zeer tevreden

Supersnelle service en kwaliteit spul

Super geadviseerd en geweldig geholpen. Ben heel blij met mijn nieuwe behandeltafel.

deskundig en enthousiast

Ik ben goed geholpen in mijn zoektocht naar een goed verstelbare tafel. Mijn wensen doorgegeven en aan de hand daarvan kreeg ik spoedig een offerte. Ben zeer tevreden en gelukkig met mijn "nieuwe" behandeltafel. Door tafels te reviseren en voor een gunstige prijs aan te bieden was het voor mij ook mogelijk een goede tafel aan te schaffen. Wanneer vervanging van de tafel nodig is, zal ik zeer zeker terug gaan naar dit jonge enthousiaste team!

Goeie kwaliteit en snelle service!

Goeie kwaliteit en snelle service!

fantastisch geholpen en super service

Heel goed geholpen en mooie en goeie behandelbank gekocht. tevens later nog wat kussen laten bezorgen. Alles super afgeleverd. Hartelijk dank

Bovenverwachting!

Ik was op zoek naar een tweedehands behandel stoel voor mijn schoonheidssalon. Ik wilde in ieder geval een stoel die heel hoog kan ivm mijn lengte en lichaams behandelingen. De banken van Wesseling zijn de enige die 112 cm hoog kunnen. Het bleek dat ik bij Wesseling zelf de verschillende banken kon uitproberen en bekijken. Wat een super goede service. Verder vreselijk attent en vriendelijk professioneel geholpen. De breedte van de stoel en bekleding kan je zelf kiezen en wordt dus nieuw gemaakt. Voor mij ( en m’n klanten) is het belangrijk dat ze zich comfortabel kunnen omdraaien op de behandelstoel. Daarbij kan je ook nog extra garantie erbij kopen. Wat mij betreft de enige plek om je nieuwe tweedehands behandel stoel of massage tafel te kopen! Ik werk nu ca een maand met de nieuwe behandel stoel. Het was even wennen dat hij alleen hoog en laag elektrisch bestuurd wordt. Maar het is zooooo super dat de stoel zo mega hoog kan en zo geplaatst dat je pedicure behandelingen kan geven.

Super service

Korte lijntjes, goede snelle service en kwaliteit!

service is super

Elke keer als ik zaken doe met Fysio Tech, verbazen ze me over de service die ze me verlenen. De producten zijn ook van goede gedegen kwaliteit en een nette prijs kwaliteit verhouding.

Dienst na verkoop is bijzonder goed!

Er werd samen met mij gezocht naar een persoonlijke oplossing in het transport van de aangekochte tafel. De handsteunen werkten niet goed van de tafel, hier meteen op gereageerd met het nodige voorstel om dit op te lossen. Een fijne ervaring!

Uitstekend service!

Ik ben heel tevreden met de behandeltafel. Alles is netjes geregeld en de kwaliteit van het product & de service spreekt voor zich. Luuk zorgt ervoor dat alles op tijd en uitstekend gebeurd, daarnaast is hij altijd goed bereikbaar. Zeker een aanrader voor ieder!

Prima service met mooie producten

Erg tevreden over mijn behandel tafel. Goed afgeleverd en producten zoals beschreven. Aanrader. Mooi duurzaam.

Snel verzenden

Goede kwaliteit producten

Fysio Tech is makkelijk te benaderen en verlenen service op maat.

Toegankelijke goede service en top product

Ik heb een verstelbare massagetafel gekocht waar ik zeer over te spreken ben (nu ca. 4 maanden in gebruik). Voor de aankoop een aantal keer telefonisch contact gehad. Ze waren altijd snel bereikbaar en konden mijn vragen naar tevredenheid beantwoorden. Ik kan ze aan iedereen aanraden.

Fijne massage tafels voor niet te veel

Meerdere producten gekocht, waaronder een tijd geleden een mooie massage /haptonomie tafel. Prijs was mooi en hij werkt fantastisch!! Echt een aanrader!

Goed bereikbaar voor vragen en prima service!

Het contact was fijn laagdrempelig en toen ik op het laatste moment nog van model wilde wisselen werd dat snel afgehandeld. Zeer tevreden daarover en ik wordt nog steeds iedere dag blij als ik weer met deze fijne tafel kan werken!

Fantastisch geholpen

Ik heb een Wesseling practical 2 Sonne behandeltafel gekocht. Na overleg/advies met een van de medewerkers bewust voor deze tafel gekozen. Hij dacht met me mee en gaf me het juiste advies. Als starter is dit wel zo prettig. Ik heb de aanschaf als zeer prettig ervaren en ben blij met mijn 'nieuwe' tafel, laat de klanten maar komen!

Top bedrijf!

Vriendelijk en zeer kundig personeel. Hydraulische pomp van Gymna behandeltafel perfect vervangen voor een nette prijs. Denken echt met je mee. Boris Verstappen Sportmassage praktijk Ratio Mare.

Snelle service en denken goed mee!

Fijn klantcontact gehad. Direct goed geholpen. Dag erop werd mijn nieuwe bank al geleverd. Erg tevreden en kan een ieder Fysio-Tech adviseren.

Persoonlijke en snelle service

Fijn persoonlijk advies bij probleem en snelle service en levering van onderdeel. Dik tevreden

Goede bank, weinig communicatie.

De afgeleverde bank was uitstekend. Ik had verwacht dat er communicatie zou zijn op zijn minst 24 uur voor aflevering over het definitieve levermoment in plaats van 15 minuten voor aflevering.

Beste Dirk, Fijn dat de bestelde bank naar wens is! Vervelend dat de levering niet helemaal als verwacht is verlopen. We zullen achterhalen wat er mis is gegaan zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

TOP!

Hartstikke goede service, snelle levering en een mooie onderzoeksbank! Daar worden we blij van bij Echocentrum PCA :))

Correct contact en vlugge afhandeling, perfect afgeleverde behandeltafel: een aanrader.

Perfecte opvolging van de geplaatste bestelling. Behandeltafel in onberispelijke staat in het gewenste kleur. Perfect om als student Kine te kunnen beginnen op een professionele tafel zonder budget te besteden van een nieuwe. Tussen bestellen en leveren amper een goede week. Een aanrader.

Top kwaliteit behandelstoel!

Wij hebben inmiddels al 2 behandelstoelen aangeschaft. Wij vinden de behandelstoelen zeer fijn liggen wij hebben voor een extra brede behandelstoel gekozen en zijn hier ook heel blij mee en onze klanten ook! Service was Top! Extra rollen papier en bescherm hoesjes gekregen bij mijn bestelling super! Ik raad jullie zeker bij iedereen aan.

SUPER, Professioneel zou dit bedrijf zeker aanraden aan collega’s.

Mijn tafel ziet er perfect uit, heel tevreden, hydraulisch dus geen extra snoeren die in de weg zitten, ook de service, levering was perfect, top.