Slechte reparatie

Monteur is tijdens het vervangen van een verstuiver en brandstoffilter vergeten om diverse slangen van/naar het brandstoffilter goed vast te zetten zodat er rijkelijk diesel in de gehele motorruimte terecht kwam met als gevolg dat er grote plassen diesel op de parkeerplaats kwamen. Het is goed dat er geen diesel op het uitlaatspruitstuk terecht is gekomen daar diesel een zelfontbrandingstemperatuur heeft van 250 graden en het spruitstuk aanzienlijk warmer kan worden, auto had door dit mankement makkelijk af kunnen branden. Het enige voordeel is dat de motorruimte weer redelijk schoon is geworden. Service nadien was wel goed met het ophalen van de auto en de gratis leenauto.

Super autobedrijf.

Dit is een autobedrijf waar je als familie binnenkomt. Persoonlijk vriendelijk en zeer professioneel autobedrijf.

Mensen daar nemen de tijd voor je en altijd vriendelijk

Super ervaring!

Afgelopen week onze auto geleverd gekregen en uiterst tevreden over de klantenservice van vd Heuvel Automotive! Perfecte begeleiding vanaf aankoop t/m levering!

Super goede service

Heel erg vriendelijk en super goed geholpen

Geweldig bedrijf

Vandaag mijn nieuwe bus afgeleverd Echt geweldig daar kan menig bedrijf nog wat van leren

Klantvriendelijk

Ik ben als nieuwe klant prefect geholpen van aanschaf van een nieuwe bus. Ook de uitleg over de service was prima en hoe het werkt met van de Heuvel.

erg goed

peoples business

zeer goed en goede service

afgeleverd als nieuw

van de week een 2de hands auto bij hun gehaald, heel netjes geholpen te woord gestaan. bij de aflevering kreeg ik nog een leuk pakketje en was hij keurig netjes gepoetst. aflevering verliep zoals je zou verwachten bij een nieuwe auto, en dat is heel leuk bij een 2dehands.

Wederom heel fijn geholpen door Floris. Echt een betrouwbaar bedrijf met een hart voor de klant.

Goed en betrouwbaar

Goede ervaring

Duidelijke afspraken en service

Van den Heuvel heeft mij prima geholpen met de aanschaf van een occasion bestelbus.

GEWELDIG

Staan altijd op professionele en vriendelijke wijze voor je klaar

Hier kom ik zeker weer terug. Top bedrijf

Hele kundige mensen. Aardig, vrolijk en behulpzaam. Een mooi en schoon bedrijf wat er alles aan doet om de klant op zijn gemak te stellen. Oh ja, de koffie is ook lekker.

Een super fijn en mooie luxe bus met alles erop en eraan.

Zeer fijn geholpen en geadviseerd. Een nette prijs afgesproken incl. inruil. Snelle en korte levertijd. De aflevering was zeer compleet met vele extra leuke gadgets. De eerste 1000 km zitten er inmiddels op, hij rijdt echt fantastisch !!

snelle, goede en persoonlijke service!

Al jaren klant bij van den Heuvel en nog altijd goed tevreden. door een snelle service en het vervangend vervoer, kan ik altijd naar mijn klanten. Ze zetten gewoon net dat stapje extra! iedere keer weer!