Perfecte service

Superfijne en snelle communicatie/service en dat ook nog voor een betaalbare prijs. Zeker een aanrader!

Verschillende antwoorden

Monteur maakt afspraak met ons omdat er een uur werk is de reparatie konden daar op wachten Aan de balie wordt achter gezegd dat dat niet kan Waardoor we een dure leen auto moesten hebben van wegen afspraken ziekenhuis en niet wisten wanneer de auto klaar was Uiteindelijk was die op tijd klaar dus 15 euro verbrast door met de leen auto van de garage naar huis te rijden en terug Kortom beter communiceren

Staan altijd voor je klaar

Heb je een probleem dan word er meegedacht naar een oplossing. En die oplossing is mijn’s inziens dan snel gevonden.

Servicegericht, flexibel & kundig

Altijd vriendelijk en behulpzaam, kundig en betrouwbaar & flexibel indien haast geboden is. Aanrader!

Super goede service

De service is super goed. En betaalbaar Echt een aanrader

tevreden klant door behulpzame/bekwame garagemedewerkers

staan altijd klaar met goede service

goed zonder gedoe.

problemen altijd goed opgelost, en meestal zo goed koop mogelijk, althans dat gevoel heb ik. aardige monteurs helpt ook mee.

Klantgericht en transparant

Kreeg vooraf netjes een gespecificeerde prijsopgave aan telefoon, dus heel transparant. Erg vriendelijke medewerkers die je telefonisch op de hoogte houden. Ik ben erg tevreden

Goed en snel geholpen met schade aan buitenspiegels

We kunnen nog niets zeggen

De auto is nog niet klaar

Er wordt met je meegedacht

Klantvriendelijk en er wordt met je meegedacht.

Perfecte service

Mijn echtgenote en ik zijn altijd onder de indruk van de perfecte en zeer goede service. De vakbekwaamheid is indrukwekkend!!!! Wij hopen dat de werkzaamheden aan de aangelegen weg snel klaar komt.

Staan altijd voor je klaar en zijn oplossend gericht

Het bedrijf straalt professionaliteit-persoonlijkheid uit. Staan altijd klaar, zijn flexibel en zijn gewoon zeer goed.. Kortom een perfect team..

Topservice voor een eerlijke prijs

Bij AutoKempen krijg je goede service en eerlijk advies. Zowel over aankoop als reparatie van je auto. Fijne medewerkers en lekkere koffie.

Goed geholpen , fijne mensen

Nieuwe auto bevalt prima, goede service

Goede service, vriendelijk en redelijk van prijs!

Super snel en goed geholpen!

Geweldige service geleverd door Norbert afgelopen voorjaar

Top service!!

Al heel wat jaartjes en een paar auto’s verder, maar nog nét zo’n hoge service als in het begin, met als “cadeautje” altijd een schonere auto terug dan toen ik ‘m bracht. Bij Autokempen weet ik precies waar ik aan toe ben en weet zeker dat mijn auto goed gemaakt wordt. Als deze me toch een keer in de steek laat, dan hoef ik mijn redders in nood maar te bellen en hoef ik nooit bang te zijn dat ik zonder vervoer kom te zitten.

Keurig gewerkt volgens afspraak

Doen wat ze zeggen

Fijne monteurs.al 3 auto's hier gebracht wij zijn erg tevreden.

Topservice & goed werk!

Vriendelijke en klantgerichte service, flexibiliteit en kundig werk aan mijn auto. Kortom een zeer tevreden klant.

Ik ben heel goed geholpen

perfecte service en bekwaam

perfecte service en bekwaam

super bedrijf/mensen

Goed contact/vriendelijke mensen/al jaren diktevreden klant

Top!!!

Snel, kundig en vriendelijk. Niet het gevoel dat ze je het vel over je oren halen.

De Run 4301 5503LP Veldhoven