Geeft een betrouwbaar gevoel

Een gevoel die je niet veel meer krijgt bij eerste contact, van vertrouwen. Duidelijk in hun afspraken. Denken mee, klantvriendelijk. Met een goed gevoel schaf je hier wat aan.

Fantastisch!

Deze week een prachtige Peugeot 5008 bij ze gekocht. Wat een super service. Aardige mannen, meerdere keren gebeld met vragen en netjes antwoord gekregen. Bedankt!

Vetrouwd

Ik heb hier een leuke Citroën Xsara Picasso gekocht. Een fijne auto van een fijne garage met leuk personeel! Goed contact vooraf en achteraf en de klant staat voorop. Zeer tevreden!

Een mooie auto garage met super mooie auto’s. Wij kwamen voor de Opel Astra, we zijn goed geholpen en mochten een proefrit maken. Na een lekker bakje koffie hebben wij een deal gesloten. Het voelde goed en vertrouwd en zoals belooft zijn alle afspraken na gekomen. Bedankt michel! Heel veel succes met jou bedrijf en we komen zeker nog eens een bakje koffie drinken.

Zeer mooie auto gekocht

Zeer mooie auto gekocht en hele nette service van garage van Gulik.

Redelijke auto, uitstekend autobedrijf!

Oktober 2022 heb ik mijn eerste auto gekocht bij Michel en heb ik de autotrust garantie afgesloten. Bij de eerste beurt in Februari bleek de waterpomp lek en de koppeling versleten. Beide vielen gelukkig onder de garantie van autotrust en Michel is mij toen tegemoet gekomen in het eigen risico. Direct na deze reparatie bleek ook de versnellingsbak niet goed. Autotrust deed moeilijk om dit te vergoeden, Michel heeft toen met autotrust overlegd en voor mij geregeld dat ik kosteloos een andere tweedehands versnellingsbak onder mijn auto heb gekregen. Zijn zin: "Ik had ook graag liever een goede auto verkocht en jou niet weer gezien" komt hij wat mij betreft zeker na.

Slechte auto

Auto gekocht voor een prima prijs. Hij was pas ingevoerd uit Duitsland. Ik ben geen autokenner, wel gevraagd om te f de auto zijn onderhoud had gehad en er niet bijvoorbeeld hoge kosten aan zouden zijn zoals bijvoorbeeld remschijven. Monteur van onze eigen garage bekijkt de auto tijdens een praatje. Blijkt een motorsteun olie te lekken. Dit is onder garantie vervangen. Korte tijd later blijken vier remschijven en klauwen helemaal versleten. Hier was Van Gulik €254 voor kwijt dus dat wilde hij vergoeden. Moest ik wel twee uur met de auto voor rijden. Na lang overleg €100meer gekregen. Mijn vrouw en ik hadden geen vertrouwen meer in de auto. Op weg naar een inruilgarage gaat het lampje Motorservice nu branden. Kortom zsm ingeruild bij een dealer voor wel een betrouwbare auto.

Beste B (u wilt anoniem blijven), Bedankt voor de review, zoals u zelf geschreven heeft waren er inderdaad helaas wat mankementen aan de door u aangekochte auto. Er was inderdaad olielekkage na verkoop, dit hebben wij volledig voor u vergoed. "korte" tijd later waren de remmen en schijven zoals u aangeeft versleten, wel hebben wij de auto aan u afgeleverd met een nieuwe APK die onafhankelijk was uitgevoerd maar goed remblokken en schijven slijten nu eenmaal, op slijtage delen zit geen garantie alsnog hebben wij u hiervoor een vergoeding overgemaakt van €354,- u kon met dat geld de auto in eigen woonplaats laten repareren en hoefde niet naar ons af te reizen, hierin zijn wij samen overeen gekomen. Jammer dat ik geen foto kan uploaden, de bewijzen zijn er nog! Als u over het brandende motorservice lampje contact met ons op had genomen hadden we hier samen zeker een oplossing in gevonden. Dat u hem dan hiermee inruilt bij een andere garage zegt meer over u dan over ons bedrijf. Jammer dat het zo gelopen is maar wij wensen u alsnog veel veilige kilometers in uw nieuwe auto! Gr, Garage van Gulik Team.

goede ervaring

eerlijke mensen geen opdringende verkoop. ga zo door!

Goede service van Roberto.

Hier inmiddels mijn tweede auto gekocht. Wordt altijd goed geholpen door Roberto.

Tweede auto gekocht.

Via de mail een afspraak gemaakt voor een proefrit. Toen ik kwam aanrijden stond de auto al helemaal klaar en heb ik een uitgebreide rit gemaakt. Na de proefrit super ontvangen en een gezellig gesprek gehad en de auto ook mogen kopen, na een mooi inruil bod voor mijn eigen auto te hebben gekregen. Auto is geleverd met een nieuwe apk en de nodig Onderhoudspunten zijn gelijk aangepakt. Top service, zelfs nog nadat ik de auto al een tijd in eigen gebruik heb.

Denken graag met je mee.

Al zoekende naar een station bij Garage van Gulik terecht gekomen. Vanaf het eerste contact tot aan aflevering (een week later) alles netjes en goed verlopen. Als extra optie een trekhaak laten monteren voor de fietsendrager, dit is netjes gedaan. Denken graag met je mee. Wat mij betreft een aanrader!

Top garage!

Twee keer geweest bij deze garage. Beiden keren heel fijn geholpen. Eerste keer proefrit gemaakt, tweede keer de auto opgehaald. Verkoper is relaxed en totaal niet opdringerig.

Goede afhandeling van de gemaakte kosten.

Bij de montage van de trekhaak was lekkage ontstaan in de kofferbak. Dit heb ik laten repareren bij een andere garage. Er bleek een fout gemaakt te zijn bij montage. De kosten voor herstel zijn volledig vergoed door garage van Gulik.

Netjes geholpen en goed te woord gestaan.

Netjes geholpen en goed te woord gestaan. Laten je in alle rust de auto bekijken (zonder het meekijken van een verkoper) en proefrit kon gemaakt worden (zonder verkoper erbij). Auto stond buiten dus proefrit kon snel gemaakt worden. Verkoop snel afgehandeld duidelijke afspraken. Inruil ook overeen kunnen komen. Auto geleverd met nieuwe APK. En AFNeembare trekhaak naar eigen wens.

Mooie selectie aan autos.

Auto gekocht

Ik heb hier mijn auto gekocht bij verkoper Roberto Bedankt voor de goede service

Goede service.

Goede service ervaren bij Garage van Gulik. Telefonisch en mail snel contact, aangegeven werd dat ze het liefst op afspraak werken ivm planning. Na aankoop goed op de hoogte gehouden mbt de aflevering. (Wij hebben de auto niet direct mee kunnen nemen omdat er nog een nieuwe APK op kwam.)

Bedankt Garage van Gulik voor de goede hulp en afhandeling.

2 weken geleden ben ik bij Garage van Gulik geweest en heb ik een Nissan Micra gekocht. Michel heeft mij goed geholpen met het uitzoeken van de juiste auto, hij geeft goed advies en is erg vriendelijk. Bedankt Garage van Gulik voor de goede hulp en afhandeling. Ik heb enorm veel plezier van mijn nieuwe auto!

Bedankt voor de goede hulp, de goede afhandeling en mijn fijne nieuwe auto.

Vorige week een Volkswagen Tiguan gekocht bij Garage van Gulik. Met de keuze en aankoop van mijn nieuwe auto, ben ik goed geadviseerd en geholpen door Michel. Bedankt voor de goede hulp, de goede afhandeling en mijn fijne nieuwe auto.

Open en eerlijk

Vanuit Klazienaveen vertrokken naar Vaassen. Niets vermoedend terecht gekomen bij deze leuke garage waar ik mijn nieuwe tweedehands auto heb uitgezocht. Uiteraard een OPEL. Garage voldoet naar verwachting, spreken open en eerlijk over afhandeling van de aankoop. Auto nu 1.5 maand in bezit, 09-09-2021.

Vorige week heb ik bij Garage van Gulik in Vaassen een Renault Captur gekocht

Vorige week heb ik bij Garage van Gulik in Vaassen een Renault Captur gekocht. Ik was op zoek naar een auto met meerdere opties, waaronder een trekhaak. Bij Garage van Gulik heb ik goed advies gekregen en heb ik de keuze gemaakt deze auto te kopen. Bedankt heren voor het goede en fijne advies en de goede afhandeling. Ik raad jullie zeker aan bij anderen!

Professionele service en goede auto’s!

Bij Garage van Gulik van de week een Suzuki Swift gekocht uit 2010. Na een proefrit een leuk gesprek gehad en de aankoop bevestigd. Binnen een week was de auto helemaal tip-top in orde en klaar om af te halen. Verderop de week merkte ik dat de airco net niet aan sloeg, dit heb ik mogen bijvullen en dit werd netjes geregeld! Alles bij elkaar een top aankoop en erg tevreden. Een tweedehands auto kopen is moeilijk. Garage van Gulik gaf mij de handvaten hiervoor. Een vertrouwd gevoel, een helder verhaal en een top auto.

Mazda gekocht

Hier een Mazda gekocht omdat we een 7 zitter zochten. Hele nette deal kunnen sluiten. Service die je mag verwachten.

Klantvriendelijkheid staat hier zeker bovenaan.

Vorige week een Toyota Aygo gekocht bij Garage Van Gulik. Michel heeft mij goed geholpen en heeft alles netjes afgehandeld. Klantvriendelijkheid staat hier zeker bovenaan. Bedankt heren voor de hulp en deze leuke auto!