Had wel niet de goede bus die ik gevraagd heb, maar v/d heuvel heeft het toch netjes opgelost

Fijn bedrijf doen moeite voor je . Je wordt er vriendelijk en netjes geholpen .

Professioneel. Op tijd en doet precies wat beloofd is

Nog nooit een slechte ervaring gehad met VDH in Roosendaal. Vertrouwd familiebedrijf en dat is tegenwoordig lastig te vinden.

Top service en geen bla bla, maar gewoon doen.

Fijne ervaring met advies en regelen aankoop bedrijfsauto.

Professionele, snelle hulp!

Staan altijd voor je klaar, handelen goed, eerlijk en open communicatie. Zeer fijn bedrijf en goede sfeer.

Superservice op alle fronten

Door een versnelde start van mijn onderneming had ik snel een nieuwe bedrijfswagen nodig, dit is door de inzet en het snelle schakelen van Van den Heuvel Automotive gelukt. Ik heb precies de bedrijfswagen die ik zocht en ben er nog steeds erg tevreden over.

Klantvriendelijk bedrijf

Altijd welkom en vriendelijke mensen

Top bedrijf

Het fijne is de persoonlijke aandacht en dat je altijd vervangend vervoer hebt.

Fijne samenwerking

Denken mee, komen met goede alternatieven voor ons budget, reageren snel, zijn flexibel en komen afspraken na.

Boven verwachting

Voor een van onze auto’s liep de APK af. Ondanks de grote drukte hebben zij een plekje voor ons weten te maken en ons hierbij geholpen. Wij kregen ook een leen auto mee en de auto stond gewassen (!!) klaar om op te halen. Dat noemen wij nou service! Geweldig

Super vriendelijk en behulpzaam

Super vriendelijk en behulpzaam. Snel reactie en komen afspraken na.

Zeer goede service en begeleiding bij aankoop van een auto

De aankoop van een nieuwe auto, is door het team van van de Heuvel zeer goed begeleid en de service daarna die is verleend, was zeer professioneel.

Top service!

Service op hoog niveau en klantgericht met aandacht voor kwaliteit!

Fijne communicatie, kennis van zaken en pro actief

Prettig

net en goede service

goede en nette service

Goed advies en goede service!

Goed advies en goede service!

Een zeer betrouwbaar bedrijf.

Een zeer betrouwbaar bedrijf. Hele lieve en fijne groep hard werkende mensen. Zeer fijne collega's

Ik ben van A tot Z geweldig bijgestaan bij de aankoop van mijn nieuwe bedrijfswagen.

Ik was vanwege de start van mijn bedrijf op zoek naar een bedrijfswagen, dan is er voor mij geen andere als Van den Heuvel Automotive. Gelukkig hadden ze precies de bedrijfswagen die ik zocht in de showroom staan. De aankoop ging vlot en ik ben super bijgestaan, van het leasecontract tot aan de opties en de belettering.

nette service

Netjes en vriendelijk te woord gestaan door medewerker

Persoonlijke fijne service

Op maat gezocht naar een voor mij passende bedrijfsbus. Heel Blij mee !! Fijne service !

super service en klantgericht

Zéér klant vriendelijk en meedenkend

Supergoed en direct geholpen

Prettig contact en direct geholpen ondanks dat wij geen vaste klant zijn. Duidelijke uitleg van de problemen en kosten. Zullen vanaf nu daar zeker weer heen gaan.

Fijne mensen met een prima uitleg en veel geduld en tijd.

Klantvriendelijk

Na problemen met onze bedrijfswagen zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Snelle oplossing aangedragen. En probleem opgelost. Vriendelijke en kundige mensen

Snel goed en kwalitatief bedrijf