Beste B (u wilt anoniem blijven), Bedankt voor de review, zoals u zelf geschreven heeft waren er inderdaad helaas wat mankementen aan de door u aangekochte auto. Er was inderdaad olielekkage na verkoop, dit hebben wij volledig voor u vergoed. "korte" tijd later waren de remmen en schijven zoals u aangeeft versleten, wel hebben wij de auto aan u afgeleverd met een nieuwe APK die onafhankelijk was uitgevoerd maar goed remblokken en schijven slijten nu eenmaal, op slijtage delen zit geen garantie alsnog hebben wij u hiervoor een vergoeding overgemaakt van €354,- u kon met dat geld de auto in eigen woonplaats laten repareren en hoefde niet naar ons af te reizen, hierin zijn wij samen overeen gekomen. Jammer dat ik geen foto kan uploaden, de bewijzen zijn er nog! Als u over het brandende motorservice lampje contact met ons op had genomen hadden we hier samen zeker een oplossing in gevonden. Dat u hem dan hiermee inruilt bij een andere garage zegt meer over u dan over ons bedrijf. Jammer dat het zo gelopen is maar wij wensen u alsnog veel veilige kilometers in uw nieuwe auto! Gr, Garage van Gulik Team.
Geachte heer, Naar aanleiding van uw review op klantevertellen.nl berichten wij u als volgt. Conform uw verzoek hebben wij de nodige vragen van u telefonisch beantwoord voor aankoop en ons inziens ook op de manier zoals u (u bent immers ook auto dealer) de communicatie tussen twee bedrijven mag en kunt verwachten. U vroeg ons of de auto een nette is, ons inziens verkeert de auto in een goede en nette staat. Vaak hebben wij dit soort auto’s op voorraad en gezien de leeftijd van de auto (10 jaar oud) kan er niet verwacht worden dat er een auto wordt aangetroffen die altijd in de garage heeft gestaan en uitermate goed is onderhouden. Deze stadsauto’s zijn eigenlijk niet te vinden in complete nieuwstaat. Het kan gebeuren dat er een ruitschakelaar of een airconditioning niet volledig en optimaal functioneert. Het bevreemdt ons daarnaast ten zeerste dat u aangeeft de auto zonder APK te hebben gekocht en dat dat u verbaast terwijl wij dit voor de koop met elkaar hebben besproken. Wij zijn van mening dat als twee autobedrijven onderling tot een verkoop komen het kopende autobedrijf niet de service mag en hoeft te verwachten die wij voor een particulier hanteren. Wij hebben hiervoor immers een handelsprijs afgesproken, op basis van zo mee. U stelt daarnaast dat u de auto niet zou hebben gekocht indien u deze zelf had bekeken. Dit raakt voor ons dan ook kant noch wal aangezien u de auto zelf bij ons heeft opgehaald. (weliswaar twee werknemers, maar wij gaan er vanuit dat als zij werkzaam zijn bij een autobedrijf ook de kunde hebben om de auto te dubbelchecken voordat deze daadwerkelijk mee wordt genomen). Hieraan is geenszins voldaan en ons treft dan ook geen enkele blaam. Wel zijn wij een autobedrijf dat zich erg focust op het afleveren van een goede auto. U had mij, voordat u deze review schreef, ook even kunnen bellen over dit misverstand. Dat hadden we dit op een normale en respectvolle manier met elkaar kunnen uitspreken. Indien u ons de kans niet gunt om dit als volwassen personen op te lossen dan zegt dat meer over u dan over ons. Als u mij op vrijdag direct had teruggebeld dan had u wat ons betreft de auto direct terug kunnen brengen en had u uw geld terug gekregen. Met vriendelijke groet, Garage van Gulik Team.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd