Ontspanning

Wat ga ik altijd met een voldaan, zelfverzekerd gevoel naar buiten als ik weer een heerlijke gezichtsbehandeling heb gehad. Er wordt iedere keer weer gekeken hoe je huid is en daarop passen ze de peeling / masker / zuurstofbehandeling of een ander heerlijk geurende crème op aan. Ook wordt er duidelijk uitgelegd wat ze gaan doen en waar het goed voor is. Ze geven vrijblijvend advies en denken mee met je. En, het is er gezellig; lieve meiden en altijd in voor een praatje. Ik kijk alweer uit naar mijn volgende afspraak.

Mooie behandeling met een geweldig resultaat!

De resultaten van de Dreamshaper Body hebben mijn verwachtingen overtroffen. Voel me goed en sterk en de omvang is flink wat cm’s minder. Deskundig en enthousiast team maken de behandeling kompleet. Dankjewel Ladies!

Smart Collageen 10 gr

Kom vitamine supplementen ophalen bij Mooii, drink een koffie met Angelique. Praatje over hoe het gaat: niet lekker, ontstekingen geen energie en last van mijn darmen. Angelique bied aan mijn huid te meten; blijkt het er niet goed uit te zien. Met name het deel dat gevoed wordt vanuit mijn darmen is dusdanig leeg dat ik ervan schrik. Darmen en aders zijn ook huid. Nooit bij stilgestaan. Dus de bron aanpakken. Lang verhaal kort. Advies: Smart Collageen dagelijks te nemen. Na een week voelt mijn huid al minder droog. Mijn stoelgang is nog nooit zo regelmatig geweest. Geen opgeblazen gevoel en zelfs mijn wimpers zijn langer. Ik heb weer energie!!! Zo verschrikkelijk blij mee! Wat een praatje en oprechte interesse bij een bakkie kan doen… Meedenken om je vanbinnen uit gezonder en mooier te maken. Win - win. Dankjewel Angelique x

Na een gewonnen proefbehandeling met Labareau meteen alles aangeschaft voor thuis en ondertussen heb ik ook een eerste facial ondergaan. Ik ben helemaal blij! Zichtbaar resultaat en iedere dag opmerkingen uit mijn omgeving: wat heb je gedaan? je huid ziet er goed uit! Nieuwe afspraken zijn ondertussen al ingepland en ik heb ook een aantal van de supplementen van ScKIN mee genomen, daar was ik al Fan van!

Heerlijk....

Wat een verwennerij voor je huid is deze Superboost behandeling. Duidelijke uitleg voor en tijdens de behandeling, dat was fijn Kim. Een hele fijne liefdevolle ervaring. Dankjewel Team Angelique...

Beter als de dokter!!!

Angelique is een vrouw die precies weet waar ze over praat en geeft gepast advies voor ieder persoonlijk. Zo heeft ze mij geholpen met voedingsadvies hoe ik van binnen uit mijn huid beter kon aanpakken. Ik kan zeggen dat ik 10x meer baat bij haar advies had als die van de dokter. Ik zou het iedereen aanraden! Als jij bereid bent om er echt voor te gaan!

Goede kwaliteit en gastvrij

Heerlijk genieten, denken in oplossingen en een en al lekkere verwennerij

Sinds een paar maanden volg ik jaarprogramma. Ik ben erg blij hiermee te zijn gestart want ik zie dat mijn huid echt verbeterd en meer glans/glow krijgt. Het fijne van Mooii vind ik dat er goed gekeken wordt naar totale plaatje. Huid goed verzorgen is super belangrijk maar ook de zorg voor de binnenkant mag niet vergeten worden. Altijd krijg je een warm welkom en word je in de watten gelegd. Mooi compliment dat ik kreeg was dat iemand vroeg of ik Botox gebruikte!! Nou nee dus dit is gewoon heel goed voor je huid zorgen

Overweldigend resultaat !! Happy me ❤

Om de oneffenheden in mijn gezicht te vervagen, is mij "gym of the skin treatment" geadviseerd. Mijn huid is nu al zo enorm aan het opknappen van slechts 2 behandelingen. Op advies, verzorg ik 1x per week mijn huid met cellular Bio-Activating Gel. De verfijning van mijn huid is duidelijk zichtbaar. Ben echt zo tevreden over de behandeling en de producten. Dank jullie wel Team Angelique voor jullie goede zorgen en adviezen. Happy me ❤ Liefs Wendie

Weer een zacht velletje

Behandeling thuis is prima te doen. Goede uitleg op papier erbij. Een verwennerij voor je huid in verschillende stappen, je hebt toch weer even het gevoel dat het een flinke boost heeft gekregen. Zag er netjes uit.

Thuisbehandeling

Vandaag de thuisbehandeling gedaan. In 1 woord: geweldig! Omschrijving van de uit te voeren handelingen was heel duidelijk. Makkelijk om thuis te doen. Ik merkte dat mijn huid het echt nodig had. Hopelijk kan ik snel weer persoonlijk langs komen bij Mooii en anders bestel ik weet een nieuwe home kit.

Fijne behandeling

Vandaag de Home Treatment gebruikt Uitleg via filmpje werkt super goed. Fijne behandeling, alles ruim voldoende aanwezig Mijn huid voelt heerlijk zacht en vol aan

De thuisbehandeling was heel fijn!

Het filmpje en beschrijving zijn heel duidelijk. Alleen twijfelde ik welke kant van het masker de matte kant was en of ik de laatste stap er op moest laten zitten of weghalen met een natte doek. Het voelt heel goed! Bedankt

Zeer professioneel

Goed geholpen en al mijn wensen zijn gehoord!

Goede service en klantvriendelijk

Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam met uitleg producten, ook tijdens de behandelingen. In deze tijd van sluiting tijdens de lockdown ook altijd bereikbaar voor vragen. Heb gebruik gemaakt van een thuis behandeling speciaal gemaakt om toch je huid op een niveau te houden die je normaal in de salon ook zou krijgen. Het pakketje zag er verzorgd uit. Een super duidelijke beschrijving. Na de behandeling voelde mijn huid weer super gevoed en elastisch. Het was makkelijk in gebruik en voor thuis een super relax moment!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch en zeer professioneel

Vorige week heb ik home treatment gebruikt van mooii by Angelique. Ik kreeg een papier mee waarin is uitgelegd hoe je het moet gebruiken, super goed uitgelegd. Het was heel makkelijk te gebruiken. Gelijk na de behandeling zag mijn huid er mooi, egaal en glad uit! Ik was erg verbaasd over het resultaat! Zo mooi, heel de week een stralende huid. Dus voor herhaling vaatbaar!

Altijd geweldig, ook de thuis-kit

Feedback thuis-kit: Natuurlijk heb ik thuis de nodige verzorgingsprodukten, maar dat is toch anders dan de behandeling van Kim (of collega). Dus ik heb een thuis-kit besteld. Met de QR code die erbij zat kreeg ik een hele duidelijke beschrijving dus dat ging perfect. De hoeveelheid in de kit was ruim voldoende. En je zag en voelde meteen verschil. Natuurlijk kan het nooit tippen aan de ervaring als je door de professionals in de watten gelegd wordt, maar het is echt een aanrader in deze tijd. En mijn huid was er ook blij mee :-)

Superboost!

Mijn huid eens heerlijk verwend met een home treatment van Mooii By Angelique. Een ware superboost en weldaad voor mijn huid. Wat een fijne behandeling. Die ook nog eens heel duidelijk in stappen wordt uitgelegd. Dus makkelijk in gebruik. Mijn huid voelt superfijn aan en kan er weer even tegenaan. Deze professionele home treatment is zeker voor herhaling vatbaar!

Heel goed en ontspannend

Altijd totaal relaxed er vandaan, huid ziet er zoveel beter uit, nieuwe technieken en zeer goed opgeleid personeel.

heerlijk !

home treatment , is heel makkelijk in gebruik , met een mooi resultaat !

Verwenmoment

Echt een momentje voor mijzelf genomen met de home treatment. Heel mooi als cadeautje verpakt, zo begon het al speciaal. Duidelijke uitleg op papier erbij. Maar vooral heel tof dat via de QR code de filmpjes me stap voor stap meenamen in de behandeling. Zeer tevreden met het resultaat, een volle stralende huid.

Heerlijke thuis behandeling

Heerlijke thuisbehandeling in Corona tijd met een uitstekend resultaat zoals in het salon

Fijn

Het was gemakkelijk te doen en gaf een heerlijk gevoel. De instructies waren duidelijk. Nu, de volgende dag voelt mijn huid nog steeds zacht. Heerlijk

Ontzettend blij

Eerst wilde ik er niet aan,maar sinds ik met de Superboost ben begonnen en de bijkomende producten van La colline ben begonnen Wauw wat is mijn huidje opgeknapt

Fijn dat in deze lockdown het met jullie thuispakket mogelijk is om thuis een professionele behandeling te doen

Vliegende Vaart 5 4537DH Terneuzen

0115 615066 / 06 4847 3043