Zeer prettig geholpen bij twijfels binnen loopbaan

Zeer prettig en professioneel geholpen tijdens twijfels binnen mijn loopbaan. Persoonlijk contact, tools om duidelijkheid te scheppen en prettige en oprechte vragen om mij verder te helpen.

Deskundig en praktisch toepasbaar advies

De loopbaansessies met Nicole vond ik waardevol. De leuke opdrachten die inzicht geven in waarnaar je toe wilt. De praktisch toepasbare tips over bijv. Linkedin en het kritisch meekijken met een sollicitatiebrief. Zelf tussen de sessies door ondersteunde ze per e-mail. Ze staat echt naast je maar met een positief kritische blik. Nicole bedankt!

Een stap in de goede richting!

Na het opzeggen van mijn baan (waarin ik me al een tijdje niet meer op mijn plek voelde) en een ingrijpende verandering in mijn persoonlijke situatie wist ik niet meer welke kant ik op moest. Dat ik niet verder wilde met hetgeen ik deed was het enige wat ik zeker wist. Ik ging een loopbaantraject aan met Symbus. Bianca nam te allen tijde de tijd voor mij, we hadden waardevolle gesprekken en ze gaf me de ruimte mijn proces er in mijn tempo te laten zijn. De opdrachten gaven heel veel inzicht in mijn competenties, waar mijn interesses liggen en wat ik vooral niet meer wil. Vanuit deze basis kon ik verder en het vooral ook op mijn pad laten komen. Een echte aanrader dus om dit traject te volgen bij Symbus als je het even niet meer weet!

De gesprekken waren prettig en de vragenlijsten zeer nuttig.

Ik heb de gesprekken met Karin als erg prettig ervaren. Ze legde aan het begin goed uit hoe ze het traject wilde aanpakken en waarom ze bepaalde vragenlijsten inzette. Daarnaast vroeg ze regelmatig waar ik behoefte aan had. Bij de beroepentest had ik bij het zien van de (beknopte) uitslag eerst mijn twijfels over het nut ervan, maar door er samen doorheen te gaan begon ik steeds meer de waarde ervan in te zien en uiteindelijk heb ik er veel informatie uit kunnen halen. Door middel van dit traject heb ik echt een duidelijker beeld gekregen van de carrièrerichting die ik op kan gaan.

Een leerzame ervaring over mijzelf, wie ben ik, wat kan ik, waar sta ik voor en wat zoek ik.

Mijn ervaring over Symbus is positief. Als je na tig dienstjaren zonder werk komt te zitten voelt dit niet goed. Je zelfvertrouwen in je kunnen gaat flink na beneden. Het is dan fijn als iemand met je mee denkt, mee kijkt in wat jij kunt en wat jij wilt. Uiteindelijk moet je het zelf doen. Maar de steun, de handvaten en het luisterend oor vanuit Symbus heeft mij hier zeker bij geholpen.

Grote hulp gebleken met het zoeken naar een nieuwe baan

Kundig,begripvol,persoonlijk en professioneel.

Weloverwogen aanpak om de juiste kandidaat te matchen.

Prettig, plezierig, goed luisterend, mogelijkheden zien en juiste afwegingen maken.

Een fijn, professioneel traject waarin ik mezelf beter heb leren kennen.

Gelijk vanaf de eerste afspraak had ik een fijne klik met Karin. Ze heeft veel kennis en zet je aan het denken. Ze is enorm gedreven en doet er alles aan om tot een gewenst resultaat te komen. Werkt iets niet dan gooit ze het over een andere boeg. Als het uiteindelijke doel maar wordt bereikt. Ze laat zich niet snel uit het veld slaan. Ik heb mezelf beter leren kennen. Weet wat er bij mij past en wat minder. Soms verrassend, maar soms ook een bevestiging van wat ik zelf al dacht. Doordat ik beter weet wat ik wil en wat ik kan heb ik meer zelfvertrouwen gekregen. Ik kan het iedereen aanraden. Het is verhelderend, werkt stimulerend en je krijgt er energie van. Een traject als dit brengt je altijd iets.

Prettige communicatie!

Symbus is een echt achterhoeks bedrijf wat staat voor nuchterheid en nakomen van wat het beloofd. Korte lijnen qua communicatie. In mijn ogen zoals het hoort. Complimenten daarvoor!

Het ontwikkeladvies van Karin heeft me heldere inzichten gegeven.

Het contact met mijn coach Karin was erg prettig. Ze heeft me uitstekend begeleid, de tools hebben me inzicht gegeven en door het bespreken van de uitkomsten konden we weer een laag dieper gaan. Ik heb hierdoor een heldere richting uitgestippeld. Dank je wel Karin, je bent een geweldige coach!

Een positieve ervaring; ik ben er echt mee opgeschoten...

Voor mij was het een nieuwe ervaring om aan een traject als dit deel te nemen. Ik heb het als enorm waardevol ervaren. Vanaf het eerste gesprek voelde het vertrouwd. Ik kreeg de juiste vragen voorgeschoteld en het hielp me om veel dingen te ordenen in mijn hoofd. Een stukje bewustwording en puzzelstukjes die op hun plek vallen. Dit traject heeft me geholpen, zodat ik nu betere keuzes kan maken en scherper voor ogen heb wat ik in de toekomst zou willen. Ik denk dat ik mezelf beter heb leren kennen. Ik vind het knap dat dit in zo'n korte periode gelukt is.

Perfecte hulp om de juiste weg te vinden.

Ik ben gestart met het traject omdat ik wist dat ik iets anders wilde maar er waren zoveel mogelijkheden dat ik er zelf niet meer uit kwam. Door middel van de fijne gesprekken en nuttige opdrachten heb ik richting kunnen geven aan mijn wensen en gedachtes. Ook toen ik ging solliciteren kreeg ik handige tips bij mijn CV en brief.

Goede persoonlijke begeleiding en laten zien waar de mogelijkheden voor de verdere loopbaan liggen.

Extra handvatten en erg betrokken bij mijn onderzoek.

Zeer deskundige loopbaanbegeleiders die erg betrokken zijn bij jou onderzoek en ontwikkeling. Prettige samenwerking met Monique, door de loopbaantesten heb ik een beter inzicht gekregen in mijn competenties. Door mijn onderzoek en de goede gesprekken met Symbus heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken wat aansluit bij mijn achtergrond en expertise.

Fijne en waardevolle gesprekken

Ik vond de gesprekken omtrent het zoeken naar een passende baan en jouw interesses en competenties heel waardevol. Voor mij was het een stok achter de deur om actief te kijken naar mogelijkheden, wat ik belangrijk vind en wat ik leuk vind. Zonder deze gesprekken had ik dit waarschijnlijk voor me uit geschoven. Nu krijg je meer inzichten en ook tips om bijvoorbeeld actief je netwerk te benaderen. Het heeft me aan het werk gezet om passend werk te vinden!

Goede begeleiding met persoonlijke aanpak

Ik ben door Symbus goed begeleid in het uitzoeken naar welke richting ik op wil met mijn loopbaan. Dit werd gedaan met een persoonlijke aanpak, er werd echt de tijd voor me genomen. Ook was er altijd ruimte om mijn contactpersoon tussen de afspraken door te benaderen voor vragen. Ik ben super tevreden en ik zou het dan ook iedereen aanraden om deze zoektocht met begeleiding van Symbus aan te gaan!

Leerzaam!

Het leek me goed om te kijken of ik nog op het juiste spoor zat m.b.t. de functies waar ik op solliciteerde. Ik heb het gratis ontwikkeltraject gevolgd van 4 sessies. Kort, maar zeker de moeite waard. De gesprekken met Nicole Stroet heb ik als zeer prettig ervaren. Ze wist onzekerheden weg te nemen. Dankzij haar feedback en tips zijn mijn CV en sollicitatiebrieven up to date. Mede hierdoor en door eigen inzet heb ik op korte termijn een nieuwe baan weten te bemachtigen. Nogmaals dank Nicole.

Extra handvaten om weer verder te kunnen

Ik heb het gratis ontwikkeltraject gevolgd van 4 sessies. Kort, maar zeker de moeite waard. Ik heb extra handvaten, testen en tips meegekregen waar ik zelf verder mee aan de slag kan. Ook was er persoonlijke aandacht, dus niet alleen maar testuitkomsten bespreken, dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Zeer prettige en deskundige advies

Zeer prettige en deskundige advies

Erg Fijn!

Nicole heeft me heel fijn op weg geholpen . Tussen de afspraken door kon ik haar altijd nog bellen/mailen!

Zeer deskundig

Mijn loopbaanontwikkelingstraject heb ik als zeer waardevol ervaren waardoor ik weer vervolg weet te geven aan mijn professionele carrière. De zeer deskundige Carin heeft mij hierbij op een erg prettige manier geholpen. Nogmaals veel dank!

Fantastisch geholpen door Symbus

De gesprekken met Nicole in het ontwikkeladvies traject heb ik als zeer waardevol en prettige ervaren. Het is een stuk helderder geworden waar mijn interesses liggen en ga daar nu meer richting aan geven.

Leerzaam traject en heel erg prettig geholpen

Door mee te doen aan dit ontwikkeltraject heb ik mijn CV en motivatiebrief goed op orde en ook heb ik nu ruim voldoende tools om met vertrouwen uit te kijken/op zoek te gaan naar een nieuwe baan.

Fantastisch geholpen door Symbus

Arbeidsontwikkeladvies en trainingen gehad door symbus, een zeer fijne en plezierige gesprekken gehad en heel goed geholpen. Ook na afloop zijn ze nog behulpzaam..

Zeer prettige en deskundige begeleiding.

Ik heb de gesprekken als zeer leerzaam, boeiend en interessant ervaren. Stimulerend, motiverend, ik heb er veel van geleerd.