Top dealer

Qua service echt super, komt afspraken na en weet veel van de auto. Dit kan Wessel je ook duidelijk uitleggen. Hij is meedenkend en eerlijk. Ook als je vragen of problemen hebt na de verkoop staat hij voor je klaar om te helpen. Aan te raden als je een vertrouwde dealer zoekt!

Het is een topbedrijf

Heb bij Wessel een Ducati multistrada 950 gekocht terwijl dat eigenlijk niet zijn ding is. Hij heeft me geweldig geholpen en mij alle vertrouwen gegeven alle afspraken die we gemaakt hadden zijn perfect nagekomen. Het voor mij echt een aanrader Bedankt Wessel voor de goede zaken

eerlijk en perfecte service

afgelopen zaterdag mercedes cla 180 amg line opgehaald. Eerste indruk met Wessel voelde al betrouwbaar en dat heb ik niet snel met garage's. Bij het bezichtigen van de auto zag ik dat de twee voorbanden versleten waren. Wessel heeft beloofd als de profiel onder de 3,5 mm is dat hij zou vervangen. Het was 3,3 mm constateerde hij waar ik niet bij was. Zoals belooft kwam hij zijn afspraak ook na.Tijdens en na de aanschaf van mijn droom auto heb ik nog steeds perfecte service. Dat in nederland überhaupt nog zo een goeie garage bestaat .Ik kan nog heel veel over schrijven.... kortom mensen als jullie echt een goeie betrouwbare auto/service wil en die afspraken na komen... Ga dan niet verder zoeken. Die hebben jullie namelijk al gevonden. bedankt Wessel. Gr,MBL

Top bedrijf!

Wessel weet heel goed hoe een klantbeleving moet zijn als je een andere auto wilt kopen. Met de juiste tone of voice wordt je hier geholpen. En hij komt na wat er belooft is. Meer zelfs nog: Wessel zag nog twee kleine butsjes toen de auto een dag voor oplevering in het zonlicht stond. Meteen geschakeld en dezelfde dag is dit hersteld. En dan de onthulling toen we de auto kwamen ophalen. Dit was een echte verrassing. We mochten onze auto ‘uitpakken’. Nog niet eerder mee gemaakt. Dank je wel AutoBlok en Wessel. De koop voelt als heel vertrouwd. We zijn enorm blij met onze Audi Q5!!!

Perfect!

Geholpen door Wessel bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. De service is simpel weg top! En vele male beter in vergelijking tot andere dealers. Alles netjes afgehandeld en dat ik een paar dagen tijd. Al met al zeer tevreden, en zeker een aanrader! Ik kom hier nog zeker terug.

• Ontvangst

Uitstekende service door jonge enthousiaste ondernemer

Wij hebben onlangs een prachtige BMW X1 bij Autoblok aangeschaft, waar we heel blij mee zijn. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door Wessel Blok, er werd alle tijd en aandacht door hem voor genomen (dat is helaas nog wel eens anders in de branche), en er werd goede en consistente uitleg over de auto gegeven. De gemaakte afspraken werden nagekomen en de auto werd "feestelijk" afgeleverd, alsof het een nieuwe auto betrof, heel leuk! Als we toe zijn aan een volgende auto gaan wij zeker weer bij Autoblok kijken en wij kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen!

• Ontvangst

Komt alle afspraken na en handelt alles correct af.

Wij hebben recent een GLE450 model 2020 aangeschaft en zijn zeer tevreden over de wagen en de ontvangen service van Wessel. De aflevering van de wagen was met aandacht verzorgd en even wat anders dan wat wij bij een Mercedes dealer bij nieuwe wagens hebben meegemaakt. Ook de ontvangst en service bij de eerste proefrit en kennismaking met het bedrijf was zeer prettig.

Top service!

Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen door Wessel Blok. Prachtige Showroom met top modellen zéér aan te bevelen bij iedereen.

Professioneel maar toch persoonlijk

Via internet bij Autoblok terecht gekomen. Wessel Blok onderscheidt zich vooral in de extra moeite die word gedaan om bepaalde wensen van een klant te kunnen vervullen. Dit word door andere wel eens als onbelangrijk gezien. Top bedrijf

Hartstikke goed!

Wij hebben de inruil van onze auto’s en aankoop van een nieuwe auto bij Wessel als zeer prettig ervaren. Wessel is vriendelijk, kundig en denkt graag met je mee. Wij komen zeker nog een keer terug.

• Ontvangst

Bedankt voor het schrijven van de positieve review. Ook ik heb de onderhandelingen met jullie als zeer prettig ervaren. Ik wens jullie heel veel rijplezier toe met de door jullie aangekochte BMW. Tot de volgende keer!

jonge ondernemer die snapt dat het om kwalitiet gaat

Heb een prachtige Mercedes EQC gekocht bij Autoblok. Welbespraakte jonge ondernemer met een super service!

• Ontvangst

Bedankt voor jouw Beoordeling Jeroen. Het was prettig en snel zaken doen. Heel veel plezier met de door jullie aangekochte Mercedes EQC. Echt een plaatje met de 21'' velgen eronder!

Top service van mooi bedrijf.

Hier een mooie Mercedes gekocht in topstaat. Service was helemaal in orde. Ik raad iedereen aan hier een keer te gaan kijken.

Persoonlijke en professionele service en geweldige auto’s!

Allereerst verliep het contact met Wessel Blok op zeer professionele en prettige wijze. Er wordt snel contact met je opgenomen en er is alle mogelijkheid om de auto in alle rust te bekijken. De flexibiliteit en het geduld wordt ook zeer gewaardeerd! De financieringsaanvraag liep niet altijd soepel maar hier was zeker begrip voor. De auto werd thuisbezorgd in perfecte staat, volgetankt en ook nog met een afleverbeurt en garantie. Super!! Aan alle details werd gedacht zodat de auto meteen al glimmend en met een aantal nieuwe onderdelen de weg op kan. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik Wessel Blok Auto’s kan aanbevelen aan iedereen en het is zeker niet uitgesloten dat ik nog eens terugkom voor een toekomstige andere auto!

Geweldige service van een betrouwbaar bedrijf

Wij zijn bij Wessel Blok terecht gekomen door een advertentie op internet. Het was voor ons een aardig stukje rijden maar alles het leek op het eerste oog waard te zijn. Onze eerste ervaring met Wessel Blok was dan ook goed. We kwamen aan en de desbetreffende auto stond al klaar. We werden keurig te woord gestaan en vragen werden eerlijk beantwoord. Na een positieve testrit besloten we dan ook om de auto te kopen. Deze was al scherp geprijsd en daardoor was er weinig onderhandeling mogelijk. Uiteindelijk zijn wij wel tot een mooie overeenkomst gekomen waar wij een zeer goed gevoel aan over hebben gehouden. Een week later konden we de auto ophalen. We hadden via de mail nog wat punten aangegeven die ons opvielen tijdens de proefrit. Hier is zo veel mogelijk naar gekeken om dit op te lossen. Tot onze verbazing waren zelfs meerdere punten opgepakt dan wat ons was opgevallen. We hebben dan ook een zeer complete auto mee naar huis genomen en hebben een zeer goed gevoel over gehouden aan de aankoop. Wessel Blok is een betrouwbaar bedrijf dat een naam hoog te houden heeft. Hij zal met je mee denken om tot een goede oplossing te komen voor eventuele problemen. Wij zouden hier zeker terug komen voor een nieuwe aankoop.

Topervaring! Superservice en betrouwbaar adres

Wessel is een jonge, enthousiaste ondernemer met kennis van zaken. Geen rare fratsen met de prijs, maar gewoon een redelijke verkoopprijs met een redelijke inruilprijs voor je eigen auto. Onderaan de streep voor iedereen een goede deal. Service is uitmuntend, kan niet anders zeggen. Wij rijden inmiddels aantal maanden met hele volle c-klasse en zijn zeer tevreden. Volgende keer gaan we weer kijken of we bij Wessel kunnen slagen

Auto gekocht en afhandeling zoals afgesproken. Goede service is inderdaad doen wat ze zeggen dat ze doen. Zeer tevreden.

Zeer aanbevolen voor alles betreft uw auto

Mijn evaring met Wesselblok is vanaf begin To heden Super. Service & communicatie is prima en mocht je probleem tegenkomen zullen ze je helpen met de beste mogelijkheid. Zeer aanbevolen!

Eenvoudig, ongecompliceerd en daar door perfect!

Via autoscout leek het erop dat bij Wessel Blok de juiste auto voor mij in zijn voorraad stond. Na telefonisch overleg richting Wessel getogen. De Benz GLC 43 AMG bleek conform omschrijving en was een plaatje, niet van nieuw te onderscheiden. Inmiddels in 6 maanden ruim 10.000 km met de Benz gereden. Probleemloos natuurlijk. Top auto verkocht door een klein bedrijf waaraan menig groot bedrijf nog een puntje kan zuigen! Ik denk te kunnen zeggen waarover ik spreek als zoon van een autodealer en zelf was ook ik in mijn gehele werkzame leven, autodealer. Wessel ga zo door, klanten voelen zich bij jou thuis en jouw producten zijn van topklasse! Het ga jou goed. Dit is commentaar van ‘n zeer tevreden klant die ‘t weten kan.

Ik heb bij Wessel een Mercedes A250 gekocht. Van te voren goed en snel contact gehad en ook een proefrit was zo geregeld. Na een paar maanden ging helaas het motorstoringlampje branden, maar dit is goed binnen de garantie verholpen. Tot zover zeer tevreden met mijn Mercedes!

Prettig gedaan

Correct, vriendelijk, verstand van zaken. Auto keurig afgeleverd, alles volgens afspraak.

Mijn eerste auto, rijden vol vertrouwen

Na mijn rijbewijs gehaald te hebben, ging ik opzoek naar mijn eerste auto. Ik had Wessel Blok Auto's gevraagd om voor mij, de perfecte eerste auto te zoeken. Ik was al gelijk verkocht met het eerste vondst. Ik heb de auto van Wessel Blok Auto's gekocht voor een eerlijke prijs en goede qualiteit. Ik ben erg blij om zo te starten met mijn 'autoleven'!

Prettige ervaring en nette, goed service.

Alles was goed geregeld. Ga voor de volgende auto zeker hier weer kijken!

Mooie auto geleverd en verwachtingen qua service ruimschoots overtroffen.

Over AUTOBLOK BV

AUTOBLOK, een familiebedrijf, dat zich richt op de in- en verkoop van hoogwaardige occasions. Na jarenlange ervaring op het gebied van autotechniek, hebben wij onze activiteiten binnen de automotive-branche verbreed en kunnen wij met trots een prachtig aanbod van auto's bieden. Bij het selecteren van onze voertuigen nemen wij de aanwezigheid van diverse, verschillende opties nauwkeurig in acht. Onze rijk uitgevoerde auto's bieden u een hoog comfort en zijn de waarborg voor een hoge restwaarde. Wij heten u van harte welkom in onze showroom voor een nadere kennismaking. Met uw wensen aangevuld met onze kennis komen wij graag tot de juiste keuze.