Fijne aannemer om mee samen te werken

Goede samenwerking Prijs - kwaliteit Goede communicatie Helder / duidelijke afspraken nakomen Planning wordt altijd gehaald

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Je kan alles aan Edile overlaten.

Edile heeft onze woning compleet gestript. Muren verplaats, sloopwerk verricht, vloerverwarming aangelegd, alles gestuukt., behangen en geverfd (buiten en binnen). Ook de elektra is compleet nagekeken en waar nodig aangepast. Badkamer is geheel vernieuwd (inclusief tegelwerk en sanitair), Edile denk goed mee en geeft uitstekende suggesties. Alles wordt vakkundig en netjes afgewerkt. De communicatie met de aannemer verloopt heel soepel en op vragen wordt snel gereageerd. Ook geven zij vooraf een heldere prijsopgave. Kortom... vakwerk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

2,5 jaar geleden al door edile onze kapsalon laten bouwen. Gezien de kwaliteit die toen geleverd was was de keus makkelijk om weer bij ze aan te kloppen voor de verbouwing van het woonhuis. De begane grond, en eerste verdieping zijn volledig gerenoveerd, en er is een verdieping gebouwd op onze woning om extra leefruimte te creëren. Ondanks dat dit een enorme klus was zijn wij net zoals de vorige verbouwing dik tevreden over de geleverde kwaliteit, goede communicatie en vooral ook het meedenken om dingen te perfectioneren. Zeker een aanrader voor zowel grote als kleine klussen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Oplossingsgericht en hele fijne samenwerkingspartner

Ons historisch pand is dankzij zeer professionele en oplossingsgerichte Edile heel erg mooi geworden. De reis daarnaartoe was heel prettig. Hobbels werden genomen , er was altijd een alternatief, en werd meegedacht. De mensen waren stuk voor stuk prettig in de omgang en heel professioneel. Echte vakmensen. Wij hebben het als een hele fijne reis ervaren! Zeer aan te bevelen bouw partner voor nieuwbouw of verbouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Onze go-to partner voor onderhoud en verbouw

Edile B.V. is voor ons sinds jaar en dag een betrouwbare, flexibele en kundige partner voor al onze onderhoud en verbouw projecten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Edile: erg fijn bedrijf om mee samen te werken !

Fijn bedrijf om mee samen te werken ! Prijs / kwaliteit is goed. werken zeer goede mensen, betrouwbaar en komen altijd hun afspraken na. En mocht er onverwachts iets gebeuren met techniek / bouwkundig, staat Edile en haar medewerkers gelijk klaar om actie te ondernemen. Ga zo door !!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Betrouwbaar, komt afspraken na en denkt mee

Norman en team hebben ons droomhuis van 1910 op zeer kundige wijze volledig verbouwd en gerenoveerd. Prettig team dat continue meedenkt, hard werkend en met goede oplossingen komt als dingen tegenvallen. Fijn bouw team dat ontzorgt.

Betrouwbaar, komt afspraken na en denkt mee

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijne aannemer die communiceert en zijn afspraken nakomt. Altijd bereikbaar en bij problemen oplossingsgericht. Altijd oog voor het kritieke pad en voorkomt stagnatie.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne team, werken netjes en komen afspraken na

Meerdere projecten met ze gedaan en altijd tevreden

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Simpelweg top!

Goede en duidelijke communicatie. Komen afspraken goed na en leveren topmerk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Onderhoud/service, Overige

Kundige kerels

Edile heeft een aantal fantastische (voor)mannen aan het werk. Denken mee en vooruit, en niks is lastig.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Very reliable and trustworthy

Norman always came to us from a solution and problem solving mind which was very reassuring. We decided to go with them and couldn’t be happier! From the transparency on the quote to the super professional team that actually executes the work, we are very pleased we chosen them. Will definitely be our go to whenever we need some work done.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

professioneel en snel van start met goed advies

Goede ervaring snel begin en goede vakmensen mooi werk

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed! Betrouwbaar en competent.

Balkon uitgebouwd tot en serre. Vriendelijke, fatsoenlijke medewerkers werken snel en betrouwbaar. Zij hebben ook een goed netwerk van specialisten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Heel tevreden

Een kleine opmerking, beetje jammer dat er bepaalde elementen niet helemaal zijn afgewerkt.

• Advies N.v.t.

Professioneel en flexibel

Verbouwing liep op schema en fijne mensen om mee te werken

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

In 1 woord. Top!!!

Komt op de afspraken na. Snel en vakkundig goed opgelost. Ben blij met de resultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Over Bouwnu