Fantastisch gedaan

Ik heb weer een prachtige camper terug. Je kunt aan alles zien dat e.e.a. met zorg en aandacht is gedaan. Leuk om halverwege het proces even een fotootje te krijgen via WhatsApp over de stand van zaken. Prima gedaan en een aanrader!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles keurig en volgens afspraak.

Dik tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

TOP CarCleaner maakt je auto weer als nieuw

Na ruim 3,5 jaar wilde ik mijn auto weer eens opfrissen, het (intensieve) gebruik van de auto werd zichtbaar. De heren van the Carleaner pakten het gelijk op met een goede snelle service en een mooi resultaat. Ik ben dik tevreden

Makkelijk schoon

Omdat ik zelf niet zo van poetsen hou, heb ik mijn nieuwe witte (!) auto laten coaten. Niets teveel gezegd door Jaap. Zelfs als je de koude waterstraal op het vuil zet, zie je het er al afvliegen. Vriendelijk te woord gestaan en volgens afspraak. Hartelijk dank The Carcleaner team!

Heel goede service

Onze auto ziet er weer als nieuw uit. Deukjes en kleine beschadigingen zijn niet meer te zien. Wij zijn helemaal tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jaap doet er alles aan om tot een goed resultaat te komen

Mijn Nissan Figaro voor een keramische coating gebracht. Toen de lak eenmaal goed gepolijst was, bleek er toch een flinke kras die eerder met lakstift en blanke lak hersteld was een mooi resultaat in de weg te staan. Jaap heeft voorgesteld dit netjes te laten spuiten. Alles geregeld en vanuit The Carcleaner met de spuiter opgepakt. Ondanks dat dit onvoorzien was, toch een heel mooi eindresultaat opgeleverd. Veel dank Jaap, ik ga weer veel plezier beleven aan de Figaro die nu superstrak in de coating staat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn geholpen en een verbluffend resultaat!

Ik werd erg prettig geholpen er waren goede afspraken en het resultaat was oogverblindend! Heel hartelijk bedankt! Marjan.

Fantastisch!

Heel erg tevreden. Een tweedehands auto gekocht waarin gerookt blijkt te zijn. Bij het aanzetten van de airco kwam de rooklucht ons tegemoet. Vanuit Apeldoorn speciaal naar Barneveld gereden na een tip van iemand. We hebben de auto van binnen laten reinigen (bekleding etc) + chloor lucht behandeling en de rooklucht is helemaal weg! De auto ziet er van binnen als nieuw uit. Goede service, vriendelijk personeel.

vakwerk !!

grondig onderhanden genomen, een auto als nieuw, alles keurig volgens afspraak

Super tevreden

Door de wind was er een zware deur tegen mijn bus gevallen er zaten twee forse deuken in de de deur . The Carcleaner heeft de deuken uit de deur gehaald. Super blij, bijna onzichtbaar en voor weinig geld.

SUPER tevreden

Ken je dat als.......je een auto koopt van een half jaar oud die na een jaar de nodige krassen vertoont door het wassen van de auto in de wasstraat met die nylon borstels? Dan gaat je auto er bar slecht van uitzien? Met Jaap gesproken over het herstel van de laklaag. Het cynisme van mijn kant over de oplossing zakte weg toen Jaap vertelde over zijn werkwijze. Ken je dat als......je de hernieuwde auto weer in ontvangst neemt? Nou, ik wel. Super tevreden!

Fantastisch resultaat!

Mijn auto van 9 jaar oud ziet er weer als nieuw uit! Heel prettig geholpen door Jan Willem en Jaap.

Beter dan nieuw!

M’n auto zag er beter uit dan toen ik deze nieuw ophaalde bij de dealer. Super!

Superwerk!

Onze VW Beetle van inmiddels 17 jaar ziet er weer uit als een plaatje! Hij was al fraai maar deze professionals hebben ‘m nog meer glans en uitstraling weten te geven! We kunnen er deze zomer weer mee voor de dag komen. Carcleanen is een vak en dat hebben jullie laten zien. Jaap en je team, Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en goed resultat

Goede service voor een faire prijs. Auto ziet er weer uit als nieuw, top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service vriendelijke ontvangst!

De "carcleaner" heeft mijn Audi A8 als nieuw gemaakt, vele krassen en ongemakken weer netjes hersteld. Nu maar niet meer door de wasstraat! Heb netjes een spons, zeem en zeep meegekregen om mijn mooie auto zelf te wassen! Ik laat de auto zeker van tijd tot tijd hier even "verzorgen"! HKB - Putten

Top!!!!

Heb bij the carcleaner mijn Kia Soul laten poetsen/schoonmaken Je kent de auto niet meer terug (showroom waardig) Ben zeer tevreden over de service en vakkundigheid. Top bedrijf!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het kost wat, maar dan heb je ook wat!!

Ik schrok een beetje van de prijs die wij afspraken! Maar het resultaat is fantastisch! Mijn, nu 4 jaar oude, metalic-witte BMW X1 is weer als nieuw!! Van buiten en van binnen (en ook de fietsdrager die in de bagageruimte lag!). Mij zien jullie terug!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben dik tevreden met de poetsbeurt van mijn bijna 40 jaar oude mercedes 230 E. En wat ook heel prettig was het mee denken over het probleem van de centrale vergrendeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De deukjes is het dak van mijn auto zijn TOP hersteld.

Door de storm van 2 weken gelden had mijn auto 2 deukjes opgelopen. Via een vriendin kwam ik terecht bij de Carcleaner. Binnen 2 uurtjes was het dak hersteld en de deukjes waren niet meer te zien. Ik ben dus zeer tevreden. Buiten het feit dat de medewerkers zeer klantgericht, vriendelijk en meedenkend waren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne communicatie en net poetswerk!

Even snel een bedrijfswagen er netjes bij laten zetten kan je met een gerust hart overlaten aan de heren van The Carcleaner!

Een echte aanrader.

De auto is meteen weer meer waard na het schoonmaken van binnen kant en het poetsen van de buiten kant. Afgewerkt met een teflon laag, geeft het ons weer een paar jaar een heerlijk gevoel met de ritjes in onze glimmende auto uit 2010. Goede service en vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewéldig, mijn autootje is weer als nieuw! :-)

Mijn Beetle wordt al wat ouder en hier en daar kwamen wat lelijke plekjes die er niet meer makkelijk afgingen. Jan Willen en Jaap van The CarCleaner hebben me geadviseerd wat daaraan kon gebeuren om mijn autootje weer als nieuw te maken. Zelfs met het uitdeuken van de kleine pitjes in m'n deuren. Het resultaat mag er zijn; hij ziet er werkelijk uit als nieuw! En door het polijsten is de kleur ook weer helemaal opgehaald. Jan Willem gaat echt tot het uiterste als het gaat om perfectie en dat in combinatie met de meest vriendelijke service; echt top! Ik ben er enorm blij mee. :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top! Zowel de binnen- als buitenkant

Onze Volvo, 16 jaar oud, 400.000 km op de teller, met best wat butsen en gebruikersschade heeft een verjongingskuur ondergaan. Er zijn bijna geen rimpels meer te zien en blinkt aan alle kanten. Helemaal blij mee!

Geweldige service

Zij dan meer dan nodig (afgesproken) is

Stationsweg 167 A

3771VG Barneveld