Marianne schetste perspectief in een situatie waar ik door de bomen het bos niet meer zag.

Heel fijn dat Marianne zo rustig en adequaat mijn casus tot een goed einde bracht.

Fijne samenwerking

De samenwerking met Marianne heb ik als zeer prettig ervaren. Communicatie verliep soepel en zeer betrokken.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Reeds meerdere keren heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Marianne Zeeman, en altijd tot tevredenheid. Marianne communiceert altijd duidelijk, en komt haar afspraken altijd na. Wat betreft haar adviezen valt mij altijd op dat ze niet slechts de theoretische kaders schetst, maar ook altijd de toepassing en mogelijke gevolgen in de dagelijkse praktijk meeneemt in haar advies. Wat mij betreft een absolute aanrader!

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Ik ben heel erg geholpen door Marianne. Op een persoonlijke, maar ook hele professionele manier. Begripvol menselijk, met een grote juridische kennis en een duidelijke strategische mening.

Pragmatisch en scherp

Heeft ons in een complex dossier geholpen om tot een goede overeenkomst te komen. Prima samenwerking!

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Denkt praktisch en handelt snel en duidelijk

Marianne kijkt direct wat is het belangrijkste op dit moment en is daarna duidelijk in haar bewoording.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Marianne weet waar het omgaat.

Wij hebben Marianne meerdere malen advies gevraagd, zij komt snel tot de kern van de zaak. Het gevoel geen nummer te zijn maar een relatie die om advies vraagt dat snapt Marianne volledig. Wat mij betreft doe je er goed aan om haar voor diverse zaken in te schakelel.

Scherp, kundig en doelgericht

Mijn ervaring met Scherp.legal is zeer goed ze zijn altijd zeer punctueel, komen de afspraken na en zijn zeer vakkundig op vele vlakken. Daarom heb ik al meerdere keren gebruik gemaakt van hun diensten en zal dat zeker in de toekomst blijven doen.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Goede hulp bij overtreding auteursrechten

Bij een overtreding van mijn auteursrechten op foto's van mij als fotograaf heeft Scherp Legal goed geholpen om middels een schrijven een schadevergoeding te eisen bij het overtredende bedrijf. Nadat dit schrijven door de overtreder was ontvangen en toegelicht, werd de schadevergoeding vlot overgemaakt.

Betrokken, bevlogen en scherp

Marianne gaat naast je staan om samen te kijken naar de opties waardoor je zelf grip houdt op het proces. Bij elke stap kan ze goed uitleggen wat de mogelijke consequenties zijn, waardoor je - ook als je weinig ervaring hebt - geen stomme fouten maakt. Van het begin tot het einde word je scherp gehouden. Ik kan Marianne van harte aanraden.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Super goede hulp en snelle, benaderbaar service

Marianne heeft voor mij een contract opgesteld om een samenwerking te beëindigen. Met enorm geduld en interesse in onze wensen en behoeften heeft ze dit contact opgesteld. Super makkelijk bereikbaar via telefoon, mail en app. Dit gaf het geheel een persoonlijk tintje en daar hou ik van. To the point, nuchter en met humor in de communicatie. TOPPER!

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Doortastend en een brok aan ervaring en kennis

We zijn in een complexe materie subliem ondersteund door Marianne. We voelden ons direct veilig bij Marianne omdat ze een brok aan ervaring en kennis in huis heeft, met daarnaast een vlijmscherpe intuïtie.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Snel schakelen en direct actie

In een zaak waarin ik een betaling die ik retour zou krijgen toch niet kreeg, was een brief van Scherp Legal voldoende om de andere partij tot terugbetaling over te laten gaan.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Heldere communicatie en waardevolle input om onze zaak tot een positief einde te brengen.

Eerlijke prijs waarbij meerwerk niet gelijk in de factuur gezet werd, maar goed overleg.

To the point advies

Scherp en analytisch sterk, meedenken in welke weg te bewandelen met een fijne persoonlijke toets.

Snel en accuraat

Er deed zich opeens een probleem voor waarbij juridische hulp noodzakelijk was. Scherp Legal heeft dit snel en accuraat opgepakt. De procedure loopt nog maar ik ben vol vertrouwen dat het goed komt.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Twee trajecten gedaan met Scherp.Legal, in beide gevallen zeer goed geholpen. Duidelijke toelichting vooraf wat men kan verwachten. Kortom zeer professioneel

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Heel goed kantoor, doortastende mensen met kennis van zaken.

Marianne Zeeman en Myrthe leren kennen bij het maken van onze leveringsvoorwaarden en samenwerkingscontracten. Praktisch, efficiënt en zeer terzake kundig geholpen. Altijd tijd om even een vraag of een juridische kwestie aan te horen waar je dan eerlijk advies op krijgt.

Prettige samenwerking

Mijn ervaring met Scherp Legal is bijzonder goed, het probleem werd snel begrepen en goed afgehandeld.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Professionele persoonlijke en proactieve dienstverlening

Scherp Legal heeft de oprichting van Hamster Connect begeleid. Marianne was de centrale persoon die legal, notaris en fiscaal bij elkaar bracht. Marianne heeft naast een centrale rol ook alle benodigde overeenkomsten opgesteld, zoals aandeelhoudersovereenkomst, geheimhoudingsverklaringen, Concurrentiebedingen etc. Fijn om alles via één centraal persoon te kunne regelen.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Marianne van scherp legal heeft mij perfect geholpen met haar scherpte en haar vakkundigheid.

• Geholpen door: Marianne Zeeman

Scherpe aanpak op menselijke manier met top resultaat

Wanneer een zakelijke situatie je als persoon compleet uit het veld slaat, wil je niet alleen zakelijk gezien horen waar je recht op hebt. Je wilt ook gehoord worden in de pijn die het je doet. Scherp.Legal, in dit geval in de persoon van Marianne, gaf ruimte aan die pijn, zodat ik zelf weer stevig in mijn zakelijke rechten kon gaan staan. Zij schetste de rechten die ik had en zorgde ervoor dat ik hierin mijn eigen keuze kon maken qua aanpak. Marianne zorgt dat je zelf aan het roer blijft staan en het vraagstuk oplost op een manier die bij jou past.

Over Advocaatscore.nl