid en toewijding ben bijgestaan en ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de (juridische) ondersteuning die ik heb genoten.

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Wij zijn uitstekend geholpen!

Mijn zoon was met illegaal vuurwerk opgepakt en ontving een dagvaarding voor de kinderrechter. Om te voorkomen dat hij een aantekening/strafblad zou krijgen, heeft mevrouw Wachters gemaild en gebeld met de betrokken instanties zoals de officier van justitie en de Raad van de kinderbescherming en uiteindelijk voor elkaar gekregen dat de zaak toch via Halt wordt afgehandeld. Wij zijn haar zeer dankbaar!

Zeer goed geholpen...

Ik ben zeer goed geholpen en mede door dhr frijns een zeer goede afloop.... komt altijd zijn afspraken na..

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

De ervaring die ik heb gehad met Raymond Frijns was super goed! Ze denken perfect mee en helpen je écht. Ook de communicatie is helder en duidelijk.

Doel gericht

Heeft mij super geholpen in zaak advies en afhandeling

Kundig en volgens afspraak

Plezierige samenwerking met een goede afloop

Super goed geholpen

Ik ben bijgestaan door raymond frijns een super fijne man die weet wat hij doet en waar hij over praat echt heel duidelijk in alles wat hij doet en uiteindelijk vrijgesproken bedankt top advocaat

Al jaren lang bij Raymond Frijns

Al jaren lang is Raymond Frijns mijn advocaat, met goed behaalde successen!

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Naar een korte ontmoeting, een fijn juridisch gesprek.

Aan de hand van mijn bewijs stukken, betreft familie drama. Heeft het jurist zeer goed het rapport van de OM en de uitgesproken rechter. Zeer goed gefilterd betreft over mijn zorgmachtiging en mijn beperking vrijheid heeft het jurist zeer goed vernomen. Naar mijn ervaring.

Heel fijn contact

Hele fijne samenwerking voor mijn zaak. Duidelijk over de kansen en eventuele teleurstelling. Snel accuraat en gedreven. Uiteindelijk succes met wat we wilde bereiken. Maaike is een Topper!

Hele prettige ervaring.

Vanaf het begin was het heel duidelijk wat ik kon verwachten. Ik ben gedurende het proces goed geholpen. De uitkomst was uiteindelijk veel beter dan verwacht! Al met al een goede ervaring gehad met Spark Advocaten.

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Eerst voorgesprek daarna gesprek over de zaak en daarna gesprekje voor de rechtzaak in de rechtbank en daarna VRIJSPRAAK, super behandeld, wij blijven bij dit kantoor en zeker bij raymond frijns dank

geweldig!

Ik ben samen met mijn advocaat het hele proces doorgegaan. en ik had direct het gevoel dat het goed zou komen.

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Een goed advocaten bedrijf die je goed help en altijd bereikbaar is

Top advocaat

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Zeer fijn in communicatie en zeer gedreven

Over Advocaatscore.nl