Zeer positieve ervaring, inzake correcte offerte, timing en uitvoering !

Alles 100 % verlopen zoals beloofd en gepland, ondanks de krappe timing !

Prettig, duidelijje uitleg, goed bereikbaar, snelle levertijd..

Prima directeur met prima adviezen

Helaas zijn de weersomstandigheden dusdanig dat het project nog niet is afgerond.

Netjes geleverd volgens afspraak

Alles soepel verlopen, alles helder uitgelegd. Vervolgens duidelijke en nette offerte. Snelle levering en netjes geïnstalleerd. Laat de zon maar komen.

Trap er niet in! De 9 en 10 score is nep.

Op basis van offerte waarin levering en plaatsing zonnepanelen zou plaatsvinden zaken gedaan. Maar na levering wil in2solar voor 3800,00 extra alleen de zonnepanelen komen plaatsen. De rechtbank Rotterdam, zaaknummer 10609600 veroordeeld In2solar in deze voor mijn schade. Oplichting loont niet.

Jammer dat u zo wilt reageren. Wij waren beiden een andere mening toegedaan voor levering van de installatie. Bij ons is het zo dat we niet gratis monteren als dit niet is afgesproken en opgenomen in de offerte. Uw ongenoegen op deze manier nogmaals laten blijken, ondanks dat wij u op onze kosten alsnog voldaan hebben getuigt niet van een juiste instelling. Wij betreuren dan ook uw emotionele reactie, maar hebben wel onze interne processen aangepast en zien dit voor ons als een wijze les. Wij wensen u alsnog vele zonnestralen met de materialen en een mooi rendement voor de toekomst. Team In2Solar.

Snelle service en goede kwaliteit

Door de snelle service en goede kwaliteit zijn wij zeer tevreden! Vriendelijk personeel, zowel op kantoor als bij de uitvoering van de werkzaamheden. Wij raden In2Solar zeker aan als je op zoek bent naar zonnepanelen van hoge kwaliteit en een betrouwbare service! ☀️

Goede service en goede begeleiding

Goed geadviseerd door Dominic die goed meedacht. Daarna vakkundig en goed geïnstalleerd door vrolijke en spontane mannen van het installatieteam. Wij zijn zeker tevreden met onze zonnepanelen!

Klantvriendelijk, en goede service

Zeer tevreden met de zonnepanelen van In2Solar die vakkundig zijn geplaatst. Van advies gesprek met Senie Troost tot uitvoering alles naar wens. Daarom bevelen wij In2Solar aan. De goede communicatie en de opvolging van begin tot het eind resultaat.

8 zonnepanelen laten installeren door in2solar. Mijn ervaring was uitstekend. Snelle aflevering, goede communicatie en goede vakmensen die de panelen kwamen plaatsen.

Wij zijn zeer tevreden met de zonnepanelen die door Onno Tournier en zijn team bij ons zijn gelegd. De panelen liggen er mooi strak op. Team komt met valbescherming en een reling zodat er niet alleen keurig maar gelukkig ook veilig gewerkt wordt. Alle bedrading wordt overal netjes vastgemaakt aan de montagebeugels, alles mooi weggewerkt en ook de anti-vogel borstels zijn een aanrader, zodat alles er nog strakker uitziet. Ook de installatie binnenshuis in samenspraak keurig aangelegd. Na de werkzaamheden alles keurig opgeruimd achter gelaten en verpakkingen meegenomen. Onno en zijn team zijn ook nog gezellig en keurig beleefd. Topteam !

Duidelijke uitleg, snelle levering en service voor een mooie prijs. Alles netjes geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden!

Goede prijs/kwaliteit verhouding met top service en vaknamschap

Wij zijn heel tevreden met de zonnepanelen die door Onno Tournier en zijn collega's bij ons zijn gelegd….Panelen liggen mooi strak verdeeld allemaal mooi weggewerkt en alles keurig opgeruimd achter gelaten….helemaal top en voor een gubstige prijs t.o.v. concurrenten.

Vakmanschap, service & kwaliteit

Niets minder dan lof voor In2Solar! Van het installeren en plaatsen van de panelen door Daan & Gavin, de elektra door Mark, en de vrolijke Kayleigh voor het support op afstand en beantwoorden van vragen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Na meerdere vergelijkingen uitgekomen op In2Solar. Kwalitatief goede panelen met de laatste type Enphase omvormers tegen een scherpe prijs. Montage kon al binnen 2 weken worden gedaan wat top was. Het montage team werkte ondanks de hitte snel en gaf regelmatig updates over de voortgang.

Uitstekend bevallen!

De panelen zijn netjes geplaatst door vakmannen. Tevens een snelle levering voor een mooie prijs. Ik ben tevreden!

Top service en vakmanschap

Wij zijn heel tevreden met de zonnepanelen die door Onno Tournier en zijn collega bij ons zijn gelegd….Panelen liggen mooi strak verdeeld over twee daken,bedrading ed allemaal mooi weggewerkt en alles keurig opgeruimd achter gelaten….helemaal top

Gewoon goed geregeld

Goed geregeld zonnepanelen en nieuwe groepenkast gemaakt. Helemaal tevreden,

Zeer professioneel bedrijf, goede communicatie en keurige oplevering.

Van het eerste adviesgesprek tot de uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen verliep uitstekend. Er werd goed meegedacht en de communicatie via telefoon en mail verliep soepel. De plaatsing van de panelen is keurig gedaan en de uitleg van de app is duidelijk. Wij zouden In2Solar dan ook absoluut aanraden.

Helemaal top

Helemaal top, Snel alles geregeld van a tot z. Binne 3 weken lagen de zonnepanelen op het dak. Alles netjes gemonteerd en achtergelaten. Ben er zeer tevreden mee. :)))

Juist advies, en goede nazorg

Goed geadviseerd door In2Solar, en had een goed gevoel bij Dominic zijn uitleg maar ook persoonlijkheid. Geen poes pas, dit is het. Zet goed alles op papier. Zodoende opdracht gegeven. tijdens montage een de voedingskabel anders getrokken dan besproken, fout toegegeven door in2solar, maar netjes opgelost en tegemoet gekomen in kosten. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Goede nazorg, en snelle communicatie via kantoor. Ik beveel In2Solar aan.

Prima, snelle service

We hebben vooraf diverse partijen gezien en met met elkaar vergelijken. We zijn door In2Solar zijn duidelijk voorgelicht en dit bedrijf bleek ook niet de duurste. Over de plaatsing was even wat ruis, dit werd op het laatste moment op de dag zelf door de monteur verplaatst. Communicatie daarover is via In2Solar prima opgepakt en alles is daarna volgens afspraak gegaan. De mooie, zwarte panelen konden snel geleverd worden en zijn goed gemonteerd. Kortom, tevreden!

Perfect geregeld

Van het begin tot het eind goede uitleg In korte tijd hadden we panelen op het dak Vriendelijke jongens werken netjes.

Zonder problemen 90 PV panelen geplaatst, aangesloten en netjes afgewerkt. Aanrader dit bedrijf.

Perfecte service en fijn bedrijf

Vanaf het eerste contact is alles goed geregeld. Denken goed mee in alle wensen en de uitvoering door de monteurs is goed en zijn vriendelijk. Zeker aan te bevelen.

Nadat ik mij aangemeld belde ze al heel snel om een afspraak te maken. Na 3 dagen kwamen ze langs, alles gecontroleerd. Een heel fijn en duidelijk gesprek gehad. Na een dag een offerte gehad, en die was goed ( ik had al offertes van anderen) dus gelijk de offerte bevestigd om het uit te laten voeren. Na een dag belde ze al om een afspraak te maken om ze monteren. Binnen anderhalve week liggen ze op het dak. Personeel wat ze kwam monteren gaven ook ook uitleg hoe ze op het dak gemonteerd werden. Super geregeld!! Bedankt en ga zo door.

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.