Slecht contact!

Tot het akkoord gaan met de offerte verliep het contact super. Toen kwam de dag van installeren, er kwamen wat jongens die allemaal zzp-er waren. Het verliep allemaal niet echt soepel. Totdat er op een gegeven moment een oudere man kwam die de zaak op gang kwam trekken. Blij dat hij er was! De jonge mannen verdomden het om in de kruipruimte te gaan om de kabel te trekken omdat er 4 cm water in stond, dat moesten we zelf doen of weken wachten tot het water weg was. Dan heb je dus panelen op je dak die niet werken. Totdat ook hier de oudere man zelf maar onder de vloer ging. Ze liggen er op....ze werken prima maar we hadden nog een paar vragen en zie dan maar eens antwoord te krijgen. Dat lukt dus niet, offerte geaccepteerd, werk uitgevoerd en contact is niet mogelijk. Wij hadden Mark en en die hebben we alleen gezien om offerte te maken en daarna nooit meer. Niet eens langs geweest voor afname......en contact achteraf, nee, daar doet Mark niet aan. We hadden het In2Solar gegund om de lokale economie te sponsoren ipv buiten het eiland vandaan. Maar dat was achteraf een vergissing. Wij raden het niemand aan en zullen hier zelf ook nooit geen gebruik meer van maken in de toekomst.

Komen vertrouwd professioneel over

De eerste stappen zijn goed gemaakt en vol vertrouwen de afronding tegemoet zien

???

Christiaan is net bij ons geweest, en vertelde ons dat er maar 5 zonnepanelen bij ons op het dak passen, en het dus niet rendabel is om zonnepanelen te nemen. Bakker Bouw was ook bij ons geweest en die vertelde ons dat er 8 panelen op het dak passen. Daarom hebben wij nadat Christiaan geweest is, nog een keer geverifieerd bij Bakker Bouw als het wel klopt dat er 8 panelen op ons dak passen, dit werd wederom bevestigd door Bakker Bouw .In mei worden er 8 panelen door Bakker bouw bij ons op het dak geplaatst. Wij vinden het heel vreemd en snappen er dan ook niks van

Snelle en goede plaatsing

Voor de offerte kwam Celeste aan huis om alles te bekijken en te overleggen. Na een prettig gesprek waren we snel akkoord. Binnen 4 weken konden we genieten van de zonnepanelen op ons dak.

Top bedrijf!

Zonnepanelen geplaatst en meterkast vernieuwd! Uitstekende informatie en uitleg vooraf, aan huis. Duidelijke prijs informatie. Zeer vriendelijk personeel. Goed bereikbaar, en snel reagerend, via E-mail en telefoon. Leveren wat ze afspreken. Nette en snelle plaatsing. Vlotte afhandeling van BTW teruggave.

Netjes en duidelijk

Contact was fijn en soepel. Duidelijke uitleg. Geen enkele vraag was te veel. Wij zijn erg blij met de panelen.

Geweldige service

In2Solar team heeft een perfecte service geleverd van het aanbrengen van de zonnepanelen als het ombouwen van de meterkast. Het was fijn om met zo'n team te mogen werken, duidelijke en goede offerte en de service voor het regelen van de BTW teruggave. Nogmaals dank Team In2Solar (Celesta)

Goede leverancier!

Goede ervaring met Chris. Duidelijke offerte. Beste prijs uit 3. Geplaatst binnen 2 weken door 4 jonge monteurs. Keurig netjes. Wij zijn tevreden. Kregen later nog bezoek van Chris om te evalueren. Daarbij nog een leuk presentje mogen ontvangen!

Betrouwbaar, snel en vakkundig.

Fijn om mee samen te werken. In2Solar was de enige aanbieder van zonnepanelen die persoonlijk langskwam om mogelijkheden plaatsing zonnepanelen te bekijken en offerte toe te lichten. Daarbij werd alles duidelijk uitgelegd en was In2Solar ook eerlijk/ realistisch over verwachte opbrengst. Plaatsing was zeer vlot binnen enkele weken na offerte. Deze is vakkundig en netjes uitgevoerd door zeer vriendelijke en correcte installateurs. In2Solar-team Celesta, Thomas, Ruben en Jean bedankt!

Toppie

Het offerte traject van Erwin was prima in orde en ging snel, alle vragen werden netjes beantwoord. Het plaatsen werd niet lang na het opdracht verlenen uitgevoerd, ook dit ging super, de monteurs dachten mee zodat er geplaatst werd wat kon i.v.m. een nog te plaatsen dakkapel. Na het betalen van de factuur duurde het wat langer eer de laatste dingen door Dominic en Mark werden opgelost. Maar ook dit ging uiteindelijk perfect. Kortom ben helemaal tevreden over in2Solar, toppie.

Goed advies, kijken wat mogelijk is, snel en vakkundig.

Na offerte aanvraag zonnepanelen.nl kregen we drie reacties. de eerste was van In2Solar. Dominic kwam op gesprek , kijken wat de mogelijkheid was om de panelen te verdelen over het schuine dak voor en platte dak achter. Volgende dag offerte binnen met mooie combinatie van de verdeling van de panelen. Daarna op de werkplaats geweest en bij het zien van dit alles waren we overtuigd van alles en hebben besloten met In2Solar in zee te gaan. Na een paar weken werden de zonnepanelen gelegd door twee vriendelijke , vakkundige medewerkers. Een dag later kwam Dominic langs met een attentie en alles nog even nagelopen en de app uitgelegd. Alleen maar lof. In2Solar Bedankt !!! En nu hopen op veel zonnige dagen. Bram en Anet Berkenbosch Dirksland.

Afspraak is afspraak

Even wennen maar geweldige medewerkers.

Vakmannen

Super netjes gewerkt/ vakmanschap

super goed geholpen

na een telefoongesprek een schouw afspraak ingepland met duidelijke taal. super snel geholpen en staan meteen voor je klaar. bij het plaatsen ging het super snel en soepel. ben super blij

Fijn contact, goede montage, netjes zoals het hoort.

Fijn contact met Mark en de jongens. Alles is goed doorgesproken en netjes aangelegd ook al was het best een uitdaging met drie verschillende daken en 4 groepenkasten. Erg tevreden met het resultaat.

top ervaring

Goede service, goed contact en gespecialiseerde aannemer voor plaatsen van de zonnepanelen.

Super service met aandacht voor de klant

Wij hebben afgelopen dinsdag 14 zonnepanelen geplaatst gekregen. Van af het moment dat ik uitgenodigd werd om een offerte samen te stellen tot het moment dat de panelen geplaatst waren .....alleen maar lof. Snelle en scherpe offerte welke naar mijn wensen was samengesteld, snelle levertijd, en keurige vakkundige monteurs die de plaatsing hebben uitgevoerd. Als na plaatsing ook nog tijd gemaakt wordt om een attentie langs te brengen, weet je dat dit mensen zijn die service hoog in het vaandel hebben staan. Een aanrader voor een ieder die zonnepanelen wenst

Kennisniveau belastingwetgeving

We benaderden dit bedrijf met het doel om 15 zonnepanelen te installeren op de zuidzijde van ons schuurdak. Dit in aanvulling op de bestaande 28 panelen die in 2014 werden gemonteerd op het dak van onze woning. Ons werd door in2solar verzekerd dat we het BTW-gedeelte over die tweede set probleemloos terug konden vorderen van de belastingdienst. Quod non: een telefoontje naar diezelfde belastingdienst leerde ons dat bij een te installeren tweede set zonnepanelen aanvullende voorwaarden gelden die leiden tot allerlei rompslomp die de moeite verder niet waard is. Het vertrouwen in dit bedrijf daalde hierdoor flink waarna we besloten verder af te zien van een eventuele samenwerking.

Beste Jacob, jammer dat je er zo over denkt en ervaren hebt. Wij worden geadviseerd door specialisten die niets anders doen en als een vorige installatie meer dan 3 jaar geleden heeft plaatsgevonden heb je gewoon recht op de teruggave conform regeling. Dit hebben zij ons ook gegarandeerd na extra overleg inzake uw kwestie. Daarnaast zijn wij van mening een zeer gedegen opname en extra schouw te hebben gedaan ter uitbreiding bij een ietwat vreemde eerste installatie van een andere aanbieder. Mocht je toch de stap voor uitbreiding willen nemen, dan staan we graag klaar.

Eerlijk verhaal, goed en snel geregeld.

Na een vlotte inventarisatie een net voorstel met diverse mogelijkheden ontvangen. Na het geven van de opdracht snel en zeer nette installatie. Prettige montageploeg, ze vertrekken pas als alles werkt.. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Ze regelen alles op een prettige en vlotte manier.

Zeer vakkundig, snel en prettig

Na een korte zoektocht in het zonnepanelenmoeras met vele aanbieders gekozen voor In2Solar. Zij zijn zeer vakkundig, nemen uitgebreid de tijd om je goed te adviseren over hetgeen past bij jouw woning en wensen (andere aanbieders gooien enkel offerte over de mail), en wij hebben zelfs een uitleg/rondleiding in het magazijn gekregen om inzicht te krijgen in de diverse mogelijkheden en toepassingen. Vervolgens heel snel een mooie offerte gekregen met uitleg op de diverse onderdelen. Na akkoord werd de installatie binnen 3 weken volledig geinstalleerd door vakkundige en gezellige installateurs, en werkt alles top, inclusief de app waarop je je energieopwekking per paneel kan zien. En verder duidelijke info over de benodigde administratieve acties (energieleverancier, BTW terugvorderen). En bij vragen, snelle reacties via whatsapp. In2Solar: dankjulliewel!!!

Heel snel een duidelijke offerte in huis. Daarnaast goed en vriendelijk geholpen. Goede communicatie wanneer te leveren en vriendelijke monteurs.

Prettig en professioneel

Duidelijke snelle offerte die zonder problemen aangepast kon worden . Iedere vraag snel ongeacht tijdstip vlot beantwoord. Na acceptatie van de offerte werd de moeite genomen zo snel als mogelijk te leveren luisterend naar de voorkeur van de klant wanneer. De montage werd gedaan door een team van drie . Duidelijk op elkaar ingespeeld. Niets werd afgeraffeld en de tijd genomen voor tips en uitleg.. Toch ging het snel en binnen een dagdeel alles geïnstalleerd ook al was de meterkast moeilijk te bereiken.

Deskundig advies, duidelijke offerte en netjes uitgevoerd

We waren op zoek naar zonnepanelen en hadden zelf al het 1 en ander opgezocht op internet. We wilden het liefst een bedrijf uit de buurt, zodat je snel contact kunt hebben als er wat is. We kwamen al snel uit bij in2solar. Dominic kwam super enthousiast en professioneel over, we kregen gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. We hebben onze ideeën verteld en Dominic gaf ons een goed advies. Dezelfde avond ontvingen we al de offerte op de mail en deze was duidelijk, netjes opgezet en goed qua prijs/kwaliteit. Nadat we akkoord gingen konden de panelen al heel snel geplaats worden. De mannen die dit kwamen uitvoeren waren super goed. Ze waren erg vriendelijk, netjes en hebben het werk heel netjes en vakkundig uitgevoerd. Dezelfde middag kwam Dominic nog langs om uitleg te geven en te kijken of alles goed was gegaan. Kortom, we zijn zeer tevreden hoe alles van begin tot eind is gegaan met benaderen, adviseren en uitvoeren. We zouden hen zeker aanbevelen aan anderen

Goede uitleg in voorfase en keurig geplaatst.

Bij een bezoek op het bedrijf van In2Solar uitleg gekregen over de diverse mogelijkheden. Adequate offerte fase, waaronder de keuze van de productiecapaciteit, aantal platen en het ‘legplan’. En een concurrerende offerte. De technische uitvoering is keurig verzorgd en support bij het maken van de digitale koppelingen. Kortom prima uitgevoerd. Daarmee vertrouwen in de gewekte verwachtingen ten aanzien van de stroomproductie en storingvrije werking de komende jaren. Th. Middelharnis

Uitstekend advies, keurige offerte en prima uitvoering

Via een collega verkreeg ik hun gegevens. Zowel telefonisch als persoonlijk een zeer prettig contact gehad. Zeer uitgebreid advies maar ook een keurige offerte met diverse opties, duidelijk en overzichtelijk toegelicht. Zeer vriendelijke bouwploeg die alles netjes hebben gemonteerd en direct in werking hebben gesteld. Ik beveel hun van harte aan!

Over In2Solar

Wij bieden je financieel rendement op zonne-energie. Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor zonne-energie. Daarbij willen wij de toepassing van zonne-energie door middel van zonnepanelen zo toegankelijk mogelijk maken met optimale garantie en zekerheid op kwaliteit, opbrengst en dus rendement