prima!

We hebben een heel goede tweede auto gekocht voor een zeer betaalbare prijs. Vriendelijk team, perfecte service. We zijn al heel lang klant en zullen dat ook zeker blijven!

Goede service en mee oplossend denken

Mijn auto kon niet de zelfde dag gemaakt worden. Ik had echt een auto nodig, hun zorgde dat ik op moment dat ik een auto nodig had , een leen auto van hun had. Netjes prijsopgaven nadat ze wisten wat vervangen moest worden en snel gemaakt.

Zeer behulpzaam,gemoedelijk. En goeie ontvangst voor de eerste keer en dan daarna ook.

Auto gekocht

Super vriendelijk en top service

Top bedrijf door de zeer goede service.

Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Goeie Prijs en kwaliteit en nog de ons kent ons klantbediening geweldig!!

Goeie monteurs, alleen maar tot nog toe zeer goeie ervaringen. Men doet wat men vraagt. Klantenservice is hier nog zoals vroeger. Je word als goeie bekende behandeld. Lekker dorps. In deze tijd is dat alleen al geweldig. Prijs vergeleken met dealers scheelt super veel, je kan een leen fiets, of auto mee krijgen. Heel handig ook. Ik ben gewoon zeer tevreden.

Goede afspraken, en meldingen

Auto op tijd aangeleverd, huurauto stond klaar. In de namiddag kreeg ik een melding dat de auto klaar stond voor weer op te halen. Reparatie goed uitgevoerd.

Netjes en goed

Ze zijn heel betrokken en hulpvaardig

Een goeie garage met heel betrokken mensen die meedenken en oplossingen aandragen

Hele goede service. Vriendelijke mensen.

Meedenkend en vooral klantgericht

Alle lof vanwege vakmanschap en klantvriendelijkheid

Al jaren ben ik vaste klant van dit bedrijf. Vanaf de start van Garage de Wert zo’ n 40 jaar geleden heb ik daar auto’s gekocht en in onderhoud gehad. En dat alle jaren zonder enige wanklank. Nooit heeft een auto me in de steek gelaten. Toen de Wert met Daihatsu starte heeft hij me overgehaald om over te stappen van Volvo naar Daihatsu , want zei hij dan hoef je nooit naar de Garage te komen behalve dan voor een beurt. Hij heeft gelijk gehad. En dat is ook na de overname zo gebleven. Alle lof.

Vriendelijk, kundig en heel service gericht!

........

bedrijf met een geweldige service top!!

komen hier al jaren!! weer geweldig goed geholpen en geadviseerd bij aankoop van een nieuwe auto. ook de monteurs super. wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

Top autobedrijf!

Half jaar geleden mijn VW Passat gekocht bij AutoKempen. Goede service en leuk contact. In een half jaar de enige kosten: een litertje olie! Mijn volgende auto wordt zeker een AutoKempen auto!

Weer uitstekend geholpen

Zoals altijd ben ik weer go d geholpen deze keer om een andere auto uit te zoeken.

Prima service, duidelijke communicatie over wat ze doen met de auto en hoeveel het gaat kosten

Betrouwbare garage. Er wordt met je meegedacht. Geven duidelijk aan wat er met de auto moet gebeuren en hoeveel het gaat kosten.

Prima service!

Afspraken goed nagekomen en vriendelijk personeel!

Fijne service en top garage.

Top garage, zeer klantvriendelijke medewerkers en eigenaar.

Al vele jaren klant, zowel voor aankoop van een andere auto, als om servicebeurten, keuren of reparaties. Altijd zeer tevreden, voor mij géén andere garage.

Heel deskundig en goede service.

Al jaren ben ik vaste klant en dat is niet voor niks. Ze onderhouden mijn auto goed, communiceren eerlijk en duidelijk en de service is top!

Goede service en nakomen afspraken

X

Prima bedrijf.

Goede service, vriendelijk personeel.

Vakmanschap en klantgericht

Autokempen is onderscheidend in vakmanschap en klantgerichtheid. Het team van monteurs toont niet alleen diepgaande kennis van auto's, maar ook passie voor hun vak. Ze gaan met uiterste zorg te werk, wat resulteert in nauwkeurige reparaties en onderhoud. Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel bij Norbert & Esther en zij gaan net dat extra stapje verder om ervoor te zorgen dat je tevreden de deur uit gaat. Ik kan Autokempen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele autogarage.

Snelle service

Oeps… lampje aan op het dashboard ‘laat motor nakijken’. Binnen een uur kon ik al terecht. Echt heel fijn!

Uitstekende monteurs die weten waar ze mee bezig zijn ,top garage

Zeer klant vriendelijk .