Zie boven
Storing aan de auto. Nog dezelfde gerepareerd. Echt super!
Het betreft mijn 13 jaar oude Honda Jazz. Oordeel op basis van 2 jaarlijkse onderhoudsbeurten + 2 APK-keuringen.
Helder, duixelijk verwachtingenmanagement, meedenkend in minder dure opties. Heel fijn.
Fijne garage waar je goed wordt geholpen en op de hoogte gehouden als er bijzonderheden zijn. Ze denken ook met je mee voor een goed plan voor het onderhoud van je auto.
Er worden goede afspraken gemaakt en na gekomen auto rijdt weer als een zonnetje.!
Uitstekend en snel geholpen!
Heb hier mijn auto laten keuren,en was afgekeurd samen met de garage gezocht naar een goedkope oplossing.
Wij kwamen hier voor een hele kleine reparatie. Hadden vante voren gebeld voor een afspraak en konden op hele korte termijn terecht. Heel fijn dat er geen lange wachttijd was, fijne afhandeling en service. En de kosten vielen heel erg mee. Niet te vergelijken met een merkdealer waar de wachttijden van ook nog eens bijzonder lang zijn. Wij komen zeker terug!
Zie boven
Als er een probleem is wordt je als vaste klant snel geholpen.
Goede service en deskundige en vriendelijke mensen die met je mee denken.
Goed, snel, klantvriendelijk
Geen klachten
Denkt met klant mee
Duidelijk, eerlijk en meedenkend.
Arnold en collega's zijn 100 % eerlijk in hun werk. Geven goed advies en zorgen dat je weer veilig de weg op kunt. Snelle communicatie en super in omgang. Ik ben blij dat ze de auto van mijn zoon weer top in orde gemaakt hebben.
Ik ben heel content met de auto die ik onlangs gekocht heb. Enkele kleine problemen zijn snel en vakkundig opgelost.
Goedemorgen service, weten wat ze doen
De auto ging kapot, op een tijdstip wat niet slechter kon uitkomen. Gelukkig wist deze vakgarage ons binnen niet al te lange tijd weer vooruit te helpen. Mensen, super bedankt!
Kom al vele jaren bij garage Tip en ben altijd netjes geholpen met duidelijke uitleg over onderhoud/reparaties.
Ik vind het fijn dat het niet zo’n grote garage is; daardoor is er sprake van persoonlijk contact. De mensen bij de ontvangstdesk nemen de tijd voor je. Er wordt duidelijk aangegeven wat de kosten zullen zijn en als die onverwacht hoog zijn dan wordt er contact met je opgenomen. Tot slot een opmerking; Ik had niet doorgekregen dat ik een sms zou krijgen als ik de auto op kon halen. Ik had een telefoontje verwacht en heb daar tevergeefs op zitten wachten en uiteindelijk zelf gebeld.
Ze denken mee of een reparatie nodig en zinvol is
Al jaren klant, er is geen betere partner te vinden voor reparatie en onderhoud.
Topservice aangeboden door een zeer vriendelijke en kundige eigenaar met idem dito personeel.
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.