Betrouwbaar bedrijf

Als je op zoek bent naar een betrouwbaar bedrijf voor zonnepanelen, dan is In2Solar de perfecte keuze. Het personeel is vriendelijk en secuur, en het installatieproces was snel en efficiënt. We hebben nu een zonne-energiesysteem dat perfect werkt en onze energierekening aanzienlijk heeft verlaagd.

In2solar is deskundig

Ik ben content dat ik voor In2Solar heb gekozen voor mijn zonnepanelen. Het team was zeer professioneel en deskundig vanaf het eerste consult tot de installatie. Ze beantwoordden al mijn vragen en zorgden ervoor dat ik volledig begreep hoe het systeem werkte.

Betrouwbaar en betaalbaar

De installateurs van In2Solar waren geweldig! Ze kwamen op tijd en werkten snel en efficiënt om ons zonnepaneelsysteem binnen een dag te installeren. Nu hebben we een betrouwbare en betaalbare manier om onze elektriciteitsrekening te verlagen en te genieten van de voordelen van schone energie.

Fijn bedrijf behulpzame medewerkers

Er waren wat kleine probleempjes maar die werden op dezelfde of de dag erna opgelost. Ze proberen echt je tevreden te stellen. Dus positief over dit bedrijf.

In2solar maakt het proces eenvoudig!

Ik was aanvankelijk een beetje nerveus over het laten installeren van zonnepanelen, maar het team van In2Solar maakte het hele proces zo eenvoudig. Ze beantwoordden al mijn vragen geduldig en hielpen me bij het kiezen van de juiste panelen voor mijn behoeften. Ik zou ze ten zeerste aanbevelen.

Zoek niet verder ;)

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele zonnepanelen installateur, zoek dan niet verder dan In2Solar. Het team was zo deskundig en behulpzaam, en ik ben zo blij met de resultaten. Mijn energierekening is al flink gedaald sinds de installatie!

Zeer prettig ervaren

Het team was zo vriendelijk en professioneel, en de installatie verliep soepel en zonder problemen. Ik ben zo blij met mijn nieuwe zonnepanelen en zou ze aan iedereen aanbevelen.

Van a tot z geweldig geholpen. Nette installateurs die ook nog eens beleefd waren.

in2solar aan iedereen aanbevolen

Ik heb na mijn ervaring met in2solar al mijn kennissen aanbevolen om bij hen zonnepanelen aan te schaffen. Top ervaring, top bedrijf!

Goed gesprek, goede panelen

Toen we het gesprek aangingen met Dominic merkte we direct dat het de juiste keuze was geweest om in2solar te kiezen. Duidelijk uitgelegd en onderbouwd, en nette installatie van de panelen gehad.

Niets op aan te merken

Top bedrijf. In2solar aanrader!

Alles conform afspraak en op netjes tijd

De adviseur heeft bijna 2 uur bij ons de diverse mogelijkheden uitgelegd. Na iets meer dan 5 weken zijn de panelen geplaatst, keurige dakwerkers hebben de dakgoot direct ook schoon gemaakt. zeer tevreden!

Goed geholpen door In2Solar

Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn huis te verbeteren en In2Solar heeft me geholpen om een belangrijke stap te zetten in de richting van een energiezuinig huis. Het zonnepanelen systeem dat ze installeerden, is van topkwaliteit en heeft mijn energierekening flink verlaagd.

behulpzame jongens

Doen wat ze zeggen. en meer zelfs, als er onverwachte aanpassingen zijn in het werk, vragen ze altijd eerst netjes of we het er mee eens zijn voordat ze het doen. Top!

Ik ben overtuigd van zonnepanelen

Ik was niet helemaal zeker over het idee van zonne-energie, maar nadat ik met In2Solar had gesproken, was ik overtuigd. Het personeel was zeer informatief en beantwoordde al mijn vragen. Na het opstellen van de offerte is alles in een rap tempo op het dak gelegd. Ik ben blij dat ik de overstap heb gemaakt.

Blij met de zonnepanelen

Ik ben blij met mijn nieuwe zonnepanelensysteem. Het is niet alleen milieuvriendelijk, maar het ziet er ook nog eens strak uit op mijn dak. Ik heb al meerdere complimenten en opmerkingen gekregen van mijn buren en vrienden.

Super bedrijf

Geweldig geholpen van a tot z! bedankt in2solar.

Grote kostenpost verminderd

Ik ben altijd op zoek naar manieren om geld te besparen en mijn energierekening was een van de grootste kostenposten. In2Solar heeft me geholpen om een zonnepanelensysteem te installeren dat mijn energierekening aanzienlijk heeft verlaagd. Het is een investering die ik zeker terugverdien.

Vanaf het begin kundig

Vanaf het moment dat ik contact opnam met In2Solar, was ik onder de indruk van hun klantenservice. Het personeel was deskundig en behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen. Ik raad deze firma zeker aan.

Perfect voor de alleenstaande moeder

Als een drukbezette moeder wilde ik een zonnepanelensysteem dat niet alleen mijn energierekening zou verlagen, maar ook gemakkelijk te installeren was. In2Solar was de perfecte keuze voor mij. Het systeem was snel geïnstalleerd en ik heb sindsdien aanzienlijk bespaard op mijn energierekening.

Win-win met de zonnepanelen van In2Solar

Ik had geen idee hoeveel ik kon besparen met zonnepanelen, maar In2Solar heeft me alles uitgelegd. Nu bespaar ik geld en help ik het milieu - win-win!

Helpen je door het proces

Ik had wat technische vragen over mijn zonnepanelen en In2Solar was er om me te helpen. Hun klantenservice gaat op de juiste manier te werk. De offerte was erg concurrerend en afhandeling/nabehandeling was ook niets op aan te merken.

In2Solar is een aanrader

Ik raad In2Solar ten zeerste aan aan iedereen die overweegt om zonnepanelen te installeren. Hun team was deskundig en secuur.

erg blij met in2solar

Het was zo'n verademing om te werken met een bedrijf dat echt om het milieu geeft. In2Solar heeft me geholpen om mijn ecologische voetafdruk te verkleinen.

Super investering

Mijn zonnepanelen zijn nu ondertussen al een paar maanden geïnstalleerd en ik ben tevreden met het resultaat. Mijn energierekening is gedaald en het voelt geweldig om mijn steentje bij te dragen aan het milieu.

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.