Aardige mensen en snel gedaan

Duidelijk, Consequent, Hulpvaardig en Betrouwbaar!

Vanaf 1e kennismaking t.m. het isoleren fantastisch verlopen. Vakkundig bedrijf!

Ze doen wat ze beloven en communiceren duidelijk

Ze doen wat ze beloven en communiceren duidelijk

Kortom: professionals

prima.

alles volgens afspraak gedaan, op tijd en netjes gewerkt.

Het advies en werkzaamheden m.b.t. de te isoleren spouwmuur als prima ervaren. Wel jammer dat het administratief wat rammelt.

Zeer tevreden!

Ik kan kort zijn, onze ervaring is dat wij zeer tevreden zijn over de dakisolatie die is aangebracht! Zeker ook gezien de korte tijd die er zat tussen de offerte en het uitvoeren. Zeker aan te bevelen!

accurate afhandeling

na tel.afspraak voor een offerte is alles snel gegaan na goedkeuring van de offerte is er per ommegaande een afspraak gemaakt voor uitvoering de uitvoering is vlot en netjes verlopen door prettige medewerkers die na afloop ook alles keurig hebben achtergelaten.

Betrouwbaar en kundig

Dit bedrijf heeft bij ons huis de muren geïsoleerd. Opvallend snel kwam er iemand kijken om een offerte te kunnen maken, keurige communicatie via telefoon en mail. Ook goede planning en prettige werknemers die de muur kwamen isoleren. Nette afhandeling , niet uitgevoerde handelingen worden weer van de offerte afgehaald. Al met al, zijn we zeer tevreden over dit bedrijf en zitten wij er een stuk warmer bij.

helemaal goed

Alles goed gegaan , snel en netjes gewerkt. Het waren geen praters maar daar komen ze in eerste instantie ook niet voor. geen rommel achtergelaten, kortom prima.

Ik ben tevreden met de werkzaamheden die zijn uitgevoerd.

Van tevoren goed geinformeerd. De werkzaamheden zijn correct uitgevoerd. Goed overleg gepleegd. Vriendelijke mensen.

Top werk geleverd!

Wij hebben onlangs zowel de spouwmuur als ons dak laten isoleren door IsoEnergy. Het hele proces vanaf het eerste contact tot oplevering van het werk is zeer prettig verlopen. Goede communicatie en duidelijke afspraken. Tijdens de werkzaamheden aan onze zolder heeft de vloer een kleine beschadiging opgelopen, hier werden wij direct over geïnformeerd en dit werd snel en adequaat opgelost. Wij raden IsoEnergy van harte aan!

Mega snelle levering!

Na eerste aanvraag en levering zat maar enkele weken. Alles wordt snel en correct geregeld.

prima service!

we zijn heel tevreden erover!

Vakkundig

Geheel proces conform verwachting verlopen. Ziet er professioneel uit.

Nette mensen. Goed gedaan

Alles op tijd gedaan. Goed werk verricht.

Het zijn aardige mensen werken netjes en snel en we zijn er blij met onze vloer isolatie

Netjes gewerkt

Werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd.

Zeer goede voorlichting en uitvoering

Goed advies, snelle opvolging van vragen. Nette uitvoering van de werkzaamheden.

Prima, zal jullie naam doorgeven aan vrienden met isolatieplannen.

Voortreffelijk, De reactietijd was bijzonder snel, de consulent was zeer kundig en beleefd en de offerte kwam snel. Na akkoord van mijn kant was het vleermuisvrij-maken en isoleren binnen twee weken vakkundig gebeurd. De specialisten waren keurig op tijd, het nodige herstelwerk is prima gebeurd en het pand is brandschoon achtergelaten.

Mijn ervaring met ISOEnergy was enorm goed.

Mijn ervaring met ISOEnergy was enorm goed. Vanaf het begin van het proces tot de nazorg erg goed geholpen. En de medewerkers en medewerkster met wie ik in contact ben geweest waren vriendelijk en leuk om mee samen te werken. Ook heb ik zelf mogen meehelpen van alle monteurs wat ik als erg leuk en leerzaam heb ervaren. De adviseur en de administratieve collega's waren enorm behulpzaam en duidelijk. Dus het was een goede ervaring voor iedereen. Mijn complimenten aan iedereen.

fijne persoonlijke benadering

vriendelijke mensen met persoonlijke benadering en na werkzaamheden netjes achter gelaten. aandachtspunt; de grondinspectie stond niet op de offerte maar wel op de factuur.

Ik ben tevreden over jullie bedrijf wat het betreft het aanbrengen van spouwmuur en dakisolatie Ze zeggen wat ze gaan doen werken netjes en hebben regelmatig contact met de klant Na de werkzaamheden laten ze de boel netjes achter

Bedrijf wat zijn afspraken nakomt.

Goed georganiseerd bedrijf, wat ook correcte jongens in dienst heeft.

Niet alle medewerkers even bekwaam.

De parels in de spouwmuur schelen echt in de energierekening en geven binnen een comfortabel klimaat. Bij het plaatsen zijn echter de ventilatieroosters dichtgesmeerd en zijn er geen nieuwe geplaatst. Gelukkig maakte iemand ons hierop attent. Inmiddels opkruipend vocht uit de kruipruimte, het was daar zeer nat. Na een belletje is er een -expert- wezen kijken die concludeerde dat er inderdaad roosters moeten worden geplaatst tegen kostprijs. Maar dat de stuclaag los laat kan hier niet van zijn. Toevallig, we wonen hier 14 jaar en nooit last van gehad. Wij vinden een half jaar na het isoleren nog steeds parels in de tuin. Ook al zijn ze zogenaamd biologisch afbreekbaar, dit is niet wenselijk. Zeker niet in de vijver, vissen eten ze op met alle gevolgen van dien. Waar de parels vandaan komen, is een raadsel volgens ISO Energy. Als we ze na een tijdje nog vinden, moeten we weer bellen. Let ook op de afdichting van de gaten, dit is bij ons niet netjes gedaan. Controleer het werk dus goed. Ook al doen medewerkers alsof, ze hebben er niet allemaal veel verstand van. Anders waren er meteen ventilatieroosters aangebracht. En medewerkers blijven hangen in de auto omdat ze anders te snel klaar zijn en nog naar een andere klus moeten. Bijzonder.

Over ISOenergy

ISOenergy BV is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het na-isoleren van bestaande spouwmuren, vloeren, kruipruimten en daken.