Prima werk afgeleverd

De mensen van Roose & Roose hebben prima werk afgeleverd. Keurige monteurs, zeer beleefd en vaklui. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen.

Vakkundig en volgens afspraken zonnepanelen gemonteerd

Zonnepanelen volgens afspraak vakkundig laten monteren door monteurs roose&roose Zeer tevreden over communicatie en afhandeling

heel goed

Heel blij met de levering en monteren van de zonnepanelen. Goede montage, netjes, vriendelijke monteurs... Zeer tevreden... Echt een aanrader..

Perfect in oplossingen.

Bij het leggen van de voedingskabel, bleek de bestaande buis naar de meterkast kapot/ dicht te zitten. Hierdoor een nette geul door de grond. Duurdere grondkabel, en veel meer werk. Ondanks het vele meer werk, bleef de rekening gelijk aan de offerte.

strakke, vakkundige plaatsing van zonnepanelen.

Van offerte tot en met de montage alles tot in de puntjes geregeld. Behulpzaam en meedenkend. Net werk. Aanrader!

Uitstekende voorlichting, meedenken en servicegerichte vriendelijke monteurs

Al bij het bezoek van Edwin Roose werd meteen een goede indruk achtergelaten, een luisterend oor, meedenken, alles bekijken en daarna een op onze situatie toegespitst advies! Snelle levering en montage door twee klantvriendelijke, deskundige, en ook meedenkende monteurs. Kortom van onze kant een aanrader als u op zoek bent naar deskundigheid, inlevend vermogen en service.

Alle afspraken nagekomen

Vanaf begin tot eind zijn alle afspraken nagekomen. Er lag een duidelijk plan en dit is gedurende de plaatsing goed uitgevoerd. Er is ook erg netjes gewerkt. Al met al een positieve ervaring.

Goed voorlichting, zeer snelle en nette plaatsing, dik tevreden

uitstekend

snel en vlot werken, alles netjes achtergelaten en goede uitleg gehad, klantvriendelijk.

Van offerte tot installatie en nazorg fantastisch!

Na de offerte aanvraag kwam Edwin Roose van RoosenRoose als enig bedrijf langs om een offerte uit te kunnen brengen wat direct een gevoel van vertrouwen gaf. De offerte was scherp en de installatie klus was snel gepland. Op de dag van installatie was de ervaring ook goed. Nette vakmannen die de installatie super hebben gedaan. Tijdens het werk werd er regelmatig opgeruimd en aangeveegd. Na de installatie werd er duidelijk aangegeven hoe de installatie moest worden aangemeld, hoe het systeem kan worden gemonitord en hoe de BTW teruggaaf gedaan kan worden. Nu hopen dat ik geen gebruik hoef te maken van de garantietermijn van de installatie maar ik vertrouw er zeker op dat ook dat helemaal goed zou komen. Al met al een top bedrijf dat ik zeker kan aanbevelen!

Eigenlijke had het een 10 moeten zijn!

Een hele goede ervaring bij de mannen van Roose & Roose, de monteurs zijn vriendelijk en werken netjes. Net even dat stapje extra! Op tijd, afspraken worden nagekomen, installatie heel netjes geplaatst! Totaal tevreden!

Nuchtere vriendelijke mensen met goed resultaat

We zijn blij voor Roose en Roose te hebben gekozen. Naast een prima prijs hebben ze ook goede en nette werknemers in dienst. Het werk werd keurig netjes opgeleverd zonder rommel achter te laten. Zeer netjes gewerkt en geen één wanklank.

Prima zaken mee gedaan.

Flexibel, meedenkend en professioneel product geleverd. Netjes gewerkt. Zeer tevreden.

Alles was prima geregeld!

Prima bedrijf! Duidelijk en overzichtelijke offerte, doen wat ze beloven. Zeker aan te bevelen

Goede ervaring.

Snel gelegd. Aardige monteurs. Mooi afgewerkt.

Top werk van Roose & Roose!

We zijn blij met onze zonnepanelen. Het traject van advies tot plaatsing was boven verwachting. We hebben gekozen voor “ingelegde panelen” en krijgen daar veel positieve opmerkingen over. Er werd netjes gewerkt en overal een stapje extra gezet.

Alles zoals afgesproken....aanrader!!!!!

van begin tot eind keurig te woord gestaan, net personeel, duidelijke uitleg. mooie panelen op dak, en achteraf alles ook nog eens netjes geregeld via de mail. Een aanrader!!!!

Helemaal Top!

Gehele traject verliep zoals ik had gehoopt maar ook had verwacht. Wist namelijk van tevoren al met wie ik in zee ging.

netjes en duidelijk

Installatie is heel goed gegaan, Geen rommel gemaakt en zelfs de vloer gedweild. T.a.v. Corona zijn de regels goed na gekomen.

Duidelijk, correct en netjes aangelegd

zie boven

Goede voorlichting en uitstekende service.

Erg tevreden! Zowel met voorlichting en de service voor en achteraf. Panelen ook snel geleverd en geïnstalleerd.

Goed advies, geen nonsens maar straight to the point en weten waar je aan toe bent. Snel geschakeld mbt plaatsen. Eigen installatie team wat het plaatje compleet maakt.

Van A tot Z vlot en goed gedaan.

Van A tot Z vlot en goed gedaan ,tijdens het bezoek thuis, uitleg en advies ,met daarna een passende offerte ,goede documentatie over het geleverde .Snelle levering en uitvoering . Fijn uitvoerend team zowel op het dak als in het huis. Kortom wij zijn heel tevreden ,Roose &Roose goede keuze!

Klant vriendelijk, uitstekende uitleg, precies volgens de afspraak.