Reactie van het bedrijf
Beste B (u wilt anoniem blijven),
Bedankt voor de review, zoals u zelf geschreven heeft waren er inderdaad helaas wat mankementen aan de door u aangekochte auto. Er was inderdaad olielekkage na verkoop, dit hebben wij volledig voor u vergoed. "korte" tijd later waren de remmen en schijven zoals u aangeeft versleten, wel hebben wij de auto aan u afgeleverd met een nieuwe APK die onafhankelijk was uitgevoerd maar goed remblokken en schijven slijten nu eenmaal, op slijtage delen zit geen garantie alsnog hebben wij u hiervoor een vergoeding overgemaakt van €354,- u kon met dat geld de auto in eigen woonplaats laten repareren en hoefde niet naar ons af te reizen, hierin zijn wij samen overeen gekomen. Jammer dat ik geen foto kan uploaden, de bewijzen zijn er nog! Als u over het brandende motorservice lampje contact met ons op had genomen hadden we hier samen zeker een oplossing in gevonden. Dat u hem dan hiermee inruilt bij een andere garage zegt meer over u dan over ons bedrijf.
Jammer dat het zo gelopen is maar wij wensen u alsnog veel veilige kilometers in uw nieuwe auto!
Gr, Garage van Gulik Team.