Een fijne en leerzame samenwerking

Ik heb veel geleerd tijdens het samenwerken met mvr. van Dooijeweert. Er werd duidelijk en vlot gecommuniceert dit heeft mij erg geholpen.

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Zeer correct en goed bijgestaan, menselijke behandeling naar elkaar en geen nummer. Duidelijke open communicatie.

Goed!

Prettig, snel contact!

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

Huisuitzetting op de valreep voorkomen dankzij sterk optreden advocaat

Toen een woningcorporatie 'out of the blue' de huisuitzetting aankondigde van een moeder met drie kleine kinderen, aarzelde de advocaat geen moment om het gezin bij te staan. Hij kwam al snel tot de conclusie dat de corporatie niet het recht had om de huisuitzetting door te zetten. Maar ook na enige correspondentie met de advocaat wilde de corporatie niet van wijken weten. Uiteindelijk maakte de corporatie de datum van uitzetting bekend. De advocaat brak daarop zijn huwelijksreis af (!) om op de valreep een kort geding te kunnen aanspannen. Het geding diende één dag voor de datum van uitzetting. Dankzij een goede voorbereiding en een gloedvol betoog tijdens de zitting bereikte de advocaat zijn doel: de rechter verbood per direct de woningcorporatie om het gezin uit te zetten.

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

Geweldig geholpen door mijn advocaat.

Zonder deze advocaat had ik zeker een veel groter probleem gehad.

Helder en transparant

Compleet gericht op een goede afloop. Helder en transparant! Meedenkend!

Prettig

1ste keer wim gezien en ontmoet. Fijne gesprekken en geduld met mij vanwege mijn slechthorend heid. Hij gebruikt laptop om te typen zodat ik alles kan begrijpen en volgen Groetjes laura

Super fijne samenwerking

Overal betrokken bij en je zo goed mogelijk helpen. Alles goed op orde en duidelijke uitleg.

Een hele fijne avcaatburo

Zeggen wat je kansen zijn en zijn recht voor je raap dus weet je waar je aan toe bent en als ze met iets niet mee eens zijn zeggen ze dat ook maar wat ik het fijnste vind van hun staan voor de gêne die ze verdege dus altijd komen ze op voor de kinderen in hun belang ook zijn soms de ouders er niet mee eens

Vakkundig

100% betrokkenheid bij de cliënt, vakkundig, nauwkeurig en professioneel. Kortom wederom zeer tevreden

• Geholpen door: Mr. W. Vahl

Mijn ervaring is echt top geweest

Ben goed geholpen vriendelijk en heel op recht zou als iemand anders hulp nodig heeft zou ik jullie aandragen echt super gewoon geweldig djw nog voor de goeie hulp gr Harry hauser

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Vanaf het begin tot eind voelde ik mij gezien, gehoord en laagdrempelig en professioneel bijgestaan.

Vanaf het eerste moment dat ik contact opnam met Veluwe Advocaten verliep de communicatie vlug, laagdrempelig en professioneel. Mijn vraag werd goed en adequaat beantwoord en ik voelde mij gerustgesteld in mijn gevoel omtrent de zaak. De contactmomenten die we in de loop van de tijd gehad hebben verliepen goed. Tijdens de zitting werd ik uitstekend bijgestaan door mijn advocaat W. Vahl met wie de omgang erg professioneel en plezierig was.

Professioneel, eerlijk, betrouwbaar

Helaas door omstandigheden had ik vorig jaar een advocaat nodig. Ik kwam uit bij mevr. van Dooijeweert van Veluwe Advocaten. Mevrouw van Dooijeweert was van het begin af eerlijk en luisterde oprecht naar mijn verhaal. Door haar professionele aanpak van mijn zaak, mede alsdoor haar beloftes na te komen besloot ik om verder met haar te gaan. Dit resulteerde in voor mij een positieve uitkomst. Mocht je een advocaat nodig hebben, zit je bij dit advocaten kantoor goed.

Professioneel en betrokken

Helaas had ik vorig jaar een advocaat nodig. Ik kwam terecht bij Veluwe advocaten en mevr. van Dooijeweert heeft mij zeer goed geholpen. Ze was eerlijk, betrokken en wist waar ze het over had. Beloftes maakte ze ook waar. De zaak heeft voor mij een positief resultaat. Dit advocaten kantoor kan ik aanraden.

Goede Advocaat

Helaas had ik een advocaat nodig. Ik ben terecht gekomen bij mevr. van Dooijeweert. Vanaf het eerste moment is zij erg professioneel, duidelijk en betrokken,' Ze legt alles in begrijpelijke taal uit en ze neemt de tijd voor je. Mocht je een advocaat nodig hebben, ik raad dit kantoor aan.

Duidelijke en betrokken Advocaat

Helaas had ik een advocaat nodig. Ik kwam terecht bij mevrouw van Dooijeweert van Veluwe Advocaten. Vanaf het eerste contact was zij erg betrokken, duidelijk en gaf zij mij de juiste informatie. Ook de voorbereiding van de zaak en ook bij de strafzaak zelf was zij erg professioneel. De zaak had voor mij een positieve uitkomst. Dank dat u mij goed heeft geholpen

Erg tevreden !

Ik ben erg blij met de hulp die ik gekregen heb. Fijn om te weten dat er iemand is die ook daadwerkelijk voor je wilt vechten in de rechtbank. Een aardige man die goed naar je verhaal luistert. Als je binnenkomt in het gevestigde pand voel je direct de spanning afzakken. Maar ook de advocaat zorgt dat jij je comfortabel voelt.

Goed, vriendelijk

Meneer gaf t gevoel, erg betrokken te zijn. Voelde vertrouwd. Nadeel: soms erg slecht bereikbaar, wat dan wel stress oplevert

top

ging super overlegt super goed en alles ging zo als het moet dus goed

• Geholpen door: Mr. C.H.J. van Dooijeweert

Fijne prettige advocatuur, denkt mee in oplossingen en weet hoe iets aan te pakken . Raad advocaat ook een ieder aan die een jurist zoekt.

Professioneel en vakkundig

Erg fijne advocaat, heeft mij erg goed bijgestaan met uiteindelijke uitkomst vrijspraak

Over Advocaatscore.nl