perfect, zeker aan te bevelen

Wat een top avond hebben wij mogen beleven met de hulp van 17 Sounds. Het contact hebben wij als zeer prettig ervaren. Wij wisten ten alle tijden waar we aan toe waren mede dankzij ons persoonlijke profiel. Het contact vooraf met de DJ was ook erg prettig. Op de avond zelf wist de DJ er een onvergetelijk feest van te maken voor werkelijk iedereen. Wij zouden 17 Sounds dan ook aan iedereen aanbevelen!

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Blijf doen wat jullie doen!

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben de samenwerking met 17 Sounds als heel prettig ervaren. Van begin tot eind was er een prettige en duidelijke communicatie en wisten we waar wij aan toe waren. Ook het contact met de DJ verliep soepel en ging ook erg makkelijk. We wist op tijd wie onze DJ was en konden zo ook nog het e.e.a. met hem door spreken. Op de avond zelf wist de DJ er echt een fantastisch feest van te maken. Hij voelde de mensen goed aan wist precies de juiste nummers te draaien. In één woord, TOP

• Verbeterpunten/ tips: Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben zelf een heel leuk feest gehad en kregen zelfs na de bruiloft de vraag wie we als dj hadden geboekt omdat iedereen het zo leuk vond.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Op de factuur was in het begin een foutje gemaakt. Daarnaast konden we op onze account niet se volledige prijs zien, alleen die van de accessoires zeg maar. Dit maakte het een beetje onoverzichtelijk welke prijs we moesten aanhouden.

goede service, goed behandeld

Goede communicatie. Werdt 2 dagen van tevoren nog gebeld om te vragen wat op het "scherm" voor de DJ mocht komen te staan.. (Dit waren wij zelf vergeten). Zij hadden dit dus erg scherp. GELUKKIG

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Het was ons alleen even onduidelijk wanneer wij de offerte moesten betalen. Stond geen uiterlijke datum vermeldt. Verder geen bijzonderheden.

Geweldige avond gehad!

• Contact en offertetraject N.v.t.
  • Muziekkeuze
  • Prijs / kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

De DJ heeft ons en de gasten een top avond gegeven muziek was top zweer ook en mensen kwamen los door de muziek

• Verbeterpunten/ tips: Communicatie

perfect, zeker aan te bevelen

Afgelopen september heeft 17 Sounds op onze bruiloft gezorgd voor een fantastisch feest! We zijn vanaf het kennismakingsgesprek op een fijne manier op de hoogte gebleven van alle ontwikkelingen en afspraken via het inlogsysteem. Op de avond zelf draaiden ze wat wij wilden horen en het dak ging eraf! Vanaf de openingsdans heeft de dansvloer vol gestaan en hebben alle gasten enorm genoten. We hebben inmiddels veel reacties gehad van familie en vrienden en zijn er zeker van dat we DJ Olivier binnenkort weer gaan zien op een andere bruiloft! Namens ons; bedankt mannen!

goede service, goed behandeld

Zeer professionele aanpak, snelle reactie en goede communicatie. Luisteren goed naar de wensen van de klant en passen zich makkelijk aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben een super avond gehad dankzij de mannen van 17 sounds!

goede service, goed behandeld

DJ heeft gezorgd voor de juiste muziek om van onze bruiloft een groot feest te maken. Non stop werd er gedanst. Mooie afwisseling tussen nieuwe liedjes en foute (half) uurtjes. Verlichting zorgde ervoor dat de feestzaal helemaal omgetoverd was tot party plek. Videodagboek was ook erg populair, we hebben zin om al de videos in het verloop van de avond te bekijken! Super tevreden met het feest, en van iedereen complimenten gehad over de goede sfeer.

• Verbeterpunten/ tips: Nvt

voldoende, een redelijke ervaring

Leuke muziek en sfeer beleeft op onze bruiloft. nummers goed gemixed

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Graag iets beter luisteren naar de klantenwensen betreft het geluidsniveau, daar waren afspraken overgemaakt en dat kwam hij niet helemaal na. Verder was het erg leuk om deze DJ bij onze bruiloft te hebben.

goede service, goed behandeld

We hadden een geweldige avond met een superleuke, muzikale omlijsting. Sfeermakers die goed aanvoelden wat de zaal nodig had en met wie veel te overleggen was.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Saxofonist mag zich iets meer tussen het publiek mengen.

goede service, goed behandeld

Er werd een leuk feest van gemaakt. Leuke opbouw vd muziek. En er werd rekening gehouden met welke liedjes 'niet' te draaien.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Een week vooraf werd gemaild dat de dj nog contact zou opnemen. Vrijdag was de bruiloft en donderdag(ochtend) nog niets gehoord. Toen zelf maar gebeld. Was prettiger geweest als er wel eerder gebeld was.

perfect, zeker aan te bevelen

Mark en Rutger waren de DJ's op onze bruiloft, met een live saxofonist (via 17sounds geregeld). Het was geweldig, een fantastisch feest waar we samen met al onze vrienden en familie keihard van hebben genoten! We hebben enorm veel positieve reacties gehad tijdens en na het feest, en het was precies zoals we hadden gehoopt (iedereen helemaal los). Wij zochten een jonge en hippe DJ met bruiloftervaring, zodat zij zich goed kunnen inleven in onze (muziek)wensen (wij zijn 27/28). Deze gasten deden het fantastisch! De DJ-booth gaf ook een goede sfeer (Oval Show), en het aanvragen van platen vooraf (online) en tijdens (viltjes) het feest ging perfect.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Het offerte traject duurde wat lang, al spraken ze continu vertrouwen uit dat het goed zou komen. Als je elkaar sneller zou kunnen spreken/bevestigen is het wellicht nog wat ontspannender.

goede service, goed behandeld

Hele goede combinatie met DJ en met muziek

• Verwachtingen en doelstellingen bereikt
  • U bent: vaker klant geweest

perfect, zeker aan te bevelen

- Snelle, duidelijke en enthousiaste communicatie vooraf - Goede ondersteunende IT - Flexibel tov onze wensen rond set-up (verlichting) - Onze gedeelde muzieksmaak (via Spotify lijst) begrepen en goed opgevolgd - Goed aangevoeld hoe avond zich ontwikkelde - goede balans tussen verzoekjes en eigen plan

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Niet "gemist", maar kan leuk zijn: iets meer plaatjes mixen en minder plaatjes draaien

goede service, goed behandeld

Wij hebben het als weg positief ervaren. Contact voor de bruiloft was goed.. en tijdens het feest ook. Bedankt.

goede service, goed behandeld

Fantastisch feest gehad met een hele professionele DJ! Wat wij het allerleukste vonden was hoe de DJ op de verzoekjes uit de zaal inging en ook de saxofonist was een hele gave toevoeging aan het feest. Ook het geluidsniveau werd gedurende de hele avond heel goed aangevoeld. Wij zijn ontzettend blij dat we voor deze DJ gekozen hebben!

voldoende, een redelijke ervaring

Prima avond gehad, ondanks het moeizame begin. Dj speelde goed in op de (wensen van) de gasten. Eerste contact was zeer prettig.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Een jaar van tevoren duidelijk onze voorkeur aangegeven wat dj betreft. Bleek helaas niet mogelijk (wat geen probleem is), maar daar werd nogal makkelijk over gedaan. Daarnaast verliep het contact richting de bruiloft ietwat traag. Ik moest zelf het initiatief nemen en een reactie liet even op zich wachten.

goede service, goed behandeld

17 Sounds voelt de sfeer van de avond goed aan en speelt hier op in. Alles ziet er ook nog eens top uit. Je kunt de avond met een gerust hart overlaten aan 17 Sounds, een aanrader!

goede service, goed behandeld

Fantastische dj, flexibel, goed aanvoelen sfeer en uitstekend muziek keuze en avondinvulling. Uitstekende apparatuur, lichten en presentatie. Prettig contact.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Voortraject: tijdigheid offerte, telefonische bereikbaarheid voor vragen. Opvolging vragen.

goede service, goed behandeld

Topavond gehad, goed aangekleed, DJ luisterde goed naar de zaal en onze wensen. Hadden zelf sax geregeld, samenwerking met DJ was top.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Door onduidelijkheid en een nieuw tel nr was de boeking bijna misgelopen, een mailtje bij geen gehoor had stress voorkomen in dit geval!

Morsweg 8 7461 AG Rijssen

06 46923924