Professioneel en vakkundig

Erg fijne advocaat, heeft mij erg goed bijgestaan met uiteindelijke uitkomst vrijspraak

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

Betrouwbaar, duidelijk en erg fijn in de omgang!

Meneer Vahl heeft mij 2 keer bijgestaan in een rechtszaak. Beide keren ben ik zeer tevreden over hoe hij mij heeft geholpen en niet geheel onbelangrijk de uitspraak in deze zaken. Waarvan één vrijspraak! Zelfs op korte termijn zeer goed geholpen, geeft duidelijk advies en is erg betrokken! Ik raad hem iedereen aan!

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

Met Vahl aan u zij, pleit de rechter het meeste vrij!

Situatie leek voor mij hopeloos........ Maar dat was het niet! En wellicht ook niet voor u Verdacht van belaging en vernieling 2019-2021. met schadevergoedingeis €15000-18000. honderden papierpen aan zogenaamd bewijs en tigtallen zogenaamde waargenomen gebeurtenissen. Bij van de Vahl kantoor word grondig naar u zaak gekeken naar alle mogelijkheden in u voordeel. Laat u zich niet kleineren door onrealistische beschuldigingen en ga in de verdediging met Vahl. Aantal punten die opvallen. -Sherp tijdends verhoor. -Bestudeert het procesverbaal grondig. -Geeft goed advies, -Goede voorbereiding rechtzaak, -Fijne communicatie -Betrouwbaar met informatie -Profesioneel tijdens zitting Mijn Uitslag: Eis: officier - 210 uur werkstraf - gevangenis 30 dagen voorwaardelijk - gevangenis 30 dagen onvoorwaardelijk €3000 schadevergoeding - 1x per 2 week meldplicht reclassering - electronische enkelband - locatie verbod - contactverbod - laten behandelen door psycholoog Uitspraak: rechter 40 uur werkstraf €300

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Heel vriendelijk en heeft mij goed geholpen.

Heel vriendelijk en heeft mij goed geholpen.

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Top advocaat die duidelijk en direct is.

In het begin had ik gemengde gevoelens want ja het was mijn eerste keer dat ik een advocaat nodig had. Wim is een hele goede en kundige advocaat en kijkt naar jou als persoon maar ook goed naar de zaak. Als het geen zin heeft zal hij dit ook zeer zeker zeggen. Wim zorgt dat altijd alles op tijd de deur uit is. Ik wil het hele kantoor bedanken voor de goede service en de hulp!

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

erg goed geholpen door deze advocaat!

Met een goede voorbereiding heeft deze advocaat mij bijgestaan bij een dagvaarding. Door haar hulp was de uitspraak positiever dan verwacht.

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Ervaren mensen die vriendelijk zijn en bekwaam.

De ervaring die ik heb zijn, accuratesse kundig en vriendelijk. Dit kantoor behartigt de cliënt in optima forma, gaat ervoor om te zorgen dat de zaak goed verloopt.

Vertrouwd en Kundig

Er is kundig omgegaan met mijn zaak. Beide advocaten luisterden en stelden gerust, terwijl ze telkens alle kansen open lieten. het contact was eenvoudig en persoonlijk. Weinig aanmerkingen op mijn ervaringen. Ook kreeg ik het gevoel dat er een hoop gespecialiseerde zaak kennis aanwezig was. Al met al wat ik van een advocaat verwacht had.

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Ik ben op een deskundige manier geholpen met snelle comminucatie.

Vanaf het eerste gesprek had ik het gevoel dat ik constant up-to-date gehouden werd. Het hele proces was voor mij overzichtelijk en duidelijk. Daarnaast werden mijn vragen snel beantwoord. Verder werd er van te voren een duidelijk en nauwkeurig beeld geschetst van de waarschijnlijke straf.

Kan niet beter

Ervaring is super positief, krijg alles op tijd te horen. En qua vragen beantwoorden krijg ik duidelijk antwoord. Zou het iedereen adviseren om hier geholpen te worden.

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Waar een klein advocatenkantoor groot in kan zijn!

Via Google (!) terecht gekomen bij het advocatenkantoor Vahl. Tot aan de zitting heb ik alleen contact gehad met Wim, de advocaat, via telefoon, e-mail en WhatsApp. Deze vormen van communicatie verliepen soepel en adequaat. Op de dag van de zitting heeft Wim mij persoonlijk bijgestaan en hij gaf tijdens die zitting nèt dat zetje in de goede richting. Dit kleine advocatenkantoor doet wat er door een advocatenkantoor gedaan moet worden: iemand in moeilijke tijden bijstaan door goede communicatie en verstand van zaken!

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

goede hulp en advies gekregen

ik heb hier een goede ervaring. goed geholpen en goed en eerlijk advies gehad.

Correcte en prettige afhandeling

Contact met Moniek was geweldig, persoonlijk en correct. Er wordt proactief meegedacht en gehandeld. De werkzaamheden door de heer Vahl ook zeer correct en vakkundig verricht.

Ben gigantisch goed geholpen

Na het eerste telefoongesprek voelde ik gelijk al vertrouwen.goed en oprecht geholpen.zou bij een eventuele volgende zaak weer aankloppen

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Zeer goede en betrokken bijstand

Als men in het leven te maken krijgt met vervelende situaties is het zeer prettig als je wordt bijgestaan door een advocaat die betrokken is, maar ook kundig is. Mijn ervaring met Vahl Advocaten is alleen maar positief en ik kan mijn zaak met een gerust hart aan hen overlaten.

Deskundig en goed geholpen

Erg fijn geholpen, ik werd gelijk gerustgesteld en het voelde vanaf het eerste moment goed. Ik kon met vragen altijd terecht.

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

De hr. Vahl heeft mijn vader zeer vakkundig en professioneel verdedigd, het resultaat was beter dan verwacht Reageert snel en geeft daarbij ook goed advies Ik kan niet anders zeggen dan dat dhr Val een uitstekend sterk advocaat is. Wij zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat, en raden hem hem zeker aan Bedankt Wim

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

Mevr. C. Dooijenwaard was uitmuntend!

De communicatie is goed, snel en professioneel. Mevr. Dooijenwaard heeft zich er direct in vastgebeten en zich hard gemaakt voor mij. Zeer doeltreffend te werk gegaan. Met een voor mij gunstige uitspraak. Mijn dank is groot, Charlotte Dooijenwaard. Je bent het aanbevelen meer dan waard! Gr. Vanessa

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Als je vast komt te zitten is dit de engel die jou bezoekt in de hel

Ik ben al jarenlang een zeer tevreden client. Dit advocatenkantoor werkt meer dan dat je geld waard is. Ook als je in het weekend vast zit in een arrestantencomplex, zijn ze bereid om op je te woord te staan. Ook al word je in een andere provincie aangehouden is er een bereidheid om naar je toe te reizen. Wanneer niemand je meer gelooft dat je onschuldig bent, staan ze achter je. Wanneer je schuldig bent staan ze achter je.

Betrokken advocaat

Nam de tijd voor gesprekken, duidelijke en snelle communicatie.

Een goede ervaring

Mr. W. Vahl heeft veel moeite gedaan om het beste eindresultaat voor mij te behalen. Mr. W. Vahl is goed betrokken geweest en heeft mij goed geadviseerd gedurende de rechtzaak.

Hartstikke goed

Mw van Dooijeweert is een top advocaat heb altijd vertrouwen gehad in haar. Zij heeft mij telefonisch goed geholpen en tijdens de zitting goed bij gestaan. Ik raad haar zeker aan.

Over Advocaatscore.nl