Super investering

Mijn zonnepanelen zijn nu ondertussen al een paar maanden geïnstalleerd en ik ben tevreden met het resultaat. Mijn energierekening is gedaald en het voelt geweldig om mijn steentje bij te dragen aan het milieu.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb echt genoten van het werk wat In2Solar heeft verricht. Ze waren zo vriendelijk en behulpzaam, en ik kon echt zien dat ze om hun klanten en hun product geven.

In2solar heeft met perfect geholpen

Ik was bang dat de installatie van zonnepanelen ingewikkeld zou zijn, maar In2Solar heeft me gerustgesteld en alles was snel en efficiënt gedaan.

Tijd voor verandering

Na jaren van dure energierekeningen, was het tijd om iets te veranderen. In2Solar was de perfecte oplossing en ik ben mega blij dat ik de stap heb genomen. Goede ervaring ook gehad met ze.

Stijlvolle panelen

Ik had nooit gedacht dat zonnepanelen zo stijlvol konden zijn, maar In2Solar heeft me laten zien dat het mogelijk is. Mijn dak ziet er geweldig uit en ik bespaar ook nog eens.

responsief en professioneel

In2Solar heeft het hele proces zo gemakkelijk gemaakt! Van consultatie tot installatie, hun team was responsief en professioneel.

Over de goede voorlichting vooraf tot definitieve oplevering ben ik tevreden.

Goede voorlichting vooraf om een beslissing te kunnen nemen. Vlotte levering en montage. Vooraf bedachte bekabeling bleek niet te lukken. De elektricien bleek niet dezelfde dag te kunnen en het lukte niet om de app te activeren. Is enkele dagen later gelukt met hulp van de support.

Heel goed advies, en keurig werk geleverd. de monteurs vragen zelfs om de stofzuiger.

Doe ze maar een bericht ;)

Ik had geen idee hoeveel geld ik bespaarde met zonnepanelen totdat ik met In2Solar begon te werken. Hun team heeft me alles uitgelegd en ik kan nu niet gelukkiger zijn.

Milieu impact verlaagd!

Het was zo'n opluchting om te werken met een bedrijf dat echt om het milieu geeft. In2Solar heeft me geholpen om mijn voetafdruk te verkleinen en het voelt geweldig.

Overtuigende service

eerst was ik een beetje sceptisch over zonnepanelen, maar In2Solar heeft me volledig overtuigd. Het was een geweldige investering en ik ben tevreden dat ik het heb gedaan.

Blij met in2solar

Ik ben blij dat ik voor In2Solar heb gekozen! Hun team was super behulpzaam en deskundig, en nu geniet ik van een mooi dak vol zonnepanelen

Ziet er goed uit!

Het dak ziet er topfijn uit met de zonnepanelen van In2Solar. Net als de energiemeter ;)

Behulpzaam en deskundig

ik heb onlangs In2Solar ingehuurd om de zonnepanelen op mijn dak te installeren en ik ben meer dan tevreden met hun werk. Hun team was zo behulpzaam en deskundig en ze hebben hun best gedaan om ervoor te zorgen dat alles perfect was geïnstalleerd. Ik zou ze zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en professioneel zonnepanelen bedrijf.

Klaar voor de toekomst

In2Solar heeft ons klaar gemaakt voor de toekomst. Bedankt!

dubbel genieten van de zon

Laat die zon maar schijnen! Met mijn panelen kunnen we er tegenwoordig dubbel van genieten.

Eenvoudige installatie

Ik had niet gedacht dat het installeren van zonnepanelen zo eenvoudig zou zijn, maar In2Solar heeft het hele proces zo gemakkelijk gemaakt.

Denkend aan de toekomst

Dankzij In2Solar heb ik nu zonnepanelen op mijn dak die niet alleen mijn energierekening verlagen, maar ook bijdragen aan een duurzamere toekomst voor ons allemaal.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb echt genoten van mijn ervaring met In2Solar. Het proces van offerte tot installatie was zeer efficiënt en het personeel was zo vriendelijk en behulpzaam.

Eerst sceptisch, maar geen spijt!!

Ik was een beetje sceptisch over het idee om zonnepanelen op mijn dak te installeren, maar het team van In2Solar heeft me volledig overtuigd. Ze waren zeer deskundig en beantwoordden al mijn vragen. Nu, een paar maanden na de installatie, kan ik zeggen dat mijn energierekening drastisch is gedaald.

Ik ben blij met de panelen

Zeer blij met de panelen die nu op het dak van mijn huis liggen. Nette nabehandeling van in2solar ook. Super!

Excellent company

In2Solar is an excellent choice for anyone looking for a reliable and affordable solar panel installation. The staff was friendly and knowledgeable, and they were able to find the best system for my needs. The installation process was quick.

Netjes op het dak

De panelen liggen er goed bij op het dak. Er is slim gebruik gemaakt van elk stukje ruimte.

Helder verhaal, nette installatie

Heldere uitleg voor de installatie. Installatie professioneel uitgevoerd, er ging wat mis met boringen naar kruipruimte maar daarna is dit netjes en vlot opgelost. Zou deze partij zeker aanbevelen.

Zou In2Solar aanbevelen!

ik kan In2Solar niet genoeg aanbevelen! Hun team van experts heeft echt hun best gedaan om mij te helpen de beste zonnepanelen te vinden voor mijn huis. Ze waren super behulpzaam, betrouwbaar en hebben echt top werk geleverd. Ik heb nu waar voor mijn geld en ben tevreden met mijn nieuwe panelen!

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.