Nette en goede aanbrenging van de vogelwering

De medewerkers van Roose&Roose hebben op erg goede en nette manier de birdblocker aangebracht. Helemaal prima.

Responstijd was wat groot. Goede diagnose en advies.

Het duurde wat lang voordat de monteur langs kwam. Serieus onderzoek naar mogelijke oorzaak van het probleem door intensief overleg met SolarEdge. Goed advies over vervolgtraject.

Professionele zonnepaneelleggers

Ik vond het leggen van de zonnepanelen en alle randvoorwaardelijke werkzaamheden professioneel gaan. Er was nogal wat pech; harde wind, wateroverlast, maar ondanks dat werd er goed doorgewerkt.Alles werd goed uitgelegd, na afloop werd alles netjes opgeruimd.

Installatie goed verlopen met prettig personeel

Nvt

Uiterst vriendelijk en deskundig personeel.

goede sevice, vlotte levering en zeer vriendelijk personeel.

goede sevice, vlotte levering en zeer vriendelijk personeel.

Top bedrijf qua installatie, advies en medewerkers!

Prima advisering, keurige installatie en afwerking, zeer representatieve en kundige medewerkers en monteurs tegen een nette prijs.

Perfecte service en prachtig eindresultaat

Van begin tot einde heel goed geholpen. We hadden meerdere offertes aangevraagd, maar we hadden bij Roose & Roose het beste gevoel en de beste prijs. Er werd heel goed meegedacht, het dak werd duidelijk opgemeten (een andere aanbieder dacht bijvoorbeeld dat er minder op het dak kon dan Roose & Roose, dus we hebben nu sowieso het maximum aantal panelen). We waren nog bezig met het verwijderen van een rookkanaal/schoorsteen en Roose & Roose wilde zelfs tussendoor nog even langskomen om te checken of dat goed gelukt was en of het dak nu helemaal geschikt was voor plaatsing van de panelen. De dag van plaatsing verliep heel goed. Zeer aardige jongens, nauwelijks overlast gehad (stroom moest er volgens mij maar 5 minuten af), en ontzettend snel geplaatst (binnen 4 uur). Kortom: dikke aanrader.

Huawei thuisaccu systeem netjes geplaatst.

Vakkundige en nette plaatsing door monteur. Er is goed werk geleverd. Echt een aanrader....kan niet beter. Ook een duidelijke uitleg gekregen.

Super, vriendelijk, professioneel en prettig

Vanaf de aanvraag tot aan het werkelijk plaatsen vd zonnepanelen alleen maar professionele, vriendelijke, betrokken en klantvriendelijkheid ervaren. Het gaf ons als een goed gevoel vanaf het maken vd afspraak. Alleen maar lof

Kundig advies en zeer fraaie afwerking

Goed en eerlijk advies in het voortraject. Samen tot een goed plan gekomen. De monteurs waren zeer correct en vriendelijk. Het eindresultaat is zeer fraai. Nette montage en alle kabels zeer netjes weggewerkt. De inpak panelen zien er zeer mooi uit!

Ze doen wat ze beloven en dat doen ze uitstekend, prima service.

Stipt, vakkundig en vriendelijk.

Correct.

september 203: Hiermee willen we jullie laten weten zeer content te zijn zoals jullie onze storing hebben opgelost. Dat mag best wel even gezegd worden! Hartelijk dank voor de correcte afhandeling.

prima werk

De installateurs waren er op de afgesproken tijd. Ze gingen direct aan de slag en hebben goed werk afgeleverd. Vragen over de installatie werden vlot en duidelijk beantwoord. Op de uitvoering en afwerking van het plaatsen van de pv-installatie (kabels plaatsen, dakpannen terugleggen etc.) is niets op aan te merken.

Helemaal goed

Ondanks wat moeilijkheden bij de aansluiting in de meterkast is alles prima verlopen en werden ook de problemen de zelfde dag nog keurig opgelost

Zeer tevreden. Goede communicatie vooraf. Afspraken nakomen. Twee bekwame monteurs (Dilbar en Stijn) uiterst vriendelijk en netjes werk geleverd.

Perfecte uitvoering van de opdracht!

De plaatsing van een zonnepanelenopstelling bij de familie Tuinenburg in Oosterwolde is uitstekend verlopen. Niet alleen werd prettig samengewerkt met de medewerkers van Roose&Roose, maar de kwaliteit van het werk en de materialen waren een prettige verrassing. In een week tijd een compleet panelenveld - 60 stuks - plaatsen, aansluiten en compleet opleveren is een puike prestatie. Inmiddels zijn de panelen vol in bedrijf en worden verrassende opwekkingen genoteerd. Wij hebben er alle vertrouwen in dat dit een goede beslissing is geweest. Dank Edwin Roose en medewerkers. Familie Tuinenburg, Oosterwolde

Vakkundig, volgens afspraak en netjes

Roose & Roose communiceert snel en ze geven goed advies. De monteurs zijn goede vaklui, werken netjes en vlot en denken goed mee.

Super geregeld.

Na het eerste contact is er vlot een afspraak gemaakt. Hier op locatie de situatie bekeken, waarbij nuchterheid en een open advies de basis waren voor een helder voorstel. Bij installatie positief verrast door een goed gehumeurd stel jonge vaklui met een gezonde werkhouding. Het geheel netjes naar wens geïnstalleerd en geplaatst, waarbij de stap extra niet uit de weg wordt gegaan. Kortom: Super geregeld.

Een zorgeloze installatie door vakmensen

Komen op locatie zoals afgesproken. No nonsense en bereid mee te denken. Super tevreden over de geleverde service.

Kundig, snel en netjes

Binnen een zeer korte tijd was er een gesprek, planning en de daadwerkelijke plaatsing. Dit alles voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Roose & Roose communiceert snel en goed, de monteurs zijn kundig, vriendelijk en werken snel en netjes. Ze hebben mij alles rustig en duidelijk uitlegt. We zijn onwijs tevreden over dit bedrijf, een absolute aanrader.

Vanaf het begin tot het goed verzorgd

Vanaf het eerste contact tot oplevering prima communicatie. Professioneel bedrijf met een vriendelijke uitstraling.

Snel en goed opgeleverd

Concurrerende prijs en korte wachttijd van offerte ondertekenen tot installatie. Oplevering volgens afspraken.

Fantastisch!

Ontzettend vriendelijke mensen, zeer snelle levering na akkoord (zeer scherpe) offerte! Het bedrijf, de mensen en de service echt super! Ook de monteurs in één woord: fantastisch!

Vakmanschap!

Van aanvraag tot uiteindelijk de montage/oplevering een zeer goede ervaring! Vriendelijk personeel denken met je mee en doen wat ze zeggen, leveren kwaliteit.