Doen wat ze beloven

In opdracht een auto gezocht voor ons Nú rijden we in een mooie Peugeot 2008 Erg blij mee top bedrijf Johan en Karen

Super service, eerlijkheid, alleen maar TOP!

Al jaren brengen wij onze auto’ voor o.a. onderhoud/ APK naar auto Kempen! Ook als we een andere auto willen kopen, doen wij dit bij Auto Kempen. De service is top, en er wordt altijd eerlijk verteld wat er aan de hand zou kunnen zijn met de auto, of wat er daadwerkelijk nodig is voor apk. Top team, top service!! Wij willen nooit meer ergens anders naar toe!!!

Kundig en vriendelijk

De auto's en de garage zien er goed uit. Er was goede uitleg over de auto die ik kocht. Je kon merken dat de verkoper hart heeft voor de zaak en de relatie met de koper serieus neemt.

Helemaal top

Ik woon voorbij Arnhem en rij voor Norbert en zijn team graag het stuk heen en weer. Altijd betrouwbare service en vriendelijk personeel. Je betaalt ook nooit meer dan noodzakelijk voor reparaties. Ik ben heel blij met Autokempen.

Altijd vriendelijk, altijd kloppend.

Zeer klant vriendelijk

Duidelijke communicatie en uitstekende service

Auto, die 278000 km heeft gelopen, weer helemaal in orde gemaakt: groot onderhoud, kapotte onderdelen vervangen en helemaal schoon van buiten en van binnen.

Betrouwbare zaak en deskundige medewerkers

De directie is erg charmant en hulpvaardig.

Zeer fijne garage

Ben al jaren klant, ze onderhouden onze auto goed. Prettige communicatie en deskundig werk. Uitstekend!

Zeer prettig en professioneel

Zeer deskundig personeel en vriendelijke en klant gericht

Wat een fijn bedrijf

In 1 woord super. Voor mijn moeder een auto gekocht, zelfs nog garantie, een beurtje en keuring gekregen. Door de vriendelijke, oprechte eigenaar, werden we gastvrij behandeld, compleet met een bloemetje tijdens afhalen. Ook als je (maar) 3.000 euro uitgeeft is klant koning. Al is het een stuk rijden voor ons, we komen hier zeker terug voor onderhoud.

Weer goed geholpen

Weer goed op weg geholpen.

Zeer tevreden over dit bedrijf

Correcte behandeling en zeer goede communicatie over de uitvoerende werkzaamheden

Zeer klant vriendelijk.

Met Norbert een goede deal gemaakt. Inmiddels mijn 3e auto bij hem gekocht. Bij de laatste was wat met de elektrische contactslot . gebeld werd volgende dag direct geholpen door zeer behulpzame monteur. Wat een prima service!! Maar eigenlijk ben ik dat van Auto Kempen gewend.

Prima service en nazorg op reparaties

Goede service voor de auto. Vriendelijke en behulpzame mensen. Ze zijn ook bereidt om die extra stappen te zetten om klanten te helpen en ontzorgen. Blijf hier zeker klant.

Fijne service en goede expertise

Fijne service en goede expertise! Zowel het verkoopteams als de monteurs zijn top!

Al 25 jaar mijn favoriete garage!

Wat een fijne garage; deze keer staat de APK voor Altijd Persoonlijk Kwaliteit.

prima!

We hebben een heel goede tweede auto gekocht voor een zeer betaalbare prijs. Vriendelijk team, perfecte service. We zijn al heel lang klant en zullen dat ook zeker blijven!

Goede service en mee oplossend denken

Mijn auto kon niet de zelfde dag gemaakt worden. Ik had echt een auto nodig, hun zorgde dat ik op moment dat ik een auto nodig had , een leen auto van hun had. Netjes prijsopgaven nadat ze wisten wat vervangen moest worden en snel gemaakt.

Zeer behulpzaam,gemoedelijk. En goeie ontvangst voor de eerste keer en dan daarna ook.

Auto gekocht

Super vriendelijk en top service

Top bedrijf door de zeer goede service.

Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Goeie Prijs en kwaliteit en nog de ons kent ons klantbediening geweldig!!

Goeie monteurs, alleen maar tot nog toe zeer goeie ervaringen. Men doet wat men vraagt. Klantenservice is hier nog zoals vroeger. Je word als goeie bekende behandeld. Lekker dorps. In deze tijd is dat alleen al geweldig. Prijs vergeleken met dealers scheelt super veel, je kan een leen fiets, of auto mee krijgen. Heel handig ook. Ik ben gewoon zeer tevreden.

Goede afspraken, en meldingen

Auto op tijd aangeleverd, huurauto stond klaar. In de namiddag kreeg ik een melding dat de auto klaar stond voor weer op te halen. Reparatie goed uitgevoerd.

Netjes en goed

De Run 4301